World of Warcraft

Keskustelua ja höpinää kaikenlaisista peleistä, paitsi RuneScapesta. Eli Tammesta Mech warrioreihin ja kaikesta siltä väliltä.

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Lahis » 02.05.2008, 19:28

Ogabulga kirjoitti:Lopputuloksena lv. 16 Tauren Warrior ja 36 hyödyntämätöntä pelipäivää. :surprised::

Ja jos kaveris antoi sulle oikeet koodit niin sille napsahti 1kk ilmasta peliaikaa :P
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Hekate » 02.05.2008, 21:12

Kultaparta kirjoitti:''Wow on yliarvostettua :|''

1. Ehkä sun mielestä
2. THAT'S MY LINE, BITCH! :evil:
Hekate
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2213
Liittynyt: 29.04.2008, 16:24
Paikkakunta: Seinäjoki
RS -hahmo: Hekate125
IRC-nick: HeVi / HeVii

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Mr. Frost » 02.05.2008, 21:30

Kyllähän minä pelailen silloin tällöin. :) Toki esim. RuneScape on myös hyvä peli, mutta myöhemmin aloin kiinnostumaan Wowista, kenties myös sen takia, koska kuulin sen olevan maailman suosituin nettiroolipeli, missä halusin itsekin olla mukana. Mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä, enkä minä vihaa tai solvaa muitakaan nettipelejä. :D

Minulla on oikeastaan kaksi päähahmoa Wowissa, jotka ovat:

Grunzy - Dwarf Warrior - Lvl 70
Hanfoll - Tauren Druid - Lvl 60 (tästä hahmosta olen muuten tehnyt joitain tarinoitakin World of Warcraftin suomalaiseen keskustelupalstaan)

Grunzy pelaa Kilroggissa ja Hanfoll The Venture Co.:ssa.

Tosin nykyään olen alkanut pelailemaan enemmän Hanfollilla, kenties sen vuoksi, että haluan edelleenkin vähän tutustautua, millaista Horden puolella on, ja osoittaa enemmän "neutraalisuuttani" kummankin puolen välillä. Olen nimittäin pelannut Alliancella Dwarf Warriorini kautta aika paljon, vieläpä tasoon 70 saakka.

Voisin muuten mainita joitain hyviä puolia tästä pelistä mielipiteideni mukaan: Se on oikein hyvä peli, jos haluaa pelata jotain nettipeliä vapaalla ajalla. Tehtäviä on paljon, saa tutustautua muihin henkilöihin, pääsee johonkin kiltaan ja tietysti jotain toimintaa silloin tällöin (taisteluita esim. ym.). Vähän kuin RuneScapessa, sielläkin saa oikeastaan tehdä mitä haluaa. Lisäksi siellä voi roolipelata, mistä minä tykkään joskus! :D

Huonot puolet taas ovat sitä, että Wow maksaa aika paljon. Toisaalta, onkohan se sen arvoista... Mutta yksi pahimmista huonoista puolista on mielestäni toisen factionin joidenkin jäsenien pahanlaatuinen solvaus toista puolta kohtaan.
Tai siis, kyllä minä ymmärrän, että Alliance ja Horde ovat toistensa vihollisia, ja kyllä heillä on oikeus varsinkin roolipelimielessä huutaa "For the Horde!", tai "For the Alliance!", mutta minua ärsyttää se, että jotkin heistä yleistävät toista factionia, esim. sanomalla perustelematta, että kaikki vastapuolen factionin jäsenet ovat alle 10-vuotiaita kakaroita, jotka eivät tiedä mistään mitään. :|

Itsekin olin aikoinaan aika vahvastikin Alliancen puolella, luultavasti sen takia, koska kuvittelin, että hordet olisivat niitä "pahiksia", mutta myöhemmin sain kokemusteni perusteella selville, etteivät kaikki Hordet oikeastaan olekaan niin "pahiksia". Myöskin suhteeni on parantunut Hordea kohtaan, ja yritän olla neutraali kummankin puolen välillä.

