Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti. v2

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja AL L » 30.06.2011, 16:59

Jedi-temppu kirjoitti:Tässä tunkee väkisinkin mieleen, että voitko nyt puhua kokemuksella kun vedit ne ekat kännisi? Aina sitä sanotaan miten nuoret tajuavat vasta myöhemmin miksi vanhemmat sanoivat sitä ja tätä blabla. Mutta nyt on pakko sanoa, että ehkä tajuat sitten vähän vanhempana miltä näytit niissä bronxin farkuissa ja yankeessi-lipassa koulun pihalla kalja kädessä. Voe morjens.

Mistä sä tiiät millon vedin ekat kännini?
AL L
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 145
Liittynyt: 02.04.2011, 23:26
RS -hahmo: AL L

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja pkcorpse666 » 30.06.2011, 17:31

AL L kirjoitti:
Jedi-temppu kirjoitti:Tässä tunkee väkisinkin mieleen, että voitko nyt puhua kokemuksella kun vedit ne ekat kännisi? Aina sitä sanotaan miten nuoret tajuavat vasta myöhemmin miksi vanhemmat sanoivat sitä ja tätä blabla. Mutta nyt on pakko sanoa, että ehkä tajuat sitten vähän vanhempana miltä näytit niissä bronxin farkuissa ja yankeessi-lipassa koulun pihalla kalja kädessä. Voe morjens.

Mistä sä tiiät millon vedin ekat kännini?



Vedit milloin vain niin se on vaan vitun typerää tolla iällä. Tiedän ihan itse omasta kokemuksesta, nuorempana olin sellaisissa porukoissa jossa tota juomista tuli harrastettua. Iän lisääntyessä on pikkuhiljaa juomisen hohtokin vähentynyt, tähän on tietysti "auttaneet" myös erilaiset urheiluharrastukset. Täysikäisenä olen tainnut 2 kännit vetää ja ihan hyvä niin. Omalla kohdalla tuntuu että alkoholin kanssa pelleily on nähty ja ei kiinnosta tuhlata sitä kahta päivää viikosta känniin ja krapulaan,jokainen tietysti tavallaan.

Edittiä ja ontopiccia: Alkoholin käyttöä tossa yllä jo vähän avasinkin. Tupakan lopetin noin puolitoista vuotta sitten, mitä nyt silloin tällöin muutaman maistellut. Tupakka vaihtui kuitenkin nuuskaan jota menee se 1/3 kiekkoa nykyisin päivässä muita päihteitä ei sitten tulekaan käytettyä.
Viimeksi muokannut pkcorpse666 päivämäärä 30.06.2011, 17:54, muokattu yhteensä 1 kerran
pkcorpse666
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 9
Liittynyt: 04.11.2009, 12:31
RS -hahmo: pkcorpse666
IRC-nick: Cortex

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Kapa Kala » 30.06.2011, 17:46

Mistä lähtien tää triidi on ollu yläasteikäisten kinastelua ja egoilua alkoholinkäytöstään? Niiin surkuhupaisaa luettavaa :----D

Paras osa on kuinka nää juniorit ei yhtään tajua kuin naurettavaa se oma käytös on. Sekin vielä että sitä ylenpalttista dokaamista, jonka tarkoituksena ei ilmeisesti ole kauheasti muu kuin se, että yritetään tehdä jotain millä egoilla, yritetään oikeuttaa sillä, että "noku kaverit kans". Ihan oikeesti : D
Kapa Kala
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 871
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: 28 Helmi 2005
RS -hahmo: 1650
IRC-nick: KapaKala

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 30.06.2011, 20:32

AL L kirjoitti:Hanki sinä kavereita, mene ryyppäämään niin huomaat että sehän on kivaa. Tuu puhumaan kokemuksella tai oo vaa hiljaa.

Mistäpä sä ton tietäisit? IMO mulla on kaveriporukka jonka kanssa voisin vaikka nyt heti mennä juomaan, muttei kiinnosta. Kokeillu oon, ja kännissä oon ollu. Ei se herkkua ollu, perseestä enemminkin.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja AL L » 30.06.2011, 22:31

pkcorpse666 kirjoitti:
AL L kirjoitti:
Jedi-temppu kirjoitti:Tässä tunkee väkisinkin mieleen, että voitko nyt puhua kokemuksella kun vedit ne ekat kännisi? Aina sitä sanotaan miten nuoret tajuavat vasta myöhemmin miksi vanhemmat sanoivat sitä ja tätä blabla. Mutta nyt on pakko sanoa, että ehkä tajuat sitten vähän vanhempana miltä näytit niissä bronxin farkuissa ja yankeessi-lipassa koulun pihalla kalja kädessä. Voe morjens.

