Old Schoolin alusta lähtien olemme äänestäneet monista pontetiaalisista päivityksistä, joista osa ei mennyt läpi.
Olemme fläränneet läpi kaikki edesmenneet hylätyt päivitykset ja poimineet muutamia joita uskomme voivamme parantaa perustuen saamaamme palautteeseen ja näin tarjota jotain mitä moni ehkä haluaisi nähdä pelissä.
Clan Wars game modet ja parannuksetMeillä on pari uutta pelityyliä ja muutamia pikku parannuksia tarjota Clan Warsille near miss pollissa.
Luulemme, että nämä pelityylit eivät läpäisseet äänestystä siksi, ettei yhteidö täysin ymmärtänyt mitä ne pitää sisällään. Perehdymme tässä hieman yksityiskohtaisemmin pelityyleihin jottei sama tapahtuisi uudestaan.
Timed DeathmatchTimed deathmatch clan warissa se klaani joka saa eniten tappoja tietyssä ajassa on pelin voittaja. Ajan voi valita ne kaksi pelaajaa jotka aloittavat sodan.
Team OddskullTeam oddskull clan warissa skulli spawnaa keskelle karttaa sodan alussa. Pisteitä saa poimimalla skullin ja pitämällä sitä hallussa. Vastustajan tehtävä on tappaa skullia kantava pelaaja ja puolestaan ottaa skulli omiin händyihin saadakseen pisteitä.
Eniten pisteitä kerännyt voittaa sodan.
Clan Wars Classic parannuksetClan Wars classic map jonka tarkoitus on muistuttaa alkuperäistä karttaa, ei toimi niin kuin pitäisi. Olemme saaneet palautetta klaaneilta ja toivomme että näillä muutoksilla saamme kartan lähemmäksi sen alkuperäistä toimintatapaa.
Parannukset olisivat seuraavat:
• Magee ja rangee voi ampua seinien yli.
• Kaventaa yhdensuuntaisten seinien väliä 10 ruutuun.
Wildernessiin liittyvät muutoksetWilderness boss petsAlunperin lemmikit juuri ja juuri pääsivät läpi äänestyksestä. Yhteisö ei ollut kovin vakuuttunut niiden lisäämisestä peliin.
Nyt kun lemmikit on julkaistu ja niille on kysyntää sillä monet pelaajat pyrkivät saamaan omansa, uskomme että yhteisöllä on parempi käsitys siitä mikä vaikutus lemmikeillä on. Tästä syystä ajattelimme tarjota wilderness boss pettejä vielä kerran.
Wilderness ditchin korvaaminenMonet pelaajat näkisivät mieluummin jotain muuta nykyisen wilderness ditchin tilalla. Tämä käytännöllinen väline lureemista ja wilduun vahingossa kävelemistä vastaan voidaan toteuttaa muullakin tavalla.
Mikäli wilderness ditching korvaaminen menee äänestyksestä läpi, panisimme tilalle jotain vähemmän tunkeilevaa tai lähes näkymättömän esteen. Tämä este keskeyttäisi kävelysi wilduun ja varoittaisi pelaajaa wilduun astumisen riskeistä. Ilmoituksen saisi pois näkyvistä jos vierailee usein wildussa.
Tämä muutos mahdollistaa pitkästyttävän ditchin ylittämis animaation poistamisen. Myös niiden pelaajien kulku wilduun nopeutuu huomattavasti jotka käyvät säännöllisesti wildussa, kun ei tarvitse käyttää "Jump over" valintaa.
Teleblock in F2PTulevan ja pysyvän F2P:n myötä luulemme, että on vähintäänkin kohtuullista tarjota teleblockin käyttöönottoa F2P pelaajille.
Kamojen droppaaminen wildussaKun droppaa tavaraa wildussa, ottaa minuutin, että kamat näkyvät muille pelaajille. Tämä johtaa tilanteisiin jossa kuolemaisillaan oleva pelaaja droppaa tavaransa ja juoksee takaisin poimimaan ne ylös tehden surun puseroon niille jotka olisivat saaneet tapon.
Tarjoamme muutoksen jossa dropatut kamat näkyvät välittömästi wildussa ja PvP maissa. Tämä estäisi yllämainitun tapahtumisen.
Äänestettyämme viimeksi tästä, emme juurikaan selittäneet muutoksen motivaatiota. Tällä kertaa olemme huolellisempia ja lisäämme hieman informaatiota kysymykseen, jotta yhteisö ymmärtäisi muutoksen tarkoituksen.
Kaikkea muutaPublic chat filterointiTarjosimme juuri kykyä suodattaa päiden yläpuolella näkyvää chattia niin, että vain valitut sanat tai lauseet näkyisivät. Tämä ei läpäissyt äänestysä, mutta saamastamme palautteesta ilmenee, että syy olisi kysymyksen asettelussa.
Tarjoamme samaa uudestaan tarkemmalla kuvauksella siitä mitä muutos tarkoittaa.
Vuoropuhelun skippaaminen välilyönnilläSuuri osa pelaajista on sitä mieltä että meidän pitäisi tarjota tätä uudestaan. Emme toistaiseksi ole törmännyt negatiiviseen palautteeseen vaikkei se viimeksi päässytkään äänestyksestä läpi. Tämä saa meidät uskomaan, että se reputti pelaajien väärinymmärryksestä.
Olemme muokanneet kysymyksen kuvaamaan paremmin mitä muutos tarkoittaa.
Godsword accurate attack style muutosGodswordin attack tyyli on tällä hetkellä crush attack. Monet pelaajat ovat kyselleet sen muuttamista slash tyyliksi koska GS:llä on +132 slash bonus ja crush puolestaan +80.
Viime kerralla kun äänestimme, emme kertoneet miekan statseja. Nyt voisimme tarjota sitä uudelleen paranneltun kyssärin kera.
Ring of recoilin hajoaminenTämä kysymys ei ole uudelleen äänestämistä, mutta haluamme sen pois mielestämme pian. Muuttaisimme siis righ of recoilin hajoamis viestiä hieman selkeämmäksi.
Super combat potion sharingSuper combat potionin jakaminen Lunar spellillä 'Boost Potion Share' on tällä hetkellä mahdotonta. Äänestimme siitä aijemmin mutta se ei mennyt läpi, uskomme senkin johtuvan äänestäjien tiedon puutteesta.
Äänestysrajoituksien nostaminenÄänestys äänestyksen aikana tarjosimme äänestysvaatimuksen, 280 total levelin, korvaamista 25 tunnilla pelaamista. Haluamme tarjota tätä vaatimusta korotetulla total levelillä ilman että mikään korvaa mitään.
Grand Exchange lisäparannuksetTähtäämme Grand Exchangen julkaisun helmikuun lopulle. Meillä on siis rajoitettu aika äänestää GE:n lisäparannuksista. Sisällytämme near miss äänestyksen oheen pari lisäkyssäriä koskien Grand Exchangea, joista ei ole aijemmin äänestetty.
Mods Archie, Ash, Ghost, Ian, John C, Mat K, Reach, Ronan, WeathThe Old School Team