Mutta joka tapauksessa, ihan hyvä peli on, ja suosittelen niille, ketkä ovat kiinnostuneitä seikkailuroolipeleistä ja joilla on varaa maksaa Wow-kuukausimaksut. :smile::
Mr. Frost
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 54
Liittynyt: 02.05.2008, 06:42
Paikkakunta: Valkeala
RS -hahmo: Megamarkus
IRC-nick: Frendi

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Ruudinkeksijä. » 03.05.2008, 06:22

Osaisko joku auttaa??? Ongelma kun asennan wowii...Tollane tulee 98% ku asentaa...
The file "C:\Program Files\World of Warcraft.62f64be2.temp\Data.temp\enGB.temp\Documentation.temp\images.temp" could not be renamed to "C:\Program Files\World of Warcraft.62f64be2.temp\Data.temp\enGB.temp\Documentation.temp\images". (ConflictManager::ResolveConflicts/1)
Ruudinkeksijä.
Banned
 
Viestit: 201
Liittynyt: 30.04.2008, 07:32

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Noopperi » 03.05.2008, 14:44

Noopperi kirjoitti:Missä kannattaa tehä questeja lvl15 magel? Olen Allu ja ammatit ovat Skinning ja Tailoring.
Noopperi
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 53
Liittynyt: 29.04.2008, 19:44

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Max » 03.05.2008, 14:45

xXxMaNxXx kirjoitti:Osaisko joku auttaa??? Ongelma kun asennan wowii...Tollane tulee 98% ku asentaa...
The file "C:\Program Files\World of Warcraft.62f64be2.temp\Data.temp\enGB.temp\Documentation.temp\images.temp" could not be renamed to "C:\Program Files\World of Warcraft.62f64be2.temp\Data.temp\enGB.temp\Documentation.temp\images". (ConflictManager::ResolveConflicts/1)

Jaa ettei riittänyt että teit sille oman topicin, nyt kirjoitit sen tänekkin :toru::
Toistamiseen:
So I had those problems all day and I finally got it installed. The problem was with permissions.

If you're using Vista, installing on the administrator account doesn't mean it will install with administator capabilities therefore, when the WoW install creates two folders, it cannot access them completely.

To fix this, I turned User Account control on (it was off before) and went through the normal install routine, except this time Windows asked for my permission. Not only did I do this, but in the two folders WoW creates, I gave my user account and the "TrustedInstall" full access. To do this, click properties, goto settings, then edit settings.

The two folders are default:
C:\Program Files\World of Warcraft.temp
C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment.temp

Hope this helps.


Suometaa saat itse :D En jaksanu.
Max
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 491
Liittynyt: 01.05.2008, 15:33
Paikkakunta: Ylöjärvi
RS -hahmo: Lopetin
IRC-nick: Maximax

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Snipgh » 03.05.2008, 15:47

Noopperi kirjoitti:
Noopperi kirjoitti:Missä kannattaa tehä questeja lvl15 magel? Olen Allu ja ammatit ovat Skinning ja Tailoring.


http://www.wowhead.com/?zones#0+2+1
Snipgh
Uurtaja T1
Uurtaja T1
 
Viestit: 299
Liittynyt: 29.04.2008, 21:59
RS -hahmo: Piratebay

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Ruudinkeksijä. » 03.05.2008, 16:05

toi auttaa vaa vistaa mutku on xp...
Ruudinkeksijä.
Banned
 
Viestit: 201
Liittynyt: 30.04.2008, 07:32

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja jakoavain » 03.05.2008, 16:22

Onhan sillä käyttäjällä, millä koitat tuota asentaa adminin oikeudet? Ilman niitä homma kusee
t. oli sama ongelma.
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Afteri » 03.05.2008, 17:37

Mhm täl hetkel pelaan lvl 51 troll magee Deathwing realmilla. Ei taida kukaan muu täält pelata kyseisellä realmilla?
Afteri
Ojankaivaja
Ojankaivaja
 
