TERA Online

Keskustelua ja höpinää kaikenlaisista peleistä, paitsi RuneScapesta. Eli Tammesta Mech warrioreihin ja kaikesta siltä väliltä.

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja unhola » 17.05.2012, 18:05

Kapteeni kirjoitti:Oonko mä polin ainut Samael EU - servul : (?

Ai mikä :O... Kamael? Väärä peli. :mrgreen:

Mut en tiedä sit. :mrgreen:
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 17.05.2012, 19:25

unhola kirjoitti:
Kapteeni kirjoitti:Oonko mä polin ainut Samael EU - servul : (?

Ai mikä :O... Kamael? Väärä peli. :mrgreen:

Mut en tiedä sit. :mrgreen:

Ootko muute Slayerille glyphittäny manaa tai jotain koska itellä tuottaa ongelmia saada manaa ylläpidettyä PvP:ssä vähänkin kiteä osaavia sorsuja ja hiiluja vastaan.
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja unhola » 17.05.2012, 19:46

En oo glyphittäny manaa, oon glyphittäny atm restorative overhand striken (3% hp restored), enpowered combo attackin (+25% base damage ns. peruslyöntiin), powerlinked knockdown striken (lisää overhand striken tehoa chainattuna knockdown striken jälkeen) ja sitten vielä knockdown strikeen sellasen boostin, jossa 20% parempi tsäänssi knockdown/stun. Atm 3 pointtia vapaana, mietin parin levelin aikana seuraavaa parasta pitkässä juoksussa toimivaa glyphiä.

En nyt tiedä miten low level oot tällä hetkellä (Slayerillä on early game disadvantage muita classeja vastaan, koska mana nollista on paska ponnistaa varsinkaan ilman erillisiä skillejä/gear-helpotuksia), mutta jossei sulle riitä triumphant shout ja mikä tää toinen nyt olikaan joka palauttaa 240~ manaa, niin siinä tapauksessa kannattaa harkita:

1) käytät 1-2~ crystal sockettia mana-restorative crystalleihin (esim. sellasia kaks jotka regeneroi manaa 40:lla per 5 sek per crystal) - kaikkia en ite missää nimessä laittais, koska siel pitää olla niitä critti boostereita/knockdown boostereita slayerillä.

2) mana elixir/potion ennen faittia; jos saat sen 500~ manaa instana potusta fightin alkuun, et voi syyttää kun itteäs siitä ettet sen manan aikana saanut knockdownia/stunnia vastustajaan (jona aikana voi chainilla vaikka tappaa tai ainakin siinä ajassa hakata manaa täyteen).

Mut juu, itellä ei oo atm yhtään crystallia mana restorative -käytössä, eikä mitään glyphejä sen suuntasesti kustomoitu. Yleensä jos alottaa shout-comboilla, on jo 350~ manaa, siinä kohtaa voi sit potkasta/stunnata ja hakata manaa hetken ja sitten faitti onkin hallussa. Jos pitkään menee silleen että sorsa kitee, niin sitte vaa F7 tulille (joka on siis itellä Mana potion IV ;D) ja homma pyörimään.

Edit: kandee kuitenkin muistaa sen verran, että Crystallit kannattaa aina optimoida tilanteen mukaan. Atm oon pääasiassa levuttamassa/PvE, niin mulla on erilainen crystal setuppi - mut invissä mulla on vaihdokki crystallit mikäli tulee PvP -tilanne. PvE:ssä focus on enemmän bossi/minion/rear criteissä etc. knockdown crit/poweria lisäävissä, siinä missä PvP:ssä noi boss/minion -boostit on turhia ja fokus on enemmänkin just pelkissä criteissä, attack speed increaseissa ja knockdown increaseissa - voi sinne varmaan sillon niitä mana regeneitäkin tunkee.

