Rildorin Blogi ~Derp~

Asukkaiden RuneScape -kehitys- ja etenemisblogeja
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=22113

Rildorin Blogi ~Derp~

ViestiKirjoittaja Rildor » 22.03.2012, 16:20

Kuva
1. Alkusanat
2. Stats
3. Tavoitteet
4. Dropit
4.1 Cluet
4.2 TDS
4.3 GWD
4.4 Random
5. Vanhoja saavutuksia
6. Loppusanat



1. Alkusanat
Tervehdys kaikille. Henkilöt joiden kanssa olen ollut jutussa jo pidemmän aikaa ihmettelevät varmaankin miksi pelaan tällaisella "nuubi accolla" vaikka minut on nähty pelaavan Ruuti 56 nimisellä accolla, jolla on selvästi paremmat tasot mitä tällä. Lupasin selittäväni tapauksen, joten näin aion tehdä.

Suunnilleen viisi vuotta sitten, kun aloin jälleen pelaamaan Runescapea, tein uuden tunnuksen nimimerkillä Ruuti 56 ja aloin armottomasti expaamaan. Siinä sitä tuli pelailtua päivä jos toinenkin ja nyt sillä on varmaankin mittarissa jo +350 päivää. Vuoden 2011 alkupuolella JaGex lisäsi takaisin Wanhan Wildernessin, ei tämä minua haitannut sillä olinhan pelannut jo silloin kun wildu oli entisellään ennen sen muuttamista bounty muotoonsa. Wildernessin lisäksi JaGex toi sen mukana takaisin free traden. Näistä ei olisi ollut minulle mitään haittaa ellei olisi tullut niitä saatanan botteja, niitä oli kaikkialla minne yritin mennä enkä kyennyt juurikaan mitään tekemään. Masennuin tästä ja joka päivä pelasin aina vain harvemmin ja harvemmin. Runsaat kolme päivää sen jälkeen kun olin lopettanut, tuli eräs toinen perheenjäsen kysymään, että voisiko hän käyttää accoa ainakin sen aikaa kun minä pitäisin taukoa. No siitähän annoin salasanan ja opetin perusteet peliin (OMG NYT TULEE REPORTIT POSTILUUKUSTA SISÄÄN!!!111!). Kesäloman lopulla rupesin taas hieman pelailemaan mutta tällä kertaa vanhimmalla accollani eli tällä. Tämä on 56:den tarina, saatte esittää kysymyksiä liittyen tähän mikäli jokin jäi teille epäselväksi.


2. Stats
Kuva


3. Tavoitteet
Olen aina ollut sitä mieltä, että on turhaa asettaa kummempia tavoitteita (Prayer 95, Runecrafting 91 etc.), siksi asetankin itselleni täydelliset tavoitteet tähän. Ajattelin kuitenkin kopioida Haribon ja Sir Dollarin "väritetty teksti" -listaa.
Kuva


4. Dropit
4.1 Random
Karil's top #1 21.10.2011
Verac helm #1 21.10.2011 (tuli seuraavasta arkusta Karil topin jälkeen)


5. Vanhoja saavutuksia
Total 1.6k 19.10.2011


6. Loppusanat
Ratetkaa account Runepolin tyyliin.


Aloituspost ennen edittiä
Spoiler:
Tervehdys arvon Runehiiret ynnä muut eläimet.
Runescapee tullut pelattua ainakin 2006 vuodesta asti, tarkemman ajankohdan ajattelin ottaa selville, kun JaGex (mahdollisesti) julkaisee tämän vuoden aikana capen, joka vaatii scapehahmon iäksi 10 vuotta. Edittaan tämän alkuviestin kuntoo sitten viikonlopun aikana kun nyt en millään kerkeä/(jaksa). Nykyiset statsit tulee kun kerkeän hoitamaan IRL jutut edeltä pois.

