monkey madness apua???

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

monkey madness apua???

ViestiKirjoittaja command1 » 17.07.2008, 12:17

olen tehnyt pitkää aikaa sitten monkey madnesia ja olen jäänyt kohtaan josta en osaa jatkaa :cry: "I have been warned not to weard the sigil until I am ready" eli jos joku voi kertoa mitä kyseisessä kohdassa pitää tehdä niin kiitos... :D


ps. laitoin tämän tänne koska topicissa ei tullut vastausta...
command1
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 17.07.2008, 11:21
RS -hahmo: pk kuzima
IRC-nick: command1

Re: monkey madness apua???

ViestiKirjoittaja Mikko` » 17.07.2008, 13:29

Tämä ei ole paikka runescapea koskeville kysymyksille. Odottelet vain vastausta, kyllä se tulee. Ja eihän tuosta ole kuin kahdeksan minuuttia, kun olet pieniin kysymyksiin postannut. Teit oikein, kun postasit tuonne, tee niin jatkossakin, tänne ei runescape kysymyksiä.
Mikko`
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 271
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19

Re: monkey madness apua???

ViestiKirjoittaja Danskuu » 17.07.2008, 13:50

Ja jos et vielä vastausta saanut, niin tässä tulee: Kun puet sigilin, teleporttaudut Questin viimeiseen paikkaan, missä pitää tappaa 195-levelinen Jungle Demon. Tähän suosittelen Rangea tai Magea, mutta kannattaa odottaa että Gnomet saavat siltä noin puolet HP:sta alas, ennen kuin itse hyökkäät kimppuun.

Niin ja siis, tästä lähtien RS-aiheiset kysymykset Pienet Kysymykset-topiciin.
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa