T-34 itsessään ei ollut kovin hyvä. T-34-85:n ja T-43:n pelasin läpi siihen aikaan kun niihin meni vielä 100mm D10T-tykki, nykyään ei. T-43:n ei oikein kulje mihinkään, vaikka saikin sen moottorin tuon 100mm tykin poiston yhteydessä. Sillä ei ole oikein mitään hyviä ominaisuuksia, tasaista kuraa. T-44 on loistokapine, mutta oman kokemukseni perusteella haastava pelattava. Osaavan pelaajan käsissä vaikeus palkitsee. T-54:sta en ole vielä ehtinyt ostaa, mutta 8.6:n oli epäsuora buffi lähes jokaiselle tämän tankin osa-alueelle. Odotan tältä tankilta paljon, saattaa olla jopa paras tier 9 mediumi tällä hetkellä. Se on toki vain oma mielipiteeni, ja elite testauksen jälkeen mielipide voi muuttua. Ps, eikös siihen T49:iin mene 45 kutia 76mm M1A1 tykillä? Tykin tarkkuus on toki hirveä, joten tuolta selostamaltasi matkalta ohilaakeja tulee varmasti. Itse menin Hellcattiin Wolverinen kautta, 76mm M1A2 -tykki on kuin mersu M1A1 ladan rinnalla. Hellcat on tällä hetkellä ihan op osaavan pelaajan käsissä.
@mist:
Oletko pelannut 8.6:n jälkeen artyillä? Kannattaa huomioida accuracy nerf, jossei vielä ole testannut yhtäkään artyä patchin jälkeen. T28:n hitaus on suuri ongelma, siihen pitää olla varautunut jos meinaa tehdä ostopäätöksen. VK2801 on ihan kuraa tierinoston jälkeen, suosittelen lämpimästi menemään 3001D:n ja 3002D:n kautta Indien-Panzeriin, jos Leppe kiinnostaa. Indien-Panzerin ongelmana on suuri aim time, bonuksena se että tornia ei tarvitse päivittää. Jos ottaa freellä suoraan parhaan tykin, ei tarvitse ostaa edes teloja alkuun, koska 9cm tykki on kevyempi kuin stokkitykki. Telat kannattaa kuitenin päivittää ennen moottorin ostoa, sillä pienemmät ground resistancet ja accuracy penaltyt auttavat enemmän kuin moottorin päivitys. Grindi atm puolessavälissä menossa Leopard protoyp A:han. Brittien TD-linjasta ei erityistä kommentoitavaa, jos hitaat, hernepyssyillä varustetut mid-tierit kestää läpi, saa hurvitella kilpparilla. Kahden tonnin setelin armori taas on jotain niin paperia, ettei mokoma kapine houkuttele ainakaan itseäni.
Erehdyin tuossa eilen myös liittymään ensimmäiseen
klaaniin omalla urallani kun sain ihan irkissä privaan kyselyn asiasta, ja tällä kertaa asialla ei ollut ensikertalainen 50% wr polakkicommander, joten why not? Eilisillan landing tournamentin finaaliin päästiin, valitettavasti vastustajalla oli sopiva vastataku meidän takua vastaan. Tänään luultavasti uusiksi.
Tauon aikana kävin pari harvinaisempaa alea nappaamassa taskuun, T71:n ja 59-16:n, enemmänkin olisin talliin ostellut, mutta rahapula ei korjaannu pelaamatta. T71:n eka matsi sujui hyvin, +
2.6k tuplat ilman premiä. Tallissa löytyy näitten lisäksi IS-7, IS-4, Superpatonki, E-75, T34, ja grindauksessa olevat VK4502A, AMX 50 100, Indien-Panzer, sekä M12 ja S-51 artypuolelta. Kohtalaisesti noita on tuplien ohessa ehtinyt testaamaan ja kyllä nuo artyt ovat ihan pelattavia kapistuksia, vaativat kai nykyään enemmän skilliä. Artyn määrä on kuitenkin vähentynyt aika reilusti publalla, eniten pois on karsiutunut noobeja. Tämä on posiitivinen asia. T-50-2:n myin T71:stä ostettaessa, reilun 500:n matsin jälkeen tämä tankki tuntui jo aika puhki kulutetulta. Suurta vahinkoa ei käynyt MT-25:n korvauksessa, jos olisin myynyt vasta tuon kuutostierin kapineen, myyntihinnassa eroa tuskin olisi edes 200k:ta. Chaffeen myin 59-16:tta ostettaessa, innostus oli lopahtanut. Asian paras puoli oli se, että nakkasin 50-2:n miehistön IS-4:een kun vanha miehistö siirtyi Big heavy -alesta ostetun IS-7:n puikkoihin. Chaffeen miehistö taasen siirtyy T57-linjan pariin, alkaen T21 ja T71:stä. IS-4:n pelaaminen ilman vajaan kolmen secondary skillin miehistöä olisi ollut ihan perseestä. Koska sain IS-4:n ysitieriltä kymppitierille siirtymisen myötä ilmaseksi, ilman että grindasin toista linjaa, toista heavy-miehistöä ei ollut saatavilla.