17.3 sain hankittua 1700 total tälle vanhemmalle accolleni (saatte kyllä sitten päivitetyn aloitusviestin kanssa selityksen Ruuti-56 kysymyksiin mikäli ette vielä asiasta tiedä).
Kuva

Ja nyt pyydän teitä arvostelemaan accounttini Runepolin tapaan 8)
Viimeksi muokannut Rildor päivämäärä 14.03.2013, 17:15, muokattu yhteensä 6 kertaa
Rildor
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1325
Liittynyt: 01.06.2008, 18:23
Paikkakunta: Rusko
RS -hahmo: Ruuti
IRC-nick: Rildor

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja Pulla » 22.03.2012, 16:23

Ruuti-56 oli parempi total joskus, mikäs account se on ja kerro toki se juttu. Jos toi on sun vanhempi acco ja oot pelaillu -06 asti en ymmärrä miten on ylipäätään mahdollista levuttaa 1700 total vasta nyt. Onnea blogille :mrgreen:
Pulla
Puuseppä
Puuseppä
Avatar
 
Viestit: 1975
Liittynyt: 05.05.2008, 14:19

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja Christa » 22.03.2012, 17:16

Pullafy kirjoitti:Ruuti-56 oli parempi total joskus, mikäs account se on ja kerro toki se juttu. Jos toi on sun vanhempi acco ja oot pelaillu -06 asti en ymmärrä miten on ylipäätään mahdollista levuttaa 1700 total vasta nyt. Onnea blogille :mrgreen:

Ruuti pelas pitkän aikaa 56, mut sit alotteli tol accol pelaileen, emt miks.
Mut gl ja silleen, ihan kiva acco kokonaisuudessa. :p
ps. ota kaikki +70 niin saat totalin +1,8k.
Christa
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 470
Liittynyt: 23.02.2011, 10:01
Paikkakunta: Vantaa
RS -hahmo: Christaah
IRC-nick: Christa
Klaani: Finland Skillers Society

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja Haribo » 22.03.2012, 21:13

Onnea. En tiennytkään että noin huonoks oot jääny some kind of a joke. Taisit joskus jopa olla mua edellä, minne jäit? (Nyt ei heitetä sitten ilmaan mitään Ruuti-kortteja.)
Mutta jooh, onnea totalista, itellehän paukahtaakin kohta "jo" 1,8k.

[21:13:25] <[CA]RuneScript> *** [ TRACKER ]: Exp gains for Ruuti in last 52wks: Overall(+137) +8,198,339
[21:13:16] <[CA]RuneScript> *** [ TRACKER ]: Exp gains for Haribo404 in last 52wks: Overall(+344) +16,016,953

Meh, himoexpaajia ollaan molemmat. Ite vähän himompi.
Haribo
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 223
Liittynyt: 16.03.2012, 09:49
RS -hahmo: Haribo404
IRC-nick: Haribo`

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja Konna » 22.03.2012, 23:48

Haribo kirjoitti:Onnea. En tiennytkään että noin huonoks oot jääny some kind of a joke. Taisit joskus jopa olla mua edellä, minne jäit? (Nyt ei heitetä sitten ilmaan mitään Ruuti-kortteja.)
Mutta jooh, onnea totalista, itellehän paukahtaakin kohta "jo" 1,8k.

[21:13:25] <[CA]RuneScript> *** [ TRACKER ]: Exp gains for Ruuti in last 52wks: Overall(+137) +8,198,339
[21:13:16] <[CA]RuneScript> *** [ TRACKER ]: Exp gains for Haribo404 in last 52wks: Overall(+344) +16,016,953

Meh, himoexpaajia ollaan molemmat. Ite vähän himompi.


Jep himoexpaajia

Spoiler:
Kuva

ton verra dunguu päivää ja oon noin alhaal listaski viel :{D

Mut onnee saavutuksistas
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja legioonar88 » 23.03.2012, 01:45

Onnea saavutuksista ja onnea myös tuleviin haasteisiis.
Himoexpaajat.. :D

EDIT: Ja joo, vedä all skills to 70 ;)
legioonar88
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 243
Liittynyt: 05.09.2008, 17:38
Paikkakunta: Nstl huudit.
RS -hahmo: Legioonar88
IRC-nick: LocoHapponaama

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja Tristanix » 23.03.2012, 15:39

Haribo kirjoitti:Onnea. En tiennytkään että noin huonoks oot jääny some kind of a joke. Taisit joskus jopa olla mua edellä, minne jäit? (Nyt ei heitetä sitten ilmaan mitään Ruuti-kortteja.)


