Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

Päivänvaloa karttavien animeholistien ja Japanilaisesta popkulttuurista kiinnostuneiden kokoontumispaikka.

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja MakeTheElf » 09.07.2009, 16:42

Meitsi on menos, jossain jotain palloilen, emmä varmaa ketää tapaa joten tää on vaan postcountin keräämistä :D
MakeTheElf
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 26
Liittynyt: 29.04.2008, 20:59
IRC-nick: Shukaze

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja unhola » 09.07.2009, 18:11

MakeTheElf kirjoitti:Meitsi on menos, jossain jotain palloilen, emmä varmaa ketää tapaa joten tää on vaan postcountin keräämistä :D

Lol.

Ps. PuskaMies ja Hekate tuli tänne äskettäin.
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Hawkolf » 09.07.2009, 20:28

unhola kirjoitti:
MakeTheElf kirjoitti:Meitsi on menos, jossain jotain palloilen, emmä varmaa ketää tapaa joten tää on vaan postcountin keräämistä :D

Lol.

Ps. PuskaMies ja Hekate tuli tänne äskettäin.

Aamulla enää conikunnossa?
Juu, elikkä cossaan sitten Yagami Lightia vain siksi, että sen vaatteet löytyi kotoa. Olen laiska enkä jaksa kovinkaan panostella. Näkyillään siellä jos näkyillään.
Hawkolf
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
Avatar
 
Viestit: 576
Liittynyt: 29.04.2008, 20:18
Paikkakunta: Itäraja (Hekate was TOTALLY here, and there's no reason for anyone to deny it. Cthulhu fhtagn!)
IRC-nick: Hawkolf

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Tounis » 09.07.2009, 22:24

Joo, tuun perjantaina coneileen Hayatena, saa pitää seuraa, kun omat seurat tulee vasta lauantaina : >>
Tounis
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
IRC-nick: Tounis

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja unhola » 10.07.2009, 09:14

Jep...tässä pitäs in 20 mins lähteä Fawia ja Jaxia assalle vastaan. =o Coniin sitte ku ehtii.

Soittakaa, jos haluatte nährä jossain. :arrow::
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Tounis » 10.07.2009, 20:34

Kerkesin näkeen conia ehkä tunninverran, Elffin näin ohimennen, mutta muuten en juuri tuttuja. Nyt oon Kaapelitehtaasta parisataametriä metroasemalle päin täällä yöpymispaikassani, tavoitteena saada peruukki kuntoon ennen huomista.

Huomenna sit jo miittaillaan, hompit.
Tounis
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
IRC-nick: Tounis

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Frozen » 10.07.2009, 20:57

Ite en jaksa vaivautua paikalle joten passitan systerin sinne kavereittensa kanssa napsimaan mulle kuvia. :D
Frozen
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1576
Liittynyt: 30.04.2008, 17:57

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Kuivahko » 11.07.2009, 19:07

Kävin aamupäivästä paikalla pyörimässä, mutta ihmisiä oli liikaa. En ketään polikasvoja löytänyt (johtuen tosin siitä, ettei ole aavistustakaan miltä kukin näyttää :roll: ).

Huomenna voisi käydä paikalla uudestaan, mikäli joku jotain järjestäytyneenpää järjestää, sillä en ketään muuten löydä :D .
Kuivahko
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1267
Liittynyt: 30.04.2008, 15:37
Paikkakunta: Kirkkonummi
RS -hahmo: R.I.P
IRC-nick: Kuivahko

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Lahis » 11.07.2009, 21:31

Kuivahko kirjoitti:Kävin aamupäivästä paikalla pyörimässä, mutta ihmisiä oli liikaa. En ketään polikasvoja löytänyt (johtuen tosin siitä, ettei ole aavistustakaan miltä kukin näyttää :roll: ).

Huomenna voisi käydä paikalla uudestaan, mikäli joku jotain järjestäytyneenpää järjestää, sillä en ketään muuten löydä :D .


Ite ainakin meen heti aamusta kattomaan ryhmäcossikisaa. Sen jälkeisestä ei kyl oo viel suunnitelmia.
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Strify » 11.07.2009, 23:12

Miu animecon oli nyt tässä :sad:: Pitää sunnuntaina olla isäpuolen synttäreillä niin ei pääse takas :neutral::
Strify
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 194
Liittynyt: 30.04.2008, 13:04
Paikkakunta: Joensuu
RS -hahmo: Fhathyra

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Altair » 12.07.2009, 11:30

Mjoo-o.. Itsehän en paikalle päässyt (taas kerran) kyydin, yöpymispaikan sekä rahanpuutteen takia. Kirottu olkoon nuori ikäni. :neutral:: Toivottavasti pistätte muutamia kuvia tänne jakoon, jotta mekin jotka ei paikalle päässeet, nähtäisiin millaista siellä oli. :smile::
Altair
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 356
Liittynyt: 29.04.2008, 17:24
IRC-nick: Altair^

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Danskuu » 12.07.2009, 11:43

Voishan tuolla tänään viel piipahtaa, ei taida olla ite Conista mitään ryhmäkuvia(?), mut jatkoista kyl on :mrgreen:
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja unhola » 12.07.2009, 12:04

Jax kirjoitti:Voishan tuolla tänään viel piipahtaa, ei taida olla ite Conista mitään ryhmäkuvia(?), mut jatkoista kyl on :mrgreen:

:lol:

Sama kyl, HeVi ja PuskaMies lähti meiltä ennen mua itekseen. Oon hidas lähtemään, niin meen perässä - jos meen. :smoker::
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Hynski » 12.07.2009, 18:18

Jax kirjoitti:Voishan tuolla tänään viel piipahtaa, ei taida olla ite Conista mitään ryhmäkuvia(?), mut jatkoista kyl on :mrgreen:
Kenellä noita kuvia on? Haluun nähä siitä eteenpäin kun iteki olin messis!
Hynski
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 868
Liittynyt: 28.04.2008, 23:06
RS -hahmo: Hynski
IRC-nick: Hynski

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 12.07.2009, 18:57

Hynski kirjoitti:Kenellä noita kuvia on? Haluun nähä siitä eteenpäin kun iteki olin messis!
Sinun takiasi jouduin pykkäämään tyynynliinani. :neutral::

Ajajana olin, 22+ valvominen ajamisineen ja työtunteineen vaikuttivat käyttäytymiseeni, mutta muutoin oli erittäin mukavaa, mukaanlukien erinäisten henkilöiden herätysryritykset omaa puheenvuoroaan varten. :toru::

Hienot matkamuistot, poislukien suomennetut mangat, 5e kappale, joista toinen olikin jo omistamani version käännös ja samassa pussissa ollut Fenix jätti vesileimansa niihin. Nyt nämä mahtavat lisäkorvat päässä, kun sopivat yllättävän hyvin kuulokemikrofonien kanssa pääkoppaani hieromaan.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Danskuu » 12.07.2009, 19:40

HeVi noita kuvia ainaki näppäili, joten kuvat jakoon mulle ainakin, kaikki mieluiten :D
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Hekate » 12.07.2009, 22:23

Faggots.

Noniin, Coni koettiin ja näettiin jälleen kotoisen kannettavan saunan alta. Tällä kertaa homma meni toin meikällä vähän enemmän hengailuconitukseksi ja miittailuksi kun liuta kavereita niin Seinäjoelta ja lähipiiristä kuin bittiavaruudestakin oli paikalla. Paneeleja, luentoja ja muita ei tullu tapiteltua lauantaisen Strike Witches-luennon lisäksi oikeastaan ollenkaan. Edellämainitussa meikä ja Jusushi (kaveri S-joelta) oltiin pääasias äänessä yleisön puolelta, ihan vaan jos joku toinenki oli paikalla. Suurin osa siitä luennosta oli melko turhaa koska noin 109% paikallaolijoista oli nähny Strike Witchesin varmaan kolmesti, joten hahmojen esittely, juonen selittäminen ja muu takas sen että suurimman osan luentoa pitäjät jaaritteli meille itsestäänselvyyksiä. Oli ihan jees päästä kans kirjotteleen tekijöille palautetta, joskin uskallan epäillä että homma pääsee sisällöllisesti täysin muokkaamattomana perille, jos nyt pääsee perille ylipäätään. Sanomista mulla ainakin oli, vois olla jees jos ne ottaa vaarin siitä mistä motkotin. Eniveis, porukkaa tuli miitattua mukavasti. En nyt viitsi nimiä luetella kun kuitenkin joku unohdettu loukkaantuu. Perjantaina oli jotain keittoilun tapaista, vaihtelevia miellyttäviä ja epämiellyttäviä asioita tapahtui, mm. unholan kanssa snuglailtiin. Harvemmin mua on kutsuttu "HeVi-samaksi" ihan vapaaehtoisesti. :wink::

Lauantaina tuli mm. tavattua Lahis. Kasikirjoittaja ja piirtäjä tapaavat viimein. :cool:: Tätä lajia lisää. Approvailin tulevalle sivulle 30 ja pakkotutustutin The Lahis Gangin ja The SeOt gangin toisiinsa, mikä tulee mulle vissiin tarkottamaan yhtä uutta yhteyttä messengeris. Cossi- ja miittikuvia tuli otettua (yllättävän vähän tosin). Elffistä nappailin perjantaina ja sunnuntaina. Lauantaina herra vissiin cossasi Kaminaa. Olin viime vuoden Animeconissa paikalla jolloin Elffi riehui ekaa kertaa sillä cossilla, näinollen kuvia siitä on kyllä joten en kovin korkealta pudonnut sen suhteen. Sain myös kuvan Strawberry Panic-cossaajasta, now my life is much closer to being complete.

