Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Mitä teet?

Mottaan päin pläsii ja joudun puhutteluun/linnaan.
23
13%
Yritän hillitseä raivoani/hillitsen raivoni.
24
13%
Käsken sen lähtee vetää ja äkkii, tai muuten...
13
7%
Haukun/vittuilen takas.
58
32%
Alan vetää ja nopeaan ettei tapahdu mitään.
5
3%
Siitä alkaa iso tappelu, kun vittuilin takas
6
3%
Annan hänen haukkua ja vittuilla ja olen kun en huomaisikaan.
42
23%
jotain muuta... Mitä?
10
6%
 
Ääniä yhteensä : 181

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Hyvitys » 18.07.2010, 19:20

Mitä nyt luin noita viestejä niin aika moni sanoo vetävänsä jossain vaiheessa turpaan kiusaajaa. Noh ei siinä, kyllä itsekkin löisin, jos joku käy päälle, mutta on tuosta lyömisestä yksi juttu koulusta viime vuodelta.

Meidän koulussa oli yksi tyyppi, jonka "ego" oli aika suuri. Leiju ja auko päätään aika monelle ja oli muka muita korkeammalla. Se kävi myös samoilla teknosen tunneilla mitä minä ja yksi kaverini. Teknisen luokassa oli semmoinen pienehkö komero missä säilytettiin aina kaikkia töitä ja siinä komerossa tuli monestikkin liian ahdasta, kun useampi haki tavaroitaan sieltä kerralla. Kerran kaverini vahingossa tönäisi tätä ego much tyyppiä siellä komerossa niin että tältä putosi laudanpätkiä lattialle. Noh, käskihän se minun kaveria nostamaan ne, mutta ei se suostunu. Kävipähän sitten kaverin päälle, mutta kaveri sai sen kuristus otteeseen siihen ja rauhottumaan. Päivän edetessä tämä ego much kaveri tuli pyytämään uusintaottelua tuosta. Eipä minun kaverini suostunut siihen. Viimeisiä tunteja kun jo luettiin siltä päivältä tuli tämä ego much tyyppi isommalla porukalla haastamaan vielä uusintaottelua, mutta eipä kaverini suostunut vieläkään ottamaan. Sitten tämä ego much kaveri kävi taas päälle ja kaverini nousi penkiltä pystyyn ja tinttasi suoraan naamaan. Lopulta siinä oli kaksi luokkaa tappelemassa kuka nyt kenenkin puolesta ja opettajathan tietenkin näkivät tämän. Tuossa oli vain taustatarina ja tässä tulee koko jutun pointti. Minun kaverini sai myös jälki-istuntoa ja puhuttelut, kun hän oli lyönyt ensin. Vaikka kaikissa kohdissa tämä ego much tyyppi oli aloittanut ja jatkanut koko hommaa, vaikka kaverini oli kieltäytynyt revansseista ja puollustanut vain itseään.

Tuli ehkä vähän sekava juttu, mutta näin siinä voi käydä.
Hyvitys
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 896
Liittynyt: 02.05.2008, 10:22
Paikkakunta: Oulu
RS -hahmo: Kaleman6
IRC-nick: Hyvitys

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja jogiin » 18.07.2010, 23:17

Perseestä
Viimeksi muokannut jogiin päivämäärä 13.09.2010, 14:18, muokattu yhteensä 1 kerran
jogiin
Torppari
Torppari
 
Viestit: 138
Liittynyt: 30.04.2009, 19:27
Paikkakunta: Helsinki
RS -hahmo: jogiin
IRC-nick: Ei ole

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Anspi » 19.07.2010, 00:14

Oon sen verran vakaa persoona henkisesti, että aika paljon saa tehdä, että oikeasti lyön takas. Yleensä tyydyn sarkastiseen vastaiskuun, joka oikein sanottuna hiljentää melko mallikkaasti. Mutta eipä mua olla oikeastaan ikinä kiusaamalla kiusattu missään, vaan lähinnä sellasta normaalii vittuilua sillon tällön kamujen kesken (täysin harmitonta, kun osaa ottaa sen oikein). Esimerkiksi mun nuoruuden ärrävika oli hyvä kohde sillon joskus, mutta empä mä siitä itteeni ottanu. =D