It's time for Ruuti-kortti! :twisted:

Kuva

Vissii annoit ton ykkösacon pois tai jotain? :P Mut jees, jaksoi Lone Wolfkin tehdä blogin vaihteeksi. Varmastikin tulen seurailemaan, kun kerta ei enää samoissa piireissä juurikaan liikuta. :)

Ja all over 60 heti kun vaan pystyt, hop, hop" :toru::
Tristanix
Eliittijäsen
Eliittijäsen
 
Viestit: 2032
Liittynyt: 02.05.2008, 14:29
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Tristafeyr
IRC-nick: Tris

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja Rildor » 24.03.2012, 21:15

Pullafy kirjoitti:Ruuti-56 oli parempi total joskus, mikäs account se on ja kerro toki se juttu. Jos toi on sun vanhempi acco ja oot pelaillu -06 asti en ymmärrä miten on ylipäätään mahdollista levuttaa 1700 total vasta nyt. Onnea blogille :mrgreen:

Olin silloin hieman nuorempi enkä pahemmin oikein osannut kunnolla expailla ja pidin useita taukoja milloin mistäkin syystä.
Tällä accollahan jatkailin pelaamista vasta 9lk:n puolessa välissä ja muistaakseni vasta n. 60 day tullut oltua pelissä.
56:den tarinan edittailen mahdollisesti huomenna, tänään en jaksa.
Christa kirjoitti:Ruuti pelas pitkän aikaa 56, mut sit alotteli tol accol pelaileen, emt miks.
Mut gl ja silleen, ihan kiva acco kokonaisuudessa. :p
ps. ota kaikki +70 niin saat totalin +1,8k.

Näinhän tein, pelasin sillä aika kauan verrattuna siihen mitä olen tällä accolla pelannut.
Tähän +70 tavoitteeseen voin heti sanoa etttei tapahdu ainakaan lähiaikoina sillä alle 70 leveleinä juurikin näitä ihastuttavia rahaskillejä joihin minun kaltaisellani nuubilla ei ole varaa. :p
Haribo kirjoitti:Onnea. En tiennytkään että noin huonoks oot jääny some kind of a joke. Taisit joskus jopa olla mua edellä, minne jäit? (Nyt ei heitetä sitten ilmaan mitään Ruuti-kortteja.)
Mutta jooh, onnea totalista, itellehän paukahtaakin kohta "jo" 1,8k.

[21:13:25] <[CA]RuneScript> *** [ TRACKER ]: Exp gains for Ruuti in last 52wks: Overall(+137) +8,198,339
[21:13:16] <[CA]RuneScript> *** [ TRACKER ]: Exp gains for Haribo404 in last 52wks: Overall(+344) +16,016,953

Meh, himoexpaajia ollaan molemmat. Ite vähän himompi.

Olin silloin FE aikoihin vielä sinun edellä mutta sitten tuli tämä massiivisin tauko minulla, jonka aikana ainakin sinä siirtysit reilusti ohi totalissa. Mitä tohon 8m expaan tulee on hauskaa ajatella että tuolla mittarissa olevat 3.5m ovat tulleet vasta Hatin&Sköllin jälkeen sillä tarkkailin tuota agility expaa jota niistä bootseista tulloo. Himoexpaus ftw xdd
legioonar88 kirjoitti:Onnea saavutuksista ja onnea myös tuleviin haasteisiis.
Himoexpaajat.. :D

EDIT: Ja joo, vedä all skills to 70 ;)

Kiitos, ja kuten edellä mainitsin kyllä se sieltä aikanaan tulee :)
Tristanix kirjoitti:It's time for Ruuti-kortti! :twisted:

[img]http://ast-fast.com/upload/maalis12/Ruuti_Multi.png[img]

Vissii annoit ton ykkösacon pois tai jotain? :P Mut jees, jaksoi Lone Wolfkin tehdä blogin vaihteeksi. Varmastikin tulen seurailemaan, kun kerta ei enää samoissa piireissä juurikaan liikuta. :)

Ja all over 60 heti kun vaan pystyt, hop, hop" :toru::

Siulla vieläkin tuo kuva tallella xddddd Mjoo en nyt viitti enempää tällä hetkellä kirjoittaa tuosta 56:desta.
Kerrankin joku käyttää termiä "kun pystyt" <3


Kävin eilen täyttämässä Runepolin citadelissa capin ja en kylläkään odotellut saavani ihan näin paljon expaa, että firemaking nousisi 68 -> 70. Noh, on ainakin yksi näistä +70 tavotteista tehty.
Kuva
Ps. Failed pic is failed.
Rildor
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1325
Liittynyt: 01.06.2008, 18:23
Paikkakunta: Rusko
RS -hahmo: Ruuti
IRC-nick: Rildor

