Tupakoitko?

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Tupakoitko?

Kyllä
115
18%
En
471
72%
Harvoin, pari kertaa viikossa
67
10%
 
Ääniä yhteensä : 653

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja BonG! » 27.03.2011, 13:48

Aloitin joskus 6lk. Ei sitä itekkään huomannu et se alko ku 5lk oltii viel nii et ei ikin polteta ja sit 6lk jo poltettii. Sitä se on kun about kaikki lähipiirin kaverit polttaa ni alkaa tulee automaattisesti röökimyönteiseks. Mut sit joskus 8lk päätin vaa et nyt loppuu ja lopetin ku lähettii 2vk rukalle. ;) En kadu päätöstä mut vaikeet se oli koska heti ku tuli takas kotii nii ku lähti ulos ni sai olla koko aja rööki hajuis ku melkee kaikki kaverit poltti.
BonG!
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 51
Liittynyt: 31.10.2009, 20:50

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja LoveRecoil » 28.03.2011, 23:43

Kyllä. Muutama vuosi tullu polteltua vakituisesti. :rolleyes::
LoveRecoil
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 341
Liittynyt: 29.12.2008, 19:46
IRC-nick: Niko^_

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Flarona » 29.03.2011, 22:44

Olen tupakoinut epäsäännöllisesti muutaman vuoden. Nyt viime aikoina on tullut poltettua vähän enemmän :?
Flarona
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 128
Liittynyt: 11.12.2009, 18:15
Paikkakunta: Varsinais-Suomi
RS -hahmo: Flarona
Klaani: Finland Skillers Society

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Clawe » 30.03.2011, 15:23

Valitettavasti täytyy myöntää, että kyllähän se aski med sytkä tuolta kaapista löytyy.. Koittanu mennä vaan sil linjal et poltan vaan "kun on pakko".. :D (tiedän kuulostaa aika tyhmältä...) Tai siis kun hermot menee, yleensä liittyy jotenkin eräisiin henkilöihin koulus tai sit ihan vaan johonki kokeiden lukuun tjsp. Eli aika epäsäännöllisesti tulee poltettua. Olis varmasti tullu monta kymmentä hermoromahdust, jos en polttais, kun ei vaan pää kestä joitain ihmisiä. Välil kyl tullu mietittyy, et mitä ihmettä mä teen ja tästä pääsinkin oikeaan ratkaisuun, eli heti kun lukio on ohi ja pääsen pois täält ni sit loppu tupakan poltto ^^
Clawe
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 32
Liittynyt: 07.03.2011, 10:28
RS -hahmo: Clawem

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Korva´ » 30.03.2011, 16:06

Clawe, kerro miten sun vitutus lähtee tupakalla, jos sul ei kerran oo ees riippuvuutta?
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Kuovila » 30.03.2011, 16:31

Korva´ kirjoitti:Clawe, kerro miten sun vitutus lähtee tupakalla, jos sul ei kerran oo ees riippuvuutta?

Khylhä ne savut joskus auttaa vitutukseen. En sitten tiedä miten. Siinä kun vetelet savuja ja alat miettimään asioita sekin voi auttaa. Tai sitten vaan se että saat jtn muuta tekemistä siinä.
Ittehän polttanut ja nytten alkanut käyttää nuuskaa tässä...
Kuovila
Kuningas
Kuningas
Avatar
 
Viestit: 1453
Liittynyt: 01.08.2008, 13:17
Paikkakunta: Salo
RS -hahmo: Kuovila
IRC-nick: Kuovila
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Korva´ » 30.03.2011, 16:45

Kuovila kirjoitti:
Korva´ kirjoitti:Clawe, kerro miten sun vitutus lähtee tupakalla, jos sul ei kerran oo ees riippuvuutta?

Khylhä ne savut joskus auttaa vitutukseen. En sitten tiedä miten. Siinä kun vetelet savuja ja alat miettimään asioita sekin voi auttaa. Tai sitten vaan se että saat jtn muuta tekemistä siinä.
Ittehän polttanut ja nytten alkanut käyttää nuuskaa tässä...

imo se vitutus mikä tupakalla lähtee, riippuvuuden aiheuttama vitutus, esim aamulla ennen ensimmäistä savuketta
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 30.03.2011, 16:49

Korva´ kirjoitti:Clawe, kerro miten sun vitutus lähtee tupakalla, jos sul ei kerran oo ees riippuvuutta?

Oho, poika koittaa PÄTEÄ. Säälittävää vai naurettavaa, en osaa päättää. Tajunnet itsekin sitte ku opit vetää ;;;;;henkeen.
Mut joka tapauksessa nikotiini johtaa dopamiinin erityksen lisääntymiseen. Dopamiini taas aiheuttaa mielihyvän tuntemuksia ja osallistuu tunteiden säätelyyn. Ja joo, dopamiinii erittyy vaikkei oiskaan riippuvuutta.
Ja voin mielelläni vääntää sulle rautalangast vaik PM jos sulle jäi viel jotain epäselvää.
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Sciba » 30.03.2011, 16:52

Kuovila kirjoitti:
Korva´ kirjoitti:Clawe, kerro miten sun vitutus lähtee tupakalla, jos sul ei kerran oo ees riippuvuutta?

Khylhä ne savut joskus auttaa vitutukseen. En sitten tiedä miten. Siinä kun vetelet savuja ja alat miettimään asioita sekin voi auttaa. Tai sitten vaan se että saat jtn muuta tekemistä siinä.
Ittehän polttanut ja nytten alkanut käyttää nuuskaa tässä...


mörkö vintillä (Y)
Sciba
Banned
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 03.05.2008, 16:06
IRC-nick: ei oo kuvii

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Clawe » 30.03.2011, 20:02

Korva´ kirjoitti:Clawe, kerro miten sun vitutus lähtee tupakalla, jos sul ei kerran oo ees riippuvuutta?


No jos se kerta näin menee, niin kai mä sit oon riippuvainen -.- Tai sit vaan kuvittelen et tulee hyvä olo.. mutta joo tuossahan olikin ihan hieno selitys dopamiinist..
Clawe
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 32
Liittynyt: 07.03.2011, 10:28
RS -hahmo: Clawem

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Eatti » 30.03.2011, 21:02

go nuutti !!! 8-)
Eatti
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 839
Liittynyt: 30.04.2008, 12:24
Paikkakunta: Präntöö
RS -hahmo: Eatti
IRC-nick: Eatti

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Korva´ » 30.03.2011, 21:05

Eatti kirjoitti:go nuutti !!! 8-)

ai laik juu samuli
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 30.03.2011, 21:54

Korva´ kirjoitti:
heppajätkä kirjoitti:
Korva´ kirjoitti:Clawe, kerro miten sun vitutus lähtee tupakalla, jos sul ei kerran oo ees riippuvuutta?
Tajunnet itsekin sitte ku opit vetää ;;;;;henkeen.


luuleks et uskaltaisin vetää henkeen!!!! rupeis yskittää hirveesti!!!! mitähän äiti tykkäis!!!!

pelle

Ai pelle ? :biggrin::

Poltan, käsin tulee käärittyä omat sätkät. Jotkut väitti vaikeeks hommaks oppia mut äkkiäkös sitä opetteli ku kone meni paskaks :biggrin:: Tullu nyt joku 3-4kk käärittyä käsin. Sitä ennen tuliki poltettua paljolti mallun punaista tehdasvalmisteista.

E: Musta tuntuu ettei korva oo ees kehdannu kertoo porukoillee polttavansa =D
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja jakoavain » 30.03.2011, 22:13

^ Mitä sitä nyt porukoille lähtee sanomaan. En itekkään sitä ole sanonu vaikka reilu kolme vuotta olen polttanut ja kohta olen täysikänenkin. En sitä ois mistään hinnasta sanonu Korvan iässä enkä sitä sano nytkään. Ja tuskin ihan heti tulen sanomaankaan. en ymmärrä miks se niille pitäis sanoa?
Niin ja sätkät oppii nopeasti kääntämään. Alkuun toki vähän nihkeetä, mutta siitä se sitten lähtee. Minun mielestä ihan kivaa se loppuunsa on ja reilusti halvempaa ainaki.
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Les Paul » 30.03.2011, 22:34

noe
Les Paul
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 255
Liittynyt: 30.04.2008, 12:10

