DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

Keskustelua ja höpinää kaikenlaisista peleistä, paitsi RuneScapesta. Eli Tammesta Mech warrioreihin ja kaikesta siltä väliltä.

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja Rosecenze » 05.08.2012, 11:40

Jos on tippunu helikopteri joka on vitunmoisessa tulessa, ei kannata vahingossa yrittää savee sitä... ;_______;
Rosecenze
Metalliseppä
Metalliseppä
Avatar
 
Viestit: 3041
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: *Retired*
IRC-nick: Rosecenze

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja MrFapping » 25.08.2012, 01:40

Käytiin Kapun kanssa vähän pelailemassa, matkalla kohti sovittua tapaamispistettä, löysin matkan varrelta auton, kunnon hippikieesin, oli ihan helvetin hauskaa painella sillä menemään, samalla kun popittaa aivan järkyttävää musiikkia :D
MrFapping
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 13
Liittynyt: 06.08.2011, 17:11

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 25.08.2012, 01:51

MrFapping kirjoitti:Käytiin Kapun kanssa vähän pelailemassa, matkalla kohti sovittua tapaamispistettä, löysin matkan varrelta auton, kunnon hippikieesin, oli ihan helvetin hauskaa painella sillä menemään, samalla kun popittaa aivan järkyttävää musiikkia :D




Tää pääl, tööttiä ja valoja pimputtaen ympäri elektroa konekiväärit ja kaikki herkut pääl popittaen pimeydessä.
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja RasseG » 26.08.2012, 13:08

helikopterilla lento on liian helppoa : D
Ensimmäinen lentokerta, näin myös ensimmäistä kertaa helikopterin :
12km lento + onnistunut laskeutuminen
RasseG
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1001
Liittynyt: 23.11.2009, 16:18
RS -hahmo: RasseZ
IRC-nick: Northernlights

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 05.09.2012, 01:37

BUMP med kuvia.

Ei saatana, oli kyl koomista shittii tänää.
Ensiks raidaan elektrosta ittelleni uudel acol just nää perus shitit, meen electron ulkona olevalle kukkulalle puskaan ja vaihan servua.

Servun vaihduttua näen että joku kaveriporukka vetelee paskarinkiä ympäri electroa...Noh minähän sitten stalkkaan heitä ja tilaisuuden koitattua (he splittaantuivat, kaksi meni loottaamaan pubia ja yksi jäi autoon), laukaisen tarkat 200-250m metrin sniputukset enfieldillä kyseistä porukkaa vastaan. Tuloksena oli kuskin kuolema ja onnistunut motitus pubin yläkertaan.

Hiipisin ja varastin heidän ajoneuvon aivan nenän edestä, ajoin ulos electrasta ja otin alla olevat kuvat.

Kuva
Kuva

..

Päätin jatkaa matkaani NE Airporteille uudella ajoneuvollani, jonka sitten serverhoppailun alotettaessani tuhosin jotta muut eivät pääse siitä hyötymään, mulkku liike on mulkku.

Hetken päästä hups, mulla olikin jo tälläne gear.

Kuva
Kuva

Huomenna aikomuksena lähteä pahamaineisen Starryn suuntaan!
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja RasseG » 05.09.2012, 07:13

Mä voisin kanssa vähän julkaista kuvia.
Spawnasin aluksi joko Staryyn tai Novoon, sieltä juoksin Staryn lääkintäteltoille jossa oli ilmeiseesti tulitaistelu käynnissä, ryömin loottaamaan yhden ruumiin ja saan konekiväärin, ALICE:n ja vähän selviytymisromppeita. Ninjailen itseni NW-airfieldille ja tässä tulos:
Löydän aluksi helicrashin erittäin läheltä hangaaria. Senjälkeen huomaan jonkun laskeutuvan helikopterilla, vissiin vähän epäonnistui ja helikopteri meni paskaksi ja pelaaja kuoli. Sitten vielä löydän yhden hangaarin sisältä tuommoisen vähemmän legiitin aselaatikon : D
Oli ensimmäinen helicrash btw minkä
Viimeksi muokannut RasseG päivämäärä 05.01.2013, 01:15, muokattu yhteensä 1 kerran
RasseG
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1001
Liittynyt: 23.11.2009, 16:18
RS -hahmo: RasseZ
IRC-nick: Northernlights