Mistä sä tiiät millon vedin ekat kännini?



Vedit milloin vain niin se on vaan vitun typerää tolla iällä. Tiedän ihan itse omasta kokemuksesta, nuorempana olin sellaisissa porukoissa jossa tota juomista tuli harrastettua. Iän lisääntyessä on pikkuhiljaa juomisen hohtokin vähentynyt, tähän on tietysti "auttaneet" myös erilaiset urheiluharrastukset. Täysikäisenä olen tainnut 2 kännit vetää ja ihan hyvä niin. Omalla kohdalla tuntuu että alkoholin kanssa pelleily on nähty ja ei kiinnosta tuhlata sitä kahta päivää viikosta känniin ja krapulaan,jokainen tietysti tavallaan.

Eiköhän se oo sit vaa hyvä että ei vanhempana kiinnosta alkoholi?'

Kakkutukka kirjoitti:
AL L kirjoitti:Hanki sinä kavereita, mene ryyppäämään niin huomaat että sehän on kivaa. Tuu puhumaan kokemuksella tai oo vaa hiljaa.

Mistäpä sä ton tietäisit? IMO mulla on kaveriporukka jonka kanssa voisin vaikka nyt heti mennä juomaan, muttei kiinnosta. Kokeillu oon, ja kännissä oon ollu. Ei se herkkua ollu, perseestä enemminkin.


Sit et saanu sitä hauskaa puolta
AL L
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 145
Liittynyt: 02.04.2011, 23:26
RS -hahmo: AL L

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Jedi-temppu » 30.06.2011, 22:41

Mieluummin tee ne kokeilut täysikäisenä kuin 14veenä.
Jedi-temppu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 270
Liittynyt: 05.02.2011, 13:53

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja AL L » 30.06.2011, 22:55

Jedi-temppu kirjoitti:Mieluummin tee ne kokeilut täysikäisenä kuin 14veenä.

Ok, en jaksa enää oikee lähtee väittelee täst aiheest mut pointti oli se et ei kaikki 14v oo niitä "jonneja". Esim. jos teidän mielestä 95/94 ei ole jonne niin voin ihan reilusti sanoa että olen niiden porukoissa mukana koska ne ei katso ikää vaan luonnetta. Eli en ole mikään "kaks sidukkaa" vaan olen kasvanut vanhempien kanssa joten hengaankin vanhempien kanssa.
AL L
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 145
Liittynyt: 02.04.2011, 23:26
RS -hahmo: AL L

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja mist » 30.06.2011, 23:53

naurettavaa se oma käytös on.
Niinno onko ylipäätään kännisten käyttäytyminen yleensä muutakun naurettavaa tai säälittävää, oli ikä mikä tahansa. 50v ukot juo ränkkyviinaa ja sitte ollaanki jo ajelemassa autoilla ja leikitään pyssyillä.
mist
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 961
Liittynyt: 01.02.2010, 22:02

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Nocando » 30.06.2011, 23:54

AL L kirjoitti:Ok, en jaksa enää oikee lähtee väittelee täst aiheest mut pointti oli se et ei kaikki 14v oo niitä "jonneja". Esim. jos teidän mielestä 95/94 ei ole jonne niin voin ihan reilusti sanoa että olen niiden porukoissa mukana koska ne ei katso ikää vaan luonnetta. Eli en ole mikään "kaks sidukkaa" vaan olen kasvanut vanhempien kanssa joten hengaankin vanhempien kanssa.

Jos sä oot ekat alkoholikokeilus tehny vaikka neljätoistavuotiaana, nii ei siinä syntymävuosi paina vuonna 2011. Sä oot ollu jonneiäs, etkä oo sen hölkäsen pölähtävää välittäny muusta ku että pääset porukkaa sisää ja ne pitäs sua kovana ja seuran ansainneena kaverina.