En oo fyysistä kiusausta ikinä kohdannut omassa kaveripiirissäni, mutta pitää sanoo, etten voi ymmärtää, millasia auktoriteettiin perustuvia ongelmia sellaista harjoittavalla voi olla. Siis oikeasti. Kateellisuudesta se kaikki lähtee, luulisin.
Anspi
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 949
Liittynyt: 30.04.2008, 20:22
IRC-nick: Anspi`
Klaani: Future of Old Style

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Tilla » 19.07.2010, 11:07

Löytyy tota vittuilun taitoo että yleensä se jää siihen ja osaa sanoo mitä sen kannattaa tehä ja mitä ei niin yleensä loppuu :D
Oon niin pienikokonen et vois tulla pataan muuten mallikkaasti
Tilla
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 669
Liittynyt: 14.08.2008, 21:32
RS -hahmo: Pinkviini
IRC-nick: Tilla

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Maukutin » 19.07.2010, 12:16

Täysin turhaa. Tuli mieleen ala-asteella pari kertaa, kun odoteltiin teknisten tunteja, neljä samanikäistä tyyppiä (ne on olevinaan parempia kun muut) tuli vittuilemaan mulle, siinä tuli pientä tönimistä ja huutelua. Siinä ei sit auttanu muu kun ottaa heikoimmasta kiinni ja paiskata se maahan. Sit opettaja tuli ja huusi mulle, mutta ei tälle lellikkiporukalle. Ne käy aina nuoremmille aukomaan päätä, eikä jää siitä kiinni. Sit yheltä kakkosluokkalaiselta palo hermot, ja torppas vahvimman täysillä maahan. Oikein sille. :smile:: :smile::


Eli kiusaaminen ei auta yhtään mitään, se vaan pahentaa asiaa. Mua kiusataan aika paljon, mut on mulla kavereita, jotka ei mua kiusaa niin paljon kun muut. Koulutunneilla mä oon aika suosittu (meidän luokalla katotaan muilta vastaukset), mutta eipähän kiusaaminen lopu vaikka mä tekisin kokeet niiden puolesta. Jokainen kiusaaja on liikaa. Itse en pienestä hermostu, mutta sitten kun mua kiusataan riittävästi, menee hermot ja olen sitten hiljaa koko loppupäivän.
Maukutin
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 792
Liittynyt: 26.12.2008, 16:59

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Madais » 19.07.2010, 16:59

Joo-oh, joskus nuorempana ei nyt oikeastaan kiusaamista, vaan enemmänkin ärsyttämistä ja vittuilua koin, nykyää oon ihan hyvissä väleissä näitten 'kiusaajien' kanssa, ja nää on muutenki kasvaneet semmosen lapsellisen käytöksen yli.
Ikävä tosiasiahan on, että melkein joka luokalta tämmöstä kiusaamista, syrjimistä etc löytyy, ja sitä tuskin koskaan saadaan kitkettyä pois.
Madais
Karnevaalikuningas
Karnevaalikuningas
 
Viestit: 1050
Liittynyt: 18.06.2008, 12:24
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Axeliina » 20.07.2010, 04:47

Ei mua kiusata enkä välitä vaikka jotku vähän vittuilis.
Antaa poikien/tyttöjen ajatella mitä ajattelee, mää ajattelen sit kans mitä mää ajattelen. :-)
Axeliina
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 318
Liittynyt: 21.05.2008, 14:26
RS -hahmo: Axeliina
IRC-nick: Axeliina

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja wospax » 20.07.2010, 21:19

Korva´ kirjoitti:Vähempikin vituttais, joka helvetin päivä tulee kuultua kaikenmaailman haukkumanimiä. Nyt ne lauleskelee joululauluja minusta haukkumanimilläni. Usein yritän haukkua takaisin, mutta niitä on aina 5-10, et ei siin oikee mahkui oo. Oon miettiny et porukas on yks vähän heikompi nii voisin joka aamu tintata kunnolla naamaa ja sanoa turpa kiinni, nii vois alkaa pikkuhiljaa oppimaan.

