tima267 kirjoitti:Voiko näin paska tuuri olla... Löysin jonkun siistin paikan jostain metsästä (en omista karttaa) sain aseen sieltä ja panoksia. Sitten päätin logata ulos, kun oli niin myöhä. Aamulla logasin sisään niin samantien joku ampui minut siihen torniin mistä logasin sisään.
damox kirjoitti:40% ladattu kohta pelailee
Foorumeilta luin jostai oudosta naisesta joka ilmestyy jonneki Airfieldin lähellä olevaa metsään ja kävelee hiljaan kohti tuijottaen ilman mitään ääntä eikä kuole vaikka ampuu. Onko kellään mitään kokemuksia vai yrittääkö joku jonne vaa pelotella?
tima267 kirjoitti:Tässä äsken jain ristitulen väliin ja loppujen lopuksi ammuin niistä molemmat, mutta jai verta joku 3k sain korjattua vuodot yms, mutta miten saan veren takaisin 12k?
tima267 kirjoitti:"pyydän" jotain laittamaan minuun verta. Minulla on 2 pussia verta, mutta jos jotain ihan randomia pyytaa se on kuulakallossa saman tien. Huoh.
damox kirjoitti:Tää on kyl melkosta sähläystä.. Aluks ei OA käynnistyny steamista sitte ku sen sai korjattuu ni tää Dayz alkaa vittuilee tulee loading ja jää siihe.
damox kirjoitti:Kiitos pullean keltaisen karhun homma alko toimii. Löysin Kirveen ja jotain ammuksia talosta lähellä spawn paikkaa ja lähdin eteenpäin kunnes tulin jonkun pienehkön kylän kohdalle. Menin ryömimis asentoon koska lähellä oli zombeja. Vähän ajan päästä huomasin kolme zombia juoksevan kohti. Sitten tajusin että yksi niistä olikin pelaaja nousin pystyyn ja päätin kokeilla kirvestä. Pelaaja juoksi suoraan kohti ja ohi ja aloin huitomaan kirveellä zombeja.. turpaanhan siinä tuli. Luu poikki ja veri vuotaa. Onnistuin käyttämään bandagen ja jatkoin eteenpäin ryömien. Morfiiniähän löytyy ilmeisesti vain jostain sairailoista isoissa kylissä joten tilanne vaikutti aika toivottomalta. Löysin ladon ja sisältä makarovin ja 4 lipasta makarovin panoksia kerätty jo aiemmin. Miten tästä nyt kannattaisi jatkaa? Tuskin kaupunkia edes löydän ja jos löydän joku ampuu Rupeen varmaa makarovil vaa ampuu ja houkuttelen zombit kimppuu. Yksi mahdollisuus olisi tietenkin tappaa pelaaja jolla olisi morfiiniä mutta se tuskin onnistuu..
Mehii kirjoitti:Näytti eeppiseltä ku katoin jonku videon tubesta missä jätkät menee bussilla ja sit ne kuulee helikopterin ja heti sen jälkee jotkut alkaa ampuu niitä helikopterista ja nää ajaa karkuun =D Jos tulee Steamin kesäsaleen halvalla niin vois varmaan ostella.
UPDATE : 9 JULY 2012
Affected addons:
* dayz_code 1.7.2
* dayz 1.3.1
* dayz_equip 1.3.4
* dayz_anim 0.3
Developer's Note:
Changelog:
* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)
* [FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)
* [FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)
* [FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)
* [FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)
* [NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)
* [FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed)
* [FIXED] Daylight calculations causing slight FPS issue
* [NEW] Visibility now smoothly alters based on sun, moon, cloud, rain, and fog state
* [NEW] Aubility now dampened in rain and increased by fog
* [FIXED] Object cleanup causing significant (huge) performance issue on servers (reduced by up to 50%, means more players + zombies possible)
* [FIXED] Use of "allMissionObjects" causing performance issue on clients (new engine command "entities" used to improve FPS on clients)
* [FIXED] Too easy to break legs due to infected (reduced probability of leg damage, reduced amount of leg damage)
* [FIXED] Inspection of dead bodies does not work (fix only applies with ArmA2 Beta 94033 and above)
* [NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation
* [FIXED] Hatchet/Crowbar requires reloading ( https://dev-heaven.net/issues/34903 )
* [FIXED] Unlimited Wire fence/Sandbag/Tank Trap Bug ( https://dev-heaven.net/issues/34283 )
* [FIXED] Duplication Exploit on object pickup ( https://dev-heaven.net/issues/34031 )
* [FIXED] Not full magazines disappear when you reconnect ( https://dev-heaven.net/issues/33998 )
* [FIXED] Dead bodies still have the heart beat for low humanity ( https://dev-heaven.net/issues/35050 )
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated
* [NEW] Authentication process streamlined with new ArmA2 Beta commands (publicVariableServer and publicVariableClient)
* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)
Mehii kirjoitti:Peli ostettu 2 kaverin kanssa, tulee steamista Arma 2 ja lisäosa ~2 mb/s joten kohtahan tässä pääsee jo pelailemaan.
Mitään erityisiä protippejä alottelialle?
Zewwy` kirjoitti:Mehii kirjoitti:Peli ostettu 2 kaverin kanssa, tulee steamista Arma 2 ja lisäosa ~2 mb/s joten kohtahan tässä pääsee jo pelailemaan.
Mitään erityisiä protippejä alottelialle?
Arma 2 ei ois tarvinnu ostaa. Älä kävele rannikkoa pitkin tai oot instadead.
Protippinä aika monet jutut menee prosessorille laskettavaks jossain low-medium kun taas high:lle asetettuna videokortti hoitaa homman. Peli on kuitenkin aika prosessori inteensiivinen fysiikoineen ja AI:neen joten se niitten renderöintien siirtäminen sieltä tehokkaalta kortila sinne pullonkaulaan ei todellakaan auta. Myöskään kaiken maksimoiminen ei ole hyvä vaihtoehto. (Pelistä tulee vitun suttuinen ruma paska koska hitler)Mehii kirjoitti:E2: Ahaa, altti. Kaikki asetukset minimissä ja fps 20-25. Minkä ihmeen tehokoneen tää peli vaatii kun graffat on huonommat kuin BF2:ssa?
Zewwy` kirjoitti:Mehii kirjoitti:Peli ostettu 2 kaverin kanssa, tulee steamista Arma 2 ja lisäosa ~2 mb/s joten kohtahan tässä pääsee jo pelailemaan.
Mitään erityisiä protippejä alottelialle?
Arma 2 ei ois tarvinnu ostaa. Älä kävele rannikkoa pitkin tai oot instadead.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa