Tupakoitko?

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Tupakoitko?

Kyllä
115
18%
En
471
72%
Harvoin, pari kertaa viikossa
67
10%
 
Ääniä yhteensä : 653

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 24.12.2010, 16:08

^
Joo koskaa kuullukkaa tollasesta harvinaisuudesta.

En polta, eikä tupakki ole koskaan tuntunutkaan mun jutulta.
Kaveripiirissäni on joitakin tupakoitsijoita mutta eipä tuo minua haittaa, ja tuo että jos tupakoi niin ei voi olla hyvä kunto on niin paskapuhetta että huh huh.
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Korva´ » 24.12.2010, 20:18

maanantaina poltan viimisen tupakin, lähen sillo riparille, ja riparilla ku oon viikon ilman nii varmaa helepompi lopettaa. sallin itteleni vaa kännipolttelut
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 24.12.2010, 20:28

Korva´ kirjoitti:maanantaina poltan viimisen tupakin, lähen sillo riparille, ja riparilla ku oon viikon ilman nii varmaa helepompi lopettaa. sallin itteleni vaa kännipolttelut

Ikä:14 :lol:


Kyllä poltan
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Pummi » 24.12.2010, 20:39

Niksapurkkia riparille tai karkaat tupakalle 8)
Pummi
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1035
Liittynyt: 30.04.2008, 13:16
Paikkakunta: Kouvostoliitto.
RS -hahmo: Muuttanut:
IRC-nick: 07. syys 2005

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja jakoavain » 24.12.2010, 20:50

^ ai et jotain nikotiinipurkkaa tarvii jonku alle vuoden tupakoinnin takia?
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja mist » 24.12.2010, 20:59

Kon kirjoitti:
Korva´ kirjoitti:maanantaina poltan viimisen tupakin, lähen sillo riparille, ja riparilla ku oon viikon ilman nii varmaa helepompi lopettaa. sallin itteleni vaa kännipolttelut

Ikä:14 :lol:

Jos ei sitten ole elänyt lapsuuttaan kuplassa niin aika normaalia tollanen nykyään tuossakin iässä :roll: hehkuttaminen on sitte asia erikseen :geek:
mist
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 961
Liittynyt: 01.02.2010, 22:02

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Korva´ » 24.12.2010, 21:35

jakoavain kirjoitti:^ ai et jotain nikotiinipurkkaa tarvii jonku alle vuoden tupakoinnin takia?

reilu puol vuotta vasta poltellu, varmaa suhtkoht heleppo viäl lopettaa
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 24.12.2010, 22:28

mist kirjoitti:
Kon kirjoitti:
Korva´ kirjoitti:maanantaina poltan viimisen tupakin, lähen sillo riparille, ja riparilla ku oon viikon ilman nii varmaa helepompi lopettaa. sallin itteleni vaa kännipolttelut

Ikä:14 :lol:

Jos ei sitten ole elänyt lapsuuttaan kuplassa niin aika normaalia tollanen nykyään tuossakin iässä :roll: hehkuttaminen on sitte asia erikseen :geek:
Hehkuttamista mä meinaankin... Toi chessunpunattelu ja sixi lonkuttelu pistää aina naurattaa vitusti :biggrin::
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 25.12.2010, 00:00

Ite olin polttanu 4 vuotta ennenku alotin riparin. Ihan helposti meni. Poltin kerran, pari siellä. Vaikka ei tehny ees mieli. Se oli vaan "polttamista" sillon. Kyllä tossa vaiheessa se lopettaminen on helppoa vielä. Mulla on itelläki vielä vaan 'tapariippuvuus' päällä, ja olis helppo lopettaa. Mutta en mä vaan halua. =d Oon niin tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Mutta korva, lopeta polttaminen siihen asti kunnes oot vähä kasvanu,
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Korva´ » 25.12.2010, 09:03

Acer kirjoitti:Ite olin polttanu 4 vuotta ennenku alotin riparin. Ihan helposti meni. Poltin kerran, pari siellä. Vaikka ei tehny ees mieli. Se oli vaan "polttamista" sillon. Kyllä tossa vaiheessa se lopettaminen on helppoa vielä. Mulla on itelläki vielä vaan 'tapariippuvuus' päällä, ja olis helppo lopettaa. Mutta en mä vaan halua. =d Oon niin tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Mutta korva, lopeta polttaminen siihen asti kunnes oot vähä kasvanu,

henkisesti vai fyysisesti :::::::D
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Jardaani » 25.12.2010, 10:20

Varmaan yleisin onse kun tullaan yläasteelle niin sanotaanko että 35% täällä aloittaa tupakoinnin silloin.Itse en tietenkään polta, onhan sitänyt joskus kovan paineen alaisena henkoset tullut otettua, mutta ei sen enempää.
Jardaani
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 370
Liittynyt: 27.12.2009, 10:20
RS -hahmo: Marenki
IRC-nick: marenki