Glyphit on slayerillä kyllä aika hyvät siinä mieles et PvP/PvE -fokuksilla toimii samat glyphit lähes yhtä hyvin.
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 17.05.2012, 22:40

Jooh, pistin yhden MP regen kristallin aseeseen ja armoriin yhden joka antaa manaa kun toinen player tekee vahinkoa muhun.
PvP varten vain tosin.

Aika jännä että sulla ei oo Overhand striken glyphii joka antaa 50% chancen et cd resettaa, on iha vitun kova glyph ihan PvE kuin PvP o.o.
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja unhola » 17.05.2012, 22:55

Kapteeni kirjoitti:Aika jännä että sulla ei oo Overhand striken glyphii joka antaa 50% chancen et cd resettaa, on iha vitun kova glyph ihan PvE kuin PvP o.o.

Kyllä mä ton oon ottamassa, se oli todennäköisemmin seuraavana listalla. Atm on tarpeeks skillei rotaatiossa ilman, että tarttee koko aika chainaa kaikki Overhand strikeen tai luottaa vaan siihen; tämä edellämainittu sekä muiden pelaajien balance vs. mun oma impact -rate on suhteessa vielä niin hyvin mun puolella, että näin hyödyllisempänä PvE:n kannalta glyphata knockdown strikeä 20% enemmän knockdownaavaks/stunnaavaks, kun että en ota sitä ja ottaisin vaan Overhandiin 50% CD resetin.

Atm kuitenkin mun slayerillä pääfokus levelittämisessä ja PvE:ssä ja sun pitää muistaa että slayerin pääfunktio on crowd control, vitun korkeet critit ja sitä kautta DPS, unohtamatta korkeaa mobilityä. Pitää myös muistaa että 20% parempi tsäänssi knockdownissa on helvetin hyvä varsinkin BAMs ja bosses vastaan mitkä ei muuten kaadu niin usein. Knockdownin tuoma parin sekunnin hengähdystila on elintärkeä tiimin toiselle melee-DPS:lle ja muillekin ketkä haluu laukoo hitaamman animaation skillejä - puhumattakaan siitä että leaping strikessa vitun hyvät hitit ja critit maassaoleviin jos crystallit on oikein käytetty.
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 17.05.2012, 23:11

^
Katon ite enemmä PvP kannalta kuin PvE näin yleensäkin.
Loistava glyph tuokin on, löytyy omasta takaan.

Se homo munapää joka on tehnyt tän saatanan luolasto-sokkelo-anaalisorbetin (Halls of Utterdark) sais työntyy syvälle siperiian.
Menny tunti taas siel hortoilles ai kun kivaa.
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja unhola » 17.05.2012, 23:18

No itelläkin eniten intressiä PvP:hen, mutta tbh mun intressi rajottuu level capin PvP:hen. Aiemmilla levuilla on enemmän epäbalanssia ja muuten vaan nyyppää jengiä - ite en saa ainakaan mitään kiksejä nyyppien gänkkäämisestä. En sit muista tiedä. Oon PK:ttanu jonku verran mun Slayerillä ja en oo hävinny viel yhtään duelia omaa levelirangea olevaa vastaan (+- 2 levua), toki mut on pariin otteeseen gänkätty korkeempi levusten toimesta. ;D Tuun toki viel PK:ttaa ennen level cäppiä, ei siitä huolta. GvG-battlejen vastustajia kuitenkin näkee kaikkialla, niin niiden kaa sit säpinää ainakin. Mut odotan eniten level cäppiin pääsyä.

