0fgojogfdogdfjjgfdjgdij0gfdjiijgfd

Asukkaiden RuneScape -kehitys- ja etenemisblogeja
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=22113

0fgojogfdogdfjjgfdjgdij0gfdjiijgfd

ViestiKirjoittaja Peksel » 26.05.2014, 18:45

Terve, meikäläinen on 15-vuotias nuori mies jolla on juuri alkanut kesäloma, ja jolla on on paljon aikaa tehdä kaikkea hauskaa runessa. Mulla alkaa lukio kesän jälkeen, joten silloin pelaaminen saattaa vähentyä, mutta sitä en tiedä ennenkuin se tapahtuu.

Nyt kun mulla on niin paljon vapaata aikaa, niin aattelin alottaa haasteen jota monet tekee old schoolissa, haaste on
nimeltään Iron Man, ja siinä on tarkoitus pelata RuneScapea kuvittelemalla että se on yksinpeli, poikkeuksena ovat tietenkin asiat jotka ovat mahdottomia tehdä yksin.

Säännöt spoilerissa:
Spoiler:
Mitä saan tehdä?
- Dag Kings ovet
- Barbarian assault
- Heroes, shield of arrav ja shades of morton
- Pest control
- Kaikki muut minipelit ja questit, joihin tarvitaan monia pelaajia

Mitä en saa tehdä?
- Käyttää muiden taloista löytyviä juttuja, kuten gilded altaria
- Tradettaa muiden pelaajien kanssa
- Ostaa General Storesta muiden sinne laittamia esineitä
- Nightmare Zonea kaverin auttamana
- Ecumenical key alchausta (Liian helppoa rahaa)


Päivä #1 (Eka kuva on melkein aina se vaikein)
Kuva

Tavoitteenani on pitää tyyppi ekana hetkisen aikaa 1-defusena, sen jälkeen questaan 45 defun, teen zerkerin ja pysyn sellaisena pitkän aikaa, attacki tulee olemaan joko 60 tai 75.
Sitte kun oon tehny kaiken haluamani zerkkerillä, niin alan kehittämään defua ja tekemään siin samal uusii tavotteita.
Questit yritän tehdä ilman quidea, mutta sekin varmaan kaatuu siinä vaiheessa kun Mourning ends part 2 tulee vastaa.
Aion mennä peekottamaan sen jälkeen kun mulla on 94 magic, mut en aio siinäkään vaiheessa vaihdella kenenkään kanssa, ja keksin siin vaihees pari sääntöö lisää.

Tavoitteet:
Spoiler:
Rune scimitar (tehty)
Rune axe (tehty)
Monkey madness (tehty)
Tappaa kaikki gwd-bossit kerran
Fire cape
99 hunter
Swan song
Voidit
Fighter torso ja helm
Mourning ends part 2
Imbued berserker ring
94 magic
Slayer helm (i)
God book set
Ranger boots
Barrows gloves
Graceful- puku


Toivottavasti otatte blogini hyvin vastaan ja alatte seuraamaan seikkailujani RuneScapessa.
Viimeksi muokannut Peksel päivämäärä 04.04.2015, 23:06, muokattu yhteensä 44 kertaa
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #2

ViestiKirjoittaja Xiralin » 26.05.2014, 21:18

Gl haasteeseen. ; )
Kuva
Xiralin
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 982
Liittynyt: 01.12.2010, 19:17
Paikkakunta: Sun sängyn alla
RS -hahmo: Xiralin
IRC-nick: Xiralin

Re: Rautamies Päivä #2

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 26.05.2014, 22:55

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 15.07.2018, 01:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Rautamies Päivä #2

ViestiKirjoittaja Peksel » 26.05.2014, 23:35

Yks päivä takana, monta sataa edessä.

Tänään tein melkein kaikki f2p questit paitsi Prince Ali Rescuen ja Dragon slayerin.
Tänään yks questi jonka tein oli knight's sword, tarvitsin siihen redberry pien. Olin valmistanut sen pien jo aika kauan aikaa sitten, mutta sitten burnasin sen vahingossa Port Sarimissa, eikä mulla ollut tietenkään rahaa ostaa aineita toiseen piiraaseen ruokakaupasta. No, käyn hakemassa rahat pankista ja teen uuden piiraan polttamatta sitä. Sitten menen hakemaan blurite orea. Sit tapahtuu jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa.

Spoiler:
Onneks ei menny iron barit, sillä ei ois huvittanut mennä hakee uusia wildusta. Redberry pie siis meni tossa :evil: .