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja Superi » 25.03.2012, 19:10

Tristanix kirjoitti:[yout'ube]Bc0xsRaqNvU[/youtube]
Hyvä biisi. :)


Joh oon tainnu poistaa sut listoilt, sano jos haluut mut takas sun listoille. :D
Superi
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 515
Liittynyt: 22.10.2009, 13:17
Paikkakunta: Vanda
RS -hahmo: Fire Flu
IRC-nick: superi

Re: Rildorin Blogi ~1700 total~

ViestiKirjoittaja Rildor » 08.04.2012, 18:41

Vai, että pitäisi meikäläisen editata tähän viestiin kaikki mitä tapahtunut taas.
Koeviikko on takana ja ollut mukavan rennot menot kun heti sen perään ollut pääsiäislomakin. Kokeet meni suurimmaksi osaksi tasolla "meh", erityisesti matematiikan koe, meni päin honkia. Ensi koeviikkoon sitten taas astetta viisaampana.

Runescapen osalta oli suurimmaksi osaksi combat skill painoitteinen viikko ollut, vaikken pahemmin pelannutkaan Squeal of RWT:n jälkeen vaan siirtysin taas pelaamaan minecraftia. Olisin kyllä toivonut, että joku olisi jotain tänne kirjoittanut ettei tarvitsisi kaikkea editata. Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa >_>

Spoilerissa kaikki
Spoiler:
1.4
Defence 76
Kuva

Strenght 74
Kuva

2.4.
Constitution 78
Kuva

Slayer 61
Kuva

3.4
Strenght 75
Kuva

8.4
Firemaking 71-72
Kuva
Kuva



29.3.
Spoiler:
Superi kirjoitti:Joh oon tainnu poistaa sut listoilt, sano jos haluut mut takas sun listoille. :D

Pyydän kyllä, jos haluan takas listoille. :p

Viikko ollu aika rasittava kokonaisuudessaan, opettajat hölpöttäneet tunneilla ties mitä kaikkea eikä mikään tahdo jäädä päähän. Erityisesti pelkään tulevaan matikan koetta sillä viimeksi sain siitä nelosen (::oops:) eikä lämmittänyt mieltä mennä uusintakokeisiin. Ja kuten tuosta voi päätellä koeviikko alkanut eli toisin sanoen kouluun klo 9.00 kotiin 11.00. Expat tosin jääneet hieman pienemmälle, koska tullut lueskeltua kokeisiin, sain kuitenkin jotain aikaiseksi viikon aikana.

Smithing 66 - Kuva unohtus ottaa

Defence 75 ja sen myötä combatti 102, vielä olisi kahdeksan levua matkaa dominion toweriin.
Kuva

Mining 70 ja sen myötä kauan odottamani adamantite oret, jotka jääny kaivamatta sieltä Keldagrimin gold/addy/runite kaivoksesta. Jälleen yksi skill yli 70, loppujen tahkominen tämän tasolle tuleekin sitten viemään hieman enemmän aikaa. ._.
Kuva
Rildor
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1325
Liittynyt: 01.06.2008, 18:23
Paikkakunta: Rusko
RS -hahmo: Ruuti
IRC-nick: Rildor

Re: Rildorin Blogi ~Hidas viikko~

ViestiKirjoittaja Tekken Zaibatsu » 08.04.2012, 19:36

Myöhäiset onnittelut 1700 totalista täältäkin :) . Onnea myös koetuloksiin ja 1800 totalin metsästykseen!
Tekken Zaibatsu
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 36
Liittynyt: 05.04.2012, 19:37
Paikkakunta: Kotka
RS -hahmo: Jonij90

Re: Rildorin Blogi ~Hidas viikko~

ViestiKirjoittaja Rildor » 31.05.2012, 09:45

Tekken Zaibatsu kirjoitti:Myöhäiset onnittelut 1700 totalista täältäkin :) . Onnea myös koetuloksiin ja 1800 totalin metsästykseen!

Kiitosta.

Koeviikko päättynyt ja uskallan taas päivittää tätä jo viimeiselle sivulle tipahtanutta blogia.
Matikan koe meni ihan päin honkia, joten ei ole suurempia odotuksia siitä, onneksi oli jotain helpompia (eli niitä joihin olin lukenut kunnolla) kokeita, joita voi sitten odotella hyvillä mielin kun tietää, että edes niistä saa kunnollisen numeron.

