Tupakoitko?

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Tupakoitko?

Kyllä
115
18%
En
471
72%
Harvoin, pari kertaa viikossa
67
10%
 
Ääniä yhteensä : 653

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 01.12.2010, 17:09

Acer kirjoitti:Eipä tuo nyt mikään ihmeellinen saavutus ole, että toppa päivässä. Riippuu toki, mitä topalla tarkoitetaan. Täällä päin toppa tarkoittaa purupussia, mutta se tarkoittaa vissiin myös tupakka-askia.

Ite en oo kertaaka kuullu et sitä käytettäs askista :{D Jos askista kyse ni sitten ihan normaali, mut tota purupussia päivään en usko =D
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 01.12.2010, 17:37

Kon kirjoitti:
Acer kirjoitti:Eipä tuo nyt mikään ihmeellinen saavutus ole, että toppa päivässä. Riippuu toki, mitä topalla tarkoitetaan. Täällä päin toppa tarkoittaa purupussia, mutta se tarkoittaa vissiin myös tupakka-askia.

Ite en oo kertaaka kuullu et sitä käytettäs askista :{D Jos askista kyse ni sitten ihan normaali, mut tota purupussia päivään en usko =D

http://urbaanisanakirja.com/word/toppa/
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 01.12.2010, 17:58

Acer kirjoitti:
Kon kirjoitti:
Acer kirjoitti:Eipä tuo nyt mikään ihmeellinen saavutus ole, että toppa päivässä. Riippuu toki, mitä topalla tarkoitetaan. Täällä päin toppa tarkoittaa purupussia, mutta se tarkoittaa vissiin myös tupakka-askia.

Ite en oo kertaaka kuullu et sitä käytettäs askista :{D Jos askista kyse ni sitten ihan normaali, mut tota purupussia päivään en usko =D

http://urbaanisanakirja.com/word/toppa/

Urbaanisanakirjat voi sanoo mitä sanoo, meinasin puhekieltä.. :neutral::

Voitko samantiena sanoa että missäpäin kyseistä termiä käytetään kun puhutaan askista? :smile::
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Vesinokka » 01.12.2010, 19:41

En mitenkään puolustele röökaamista, mutta täällä on varmasti monta viestittäjää jotka sanoo paskaks ilman että ite on kokeillu. Onhan se hienoa ettei käytä tupakkaa, mutta missä vain asiassa on turha haukkua testaamatta ja se on fakta. Tarkoitan siis makua, en terveyshaittoja.
Vesinokka
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2958
Liittynyt: 07.02.2009, 12:46

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja z clawer z » 01.12.2010, 19:48

Hewonen kirjoitti:Poltan ilmeisesti liikaa, koska päivässä menee toppa. Pitäs ehkä vähän vähentää. :?

E: Ja 3 vuotta olen polttanut.

HAHAHAHAHAHAHAHGAHAHA TOTAALINEN REPS DDDD :D Ot en polta)
z clawer z
Lukkoseppä
Lukkoseppä
 
Viestit: 1852
Liittynyt: 20.02.2010, 20:27
RS -hahmo: slidy9

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja salon » 01.12.2010, 21:15

After kirjoitti:En mitenkään puolustele röökaamista, mutta täällä on varmasti monta viestittäjää jotka sanoo paskaks ilman että ite on kokeillu. Onhan se hienoa ettei käytä tupakkaa, mutta missä vain asiassa on turha haukkua testaamatta ja se on fakta. Tarkoitan siis makua, en terveyshaittoja.

Maku ei liene ainut perustelu miksi se on paskaa? Mukaanlukematta nuita terveyshaittoja.
Muutenkin imo aika turha argumentti "turha haukkua mitään paskaksi testaamatta"
salon
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 345
Liittynyt: 14.08.2008, 13:49
Paikkakunta: Tampereen läheisyys
RS -hahmo: Kemosynteesi

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja jakoavain » 02.12.2010, 02:27

Kon kirjoitti:Voitko samantiena sanoa että missäpäin kyseistä termiä käytetään kun puhutaan askista? :smile::

Kyllä ainakin Kuopiossa käytetään askeista termiä toppa ja vilkasin Hewosen profiilista, että hän asuu Jyväskylässä niin veikkaanpa että sielläkin asia on tällä tavalla kun ei se kovin kaukana Kuopiosta ole. Täällä päin käytetään tuosta teidän topasta sanaa massit.

Reilu pari vuotta oon ite polttanu ja omat röökini käännän.
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 02.12.2010, 02:42

jakoavain kirjoitti:
Kon kirjoitti:Voitko samantiena sanoa että missäpäin kyseistä termiä käytetään kun puhutaan askista? :smile::

Kyllä ainakin Kuopiossa käytetään askeista termiä toppa ja vilkasin Hewosen profiilista, että hän asuu Jyväskylässä niin veikkaanpa että sielläkin asia on tällä tavalla kun ei se kovin kaukana Kuopiosta ole. Täällä päin käytetään tuosta teidän topasta sanaa massit.