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 06.09.2012, 19:40

Muistutus itselleni: AS50 sattuu aivan vitusti.
Noh, ansaitsinkin sen x'D, ei harmita yhtää kusta gearia, tykkään "rebuildaa" tyhjästä ~~

Oli kyl hyvä ku just skypes mainitsin et kudit loppumas DMR:sta nii sain 51k osuman AS50:sesta : D...Ratkes sekin kutiongelma siihen, no weapon no worries for the bullets.
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 12.09.2012, 00:22

Opetelkaa postailee nobot.

Ei saatana, siis oikeasti. Saatana.
Vittu.
...

:DDD..

HHÖHHÖHÖHÖ.

ELIELEIELEI...

Olin vähä nw airportil hunttailemas ittelleni gunnon gearia, noh siin sitte out of fucking nowhere, yöservulla, vitun hippiwagon ajaa mun päältä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD....

Mutta....Minä saatanan mulukku oon autonkestävä ja murran vain luuni ja jään eloon. Kuski ilmeisesti kaverinsa kanssa luuli että kuolin ja pysäytti auton 10m musta. Ammuin m14scopellani kivan burstin kuljettavaan ja yönhämärässä luulin että hän oli yksin (servulla 2 mun lisäks). Alan paikkaa morphiinil vähä vauriota nii tää vitun auto otti jalat alle kun sen kaveri tuli pelkurinpaikalta ratin ääreen.
Haavat korjattuani auto oli edennyt varmaan 100-150m päähän, asetin m14 tähäimeni millinkaks auton yläpuolelle takaikkunaan ja ammuin lopun lippaani tyhjäksi.

Näin ansaitsin toisen murhani...Loot on alhaalla.

Kuva
Kuva
Kuva
Aika maukas 1/10. Nyt farmaan ittelleni as50 tääl ja luoteja.

Kaiken kukkuraks nää kaks ragequittas servusta nii jäin yksin tänne :3 ~~.
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

DayZ

ViestiKirjoittaja D33P BLU3 » 06.10.2012, 20:45

Tuli juuri äskettäin Clan Chatissa puheenaiheeksi DayZ, niin tässä mietin että kuinka moni täällä pelaa DayZ:aa? Itse olen tässä pari kuukautta pelaillut ja en ole hirveästi joukossa pelannut koska yksikään kaveri ei satu pelaamaan.

Niin, eli ketkä kaikki täällä pelaavat DayZ? Voitaisiin joskus porukalla mennä johonkin serveriin.
Me gusta los muffinos
D33P BLU3
Uurtaja T1
Uurtaja T1
 
Viestit: 17
Liittynyt: 01.08.2011, 08:12
Paikkakunta: Tuusula
RS -hahmo: Luomu Muffin
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja Mehii » 04.12.2012, 20:51

Pelaako tätä vielä joku? :geek: Pelataan parin kaverin kanssa ja löytyy jotai perusgearia & 2 autoa, asentelin pitkästä aikaa.
Mehii
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 934
Liittynyt: 29.04.2008, 19:22

Re: DayZ - Sandbox Zombie Survival modi (Arma2)

ViestiKirjoittaja Mehii » 29.12.2012, 19:52

Bumpy bump. Taviana on paras :geek: Oltiin airfieldillä, kaveri: "Mulla on sauna". No, kävin heittää sen jonku kuusen juuree lähelle niin kuusen sisällä 2 jätkää kämppimässä ja kaikki 3 kuoltiin ja auto räjähti =DDDDDDD
Reaktiot: Kuka vittu kämppii tuolla?
Mehii
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 934
Liittynyt: 29.04.2008, 19:22

Edellinen

Paluu Pelurien kuja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 197 vierailijaa