Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Mitä teet?

Mottaan päin pläsii ja joudun puhutteluun/linnaan.
23
13%
Yritän hillitseä raivoani/hillitsen raivoni.
24
13%
Käsken sen lähtee vetää ja äkkii, tai muuten...
13
7%
Haukun/vittuilen takas.
58
32%
Alan vetää ja nopeaan ettei tapahdu mitään.
5
3%
Siitä alkaa iso tappelu, kun vittuilin takas
6
3%
Annan hänen haukkua ja vittuilla ja olen kun en huomaisikaan.
42
23%
jotain muuta... Mitä?
10
6%
 
Ääniä yhteensä : 181

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Danskuu » 12.06.2011, 23:44

Tiiätkö, hait mihin vaan duuniin ni työnantaja voi tarkistuttaa sun taustat.

Eli idiootti.
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 12.06.2011, 23:54

Jax kirjoitti:Tiiätkö, hait mihin vaan duuniin ni työnantaja voi tarkistuttaa sun taustat.

Eli idiootti.

No, se ei oo vielä edessä. Ja 15v ikäsenä ne taitaa "puhdistuu" ja niitä merkintöjä ei oo enään.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Jondree » 12.06.2011, 23:54

Haluaisin tietää työn, jossa työnantaja katsoo vain "Kas, sinulla on pahoinpitely ja tappouhkaus täällä tiedoissa. No ei siinä mitään, tervetuloa vain". Todennäköisesti raksalla pimeänä työskennellessä ei taustoja tarkisteta, mutta muuten kyllä lähes aina. Tiesitkö muuten, että merkintäsi tekevät myös joidenkin lajien harrastamisen sinulle mahdottomaksi. Esimerkiksi lähes kaikki itsepuolustuslajien seurat tarkistuttavat henkilön taustat, ennenkuin tämä pääsee kurssille mukaan. Suosittelisin siis suhtautumaan merkintöihisi hieman vakavemmin, ja miettiä, kuinka ne saattavat täysin pilata tulevaisuutesi. Mutta mitä minä tähän puutun, oma elämäsihän se on, joten voit tehdä mitä haluat.
Jondree
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1943
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Oulu
RS -hahmo: Jex Thoth
IRC-nick: Jondree

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Danskuu » 12.06.2011, 23:57

Kakkutukka kirjoitti:
Jax kirjoitti:Tiiätkö, hait mihin vaan duuniin ni työnantaja voi tarkistuttaa sun taustat.

Eli idiootti.

No, se ei oo vielä edessä. Ja 15v ikäsenä ne taitaa "puhdistuu" ja niitä merkintöjä ei oo enään.

Ei saatana, et sä voi olla noin tyhmä. Näpistykset ja tommoset ehkä, mut luuletko sä et jos olisit vaikka koittanu pankkia ryöstää 14-vuotiaana, että siitä poistetaan merkintä heti ku täytät 15?
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 13.06.2011, 00:03

Näin mulle on annettu ymmärtää.

Jondreelle, en oo ikinä innostunu noista lajeista.

Ja onko tästä jauhaminen nyt sit niin tarpeellista? Tehty on, ei voi muuttaa. On yli päästy ja ei vaivaa mieltä toistaseks.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja D_D_P_F_F_S » 18.07.2011, 15:58

Jondree kirjoitti:Tiesitkö muuten, että merkintäsi tekevät myös joidenkin lajien harrastamisen sinulle mahdottomaksi. Esimerkiksi lähes kaikki itsepuolustuslajien seurat tarkistuttavat henkilön taustat, ennenkuin tämä pääsee kurssille mukaan.

Läheskään kaikissa ei tosiaan tarkisteta ja jos tarkistetaan, niin aika usein ne katotaan tapauskohtasesti ja jos sanot, että joskus 13-14-vuotiaana läpällä heitit jollekkin, että "tapan sut", niin en usko, että sut sieltä salilta sen takia pois ajetaan :d

Toi Kakkutukan juttu kuulostaa muutenki iha täydeltä paskalta :biggrin::


Ontopic: Joskus ala-asteella vähän aikaa mua kiusattiin ja myöhemmin olin sit ite kiusaaja, ei tosin mitään kovin vakavaa ikinä
D_D_P_F_F_S
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 250
Liittynyt: 21.10.2008, 02:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Lintumies » 18.07.2011, 18:36

Kakkutukan juttu/jutut yleensäkin täällä Polissa kuulostaa aivan helvetin paskalta / tosi paljon liioitetulta. Mistäs oot lievän pahoinpitelyn saanu?
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Karvavarvas » 18.07.2011, 19:07

Lintumies kirjoitti:Kakkutukan juttu/jutut yleensäkin täällä Polissa kuulostaa aivan helvetin paskalta / tosi paljon liioitetulta. Mistäs oot lievän pahoinpitelyn saanu?



Lievän pahoinpitelyn merkit täyttyy jo jos aiheuttaa toiselle ruumiillista vahinkoa josta seuraa esimerkik haava tai mustelma. Harvemmin tälläisestä kuitenkaan mitään seuraa johtuen osapuolien sovittelukyvyistä tai kyvyttömyydestä ennen kuin viranomaiseenkaan on otettu yhteyttä.
Karvavarvas
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1094
Liittynyt: 29.04.2008, 19:07
Paikkakunta: Espoo
RS -hahmo: Lord Urpo
IRC-nick: Karvavarvas
Klaani: Runepoli

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 18.07.2011, 19:20

Lintumies kirjoitti:Kakkutukan juttu/jutut yleensäkin täällä Polissa kuulostaa aivan helvetin paskalta / tosi paljon liioitetulta. Mistäs oot lievän pahoinpitelyn saanu?

Jaa mun jutut liioiteltuja? Kaikkial ei vaan tapahdu ihan mitä sattuu, et ei tarvi valittaa et ois muka liioiteltuja. Koulutappelussa pahoinpitely 6lk lopulla. Äitinsä on vaan melkone tiukkis kun on useemminki tehny rikosilmotuksii ku yks nörtti oli netis kirjottanu et se jätkä ois homo, siitäkin kunnianloukkaussyyte ja näi. En usko et ihan jokaisen mamma tekis samoin.

Ja jos sitä, et oon tyhmästi tehny, ei voi mittään, kerta ärsytetty on ni ei se lopu siihen jos jatkaa yhtää.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja D_D_P_F_F_S » 19.07.2011, 02:50

Kakkutukka kirjoitti:
Lintumies kirjoitti:Kakkutukan juttu/jutut yleensäkin täällä Polissa kuulostaa aivan helvetin paskalta / tosi paljon liioitetulta. Mistäs oot lievän pahoinpitelyn saanu?

Jaa mun jutut liioiteltuja? Kaikkial ei vaan tapahdu ihan mitä sattuu, et ei tarvi valittaa et ois muka liioiteltuja. Koulutappelussa pahoinpitely 6lk lopulla. Äitinsä on vaan melkone tiukkis kun on useemminki tehny rikosilmotuksii ku yks nörtti oli netis kirjottanu et se jätkä ois homo, siitäkin kunnianloukkaussyyte ja näi. En usko et ihan jokaisen mamma tekis samoin.

Ja jos sitä, et oon tyhmästi tehny, ei voi mittään, kerta ärsytetty on ni ei se lopu siihen jos jatkaa yhtää.


Saanko kysyä, että kuinka pahasti oot kuudennella luokalla pahoinpidelly jonkun, että siitä lähettiin rikosilmotusta tekeen? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.

E: Ei tietenkään tarvi vastata jos on liian henkilökohtanen kysymys ( :? ), mut noi sun jutut kuulostaa vähintäänkin oudoilta. Toi kunnianloukkaus juttuki? Se että jonku pikkupojan äiti on vähä tuohtunu, kun sen poikaa sanotaan homoks intternetseis ja se sanoo tekevänsä rikosilmotuksen, ei tarkota vielä mitään. En usko, että tollasesta oikeesti mitään syytettä vielä saadaan aikaseks. :/ Toki voin olla väärässä, koska tosta sun kertomasta nyt ei kauheesti saanu tietoo (voit ehkä kertoo siitä lisää?), että kuinka vakava juttu toi "homoks haukkuminen" oli. o_O
D_D_P_F_F_S
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 250
Liittynyt: 21.10.2008, 02:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Nano » 19.07.2011, 05:19

Kakkutukka kirjoitti:
Lintumies kirjoitti:Kakkutukan juttu/jutut yleensäkin täällä Polissa kuulostaa aivan helvetin paskalta / tosi paljon liioitetulta. Mistäs oot lievän pahoinpitelyn saanu?

Jaa mun jutut liioiteltuja? Kaikkial ei vaan tapahdu ihan mitä sattuu, et ei tarvi valittaa et ois muka liioiteltuja. Koulutappelussa pahoinpitely 6lk lopulla. Äitinsä on vaan melkone tiukkis kun on useemminki tehny rikosilmotuksii ku yks nörtti oli netis kirjottanu et se jätkä ois homo, siitäkin kunnianloukkaussyyte ja näi. En usko et ihan jokaisen mamma tekis samoin.

Ja jos sitä, et oon tyhmästi tehny, ei voi mittään, kerta ärsytetty on ni ei se lopu siihen jos jatkaa yhtää.


Paljon jouduit maksaa korvauksii tost pahoinpitelysyt? =D
Nano
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 337
Liittynyt: 14.06.2008, 15:23

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 19.07.2011, 10:05

D_D_P_F_F_S kirjoitti:Saanko kysyä, että kuinka pahasti oot kuudennella luokalla pahoinpidelly jonkun, että siitä lähettiin rikosilmotusta tekeen? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.