Kuten arvata saattaa en ole lainkaan RuneScapeen koskenut koeviikon aikana ja sitä edeltävillä ei vain ole tullut mitään saavutettua. Nyt vihdoin sain aikaiseksi jotakin mitä edes viitsin tänne laitella.


Aloittelin kehittämään smithingiä kohti 70, jotta saisin tehtyä King of the dwarves questin. Siinä välissä tuli lvl 68 ja kun sieltä pompahti alas mithril platebody muistin, että sehän on vaatimus lumbridge Hard taskeihin.
Joten....
Kuva
Rildor
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1325
Liittynyt: 01.06.2008, 18:23
Paikkakunta: Rusko
RS -hahmo: Ruuti
IRC-nick: Rildor

Re: Rildorin Blogi ~Lumby tasks~

ViestiKirjoittaja Rokkari » 31.05.2012, 11:03

Onnittelut hampperista vaik epäilen et tulee siul nii suuree käyttöö
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

Re: Rildorin Blogi ~Lumby tasks~

ViestiKirjoittaja Rildor » 06.03.2013, 21:00

Siitä on kauan kun viimeksi päivitin tätä blogia. Miettisin jonkin aikaa, että jaksaisko sitä jatkaa tämän päivittämistä, kiinnostaisiko ketään edes. Katsoo nyt, jos tämä taas tästä lähtisi käyntiin.

Elikäs tullut expailtua jonkin verran since viime post (ei todellakaan hirveesti) ja tässä olis näitä saavutuksia:

70 Fletching on yksi vaatimuksista Quest Capeen ja muutenkin tuo skilli ollut itellä ihan liian alhaalla.
Kuva

Jonka jälkeen sain requt Branches of Darkmeyeriin ja pakko sanoa, Vanstrom too easy needs to be buffed. Ei saanut muhun edes yhtä special iskuaan tehdyks, kun kuoli niin nopeastia.
Kuva

Edellinen post 16.6.2012
Spoiler:
Rokkari kirjoitti:Onnittelut hampperista vaik epäilen et tulee siul nii suuree käyttöö

Kiitoksia vaan tiedäkkään mikä hampperi on (oon huono lyhenteissä ja sen sellaisissa).

Kahden viikon lomamatka on loppunu ja oon taas mukavasti kotona nauttimassa lämpimästä säästä ja itikkamäärästä, joka vielä ei ole korkeimmillaan. Runescapea tuli matkan aikana pikkasen pelattua, suurimmaksi osaksi AFK tai raha skillejä joita voi kehitellä ilman suurempaa seurantaa.

Smithing 68 -> 70
Kuva

Strenght 76 -> 77
Kuva

Runecrafting 68 -> 70
Kuva

Smithinh ja Strenght vihdoinkin antavat requt King of the Dwarves questiin, jonka tekoa olen suunnitellut siitä asti kun se tuli Scapeen. Strenghtin myötä nousi myös combat, joka nyt on 104. Runecraftingii vedin kun oli tarkoituksena hankkia ne osat siitä setistä mitkä pystyn.
Rildor
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1325
Liittynyt: 01.06.2008, 18:23
Paikkakunta: Rusko
RS -hahmo: Ruuti
IRC-nick: Rildor

Re: Rildorin Blogi ~Hellou ögen~

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 06.03.2013, 21:14

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 14.07.2018, 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Rildorin Blogi ~Derp~

ViestiKirjoittaja Rildor » 14.03.2013, 17:13

Jannulennu kirjoitti:gz levuista, otappa kaikki +70 ! : )

Onhan tuo nyt ollut pitempiaikaisena tavoitteena, mutta sattunut jäämään sinne rajan alle nuo perkuleen rahaskillit (joista suurin osa kyllä on jo tullut vedettyä yli 70).

Päätin mennä jatkamaan Slayeria kun on se perkuleen kypärä niin lähellä pisteiden ohella, tein taskin äsken loppuun ja jäi 2 pistettä vajaaksi siitä 400 jota tarttee kypärään :<

Anyways tuli Defence 80, jonka tarttee Brink of extinction ja Contitution 83.

Kuva

Kuva
Rildor
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1325
Liittynyt: 01.06.2008, 18:23
Paikkakunta: Rusko
RS -hahmo: Ruuti
IRC-nick: Rildor


Paluu Kehitysblogien hylly

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 125 vierailijaa