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 25.12.2010, 10:51

Korva´ kirjoitti:
Acer kirjoitti:Ite olin polttanu 4 vuotta ennenku alotin riparin. Ihan helposti meni. Poltin kerran, pari siellä. Vaikka ei tehny ees mieli. Se oli vaan "polttamista" sillon. Kyllä tossa vaiheessa se lopettaminen on helppoa vielä. Mulla on itelläki vielä vaan 'tapariippuvuus' päällä, ja olis helppo lopettaa. Mutta en mä vaan halua. =d Oon niin tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Mutta korva, lopeta polttaminen siihen asti kunnes oot vähä kasvanu,

henkisesti vai fyysisesti :::::::D

Henkisesti JA fyysisesti ::::::::::::::::::::D
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Anspi » 25.12.2010, 11:54

Acer kirjoitti:Mutta korva, lopeta polttaminen siihen asti kunnes oot vähä kasvanu,

Jos sen polttamisen saa lopetettuu kokonaa nii minkä helvetin takia sitä pitäis sit jatkaa vähän vanhempana ;D?
Anspi
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 949
Liittynyt: 30.04.2008, 20:22
IRC-nick: Anspi`
Klaani: Future of Old Style

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Tepza » 28.12.2010, 04:01

Acer kirjoitti:Ite olin polttanu 4 vuotta ennenku alotin riparin. Ihan helposti meni. Poltin kerran, pari siellä. Vaikka ei tehny ees mieli. Se oli vaan "polttamista" sillon. Kyllä tossa vaiheessa se lopettaminen on helppoa vielä. Mulla on itelläki vielä vaan 'tapariippuvuus' päällä, ja olis helppo lopettaa. Mutta en mä vaan halua. =d Oon niin tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Mutta korva, lopeta polttaminen siihen asti kunnes oot vähä kasvanu,


Ja äijä aivan saleen alottanu 10-11-vuotiaana säännöllisen polttamisen :lol::
Tepza
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
Avatar
 
Viestit: 569
Liittynyt: 29.04.2008, 19:28

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Justi » 28.12.2010, 06:49

Tepza kirjoitti:
Ja äijä aivan saleen alottanu 10-11-vuotiaana säännöllisen polttamisen :lol::

Ei ois uus juttu :neutral::
Justi
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 822
Liittynyt: 02.05.2008, 13:49

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Abbot Phredd » 05.01.2011, 21:17

En polta. Tietyllä tavalla vähä noloo polttaa kouluiässä... Useesti huomannu että kaikki polttelijat on joko (jostain kumman syystä) aina huonosti koulussa menestyviä ("väärässä porukassa jossa menestyminen on noloa ja riehuminen coolia/ihailtavaa") tai sitten jotain seurapiirihirmuja ja egopellejä (poltetaan vaan sen antaman aikuismaisen kuvan tai kavereiden takia).

Toistaiseksi en oo tavannu oikeen ketään "neutraalia/normaalia" ihmistä joka polttais vain mielihyvä takia vaikka itsekseen.
Abbot Phredd
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 713
Liittynyt: 29.04.2008, 19:02

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 05.01.2011, 21:35

Tepza kirjoitti:
Acer kirjoitti:Ite olin polttanu 4 vuotta ennenku alotin riparin. Ihan helposti meni. Poltin kerran, pari siellä. Vaikka ei tehny ees mieli. Se oli vaan "polttamista" sillon. Kyllä tossa vaiheessa se lopettaminen on helppoa vielä. Mulla on itelläki vielä vaan 'tapariippuvuus' päällä, ja olis helppo lopettaa. Mutta en mä vaan halua. =d Oon niin tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Mutta korva, lopeta polttaminen siihen asti kunnes oot vähä kasvanu,


Ja äijä aivan saleen alottanu 10-11-vuotiaana säännöllisen polttamisen :lol::

Kyllä. Ensimmäiset omat tupakit tosin hankin joskus vähän ennen kolmeatoista ikävuotta.
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 06.01.2011, 18:34

Itel alko röökaamine "vast" 17-vuotiaana ja ekan vuoden poltinki vaa kännissä. Sit se vaa sit jäi jotenki ja rupes ain selvinpäinki tekee mieli. En oo oikeen ikin osannu vastustaa himojani :cool::
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Avaruus » 06.01.2011, 20:52

Korva´ kirjoitti:maanantaina poltan viimisen tupakin, lähen sillo riparille, ja riparilla ku oon viikon ilman nii varmaa helepompi lopettaa. sallin itteleni vaa kännipolttelut