Sen mä ymmärrän, että alkoholii juo kohtuudella ja siinä iäs että ensinnäki voit laillisesti sitä tehä, voit ite sitä ostaa ja voit ite siitä ottaa vastuun, ja ennenkaikkee että sen tarkotus ei oo korvata sun omia sosiaalisia tai fyysisiä puutteita. Mut pääpointti on se, että sulla on väärät kaverit, jos vaa päissäs kelpaat ja vaan siinä olotilas koet ne parhaat hetket.
Nocando
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 3155
Liittynyt: 29.04.2008, 19:25
Paikkakunta: Mikkeli
RS -hahmo: Nocando
IRC-nick: Nocando

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja AL L » 01.07.2011, 02:52

Nocando kirjoitti:Jos sä oot ekat alkoholikokeilus tehny vaikka neljätoistavuotiaana, nii ei siinä syntymävuosi paina vuonna 2011. Sä oot ollu jonneiäs, etkä oo sen hölkäsen pölähtävää välittäny muusta ku että pääset porukkaa sisää ja ne pitäs sua kovana ja seuran ansainneena kaverina.

Mistä sä tiesit? Täähän se ylin pointti oli et lapsuuden kavereiden kanssa aloin ryyppää että tunnen oloni kovaksi jätkäksi ja pääsen posseen, enkä sen takia että se on hauskaa.
AL L
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 145
Liittynyt: 02.04.2011, 23:26
RS -hahmo: AL L

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Jedi-temppu » 01.07.2011, 11:01

AL L kirjoitti:
Nocando kirjoitti:Jos sä oot ekat alkoholikokeilus tehny vaikka neljätoistavuotiaana, nii ei siinä syntymävuosi paina vuonna 2011. Sä oot ollu jonneiäs, etkä oo sen hölkäsen pölähtävää välittäny muusta ku että pääset porukkaa sisää ja ne pitäs sua kovana ja seuran ansainneena kaverina.

Mistä sä tiesit? Täähän se ylin pointti oli et lapsuuden kavereiden kanssa aloin ryyppää että tunnen oloni kovaksi jätkäksi ja pääsen posseen, enkä sen takia että se on hauskaa.

Joo siis -95 ja -94 on tosi kovaa sakkia. Älä kuvittele itseäs yhtään muita paremmaks, jos niiden porukoissa pyörit.
Jedi-temppu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 270
Liittynyt: 05.02.2011, 13:53

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Korva´ » 01.07.2011, 11:15

Jedi-temppu kirjoitti:
AL L kirjoitti:
Nocando kirjoitti:Jos sä oot ekat alkoholikokeilus tehny vaikka neljätoistavuotiaana, nii ei siinä syntymävuosi paina vuonna 2011. Sä oot ollu jonneiäs, etkä oo sen hölkäsen pölähtävää välittäny muusta ku että pääset porukkaa sisää ja ne pitäs sua kovana ja seuran ansainneena kaverina.

Mistä sä tiesit? Täähän se ylin pointti oli et lapsuuden kavereiden kanssa aloin ryyppää että tunnen oloni kovaksi jätkäksi ja pääsen posseen, enkä sen takia että se on hauskaa.

Joo siis -95 ja -94 on tosi kovaa sakkia. Älä kuvittele itseäs yhtään muita paremmaks, jos niiden porukoissa pyörit.

vczbcvxbcb
Viimeksi muokannut Korva´ päivämäärä 03.09.2011, 20:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja bestgunthr0l » 01.07.2011, 11:25

joskus
bestgunthr0l
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 800
Liittynyt: 14.09.2008, 18:20
IRC-nick: PerTTu_
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Lintumies » 01.07.2011, 13:47

Viddu mitä paskaa. :---DD Mä ite alotin juomaan 13-vuotiaana, enkä sillon juonu sen takia että olisin ihan vitun kova jätkä tai että pääsisin johonki porukkaan mukaan. Vaan ihan mielenkiinnon vuoksi. Kokemus oli todella hyvä ja siitä asti oon juonu oikeestaan lähes joka viikonloppu ja oon vielä ihan hengis, järjissäni ja vieläpä lukiolainen.

Hyvä Acer \o/
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Artsu » 01.07.2011, 23:56

Jedi-temppu kirjoitti:siis -95 ja -94 on tosi kovaa sakkia. Älä kuvittele itseäs yhtään muita paremmaks, jos niiden porukoissa pyörit.

Nii on se taas niin vitun hienoo ku on 18 ja vittuilee nuoremmille ja luulee sitten itseään hurjaksi...

Itelle kaikki on kokemuksia, ei jengiin pääsyä.