Viestit: 156
Liittynyt: 03.05.2008, 16:25

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Ruudinkeksijä. » 03.05.2008, 19:56

jakoavain kirjoitti:Onhan sillä käyttäjällä, millä koitat tuota asentaa adminin oikeudet? Ilman niitä homma kusee
t. oli sama ongelma.

on adminit nimittäin olen ainoa koneen käyttäjä
Ruudinkeksijä.
Banned
 
Viestit: 201
Liittynyt: 30.04.2008, 07:32

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Max » 04.05.2008, 09:20

Oli kaupasta loppu nii en saanu :cry:
Viimeksi muokannut Max päivämäärä 04.05.2008, 15:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Max
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 491
Liittynyt: 01.05.2008, 15:33
Paikkakunta: Ylöjärvi
RS -hahmo: Lopetin
IRC-nick: Maximax

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Ruudinkeksijä. » 04.05.2008, 14:21

Nii nyt on tälläne ku sain sen asennettuu...

1.En löydä sopivaa päivitystä (nii etsin wowille)
2.Löysin jonkuu mut yritän asentaa ni tulee : Patch can't be applied because it is missing data for: "enGB". If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (SetLanguage)
Ruudinkeksijä.
Banned
 
Viestit: 201
Liittynyt: 30.04.2008, 07:32

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Deewy » 04.05.2008, 16:46

Latasitko varmasti EnGB version pätsistä, etkä esim. jenkkiversiota?
Deewy
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 55
Liittynyt: 30.04.2008, 13:57

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Wnb Ranger » 04.05.2008, 18:14

Kyllähän tuota on joku kuukausi jo pelattu. Ja pakko sanoa että on hintansa arvoinen peli.

Tällä hetkellä pelaan pääasiassa 38 levelisellä Night elf roguella Deathwing-serverillä. Ja charrun nimi on Nölffi jos jotakuta kiinnosti. Joskus tulee myös pelailtua atm 12 levelisellä Blood elf huntterilla Kazzak-servulla.

Nyt on vaan siitä sitten huoli että mistäs rahat ekaan mounttiin :wink::
Wnb Ranger
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 67
Liittynyt: 30.04.2008, 14:25
RS -hahmo: yanneee

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Mad dogg9292 » 04.05.2008, 18:31

Thebigshow0 kirjoitti:Nyt on vaan siitä sitten huoli että mistäs rahat ekaan mounttiin :wink::

Farmaamallahan nekin saa. Käytä ainakin 2h päivässä pelaamiseen ja WoWissa farmaamiseen.
Mad dogg9292
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 52
Liittynyt: 02.05.2008, 17:29
RS -hahmo: mad dogg9292

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Zuidis » 04.05.2008, 20:06

Joku hajos jossain...

http://www.ast-fast.com/upload/touko08/hmmk.png

Oli kivaa, mitään et voi tehä ja mikään ei toimi.

Pois pääsin käynnistämällä wowin uusiks.

Yritin tän jälkee lähtee AV mut sit sanoo:

"Transfer aborted: instance not found"

KAIKKI IHAN RIKKI xd
Zuidis
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
Avatar
 
Viestit: 567
Liittynyt: 02.05.2008, 11:02
Paikkakunta: JKL
RS -hahmo: Euthanize Me

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja j33 » 04.05.2008, 20:23

oon pelaillu tässä sellanen 6 päivää nii on 4 vai 5 levunen undead rogue sit on 8 levunen night elf druidi ja hyvähän peli tämä on ;) mullaä on se trial juttu et saa 10 päivää ilmasta aikaa nii sit kun se on loppunu nii häviikö ne mun ukot siltä acolta vai pitääkö ihan normaalisti ostaa lisää peli aikaa :?: ja pelaan suntrider servul hordella jonka nimi oli muistaakseen rogus jos jotakin kiinostaa
j33
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 03.05.2008, 21:56
RS -hahmo: =\ arvaa...