Hengailuconitus oli tosiasia eritoten sunnuntaina kun raahailin laukkuja ja muuta roskaa pitkin mäkiä koko päivän tiukan aikataulun takia. Ostoksiakin tuli tehtyä vähäsen: kolme figuuria (joista yhden myyn "tilauksesta" kaverille suolaisella korolla :twisted: ), paita, maskotti ja pari Phoenix Wright-doujinshikokoelmaa (sellaisia ne sisällöstä päätellen on). Taisin ostella jotain muutakin, mutta no, kerron niistä sitten kun olen saanut ne vaaditut "Mikä vittu tämä on ja mistä se on tänne tullu?"-elämyksen laukkujani tonkiessa.

Nyt oon kävelyn, yhen junamatkan ja pienen lisäkävelyn jälkeen Tampereella siskoni kämpillä punkkaamassa. Linkat ei kulje viikonloppuna nii meen Seinäjoelle vasta huomenna että pääsen sitten myöhemmin bussilla ihan kotiinkin asti.

Menipä taas turhaksi jaaritteluksi... Ihan mukava con oli. Ei ehkä paras niistä kolmesta jossa olen käynyt mutta eipä kaduta että tulin.

E: Niitä kuvia ei tuu ihan heti näkymään koska pääsen kotia Peräseinäjoelle vasta huomenna joskus neljän aikoihin enkä mitä todennäköisimmin saa motivoitua itseäni kuvien kasailuun, karsimiseen ja muuhun paskaan kovin nopeasti. Kohtuullisissa mitoitta pidetty vineeminen irkissä saattaa nopeuttaa prosessia, mutta liiallisena hidastaa ja paljon, että olkaa varovaisia jos sille tielle lähdette.
Hekate
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2213
Liittynyt: 29.04.2008, 16:24
Paikkakunta: Seinäjoki
RS -hahmo: Hekate125
IRC-nick: HeVi / HeVii

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Strify » 12.07.2009, 22:38

Niin ja niitä coni kuvia saapi myös miullekkin jaella :biggrin:: . Sisko otti niitä niin vähän ja itellä ei ollut kamera mukana :cry::
Strify
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 194
Liittynyt: 30.04.2008, 13:04
Paikkakunta: Joensuu
RS -hahmo: Fhathyra

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Elffi » 13.07.2009, 22:56

Jea beibet.

Hyvä coni oli.

Menin torstaina paikalle, ajoin 700km autolla, olin Holiday Inn - hotellissa 3 yötä.

Perjantaina - Tyki Mikk - D.Gray-Man
Laurantaina - Kamina - Tengen Toppa Gurren Lagann
Sunnunstaina - Amidamaru - Shaman King

Ja lauantaina vedin myös Nosturin iltabileet, eli olin siel juontajana.
About 10 polilaista tuli visii miitattuu yhteensä? Oli aika hyvin populaa.

Jees, kiitos mo.

T: Elffi <3
Elffi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 75
Liittynyt: 29.04.2008, 15:18
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Jalo Haltia
IRC-nick: Elffin

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja PuskaMies » 14.07.2009, 14:37

Paska reissu mutta tulipa tehtyä ::smoke

Desus sit kunnon meno päälle! D:

ps. Sain ruusun, hukkasin myös sen. Häpeä on suuri.
PuskaMies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 29.04.2008, 15:02

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 16.07.2009, 20:12

PuskaMies kirjoitti:Paska reissu mutta tulipa tehtyä ::smoke

Desus sit kunnon meno päälle! D:

ps. Sain ruusun, hukkasin myös sen. Häpeä on suuri.

Kyseinen ruusu taisi jäädä minun autooni. RAWR :3 (kaksoispistekolme)

Puolitasoton nosto, tiedostan asian, mutta piti ihan vielä kysäistä, jäikö sunnuntain ohjelma korkkaamatta yhden taikka useamman seuraavaksi listaamistani mahdollisista syistä:
A) Ei ollut autoa ja ajokelpoista ajajaa (Kytkintuntumani ei ole se paras, mutta ajokortillinen ja promillevapaa kuitenkin olin)
B) Sunnuntain ohjelmassa ei ollut vastaavaa Strike Witches -luentoa?
C) Porukka väheni liikaa?
D) Muumilimppareita korkattiin lisää?
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Frozen » 16.07.2009, 20:22

Laittaako joku niitä kuvii tänne joskus vai laittaako olleskaa?
Frozen
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1576
Liittynyt: 30.04.2008, 17:57

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Kapteeni Sinikarhu » 21.07.2009, 00:39

Voin joitain kuvia laittaa kun pääsen kotikoneelle. Ihan mukava reissu oli, täytyy alkaa harrastamaan useammin. 8)
Kapteeni Sinikarhu
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 367
Liittynyt: 04.05.2008, 12:48
IRC-nick: Sinikarhu

Re: Animecon VII miitti + sähellys (10-12.7.)

ViestiKirjoittaja Danskuu » 21.07.2009, 12:26

Kapteeni Sinikarhu kirjoitti:Voin joitain kuvia laittaa kun pääsen kotikoneelle. Ihan mukava reissu oli, täytyy alkaa harrastamaan useammin. 8)

Ainakin jos olisit ollu perjantaina jatkoilla :cool:: :mrgreen:
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Edellinen

Paluu Otakuluola

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 105 vierailijaa