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Korva´ » 31.03.2011, 15:03

emmä porukoille oo "kertonu" mut kylhä ne tietää

muutaman peharin oon kääriny, mut ei oo talvel kiva kääriä. kesäl sit
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 31.03.2011, 19:44

jakoavain kirjoitti:^ Mitä sitä nyt porukoille lähtee sanomaan. En itekkään sitä ole sanonu vaikka reilu kolme vuotta olen polttanut ja kohta olen täysikänenkin. En sitä ois mistään hinnasta sanonu Korvan iässä enkä sitä sano nytkään. Ja tuskin ihan heti tulen sanomaankaan. en ymmärrä miks se niille pitäis sanoa?
Niin ja sätkät oppii nopeasti kääntämään. Alkuun toki vähän nihkeetä, mutta siitä se sitten lähtee. Minun mielestä ihan kivaa se loppuunsa on ja reilusti halvempaa ainaki.

Miksi ei? Miks polttaa jos sitä ei kehtaa edes porukoilleen sanoa =D
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja jakoavain » 31.03.2011, 21:33

Ryydz kirjoitti:Miksi ei? Miks polttaa jos sitä ei kehtaa edes porukoilleen sanoa =D

Ei porukoiden tarvitse tietää kaikista asioista mitä tekee. Ei se tupakointi ole mikään ylpeilyn aihe niin sen takia en sitä niille ole sanomassa enkä myöskään sen takia kehtaa niille sitä sanoa. Eri asia jos ne ite tulisivat minulta kysymään.
Ja miksi vastata kysymykseen kysymyksellä?
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Tounis » 31.03.2011, 23:07

Ryydz kirjoitti:Miksi ei? Miks polttaa jos sitä ei kehtaa edes porukoilleen sanoa =D

Käännetään se vaikka näin: jos ite vähän innostuessas paskoisit housuus, niin kertoisitko porukoilles? En mäkään kertois, mut kyllä se äiti sen sieltä pyykätessä haistaa.

Hyvät röllit päällä, hermannit.
Tounis
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
IRC-nick: Tounis

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 01.04.2011, 22:28

jakoavain kirjoitti:
Ryydz kirjoitti:Miksi ei? Miks polttaa jos sitä ei kehtaa edes porukoilleen sanoa =D

Ei porukoiden tarvitse tietää kaikista asioista mitä tekee. Ei se tupakointi ole mikään ylpeilyn aihe niin sen takia en sitä niille ole sanomassa enkä myöskään sen takia kehtaa niille sitä sanoa. Eri asia jos ne ite tulisivat minulta kysymään.
Ja miksi vastata kysymykseen kysymyksellä?

Mä en väittänyt missään vaiheessa että se olis ylpeilyn aihe?

Toi on just niin hauskaa ettei kehtaa sanoa omille vanhemmilleen edes, emmä usko että ne sut aikoo myydä pois jos kerrot tupakoivas :biggrin:: Mutta tääkin on vaan mun näkökulma asioista.

Ja kaikkihan tosiaan lähti siitä kun kommentoin Korvan lausetta;

luuleks et uskaltaisin vetää henkeen!!!! rupeis yskittää hirveesti!!!! mitähän äiti tykkäis!!!!

Tiedän että on paskaa troolausta mutta tohon enemmän mun viestin tarkoitin, sekava lause saattoi olla juu
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Justi » 02.04.2011, 03:22

Itse "tunnustin" polttavani ku pyysin hakee askin.
Justi
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 822
Liittynyt: 02.05.2008, 13:49

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Santru » 02.04.2011, 10:41

Moni kaveri alkanu viimeaikoina polttaa jostain syystä. Luulin ettei enää yläasteen jälkeen ketään kiinnostais, kun luulis että on tullut sen verta järkeä päähän, mutta ei maha mittään...Itse en ole koskaan edes pitänyt tupakkaa kädessä saati sitten polttanut eikä kiinnosta alkaa polttamaankaan.
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Hyppis » 02.04.2011, 13:22

vajalti aski päivässä
Hyppis
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 294
Liittynyt: 03.02.2011, 17:49

Edellinen

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 223 vierailijaa