Sen takia kustomoinkin oman settini PvE-based atm. Ja levutan kolmea accountia muutenkin tällä hetkellä: en oo ottanu expan expaa tänään slayerilla vielä (kohta vois). Pelaillu tänää pääasias priestillä ja sorsalla. Ja muutenkin vähän metapelaillut ja analysoinu vaan tänään.. Alan päästä jyvälle tän pelin mekaniikasta aika hyvin jo, joka classin osalta. :mrgreen:

Ootko Kapu minkä levunen atm? Jotain 30~, jos tuolla pyörit? :)
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 17.05.2012, 23:27

unhola kirjoitti:No itelläkin eniten intressiä PvP:hen, mutta tbh mun intressi rajottuu level capin PvP:hen. Aiemmilla levuilla on enemmän epäbalanssia ja muuten vaan nyyppää jengiä - ite en saa ainakaan mitään kiksejä nyyppien gänkkäämisestä. En sit muista tiedä. Oon PK:ttanu jonku verran mun Slayerillä ja en oo hävinny viel yhtään duelia omaa levelirangea olevaa vastaan (+- 2 levua), toki mut on pariin otteeseen gänkätty korkeempi levusten toimesta. ;D Tuun toki viel PK:ttaa ennen level cäppiä, ei siitä huolta. GvG-battlejen vastustajia kuitenkin näkee kaikkialla, niin niiden kaa sit säpinää ainakin. Mut odotan eniten level cäppiin pääsyä.

Sen takia kustomoinkin oman settini PvE-based atm. Ja levutan kolmea accountia muutenkin tällä hetkellä: en oo ottanu expan expaa tänään slayerilla vielä (kohta vois). Pelaillu tänää pääasias priestillä ja sorsalla. Ja muutenkin vähän metapelaillut ja analysoinu vaan tänään.. Alan päästä jyvälle tän pelin mekaniikasta aika hyvin jo, joka classin osalta. :mrgreen:

Ootko Kapu minkä levunen atm? Jotain 30~, jos tuolla pyörit? :)

29, iha just 30 tulee täyteen, ja vasta nyt tajusin et noit perkeleen kristallit voi ottaa irti aseesta...Ties kuinka helvetin monet kristallit oon turhaan myyny aseen mukana pois : D.
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja unhola » 17.05.2012, 23:30

:--D toi oli kyl aika paha heitto jo. Ei kai niitä nyt muuten vois ees vaihtaa tilanteenkaan mukaa? :mrgreen: No hyvä et nyt huomasit, ettet retuile tollee lähempänä endgamea. Jos btw tiedät kuolevas pelissä kohta (hypoteettisesti), kandee ottaa crystals pois etukäteen - ne voi mennä paskaks jos kuolet ne päällä (ja suurella todennäköisyydellä osa ainakin menee aina!), mut tietääkseni invistä ne ei hajoo koskaan. (Ei ainakan meitsillä ku oon testannut - otanta on kyl vähän pieni viel. :mrgreen: )
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 17.05.2012, 23:46

unhola kirjoitti::--D toi oli kyl aika paha heitto jo. Ei kai niitä nyt muuten vois ees vaihtaa tilanteenkaan mukaa?

Vittu nyt on kyl tyhmä fiilis.
: DD, ei saatana...Aika mennä varmaa nukkumaan kohta jos pää vähän heräis ja hermot ei pettäis alta tän luolaston kanssa.
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Teukku » 18.05.2012, 01:21

Kapteeni, sano se sun servus nimi EU:lla. Tuun samalle pelaan kun saan pelin ma-ti.
Teukku
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 696
Liittynyt: 29.04.2008, 11:42
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: *Lopettanut*
IRC-nick: Teukku

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Jolletzu » 18.05.2012, 02:00

Cultist's refugeen pääsin tänään, ensimmäinen jo haastavampi instance, ei voi enään vaan pelkästään spammaa skilli rotaatioita bossiin vaan pitää jo parissa bossissa vähän strategiaa käyttää.

Kuva

Kuva instancesta, eikä ole edes maksimi grafiikoilla.
Jolletzu
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 418
Liittynyt: 30.04.2008, 14:30
RS -hahmo: Jolletzu
IRC-nick: Jolletzu
Klaani: Future of Old Style

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 18.05.2012, 09:35

Teukku kirjoitti:Kapteeni, sano se sun servus nimi EU:lla. Tuun samalle pelaan kun saan pelin ma-ti.

Samael Eu.

http://www.teratome.com/item/12275/wraithblade
^
Tota hunttailles ~~

E: oonko ainut kenellä on ongelmia tän kanssa?
Spoiler:
Kuva

Ei vain tunnu mistään pääsevän tonne huoneeseen tai löytävän sitä saatanan teleporttia.
Oon varmaa tunnin ettiny nyt sitä teleä.

E2: EI VITTU NOIT OVIA VOI TUHOTAKKI SAATANAAAAA
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja unhola » 18.05.2012, 16:06

Ooks Kapteeni vetäny cutthroat harborin (+ sen ympäristön)/aavikkoalueet mitä voit loppuun? Ite tuol vast Slayeril level 36:nä olin.

Ps. Slayerille investoin ihan vitusti geareihin tos, alkaa näyttää hyvältä kunha levutan vähän.

Pps. Hidastuu level cäppiin pääseminen entisestään slayerilla, kun guildin toimesta kehotettiin että levuttais myös sorsaa, koska AOE-DPS:ää tarvitaan kipeästi melee-DPS/Mystic/Lancer -painotteisessa killassa atm.. Sitä siinä sitten tulee pelattua ainakin puolet ajasta, koska muutenkin kaveri kenen kanssa duoon mainilla ei oo yhtä hardcore kun minä mitä tähän expamoodiin tulee.

Mut eipä siin mitään, päivä, kaks tai kolme sinne tänne, voin kuitenkin sanoa tietäväni pelistä vitusti enemmän tällä hetkellä, kun oon levuttanu eri classeja samalla ja käyttänyt aikaa kaveria odotellessa pelimekaniikan tutkimiseen (ja muutenkin mainilla larppaamiseen alkemian, gathering skillien ja runejen muodossa. :mrgreen: )
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 18.05.2012, 17:04

unhola kirjoitti:Ooks Kapteeni vetäny cutthroat harborin (+ sen ympäristön)/aavikkoalueet mitä voit loppuun? Ite tuol vast Slayeril level 36:nä olin.

Ps. Slayerille investoin ihan vitusti geareihin tos, alkaa näyttää hyvältä kunha levutan vähän.

Pps. Hidastuu level cäppiin pääseminen entisestään slayerilla, kun guildin toimesta kehotettiin että levuttais myös sorsaa, koska AOE-DPS:ää tarvitaan kipeästi melee-DPS/Mystic/Lancer -painotteisessa killassa atm.. Sitä siinä sitten tulee pelattua ainakin puolet ajasta, koska muutenkin kaveri kenen kanssa duoon mainilla ei oo yhtä hardcore kun minä mitä tähän expamoodiin tulee.

Mut eipä siin mitään, päivä, kaks tai kolme sinne tänne, voin kuitenkin sanoa tietäväni pelistä vitusti enemmän tällä hetkellä, kun oon levuttanu eri classeja samalla ja käyttänyt aikaa kaveria odotellessa pelimekaniikan tutkimiseen (ja muutenkin mainilla larppaamiseen alkemian, gathering skillien ja runejen muodossa. :mrgreen: )


Vetelen storyä läpi aina kun vain mahdollista >.>, pitäis jaksaa grindata niit keltasiiki kyl joo.
Itekki tiiän jo imho yllättävän paljon, on tultu weaponsmithingkii, alkemiaa ja leatherworkinkii jonki verra tehtyä..Ja enchanttia tietenki.
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Otsori » 18.05.2012, 17:29

Tykkään kyl näist zerkkereist jotka tulee gankkaa ku questaat. Hetken päästä huomaat tappanees sen berserkkerin menettämät lainkaan hp.
Viimeksi muokannut Otsori päivämäärä 18.05.2012, 22:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Otsori
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 806
Liittynyt: 04.05.2008, 11:37
RS -hahmo: Pocky Monsta
IRC-nick: Otsori

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 18.05.2012, 22:42

Otsori kirjoitti:Tykkään kyl näist zerkkereisr jotka tulee gankkaa ku questaat. Hetken päästä huomaat tappanees sen berserkkerin menettämät lainkaan hp.