JoumatamouEastsidemutafukareaLgettoneekeri
En polta.
Avaruus
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 40
Liittynyt: 13.09.2010, 13:09

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Tepza » 06.01.2011, 22:51

Abbot Phredd kirjoitti:En polta. Tietyllä tavalla vähä noloo polttaa kouluiässä... Useesti huomannu että kaikki polttelijat on joko (jostain kumman syystä) aina huonosti koulussa menestyviä ("väärässä porukassa jossa menestyminen on noloa ja riehuminen coolia/ihailtavaa") tai sitten jotain seurapiirihirmuja ja egopellejä (poltetaan vaan sen antaman aikuismaisen kuvan tai kavereiden takia).

Toistaiseksi en oo tavannu oikeen ketään "neutraalia/normaalia" ihmistä joka polttais vain mielihyvä takia vaikka itsekseen.


Kyllä ite poltan suureksi osaksi aina ihan yksin... :mrgreen:
Tepza
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
Avatar
 
Viestit: 569
Liittynyt: 29.04.2008, 19:28

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Konna » 07.01.2011, 04:37

Tepza kirjoitti:
Abbot Phredd kirjoitti:En polta. Tietyllä tavalla vähä noloo polttaa kouluiässä... Useesti huomannu että kaikki polttelijat on joko (jostain kumman syystä) aina huonosti koulussa menestyviä ("väärässä porukassa jossa menestyminen on noloa ja riehuminen coolia/ihailtavaa") tai sitten jotain seurapiirihirmuja ja egopellejä (poltetaan vaan sen antaman aikuismaisen kuvan tai kavereiden takia).

Toistaiseksi en oo tavannu oikeen ketään "neutraalia/normaalia" ihmistä joka polttais vain mielihyvä takia vaikka itsekseen.


Kyllä ite poltan suureksi osaksi aina ihan yksin... :mrgreen:

Kyl itekki jos himas oon sillä hetkellä, emmä nyt ajatellut soittavani kavereille et tulisko tupakalle =DD
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Justi » 07.01.2011, 13:33

^kyl itel välil tulee pyydettyy
Justi
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 822
Liittynyt: 02.05.2008, 13:49

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Hagitsu » 12.01.2011, 20:47

Abbot Phredd kirjoitti:En polta. Tietyllä tavalla vähä noloo polttaa kouluiässä... Useesti huomannu että kaikki polttelijat on joko (jostain kumman syystä) aina huonosti koulussa menestyviä ("väärässä porukassa jossa menestyminen on noloa ja riehuminen coolia/ihailtavaa") tai sitten jotain seurapiirihirmuja ja egopellejä (poltetaan vaan sen antaman aikuismaisen kuvan tai kavereiden takia).

Toistaiseksi en oo tavannu oikeen ketään "neutraalia/normaalia" ihmistä joka polttais vain mielihyvä takia vaikka itsekseen.


Nolompaa se tupakanpoltto on aloittaa aikuisena, jolloin sitä järkeä löytyy päästä.

Ja tosiaan jokainen pitempään polttanut polttaa juurikin tuon mielihyvän takia. Suomesta löytyy n. miljoona tupakoitsijaa, joista jokainen on aloittanut sen sosiaalisen viehätysvoiman takia. Tupakasta syntyy sosiaalinen riippuvuus, jonka jälkeen pian ihan psyykkinen riippuvuus, eli alkaa se parvekkeella yksin polttelu säännöllisesti.

Itse lopetin vuoden alussa.
Hagitsu
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 403
Liittynyt: 29.04.2008, 19:13
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Somalia
IRC-nick: Hagitsu
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Nik0-91 » 02.02.2011, 11:12

Buddhalaismunkki joutunee jopa 5 vuodeksi vankilaan Bhutanissa rikottuaan maan äärimmäisen tiukkoja tupakkalakeja.
http://www.tohtori.fi/?page=7743008&id=7038227

Bhutan haluaa näköjään Suomen ohella tulla maailman ensimmäiseksi savuttomaksi maaksi.
Nik0-91
Metalliseppä
Metalliseppä
Avatar
 
Viestit: 2934
Liittynyt: 30.04.2008, 13:51
Paikkakunta: Hollola
RS -hahmo: Nik0

Re: Tupakoitko?

ViestiKirjoittaja Mutazombi » 27.03.2011, 01:37

Nykyiseltään kyllä. Suunnilleen vuoden.
En tajua mitä mietin, yhtenä aamuna vain tuli se ensimmäinen aski salesta haettua. :lol::
Mutazombi
3rd meleeparturi
 
Viestit: 181
Liittynyt: 13.08.2008, 19:47
RS -hahmo: Mutazombi

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 216 vierailijaa