Reilu pari vuotta oon ite polttanu ja omat röökini käännän.


Kyl lappeenrannan suunnil kans tarkottaa toppa askia :D
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Soivio » 02.12.2010, 09:14

Juu poltan, oon polttanu tyyliin seiska luokasta lähtien. Mallun punanen <3
Soivio
Kynttiläntekijä
Kynttiläntekijä
Avatar
 
Viestit: 1411
Liittynyt: 15.07.2009, 14:46
RS -hahmo: Soivio

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 02.12.2010, 13:57

jakoavain kirjoitti:
Kon kirjoitti:Voitko samantiena sanoa että missäpäin kyseistä termiä käytetään kun puhutaan askista? :smile::

Kyllä ainakin Kuopiossa käytetään askeista termiä toppa ja vilkasin Hewosen profiilista, että hän asuu Jyväskylässä niin veikkaanpa että sielläkin asia on tällä tavalla kun ei se kovin kaukana Kuopiosta ole. Täällä päin käytetään tuosta teidän topasta sanaa massit.

Reilu pari vuotta oon ite polttanu ja omat röökini käännän.

Selvä =)

Jep ja että nyt iha ontopic saan pistettyä ni olen polttanut jo jonkun aikaa, ja ilman konetta käärin sätkät :biggrin::
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Korva´ » 06.12.2010, 10:24

Lightdragon4 kirjoitti:
jakoavain kirjoitti:
Kon kirjoitti:Voitko samantiena sanoa että missäpäin kyseistä termiä käytetään kun puhutaan askista? :smile::

Kyllä ainakin Kuopiossa käytetään askeista termiä toppa ja vilkasin Hewosen profiilista, että hän asuu Jyväskylässä niin veikkaanpa että sielläkin asia on tällä tavalla kun ei se kovin kaukana Kuopiosta ole. Täällä päin käytetään tuosta teidän topasta sanaa massit.

Reilu pari vuotta oon ite polttanu ja omat röökini käännän.


Kyl lappeenrannan suunnil kans tarkottaa toppa askia :D


ja vaasas

okei, nyt on tullut tupakointi vakituiseks, viikos 2-3 askii, yleensä chessun punasta ku oon köyhä :roll: kerran ostin peharin mut ei siit tullu hevonvittuukaa
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Vesinokka » 06.12.2010, 19:38

salon kirjoitti: turha argumentti "turha haukkua mitään paskaksi testaamatta"

Mitä minä luen? Mistä sinä tiedät onko mansikka hyvän makuista jos et ole maistanut sitä? :D Kyllä minä tiedän että tupakka on antiterveellistä jne, enkä puhuntkaan terveyshaitoista.
Mut joo, jätän asian näiltä osin sikseen.
Vesinokka
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2958
Liittynyt: 07.02.2009, 12:46

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Nocando » 12.12.2010, 01:53

Qwertyer kirjoitti:En polta, en ole edes maistanut ja ylpeä siitä.

Tää.

Tottakai tupakasta sen alkukokeilun ja alottamisen jälkee tulee sellane että se joko on tapa tai addiktio, riippuu katsantokannast, mut mä ite nään ton vaa negatiivisena settinä. Helpompiha mun on perustella se tupakoimattomana huonoks, kun sanoa positiivista tai neutraalia. Näin se vaan on, tupakansavu on paskan hajusta ja kaikki nää ulkoset vaikutelmat ei houkuttele kokeilee. Toisekseen mä en oo nähny yhenkään kunnollisen ihmisen polttavan, sen takia siitä jää mielikuva että vaa rentut ja ittestään välittämättömät vetää sauhuja. Mä oon pärjänny vitun hyvin siinä missä mun pitäski pärjätä tässä iässä eli koulussa, en oo "ajautunu väärään porukkaan". Täs mä yhistän pärjäämisen ja tupakoimattomuuden toisiinsa, oli se sit teiän muitten mielest kui paska väite tahasa.
Nocando
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 3155
Liittynyt: 29.04.2008, 19:25
Paikkakunta: Mikkeli
RS -hahmo: Nocando
IRC-nick: Nocando

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja mist » 12.12.2010, 03:36

Ollu kuukauden nyt ilman, tai ei nyt ihan täysin ilman mutta tyyliin polttanut yhen/viikko, täytyy vaan myöntää että hemmetin turhaahan tuo on, mutta jokin pieni rentouttava vaikutus tupakassa on pakko myöntää, joka tietysti voi olla avuksi joissain tilanteissa.. Humalassaha tuota voisi jatkossa enää harjoittaa :mrgreen:
mist
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 961
Liittynyt: 01.02.2010, 22:02

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Defetp » 12.12.2010, 12:12

Joku Random kirjoitti:Äh! TURHAA... Muutenki pikkuinen astma joten en =/.. Rahaa voi kuluttaa vaikkapa energiajuomiin : )..