Kuva



Päivä #2
Kuva

Päivän tärkeimmät questit:
Spoiler:
Knight's sword
Recruiment drive
Black knights fortress
Digsite
Gertudes cat
Priest in peril


Sit menin tos vähä aikaa sit hakemaan steel platebodyi wildusta, jaksoin ottaa ylös 8, koska siel oli muitaki keräilijöitä.
No, sit olin menos yhdelle wildun monista portaaleista, ja unohdin et siel on se helvetin Chaos Fanatic, joka sitte tietenkin tappaa mut pariin iskuun ja menetän kaikki steel bodyni ja looting baggini, jonka olin saanut aiemmin thugilta.

Nyt meen nukkuu masentuneena, hyvien unien jälkeen kaikki näyttää paremmalta :rolleyes:: .
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #2

ViestiKirjoittaja Xiralin » 27.05.2014, 06:53

Voi harmi D:
Kuva
Xiralin
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 982
Liittynyt: 01.12.2010, 19:17
Paikkakunta: Sun sängyn alla
RS -hahmo: Xiralin
IRC-nick: Xiralin

Re: Rautamies Päivä #2

ViestiKirjoittaja KingZizzo » 27.05.2014, 13:18

Gl. Meilläpäin alkaa kesäloma vasta lauantaina.
KingZizzo
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 5
Liittynyt: 13.05.2011, 18:00
RS -hahmo: NoLiferZizzo

Re: Rautamies Päivä #2

ViestiKirjoittaja runettaja1 » 27.05.2014, 15:26

Ihan mielenkiintoista tulee olemaan seuraaminen, vaikka ite pelaan 100% RS3 :P
runettaja1
Torppari
Torppari
 
Viestit: 143
Liittynyt: 11.11.2008, 19:37
RS -hahmo: Zemouregal

Re: Rautamies Päivä #3

ViestiKirjoittaja Peksel » 27.05.2014, 16:39

Kiitos kaikille jotka on toivottanu onnee, tarvitsen sitä.

Traaginen tapahtuma
Spoiler:
En voinu poimii ylös, koska ei ollu mun droppi :cry: !!!
Kuva

KingZizzo kirjoitti:Gl. Meilläpäin alkaa kesäloma vasta lauantaina.

Mul on tetti täl viikol, mut en tee melkein mitää, joten tää voidaa laskee lomaks.
Loppupäivän oon sit hankkimasa rahaa silk stallilla ja flax pellolla flaxei poimimas, saatan myös mennä tappamaan muutamia fire giantteja.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #3

ViestiKirjoittaja WIPE » 27.05.2014, 18:08

ihan mielenkiintonen haaste vaikka eikös tuo rs07 ole muutenkin ironman hommaa.. suurimmanosan asioista saa helpoiten ja nopeiten ite hakemalla eikä torilta;) tuntuu vaan siltä että kaikkien noiden updatejen jälkeen mitä siihenkin on tehty, ei enää vanha parta ole oikein kärryillä näistä ihme ecu alchemyistä tai nightmareroomeista :o

gl blokin pitoon, ja jaksamista puurtamiseen!
WIPE
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 205
Liittynyt: 11.04.2011, 20:51
RS -hahmo: WIPE

Re: Rautamies Päivä #3

ViestiKirjoittaja Peksel » 27.05.2014, 22:45

Tervehdys kaikille! Taas on yks ihmeellinen ja hauska päivä takana.

Tänään olen enimmäkseen tehnyt questeja, kerännyt rahaa ja flaxeja sekä metsästänyt rune scimitaria.
Tein tänään muutamia laskelmia ja selvisi että 61 craftingiin (lunar diplomacy) tarvitsen 19k flaxeja, siksipä päätin että huomisesta lähtien alkaa kerätä 1,9k-3,8k flaxia päivässä.
Tarvitsen paljon bowstringejä, koska haluan tehdä paljon rahaa ja saada magic leveleitä alchaamalla yew tai magic boweja.

Tänään käytin myös silk stallilta saamani rahat runeihin ja yritin saada rune scimitaria, täälä hetkekkä yli 2k fire strikeä myöhemmin en ole saanut sitä, mutta aion mennä huomenna takaisin. Aion olla siellä niin pitkään että saan sen.

Pankkikuvia mä oon aatellut ottaa joka viides päivä ja laittaa ne tänne, jotta näkyy että millainen kehitys, tai mahdollisesti lasku, pankissani on tapahtunut seikkailujeni aikana. Ekan pankkikuvan aion laittaa siis torstaina.