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Kapa Kala » 04.05.2008, 20:36

j33 kirjoitti:oon pelaillu tässä sellanen 6 päivää nii on 4 vai 5 levunen undead rogue sit on 8 levunen night elf druidi ja hyvähän peli tämä on ;) mullaä on se trial juttu et saa 10 päivää ilmasta aikaa nii sit kun se on loppunu nii häviikö ne mun ukot siltä acolta vai pitääkö ihan normaalisti ostaa lisää peli aikaa :?: ja pelaan suntrider servul hordella jonka nimi oli muistaakseen rogus jos jotakin kiinostaa

Ei ne katoo, sun pitää vaan ostaa itse peli, jonka paketissa on sitten aktivointikoodi.
Kapa Kala
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 871
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: 28 Helmi 2005
RS -hahmo: 1650
IRC-nick: KapaKala

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Deewy » 04.05.2008, 20:46

Zuidis kirjoitti:Joku hajos jossain...

http://www.ast-fast.com/upload/touko08/hmmk.png

Oli kivaa, mitään et voi tehä ja mikään ei toimi.

Pois pääsin käynnistämällä wowin uusiks.

Yritin tän jälkee lähtee AV mut sit sanoo:

"Transfer aborted: instance not found"

KAIKKI IHAN RIKKI xd

Asenna uusiks.
Deewy
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 55
Liittynyt: 30.04.2008, 13:57

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Zuidis » 04.05.2008, 22:39

Deewy kirjoitti:
Zuidis kirjoitti:Joku hajos jossain...

http://www.ast-fast.com/upload/touko08/hmmk.png

Oli kivaa, mitään et voi tehä ja mikään ei toimi.

Pois pääsin käynnistämällä wowin uusiks.

Yritin tän jälkee lähtee AV mut sit sanoo:

"Transfer aborted: instance not found"

KAIKKI IHAN RIKKI xd

Asenna uusiks.

Siiiiiiis, tää toimii, käynnistin vaa uusiks. Blizzardin pääs joku kusi.

Ja vittu wowiahan en ikänä tuu asentaa uudellee.
Maanantaina rupeet asentaa ni hyväs lykys keskiviikkona jo pelaa (t. patchit)
Se o aika kuraa. :neutral::
Zuidis
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
Avatar
 
Viestit: 567
Liittynyt: 02.05.2008, 11:02
Paikkakunta: JKL
RS -hahmo: Euthanize Me

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja SoulElf » 05.05.2008, 07:01

Kyllä sen ihan tunnissa parissa saa asenneltua.
SoulElf
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 39
Liittynyt: 30.04.2008, 16:41
Paikkakunta: JKL
IRC-nick: ISOPAAVO

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Compakki » 05.05.2008, 17:00

Kysyisin että pyöriikö WoW vistalla. Peli kotelon takakannen järjestelmävaatimuksissa ei lue vistaa.
Compakki
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 18
Liittynyt: 02.05.2008, 20:11
RS -hahmo: Löytyy

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Deewy » 05.05.2008, 17:07

Compakki kirjoitti:Kysyisin että pyöriikö WoW vistalla. Peli kotelon takakannen järjestelmävaatimuksissa ei lue vistaa.

Peli on julkaistu vuonna -05. :P
Itse pelaan WoWia vistalla, mitään käyttöjärjestelmään liittyvää ongelmaa ei ole koskaan ollut (eikä oikeastaan muutakaan).
Deewy
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 55
Liittynyt: 30.04.2008, 13:57

Re: World of Warcraft

ViestiKirjoittaja Holto » 05.05.2008, 17:29

Pelasin noin tuossa 2007 tammi-heinäkuun ajan Darkspearilla.
Yhde hahmon sain 70, joka on hahmoluokaltaan priest.
Myös 41 hunter löytyy, sekä useampia 20 lvl hahmoja. Nykyään innostus on loppunut täysin.
Holto
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 29.04.2008, 19:03
RS -hahmo: --
IRC-nick: Holto

EdellinenSeuraava

Paluu Pelurien kuja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 215 vierailijaa