Mul sama homma, sillee leikkimielel pilkkaavat. Sit ku kysyy miks sä et vaik toist hauku, ni sanoo et sun nimi sopii paremmin.
wospax
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
 
Viestit: 609
Liittynyt: 08.05.2010, 09:53

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja olvicola » 21.07.2010, 12:44

Otan kiusaamisen huumorilla ja kun pääsen kotiin sviuhsviuh ranteet auki ja nurkkaan angstaa :lol::
olvicola
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 149
Liittynyt: 11.04.2009, 17:20
Paikkakunta: Tuusula
RS -hahmo: Sade
IRC-nick: Jopsu

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja needguesthelp » 22.07.2010, 21:26

E: ^Ei kannata kauheesti naureskella, näitäkin on, jotkut päätyvät tuosta vielä näihin kouluampumisiin ja itsemurhiin..
Tiedän, että tiedät, mutta kuiteski.


No mulla ei kauheempia kiusaus kokemuksia ole. Seiskalla yks heebo töni (Se oli 9lk) sillon kuiteski tunsin paljon muita ysejä ja ne vaan sano, että "se nyt on tommonen". Itse lähden paikalta nopeasti ja sen jälkeen itsekseni mietin että kuinka säälittäviä ihmiset voivat olla.
needguesthelp
Karnevalisti
Karnevalisti
Avatar
 
Viestit: 219
Liittynyt: 04.05.2008, 15:36
Paikkakunta: Tervola
RS -hahmo: Son Valter
Klaani: Fin Explorers

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Dark_Knig171 » 12.09.2010, 21:38

Kannattaa muuten tutustua KiVa Koulu -ohjelmaan, joka vastustaa kiusaamista.
http://www.kivakoulu.fi/

Kiusaamisenhan saa parhaiten loppumaan sillä, että yhdessä asetutaan kiusatun puolelle, eikä tyydytä vain passiivisesti tarkkailemaan tapahtumia. Nuorilla on yleisesti ajatuksena se, ettei siihen väliin kannata mennä, koska a) se ei kuulu minulle ja b) voin itse joutua kiusatuksi. Jos nuoret ajattelisivat kaikki, että puolustavat kiusattua, kiusaaminen tyrehtyisi tyystin. Kiusaajan ei kannattaisi kiusata, koska muut paheksuisivat häntä, eikä hän tällöin saavuttaisi mitään tavoittelemisen arvoista.
Dark_Knig171
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 224
Liittynyt: 29.04.2008, 21:15
Paikkakunta: Vantaa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Dkn_
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja mist » 12.09.2010, 22:32

jogiin kirjoitti:Mua kiusaa 2 vuotta vanhemmat wnb gangsterit,sapettaahan se ku ne haukkuu pullasorsaks ja tälläseks,koska mun nimi on Aku.
Tänäänkin oli uimassa kavereitten kanssa ja sinne tuli koviksii vittuilee. Pistä sitä yhtä homoo turpaan,se on oikeesti homo!
:cry:

Ota luulot pois noilta wannabe gangstoilta, kokemusta on että ovat kovia kyllä suustaan mutta tosipaikantullen niistä mihinkään ole ;)
mist
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 961
Liittynyt: 01.02.2010, 22:02

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Muistimetalli » 13.09.2010, 15:35

Juu, ärsyttäväähän tuo on. Minuakin kiusataan aktiivisesti, mutta eipä sille mitään mahda. Voihan opettajat saada ne kiusaajat hetkeksi pois niskasta, mutta ei se siihen lopu. Jatkuu vaan vähän myöhemmin.
Muistimetalli
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
Avatar
 