AL L kirjoitti:
Kakkutukka kirjoitti:
AL L kirjoitti:Hanki sinä kavereita, mene ryyppäämään niin huomaat että sehän on kivaa. Tuu puhumaan kokemuksella tai oo vaa hiljaa.

Mistäpä sä ton tietäisit? IMO mulla on kaveriporukka jonka kanssa voisin vaikka nyt heti mennä juomaan, muttei kiinnosta. Kokeillu oon, ja kännissä oon ollu. Ei se herkkua ollu, perseestä enemminkin.


Sit et saanu sitä hauskaa puolta


Tähän pakko sanoo et eka kerta ei oo ehkä se paras, mutta tokalla tuut huomaamaan ja varsinkin hyvällä porukalla, että sehän saattaa olla hauskaa sekä juoma hyvää kun et vedä sillo sitä 5 pirkka kaljaa tuntii ja yrjöä koko yötä.


Kakkutukka kirjoitti: Jonkun verran jopa, mutten muista olleeni humalatilassa kertaakaan.

Yritä ny päättää ootko ollu vai et :D
Artsu
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
Avatar
 
Viestit: 638
Liittynyt: 29.04.2008, 20:37

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 02.07.2011, 07:57

Artsu kirjoitti:Yritä ny päättää ootko ollu vai et :D

No enpä ite oo muistanu pahemmin niitä iltoja kun oon ihan runsaasti juonu. Millon oon vähemmän juonu, kyllä mä ihan hyvin muistan.
Kertoja on useempi. Ei oo kovinkaan hienoja kokemuksia, joko en muista illasta mitään, tai sit muuten ei vaa onnistu.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 02.07.2011, 12:38

Artsu kirjoitti:
Jedi-temppu kirjoitti:siis -95 ja -94 on tosi kovaa sakkia. Älä kuvittele itseäs yhtään muita paremmaks, jos niiden porukoissa pyörit.

Nii on se taas niin vitun hienoo ku on 18 ja vittuilee nuoremmille ja luulee sitten itseään hurjaksi...

Itelle kaikki on kokemuksia, ei jengiin pääsyä.


Jep jep ite oon 20 ja oon juonu edelleen sieltä yläasteen alkuajoista ja silti toteen että se oli ihan vitun naurettavaa ja, että 13-14 vuotiaista ne "kovimmat" ei juo sitä 12-päkkiä illassa vaa jakelee aina puolet kaljastaa pois tai vahingossa kaataa läikyttää jne...
Se on siinä 15-16 vuoden kohilla ku murrosikä ehtiny tulla jo maksaanki huomattavasti paremmin ja kasvattanut lihasmassaa kun noi alkoholin sietomäärät lähtee nousuun aikasemmista juomisista riippumatta.

Ja mitä noihin ALL viesteihin tulee, nii jätkä vaikuttaa just joltai 13-vuotiaalta joka juonu 2 siiderii ollu kauhees gänäs ja nyt egoo tääl miten saanu pari vanhempaa kaverii ku ryyppäs niitten kaa!

Itekki kuitenki oon koko ikäni pyöriny useemman vuoden itteäni vanhempien kaa tai vuoden pari vanhempien kaa ja koskaa ollu väliä sillä joinko kerran vuoteen vai joka viikonloppu, kaikki joi keltä sistä tuntu jos ei kiinnostanu sit ei juotu.

Artsu kirjoitti:Tähän pakko sanoo et eka kerta ei oo ehkä se paras, mutta tokalla tuut huomaamaan ja varsinkin hyvällä porukalla, että sehän saattaa olla hauskaa sekä juoma hyvää kun et vedä sillo sitä 5 pirkka kaljaa tuntii ja yrjöä koko yötä.


Ja mitä tulee toho alkoholin "hauskaa"-puoleen, kaikki ei yksinkertasesti saa sitä, koska osalla voi alkaa muutaman kaljan jälkeen jo ahdistamaan tai tulla hirvee rähinä päälle.. Noissa tapauksissa harvemmin holin kanssa hauskaa on. Tiedän ei nämä mitään yleisiä ole, mutta itsekkin 2 tälläistä tapausta tunnen niin tiedän sen kuitenkin olevana mahdollista...
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Janda » 02.07.2011, 17:11

Oon varmaan missanut jotain suurta kun ekat kännit 16v tyttöystävän serkun ja sen veljen kans. Kaikilla oli hauskaa ja laulettiin karaokee ja silleen. Kyl kerran vessasakin käytiin purjoomassa mut koko ilta se oli sen arvoista. o.o Ja ei tajua mitä ihmeen väliä on ootko 87, 91, 95, se ratkaisee jaksaako sua muut kattella.