^asiamiehiä : )
Defetp
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 15
Liittynyt: 11.12.2010, 18:51
RS -hahmo: Defetp

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Walto » 14.12.2010, 23:09

Nocando kirjoitti:Täs mä yhistän pärjäämisen ja tupakoimattomuuden toisiinsa, oli se sit teiän muitten mielest kui paska väite tahasa.

Juu älkää edes kokeilko, tipahtaa numerot että humps vaan.
Walto
Karnevaalikuningas
Karnevaalikuningas
Avatar
 
Viestit: 945
Liittynyt: 01.05.2008, 16:03

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Markoz » 15.12.2010, 07:36

@Nocando

En tosiaankaan tiedä millaisessa paikassa elät, tai kuinka eristäytynyt ja sekava persoona olet jos oot saanut tuollaisen käsitteen, että kaikki tupakoitsijat OVAT TODELLA PAHOJA, omfg.

Protip; Mene ulos, siellä on elämää, ole sosiaali, huomaat et asiat ei ole niin :lol:

Psst, oon tosi renttu ja itsestään välittämätön :cool::
Markoz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2761
Liittynyt: 29.04.2008, 20:46

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Gorgo » 16.12.2010, 01:02

^ :d Oot sä markoz loppu. J sauhuttelen kyllä... Se on tapariippuvuuden aatelia se <3
Gorgo
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 366
Liittynyt: 24.07.2010, 11:42
Paikkakunta: Myniz
RS -hahmo: Q ux
IRC-nick: Gorgo

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja PommiMies » 16.12.2010, 16:25

Valitettavasti poltan.
PommiMies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 187
Liittynyt: 29.04.2008, 19:43
RS -hahmo: Quasimodo688
IRC-nick: Pommimies
Klaani: Finland Skillers Society

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Potkubanaani » 16.12.2010, 21:47

En polta. Kunto muutenkin huono.

ON NIIN TURHAA polttaa sen takia kun kaverit polttaa, tai haluaa olla niin vitun leija..ei tupakka suussa naisia saa.
Potkubanaani
Banned
Avatar
 
Viestit: 402
Liittynyt: 06.09.2009, 10:58
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Markoz » 16.12.2010, 21:54

Kunto voi olla hyvä vaikka tupakoikin... Ite juoksin 2790 coopperis ilman et sydänpysähtyi... Kattoo onko kunto parantunut ku maanantaina kotiutuscooper o.O
Markoz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2761
Liittynyt: 29.04.2008, 20:46

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Janda » 23.12.2010, 18:43

Tyttöystävän veli tällä hetkellä armeijassa ja juoksi cooperis 3000m ja lopetti kesken kun enempää ei tarvinnut. Hän siis on tupakoinut kuulemma 14-15v tienoilta aktiivisesti.
Janda
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 741
Liittynyt: 29.04.2008, 19:59
IRC-nick: Janda

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Scout » 24.12.2010, 11:47

Nocando kirjoitti:
Qwertyer kirjoitti:En polta, en ole edes maistanut ja ylpeä siitä.

Tää.

Tottakai tupakasta sen alkukokeilun ja alottamisen jälkee tulee sellane että se joko on tapa tai addiktio, riippuu katsantokannast, mut mä ite nään ton vaa negatiivisena settinä. Helpompiha mun on perustella se tupakoimattomana huonoks, kun sanoa positiivista tai neutraalia. Näin se vaan on, tupakansavu on paskan hajusta ja kaikki nää ulkoset vaikutelmat ei houkuttele kokeilee. Toisekseen mä en oo nähny yhenkään kunnollisen ihmisen polttavan, sen takia siitä jää mielikuva että vaa rentut ja ittestään välittämättömät vetää sauhuja. Mä oon pärjänny vitun hyvin siinä missä mun pitäski pärjätä tässä iässä eli koulussa, en oo "ajautunu väärään porukkaan". Täs mä yhistän pärjäämisen ja tupakoimattomuuden toisiinsa, oli se sit teiän muitten mielest kui paska väite tahasa.
Maailmassa on aika paljon pahaa sun teksteistä päätellen :confused::
Scout
Banned
 
Viestit: 26
Liittynyt: 20.12.2010, 17:23

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Daas » 24.12.2010, 12:26

Valitettavasti olen itsestäni välittämätön renttu Nocandon sanoin.
Valitettavasti täytyy myös todeta se, että olen nähnyt monen monta menestynyttä ja kunnollista ihmistä ketkä polttavat. :)
Daas
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 462
Liittynyt: 29.04.2008, 20:01

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 24.12.2010, 16:03

Poltan ja pärjään elämässä. Oon varmaan aika uniikki.
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 220 vierailijaa