Päivä #3 Oisin halunnu rune scimitarin mukaan tähä kuvaa, mut toivottavasti huomen sitte.
Kuva

Päivän questeja:
Spoiler:
Tribal totem
Tree gnome village
Murder mystery
Biohazard
Plague city
Elemental workshop
Sheep herder
Fight arena
Jungle potion
Elemental workshop


Mä taiankin sit mennä täst nukkumaan, hyvää yötä.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #3

ViestiKirjoittaja Danskuu » 27.05.2014, 22:47

Kannattas melkee samantien alottaa farming ja herbei farmata sil.
Kuva
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Rautamies Päivä #3

ViestiKirjoittaja Xiralin » 28.05.2014, 05:36

Danskuu kirjoitti:Kannattas melkee samantien alottaa farming ja herbei farmata sil.

Tämä
Kuva
Xiralin
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 982
Liittynyt: 01.12.2010, 19:17
Paikkakunta: Sun sängyn alla
RS -hahmo: Xiralin
IRC-nick: Xiralin

Re: Rautamies Päivä #3

ViestiKirjoittaja Peksel » 28.05.2014, 09:04

Danskuu kirjoitti:Kannattas melkee samantien alottaa farming ja herbei farmata sil.

Kiitos neuvosta. Tarkoitukseni on tänään hankkia magic 45 että voin teleportata camelottiin ja faladoriin, sekä tehdä Ghost ahoy, josta saan Port Phastamys teleportin.

Tänään kun toivottavasti saan runite scimitarin, niin sen jälkeen aion mennä tappamaan chaos druideja jotta saan herbejä ja law runeja.

Nyt meenki takas sinne fire gianteille heittelee fire strikee :arrow::.

Kävin ostaa runei vähä lisää, kuvas siis tämänhetkiset runet ja cashpile.
Kuva
Tulos on spoilerissa:
Spoiler:
YEAAAAAAAAAAAAH!!!!
Kuva
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #4

ViestiKirjoittaja Peksel » 28.05.2014, 21:26

Terve taas, polilaiset.

Tänään oli vähä kiireisempi päivä, ku piti korjata pari pyörää joka vei aika monta tuntia. Ehin tänään kyl hankkia rune scimitarin, jonka takia menetin melkein kaikki rahani. Tein tänään myös ghost ahoyn, josta sain ectophialin, joka tulee auttamaan erittäin paljon farmingissa sitten kun aloitan sen.

Sitten aattelin tänää että miten alan hankkia siemeniä farmingia varten. Yksi vaihtoehto mikä tuli päähäni oli master farmer, joka olisi hyvä koska saisin hänestä myös thieving expaa, jota tarvitsen Dessert treasureen ja Grim talesiin, sekä ehkä johonkin muuhun juttuun tulevaisuudessa. En kuitenkaan halua varastaa häneltä, koska ainut herb seed joka hänen taskustaan löytyy on ranarr.

Toinen tapa jolla saisin varmasti paljon seedejä olisi slayer, jonka aionkin alottaa heti kun saan questettua deffani 45:n. Voitte kyl ehottaa jos tiiätte hirviöitä jotka droppaa paljon herb seedei. Oman muistini mukaan cave horrorit droppaa paljon toadflax seedei, joista voi tehdä saradomin breweja, jotka tulevat olemaan hyvin hyödyllisiä tulevaisuudessa.

Päivä #4
Kuva

Questit:
Spoiler:
Ghost ahoy
Nature spirit


Huomen on sit suunnitelmis tappaa pari chaos druidii, tehä questeja ja jotain muuta. Huomen tulee myös pankkikuva.

Hyvää yötä kaikille.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #4

ViestiKirjoittaja Xiralin » 28.05.2014, 21:46

Äiä jaksaa :O
Kuva
Xiralin
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 982
Liittynyt: 01.12.2010, 19:17
Paikkakunta: Sun sängyn alla
RS -hahmo: Xiralin
IRC-nick: Xiralin

Re: Rautamies Päivä #5

ViestiKirjoittaja Onzy » 29.05.2014, 14:24

aieka hyvö gz.
Onzy
Kynttiläntekijä
Kynttiläntekijä
 
Viestit: 1369
Liittynyt: 16.07.2012, 15:54
RS -hahmo: Onzym

Re: Rautamies Päivä #5

ViestiKirjoittaja Peksel » 29.05.2014, 22:10

Terve taas, polilaiset

Tänään mä sit tein muutamii questei ja niitten ansiosta puolustukseni kasvoi hirviömäisesti. Sain myös attackiin muutaman levulin.