E: Ei tietenkään tarvi vastata jos on liian henkilökohtanen kysymys ( :? ), mut noi sun jutut kuulostaa vähintäänkin oudoilta. Toi kunnianloukkaus juttuki? Se että jonku pikkupojan äiti on vähä tuohtunu, kun sen poikaa sanotaan homoks intternetseis ja se sanoo tekevänsä rikosilmotuksen, ei tarkota vielä mitään. En usko, että tollasesta oikeesti mitään syytettä vielä saadaan aikaseks. :/ Toki voin olla väärässä, koska tosta sun kertomasta nyt ei kauheesti saanu tietoo (voit ehkä kertoo siitä lisää?), että kuinka vakava juttu toi "homoks haukkuminen" oli. o_O

No ei se perustappeluu pahempi ollukkaa, ei sillo ollu hirveesti voimaa, lähinnä vielä pehmeel alustal oli se tappelu. Eikä se 5min pidempi ollu ku välitunti loppus siin. Ja kaikki lähti siitä kun jätkä heitteli mun päälle hiekkaa kun olin frendien kans kiikuilla ja pyysin lopettaas, eikä totellu.

Ja kyllä oli rikosilmoitus tehty kun oli jonnekin sivustolle kirjotellu runsain määrin "Matti on homo" (nimi muutettu). Siis sen äitinsä on aina ihan perkeleen tuohtunu jos sen poika tekee jotai väärää, mut saa aina jonkun toisen syyks ja vielä aiheuttaa mielipahaa "syylliselle". Arvaa vaa et alkoko pänniis sekin ku sen mutsi sano kansliassa selvittelyjen aikana, et aikois hakata minut ja repiä hiukset päästä. vituttaa vaa tollaset tiukkikset. Enpä sit sitä asiaa viittiny eteenpäin viiä kun kummiskaa ois auttanu asias mitenkää. Toki jonkunlaine rangaistus sen äitillee ois kiva saada ja nähdä kuinka se kärsii siitä kun alkaa syyttelemään muita ja uhkailee muita.

Nano kirjoitti:Paljon jouduit maksaa korvauksii tost pahoinpitelysyt? =D

Ois pitäny ruveta makselee jo ajat sitte mut eipä tullu mitää korvauspyyntöjä liiemmin, uhkaili kyl et jostai henkisestä ja fyysisestä kivusta ja särystä pitäis korvailla, vaik ei tossakaan ollu pahemmi mitään korvattavaa. Toki oisin itekkin voinu pyytää korvauksia kun mua päin heitteli hiekalla, on siinä suhteellisen isoja rakeita siin hiekas mitä se heitteli, ei mitää rantahiekkaa. Oli kyl vähä joka paikas sit hiekkaa sen takia. No, toi jätkä on opetuksensa saanu ja huomaan kuinka sen tavat erottuu koska on yleensä välkät yksinään. Miettiny joskus et menis sanoos et viittiskö se muuttaa tapojaa ni vois päästä johki kaveriporukkaa.

Yks rasittavimpia tapauksia just tää mun kouluhistorias. Ja toi toinen rikosilmoitus (tappouhkaus) tuli justiisa siitä kun osotin opettajaa sormel ja sanoin et nyt mä tapan sut. En tienny että se ottais senki tosissaa.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja D_D_P_F_F_S » 19.07.2011, 11:11

Kakkutukka kirjoitti:No ei se perustappeluu pahempi ollukkaa, blabla...


:biggrin:: Ja mikähä helvetti on "perustappelu"? Ei ollu kauheesti voimaa, pehmee alusta? Tais siis olla jotain normi ala-aste painia :p Sori mut sun juttus kuulostaa nyt vielä enemmän iha täydeltä paskalta.

Nojoo eipä sun juttus mua nyt niin kauheesti ees kinosta, mut noista vaan huomaa, et "vähä" liiottelet, koska et kyllä mistään ala-asteella olleesta painista saa pahoinpitelyä tehtyä mun mielestä mitenkää :whip::

Kaveri tuli muuten äsken kysyyn multa, et "mitä wittuu naurat siellä", kun luin tätä sun juttuas kiikuista ja hiekan heittelyistä. :toru::

Nyt takas nukkuun moi :arrow::
D_D_P_F_F_S
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 250
Liittynyt: 21.10.2008, 02:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 19.07.2011, 11:47

D_D_P_F_F_S kirjoitti:
Kakkutukka kirjoitti:No ei se perustappeluu pahempi ollukkaa, blabla...


:biggrin:: Ja mikähä helvetti on "perustappelu"? Ei ollu kauheesti voimaa, pehmee alusta? Tais siis olla jotain normi ala-aste painia :p Sori mut sun juttus kuulostaa nyt vielä enemmän iha täydeltä paskalta.

Nojoo eipä sun juttus mua nyt niin kauheesti ees kinosta, mut noista vaan huomaa, et "vähä" liiottelet, koska et kyllä mistään ala-asteella olleesta painista saa pahoinpitelyä tehtyä mun mielestä mitenkää :whip::

Kaveri tuli muuten äsken kysyyn multa, et "mitä wittuu naurat siellä", kun luin tätä sun juttuas kiikuista ja hiekan heittelyistä. :toru::

Nyt takas nukkuun moi :arrow::

Eläpä sitten usko. Ei se mua haittaa josset usko, mut näin on käyny. Turhaa täs sit väittää et tuu tänne kysymää kavereilt mut eipä maha mithään. Enkä liiottele noita, koska en saa mitään mielihyvää siitäkää.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Edellinen

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 223 vierailijaa