Kirjoittaja Dai5yKukko » 09.04.2011, 14:48
Oho, sori että double post, mutta Unholallahan onkin tuolla erinomaisia kommentteja. Meinasi mennä ihan ohi silmien.
Pps. olisin toivonut pureutumista myös hittaus- todennäköisyyksiin yms., eli esim. miten vastakkainasettelussa toimii oma attack level, sekä vastustajan defence level, puhumattakaan gearien tuomista bonuksista ja siitä miten (välillisesti va suoranaisesti) vaikuttavat todennäköisyyksiin Onhan tuolla jotain muutakin. Tosin tosta jo joku kysyikin ekalla sivulla.
Ok hyvä, tämän tyylinen kysymys oli joo ekalla sivulla, hyvä juttu tosiaan jos moni jää miettimään tätä -> huomaan itse että asia puuttuu tekstistä -> lisään sen.
Mutta tää osumistodennäköisyys homma pitää nimenomaan lisätä hyvinkin suurpiirteisesti, vähän niin kuin aiheen pintaa vain raapaisten. Koska käytännön ongelma tässä on se, että itse en ikinä pystyisi selvittämään Runescapen RNG'n tarkkoja arvoja, tai edes tarkkaa toiminta periaatetta (laskukaavat).
RNG'tä ei ikinä olla pystytty Runescapessa crackaamaan/manipuloimaan, koska Jagex pitää huolen ettei niin käy ja Runescape on helposti päivitettävissä oleva verkkopeli, niin ei ole vaikeaa. Jos joku onnistuisi esim. Corporeal beastin lootti RNG'tä manipuloimaan (selvittäisi miten se toimii) hän voisi vaikka saada Divine-sigilin tai pari päivittäin, tappamalla esim. Corporealin aina 4529 pelikellon viisarin liikahduksen välein, koska hän olisi selvittänyt, että beasti juuri silloin aina droppaa divinen.
Mutta kyllä mä ne alkeet ja perustiedot voin tosta osumisesta lisätä 2.0 päivityksiin, se perusidea onkin luettavissa muistaakseni aiemman sivun kommentistani, mutta lisäilen siihen vielä noita perusjuttuja leveleistä ja armoreista/aseista.
Ppps. vaikka tätä guidea näemmä olitkin submittaamassa muille sivuillekin, niin suosittelen pientä editointia ja url-tägien käyttöä noiden * - merkkien sijaan noissa referensseissäsi, sillä se parantaa luettavuutta.
Hyvä huomautus, mulla on vielä muutenkin totuttelemista noissa Runepolin hienoissa ominaisuuksissa, kuten tuo linkkien laittaminen, kuten kuvien ja videoidenkin ja alleviivaukset. Foorumeissa missä mä yleensä pyörin on korkeintaan <i></i> systeemit^. Graafiset hymiötkin näyttävät aika hirveiltä mun silmään.
Pistän noi linkit paremmaks ASAP, eli annan niille korkeimman prioriteetin yhdessä emmy (e)'itten ja hyökkäys bonusten kanssa, kun taas attackin osuminen tullee 2.0 päivitysten myötä.
Erittäin, erittäin suuret kiitokset Unholalle kun on jaksanut kirjoitella.