Tärkein tänään tekemäni questi oli dragon slayer, jossa piti surmata lohikäärme ja viedä sen pää mielisairaalle juntille wildernessin rajalle. Hän aikoo ehkä syödä lohikäärmeen pään illalliseksi. Lohikäärme ei tuottanut yhtään ongelmia. joka johtui varmaan questia varten tekemestäni ring of recoilista. Oon kyl aika varma et oisin voittanut sen ilmankin, koska iskin aika kovaa rune scimitarilla.
Spoiler:
Kuva

Päivä #5:
Kuva

Pankkikuva (Kiva cashpile):
Spoiler:
Kuva


Päivän tehtävät:
Spoiler:
Merlin's crystal
Holy grail
The grand tree
Fishing contest
Biohazard


Huomenna taian sit mennä tutustumaan slayerin veriseen maailmaan. Hain jo tänää ekan taskini, ja sain ice warrioreita.
Ice warriorit iskee iha hiton kovaa, eikä mul oo protection prayerii, joten huomenna treenaan ekana rangen 28:n, jotta saan dorgeruush crossbowin joka on yksi lempiaseistani koko pelissä.

Huomen teen myös lost cityn ja toivottavasti Fairy tale part #1, ellen sitten saa huonoi tavaravaatimuksii siin yhes kohassa. Saatan harkita tekeväni myös Monkey madnesin jos huomenna jää aikaa siihen.

Hyvää yötä
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #5

ViestiKirjoittaja H3luna » 30.05.2014, 19:48

Ehana blogi. Kl.
Hyvää yötä myös sinulle!
H3luna
H3luna
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 29.05.2014, 18:33
RS -hahmo: Katariina Wa

Re: Rautamies Päivä #5

ViestiKirjoittaja Peksel » 30.05.2014, 22:18

Tervehdys taas, polilaiset.

Tänään en sit saanukkaa aloitettuu slayerii, mut ainakin tein wantedin, jost sain 22 slayerin joka oli ihan kiva boosti slayeriin. Sitten tein Shadow of the stormin jonka bossi oli aika helppo safespotin kanssa, siitä sain sitten rangen 30. Tein myös Tourist trapin josta sain 34 agilityn ja 20 fletun. Agilitya tarvitsen Horror from the deepiin, ja fletchingiin otin expaa vaa muute vaan.

En ole varma että haluanka tehdä Horror from the deepia vielä, koska sitten saan Dagannoth motherin Nightmare zoneen, ja se on erittäin vaikea tappaa ja siitä saa erittäin huonosti pisteitä. Ainut paikka jossa ehkä tarvitsisin god bookkia, olisi varmaan Fight cave, mutta tuskin se on välttämättömyys sielläkään.

Huomenna on sitten koulun kevätjuhlat, sekä sukulaisen ylioppilasjuhlat, joten en varmasti voi pelata niin paljon kuin muina päivinä, mutta enköhä mä saa jotain aikaan. Animal magnetism ois kiva tehä, koska pidän siit repust, joka kivasti kerää mun arrowit koska oon ite liian laiska siihe.

Aattelin kehata fletchingin 30-37 steel arroweil, joista saisin myös smithingia ja miningia, ja siitä sitten tekisin muutaman tuhatta steel darttia, jotka auttavat hirviöiden kanssa joilla on huono puolustus.

Päivä 6:
Kuva

Päivän questit
Spoiler:
Wanted!
The golem
Shadow of the storm
Lost city
Tourist trap


H3luna kirjoitti:Ehana blogi. Kl.
Hyvää yötä myös sinulle!
H3luna

noob :lol:

Hyvää yöt sitte, meen koittaa viel tekee Fairy talen loppuun, ja sit meen nukkuu.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #7

ViestiKirjoittaja Peksel » 31.05.2014, 21:49

Terve.

Tänään en sit ehtiny pelata ihan niin paljon kuin muina päivinä, ku oli parit juhlat. Tein animal magnetismin ja treenasin huntterii. Slayerii mä en tänää jaksanu, koska mun piti skipata ice warriorit Turaelil, joka sit oli niin kiva et anto mulle apinoita.

Huntterin kehitin tänään 9-29, joka oli aik rentoo puuhaa. Huominenkin päivä menee aik lail huntates, koska haluisin glory-amulettei mahdollisimman pian :ugeek: . Huntates tulee muute ihan hitosti random eventtei, tullu jo jotai 7 :o.