Mulle on ihan sama kaatuuko jätkä 6 kaljasta vai 18, kuudella kaljalla sammuva pääsee kyl halvemmalla.
Ja bileissä missä mä oon ollut ei ole tarkoitus juoda niin kovaa että tekis vaikutuksen, vaan pitää helvetisti hauskaa ja laulaa ehkä vähän tai pelata juomapelejä jne.

13v jannut jotka on juonut 3 kaljaa, ja esittää , on perseestä. Ei tässä nyt ole mitään ihmeellistä. Tosin jostain se alkoholinkin käytön täytyy alkaa.
Janda
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 741
Liittynyt: 29.04.2008, 19:59
IRC-nick: Janda

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Jedi-temppu » 02.07.2011, 18:21

Artsu kirjoitti:
Jedi-temppu kirjoitti:siis -95 ja -94 on tosi kovaa sakkia. Älä kuvittele itseäs yhtään muita paremmaks, jos niiden porukoissa pyörit.

Nii on se taas niin vitun hienoo ku on 18 ja vittuilee nuoremmille ja luulee sitten itseään hurjaksi...

Pahoittelut jos osui arkaan paikkaan.
Jedi-temppu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 270
Liittynyt: 05.02.2011, 13:53

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja AL L » 03.07.2011, 00:59

Nocando kirjoitti: Mut pääpointti on se, että sulla on väärät kaverit, jos vaa päissäs kelpaat ja vaan siinä olotilas koet ne parhaat hetket.

Kuka on sanonu että joka päivä juomassa oltaisiin :DDD ? Sillon juodaan kun siltä tuntuu. Ei se sitä tarkota että joka päivä/viikko.

Jedi-temppu kirjoitti:Joo siis -95 ja -94 on tosi kovaa sakkia. Älä kuvittele itseäs yhtään muita paremmaks, jos niiden porukoissa pyörit.

On mulla omaikäsiä kavereitakin, enkä oo ainoo oma ikänen, on siellä vuoden nuorempaakin.

Itehän mä päätän miten pidän hauskaa ja kumminkin kun täälläpäin missä asustelen on aika paljon alkoholia, kauppaa löytyy mistä tupakkaa & alkoholia alaikäset saa ostettua.
Korva´ kirjoitti:antaa pojan luulla ittestään liikoja.

Perustelua kiitos ?

Lintumies kirjoitti:Viddu mitä paskaa. :---DD Mä ite alotin juomaan 13-vuotiaana, enkä sillon juonu sen takia että olisin ihan vitun kova jätkä tai että pääsisin johonki porukkaan mukaan.

Tää Lintumiehen postaus on aika lailla sitä mitä oon hakenut, ehkä ku oon viel nii jonne että en osaa selittää haluamaani.
AL L
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 145
Liittynyt: 02.04.2011, 23:26
RS -hahmo: AL L

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja Konna » 03.07.2011, 07:54

Korva´ kirjoitti:antaa pojan luulla ittestään liikoja. edelleenki yritän välttää liiallista alkoholin kanssa lantraamista.

Voi hyvä luoja :biggrin::

Kai sitä joskus
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja smdsmc » 05.07.2011, 14:14

nuuskaa käytän ja poltan. nykyään aika harvoin juon koska viime kerrasta vähän paskat fiilikset
smdsmc
Banned
 
Viestit: 102
Liittynyt: 16.05.2011, 19:01
RS -hahmo: W151 NH

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja K.G.B » 06.07.2011, 11:11

Tupakka, nuuska, lääkkeet, alkoholi, kannabisS.
K.G.B
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 498
Liittynyt: 14.04.2011, 21:21

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja wospax » 07.07.2011, 22:50

wospax
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
 
Viestit: 609
Liittynyt: 08.05.2010, 09:53

Re: Tupakka, Alkoholi ja Päihteet yleisesti.

ViestiKirjoittaja mist » 07.07.2011, 23:06

Miten joku älykääpiö keksii tollasia aineita, saatika käyttää niitä?
mist
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 961
Liittynyt: 01.02.2010, 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 218 vierailijaa