Viestit: 566
Liittynyt: 01.05.2008, 10:23
Paikkakunta: Nurmijärvi
RS -hahmo: Phegeman590
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja LoveRecoil » 13.09.2010, 23:40

Itseä ei oo koskaa kiusattu, paitsi ala-asteella joskus luulisin. Voin myöntää, että itse olin aina se "kiusaaja", vaikka se kyllä loppuikin siinä ylä-asteella kun ikää ja jälki-istuntoja tuli enemmän. :smile::
E: Ja niille joita kiusataan voin suositella, että kertoo opettajalle heti. Yleensä se kiusaaminen loppuu siihen, kun jätkät joutuu istua pari tuntia jälki-istunnossa. Kokemusta on. :neutral::
LoveRecoil
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 341
Liittynyt: 29.12.2008, 19:46
IRC-nick: Niko^_

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Ruoja » 30.09.2010, 16:41

Itteänikin on kiusattu, sellanen "erityis-luokalla" oleva koko ajan tönis, haukkus ect ect. Kylhän se siihen loppus kun otin niska - perse otteel kii ja heitin puskaan. Eipä oo sen jälkeen enää vittuillu. :d
Ruoja
Puuseppä
Puuseppä
 
Viestit: 1922
Liittynyt: 30.04.2008, 14:08
RS -hahmo: -

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 01.10.2010, 12:24

Olen ollut koulukiusattu, mutta se oli aikaa ennen kuutosluokkaa. Nyt olen suht pitkä jne, ja ei uskalleta tulla vittuilemaan, niin saan nyt olla rauhassa.
En itse ole koulukiusaaja, toki pientä huumoria on liittyen henkilöön ja henkilön omiin asioihin, jotka ei pahemmin kyllä haittaa. Kuitenkin harmittaa eräs luokka"toveri" joka tulee aukomaan päätään, saa kerran kunnolla turpaansa ja pillittää, eikä tajua mitään. Jatkaa siitä huolimatta, että saa päivitäin turpaan. Ajan myötä vitutus kasautuu ja tulee ihan oikeesti osumaa sille ja kunnolla. Harmittaa perkeleesti kun se pääty tälle luokalle eikä ollut siellä kotonaan :| luokkahenki laski 200% kun hän tuli.

ps. itte puolustan kaveria jos häntä kiusataan, koska kaveri on kaveri, vaikka voissa paistais. Tämä tyyppi josta kerroin (se joka aukoo päätään) on usein uhkaillut minun kavereita ja sanoo eräälle suht tukevalle tyypille aina jotain tyyliin "Suojaa mua jos toi tulee hakkaa mut" ja tässä tarkotetaan minua. Eihän siinä mitään, tää isompi tyyppi ei tee mitään ja kertoo mulle asiasta = repeän totaalisesti ja nolaan hänet.
Ehkä jonkun mielestä koulukiusaamista, mutta ei se ole. Hän itse tekee asiat hankalaks ittelleen.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Vesinokka » 01.10.2010, 12:45

"Olen ollut koulukiusattu, mutta se oli aikaa ennen kuutosluokkaa. " -Kakkutukka
Muistan kun ala-asteella kettuilit kaikille ja löit meikän luokkalaista ilman syytä turpaan. Se kiusaaminen tais olla enemmänkin jatkuvaa toiselle kostamista.
Vesinokka
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2958
Liittynyt: 07.02.2009, 12:46

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja mist » 03.10.2010, 21:31

Kiusaajat sun muut vittuilijat on perseestä =| itse en pyri kiusaamaan ketään, mutta kiusaajilta saa kyllä ottaa luulot pois :ugeek: vaikka itselle ei ole pahemmin vittuiltu sitten ylä-aste vuosien jälkeen niin muistan kesäloman aikoihin yhen tapauksen kun ajeltiin illasta autolla niin parit tyypit lähti yhtä-äkkiä seuraamaan ja vartin suunnilleen hillostivat, palo pinna ja pysähyttiin, tuli siitä autosta pihalle muutama, aukoivat päätä ja kun olivat lähössä ni yks heitti kaljaa auton päälle :arrow:: kaveri veti tyypiltä nenän auki, eipähän näkynyt enää loppuillasta :wink::
mist
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 961
Liittynyt: 01.02.2010, 22:02