Tree spirittei kävin myös koittaa ja viimesellehä tapolla sielt irtos rune axe ja samal tripil pari toadflax ja dwarf weed seedii, joit tuskin voin käyttää viel vähää aikaa. Fairy tale part 2:sta ei tarvii muute tehdä kokonaan et saa fairy ringit käyttöön, jos joku ei tiennyt.
Spoiler:
Kuva


Päivä numero 7 (Otan viel hunter 29 tänään):
Kuva

Päivän questit:
Spoiler:
Animal magnetism


Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #7

ViestiKirjoittaja volga » 01.06.2014, 15:12

Hyvä blogi :biggrin:: ite en tollasta haastetta jaksais pelailla, mutta onnea
volga
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 01.06.2014, 15:10

Re: Rautamies Päivä #8

ViestiKirjoittaja Peksel » 02.06.2014, 22:48

Terve

Täs oon sit tän päivän hunttailu aika laiskasti. Sain kuitenkin 63 hunterin, jonka ansiosta alan nyt innostumaan huntterista enemmän, koska voin alkaa nappailla Red chinchompia, jotka sitten käytän myöhemmin rangen kehitykseen. Hunttailu on paljon mukavempaa, kun siitä saa jotain tavaraa joka on jollakin tavalla hyödyllistä.

Eilisen päivän pelasin toisel hahmol, laitan senki statsit spoilerii jos jotakuta kiinostaa.
Spoiler:
Runescape 3 ja old school, hahmon nimi on Goottinen
Kuva
Kuva


Päivä #8
Kuva

Kiitti Jagex, sinne meni trapit :evil: .
Spoiler:
Kuva

volga kirjoitti:Hyvä blogi :biggrin:: ite en tollasta haastetta jaksais pelailla, mutta onnea

Kiitti ku laitoit palautetta ja onnittelit.

Huomen meen sit hunttaa ihanii chinchompia.

Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #8

ViestiKirjoittaja runettaja1 » 04.06.2014, 18:33

Hyvin toi sujuu;) täs seuraavaa postaustas ootelles:D
runettaja1
Torppari
Torppari
 
Viestit: 143
Liittynyt: 11.11.2008, 19:37
RS -hahmo: Zemouregal

Re: Rautamies Päivä #8

ViestiKirjoittaja Peksel » 05.06.2014, 15:36

runettaja1 kirjoitti:Hyvin toi sujuu;) täs seuraavaa postaustas ootelles:D

Seuraava päivitys tulee lauantaina, koska oon täs pari päivää mummolas.
Kiitti kuitenkin positiivisest palautteest, yritän viikonloppun hankkii 83 huntterin.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #9

ViestiKirjoittaja Peksel » 07.06.2014, 23:27

Terve taas, polilaiset.

Tänään sit tulin matkalta, jonka alotin keskiviikkon. En voinu pelata runee, koska mul ei ollu omaa konetta mukana, ja vaikka ois ollu, niin ois pitäny pelata mokkulalla joka on aivan kauheeta.

Täst päiväst ei oo sit paljo kerrottavaa, koska ainut asia jota tein oli hunttaus.
Yks botti tuli kyl varastaa mun spotin, reporttasin sen ja sit yritin world hopata. LOL
Spoiler:
Ei sit muuta kun bondeja lisää, ja sähkopostin peitin koska se on salaista tietoa.
Kuva


Päevä #9
Kuva

Huomen sitte 73 hunter ja black chineille, saan varmaa jotai 2k red chinei 63-73 huntista jotka sit käytän myöhemmin voidien kanssa Ape atollin luolastossa. Aion myös aika varmasti hankkia Salve amulet (ei:n), joka siis antaa 15% voimakkuutta ja tarkkuutta myös rangee ja magicciin. En oo vaan varma et toimiiko Salve ja voidit yhessä.

Vaikka voidit ja salve ei toimiskaa yhdessä, niin aion silti valita salven, koska siin on mun muistin mukaan 5% enemmän boonuksii kuin voideis. Sitten lisäksi saan myös prayer-bonuksen jos päätän hankkia god d-hidet cluesta.
God d-hideistä tulis myös range attack-boonusta, jota ei taaskaa ole voideissa, joka tekee salve amuletista ylivoimaisesti paremman vaihtoehdon.

1,5m Nighmare-pointsuu tulee kyl varmaan olee vaikeeta ilman Dream mentor-bossei, jotka antaa ihan järjettömästi pointteja, mut ainut ongelma siin questis on 85-combat vaatimus, joka tulee olemaan aik hiton vaikee ottaa tälläsel zerkerillä.

Ainut tapa hankkii 85-combat kohtalaise nopeesti, joka tulee mulle mielee, ois chinitys joka sit murskais osittain mun suunnitelmat kehittää rangea salve amuletin kanssa.

Saatan muokata ton koko homman pois, jos selvii et oon kirjottanu järjettömii tai tyhmii asioita.

Adiós...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Seuraava

Paluu Kehitysblogien hylly

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 132 vierailijaa