Oletko maalainen vai kaupunkilainen

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Kumpi olet?

Maalainen
155
45%
Kaupunkilainen
188
55%
 
Ääniä yhteensä : 343

Re: Oletko maalainen vai kaupunkilainen

ViestiKirjoittaja Master Kai » 15.12.2010, 22:18

13v elämästäni asunut Oulussa (kaupungissa), noin 3kk sitten muutin maalle. 100% kaupunkilainen olen sydämeltäni, ja suoraan sanottuna vituttaa asua täällä (en nyt kerro missä), koska olen niin tottunut kaupunkiin, vaikken ihan keskustassa asunutkaan. Ei täällä ole ainakaan minun mielestäni mitenkään rauhallisempaa kuin kaupungissa.

Mutta te, jotka haukutte "meitä" "maalaisjunteiksi", määritelkääpäs, mikä on "maalaisjuntti"? Nämä ihmiset ovat 99% täysin samanlaisia kuin kaupunkilaiset, eivät millään lailla tyhmempiä tai "juntimpia". Suurin ero mielestäni ovat murresanat "mie" ja "sie" "mä":n ja "sä":n sijaan. Niihin tottuminen vei kyllä aikansa. :P Hämmästyin täysin kun tulin uuteen kouluun enkä nähnyt minkäänlaista eroa kaupunkilaisten ja maalaisten välillä.
Master Kai
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
 
Viestit: 735
Liittynyt: 20.10.2009, 13:35

Re: Oletko maalainen vai kaupunkilainen

ViestiKirjoittaja salon » 16.12.2010, 09:32

Ensimmäiset 7(?) vuotta elämästäni asuin Hämeenlinnassa, jonka jälkeen muutimme äitini vanhaan kotitaloon, Tampereen "läheisyyteen". Onhan tämä vähän tylsää sinänsä, mieluummin asuisin kaupungissa.
Täällä on vain niin vähän tekemistä. Onneksi bussit kulkevat :)
salon
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 345
Liittynyt: 14.08.2008, 13:49
Paikkakunta: Tampereen läheisyys
RS -hahmo: Kemosynteesi

Re: Oletko maalainen vai kaupunkilainen

ViestiKirjoittaja Kammo » 17.12.2010, 00:03

M'oon paljasjalkainen maalaisjuntti. Asun pienessä keski-suomalaisessa tuppukylässä, jonka "keskustassa" sijaitsee muun muassa sellaiset ylellisyydet kuin uimaranta ja tanssilava. Omasta pihapiiristä löytyykin sitten esimerkiksi halkoliiteri ja ulkohuussi ( :o ).

Ja tämä tarina on tosi!
Viimeksi muokannut Kammo päivämäärä 26.12.2010, 16:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Kammo
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 940
Liittynyt: 04.09.2010, 15:50
RS -hahmo: Kammo22
IRC-nick: Kammo22

Re: Oletko maalainen vai kaupunkilainen

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 26.12.2010, 09:49

Jaa-a. Korvessa kyllä asun. Ulkona on mehtää paljon ja koulumatka sellaset 9km. Taittuu pyöräillen. Täällä pitää sitten tehdä halkoja tän talvee koska muutettiin huonoon aikaan tänne. Eli maalainen ainakin hetken aikaa, kunnes äiti päättää että MUUTETAAN. Olen kaupunkilaisen ja maalaisen risteytys pitkällä ajanjaksolla. Tällä hetkellä kaupunkilainen.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Oletko maalainen vai kaupunkilainen

ViestiKirjoittaja Scout » 26.12.2010, 15:18

En oo ikinä poistanu Kehä 3:lta.
Scout
Banned
 
Viestit: 26
Liittynyt: 20.12.2010, 17:23

Edellinen

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 247 vierailijaa