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja raataja8 » 04.10.2010, 00:06

Yleensä nyrkki mahaan/päähän, en kestä vittuiluu/kiusaamista. Kokenu sitä aika paljon, muutenki hermot kireellä.
raataja8
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 23
Liittynyt: 04.05.2008, 18:20
RS -hahmo: raataja8
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja gooper50 » 10.10.2010, 14:44

Vittuilen takas mut jos vaikka sen jälkeen yrittää käydä päälle tai jotain niin kyllä nyrkistä tulee :rolleyes::
gooper50
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 84
Liittynyt: 31.01.2009, 15:42
Paikkakunta: Joensuu
IRC-nick: ei ole

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 10.10.2010, 15:50

After kirjoitti:"Olen ollut koulukiusattu, mutta se oli aikaa ennen kuutosluokkaa. " -Kakkutukka
Muistan kun ala-asteella kettuilit kaikille ja löit meikän luokkalaista ilman syytä turpaan. Se kiusaaminen tais olla enemmänkin jatkuvaa toiselle kostamista.

Niin muuten tais olla sekin :mrgreen:
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Juuhansson » 10.10.2010, 19:27

ä
Viimeksi muokannut Juuhansson päivämäärä 02.06.2011, 21:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Juuhansson
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 797
Liittynyt: 08.10.2010, 20:02

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Skopje » 12.10.2010, 14:40

Ite kiusaan henkisesti ihmisiä jotka todella antavat sille syyn :biggrin::
Naamapalmuttaa joka päivä meiän luokkalainen pulska tyttö joka luulee olevansa iha vatun hot, julkasee mitä noloimpia videoita youtubeen ja haukkuu kaikkia tyttöjä rumiksi lutkiksi. :rolleyes:: Lisäksi viiltelee itteään ja oikein esittelee ne haavat kaikille, tulee tyylii luokse ja sanoo: "KATO mitä mun kädes oN !!" sitte se on muuttanu bussipysäkille asumaan koska kotona on niin HIRVITTÄVÄ riita ja ei kuulemma ollu syöny mitää 4 päivää :--) Myöhemmi sit selvis et ei se ollu ikinä missää pysäkil ollukkaa. Lisäksi se haluaa vaihtaa buddhalaiseksi ja kysyin miksi: "Koska Jumalat ei oo mun juttu" Ja vastasin siihen että eikö kirkosta eroaminen sit ois parempi vaihtoehto kun et kerran sitä vähää halua tehdä kirkon eteen mitä meiltä vaaditaan. Sitten uskonnontunnin kyselyssä vastasi jokaiseen kysymykseen: "Buddha on suurin profeetta ja haluan palvoa sitä" Tuli vähä semmone "mitä vittua" fiilis. Eikö se just sanonu ettei jumalat oo sen juttu? Kyllä, jumalat mutta entä profeetat? Silti, eihän se halunnu palvoa mitään. :neutral:: Tämän seurauksena tykkään heittää paskaa sen niskaan ja tällein, anteeksi jos olen tämmöne paska enkä sano että se olis aiheellista, mutta tää henkilö vois herätä todellisuutee joskus. :no::
Skopje
Karnevalisti
Karnevalisti
Avatar
 
Viestit: 1791
Liittynyt: 29.04.2008, 19:34
Paikkakunta: Lahti
RS -hahmo: Skopje Jr

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja suklaavanukas » 12.10.2010, 17:40