Tost tuli iha mielee yks sankari joka call:as ittensä Outlawiks mun vieres kun olin tappamas quest-örkkie low hp.
Ei siin mittää, tuli vieree chargeemaan nii lätkäsin backhandilla stunnin ja heti perään 500/8,3k hp täytteisen Fury Striken critin.
Ei voi muuta sanoa kuin että:
Kuva

[23:41:12] Kapteeni: :DDDDDDDDDDDDDDD
[23:41:19] Kapteeni: Nyt vituttaa etten voi runnaa Frapsii kun pelaan tätä

E:
Spoiler:
Kuva

Päivän TERA-kuva, nyt aloin sitten noita bandiittos-questeja tehdä ja tuo questausmesta on taas sokkeloinen...Tosin ihan helvetin hienon näköinen mesta.

Mut ihan oikeasti, onko Teran maailman suunnittelijoilla jokin fetissi noihin sokkeloisiin luoloihin?
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Jolletzu » 18.05.2012, 23:11

Älä huoli, pahempia sokkeloita on vielä edessä ^^
Jolletzu
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 418
Liittynyt: 30.04.2008, 14:30
RS -hahmo: Jolletzu
IRC-nick: Jolletzu
Klaani: Future of Old Style

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 18.05.2012, 23:15

Jolletzu kirjoitti:Älä huoli, pahempia sokkeloita on vielä edessä ^^

[youtube]qrBj3u5dPgM&[/youtube]
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Jolletzu » 19.05.2012, 19:30

Tosiaan alkaa neljäs instance lähennellä jonka jälkeen niitä sitten tuleekin vähän tiuhempaan tahtiin, ens viikonloppuna jos jaksan/ehdin pelata saataa jo tuo lvl 60 pamahtaa.


Päivän kuva

Kuva
Jolletzu
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 418
Liittynyt: 30.04.2008, 14:30
RS -hahmo: Jolletzu
IRC-nick: Jolletzu
Klaani: Future of Old Style

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja unhola » 19.05.2012, 21:57

Aika hyvään tahtiin päässy nyt, pelaan kahta hahmoa tuhannen auringon voimalla. :mrgreen:

Ps. ettei jää Jollen hommaks toi graafinen masturbaatio, joka ei vissiin oo ees lähelläkään maksimigraffoja (ja silti coolin näkönen), niin tossa jotain maisemakuvaa teille max-graffoilla:

Kuva
(click for full size).
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja IceTax » 20.05.2012, 14:20

zuidj. kirjoitti:loistava peli, alottelen ite varmaan kuhan diabloon kyllästyy.

Tämä.
IceTax
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 43
Liittynyt: 21.06.2011, 23:56
Paikkakunta: Tampere
IRC-nick: IceTax

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Destih » 20.05.2012, 22:19

Tääkö on nyt se pelit jota isot karvaset miehet pelaa ja runkkaa samalla?
Ei...
Ei kiitos.
Destih
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 363
Liittynyt: 08.05.2008, 21:57
RS -hahmo: Desti sr

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Teukku » 20.05.2012, 22:42

En oo kyllä iso, enkä varsinkaan runkkaa tämmöselle. Tosin en kyllä vielä pelaakkaan.
Teukku
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 696
Liittynyt: 29.04.2008, 11:42
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: *Lopettanut*
IRC-nick: Teukku

Re: TERA Online

ViestiKirjoittaja Lahis » 21.05.2012, 00:42

Destih kirjoitti:Tääkö on nyt se pelit jota isot karvaset miehet pelaa ja runkkaa samalla?
Ei...
Ei kiitos.

Tällaista tarkoitusta varten TERAn käyttöliittymässä on semmoinen paha virhe, että pelin pelaaminen vaatii kahta kättä. :ugeek:
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis

EdellinenSeuraava

Paluu Pelurien kuja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 243 vierailijaa