Skopje kirjoitti:Ite kiusaan henkisesti ihmisiä jotka todella antavat sille syyn :biggrin::
Naamapalmuttaa joka päivä meiän luokkalainen pulska tyttö joka luulee olevansa iha vatun hot, julkasee mitä noloimpia videoita youtubeen ja haukkuu kaikkia tyttöjä rumiksi lutkiksi. :rolleyes:: Lisäksi viiltelee itteään ja oikein esittelee ne haavat kaikille, tulee tyylii luokse ja sanoo: "KATO mitä mun kädes oN !!" sitte se on muuttanu bussipysäkille asumaan koska kotona on niin HIRVITTÄVÄ riita ja ei kuulemma ollu syöny mitää 4 päivää :--) Myöhemmi sit selvis et ei se ollu ikinä missää pysäkil ollukkaa. Lisäksi se haluaa vaihtaa buddhalaiseksi ja kysyin miksi: "Koska Jumalat ei oo mun juttu" Ja vastasin siihen että eikö kirkosta eroaminen sit ois parempi vaihtoehto kun et kerran sitä vähää halua tehdä kirkon eteen mitä meiltä vaaditaan. Sitten uskonnontunnin kyselyssä vastasi jokaiseen kysymykseen: "Buddha on suurin profeetta ja haluan palvoa sitä" Tuli vähä semmone "mitä vittua" fiilis. Eikö se just sanonu ettei jumalat oo sen juttu? Kyllä, jumalat mutta entä profeetat? Silti, eihän se halunnu palvoa mitään. :neutral:: Tämän seurauksena tykkään heittää paskaa sen niskaan ja tällein, anteeksi jos olen tämmöne paska enkä sano että se olis aiheellista, mutta tää henkilö vois herätä todellisuutee joskus. :no::


haluatko laittaa linkkiä hänen youtube videoon :bro::
suklaavanukas
Renki
Renki
 
Viestit: 225
Liittynyt: 20.03.2010, 17:00

Re: Kiusaaminen ja siihen suhtautuminen

ViestiKirjoittaja Vesinokka » 12.10.2010, 17:45

suklaavanukas kirjoitti:
Skopje kirjoitti:Ite kiusaan henkisesti ihmisiä jotka todella antavat sille syyn :biggrin::
Naamapalmuttaa joka päivä meiän luokkalainen pulska tyttö joka luulee olevansa iha vatun hot, julkasee mitä noloimpia videoita youtubeen ja haukkuu kaikkia tyttöjä rumiksi lutkiksi. :rolleyes:: Lisäksi viiltelee itteään ja oikein esittelee ne haavat kaikille, tulee tyylii luokse ja sanoo: "KATO mitä mun kädes oN !!" sitte se on muuttanu bussipysäkille asumaan koska kotona on niin HIRVITTÄVÄ riita ja ei kuulemma ollu syöny mitää 4 päivää :--) Myöhemmi sit selvis et ei se ollu ikinä missää pysäkil ollukkaa. Lisäksi se haluaa vaihtaa buddhalaiseksi ja kysyin miksi: "Koska Jumalat ei oo mun juttu" Ja vastasin siihen että eikö kirkosta eroaminen sit ois parempi vaihtoehto kun et kerran sitä vähää halua tehdä kirkon eteen mitä meiltä vaaditaan. Sitten uskonnontunnin kyselyssä vastasi jokaiseen kysymykseen: "Buddha on suurin profeetta ja haluan palvoa sitä" Tuli vähä semmone "mitä vittua" fiilis. Eikö se just sanonu ettei jumalat oo sen juttu? Kyllä, jumalat mutta entä profeetat? Silti, eihän se halunnu palvoa mitään. :neutral:: Tämän seurauksena tykkään heittää paskaa sen niskaan ja tällein, anteeksi jos olen tämmöne paska enkä sano että se olis aiheellista, mutta tää henkilö vois herätä todellisuutee joskus. :no::


haluatko laittaa linkkiä hänen youtube videoon :bro::

Linkki tai sitä ei tapahtunu = )
Vesinokka
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2958
Liittynyt: 07.02.2009, 12:46

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 241 vierailijaa