Tracon-miitti oli ja meni

Päivänvaloa karttavien animeholistien ja Japanilaisesta popkulttuurista kiinnostuneiden kokoontumispaikka.

Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja Latiaz » 10.11.2008, 14:40

Aikaisemmissa coneissa on ollut jo niin paljon polilaisia, että nyt olisi hyvä saada jotain vähän virallisempaa kun "koitetaan löytää toisemme" -tyylisiä pikkumiittejä, jolloin kaikki löytävät toisensa yksitellen. Tämän takia nyt Traconiin on irkissä mietitty vähän sitä miittiä. Sinne on kuitenkin varmaan yhteensä 10-20 polilaista tulossa.

Paikka on lähes varmasti luokkien T11 ja TE edessä tietotalon 2. kerroksessa. Tämä pysyy, jos tuo alue ei jostain mystisestä syystä muutu kielletyksi. 2. kerros on varattu Traconin sivujen mukaan muutenkin hengailutilaksi, joten siellä pitäisi olla tilaa. Tässä on Traconin tilakartta. Tässä vielä kulkureitti pääovelta paikalle (ilman sähkötalon 1. kerrosta ja rakennustaloa):
Kuva

Aika on siis klo ~11. Avajaiset alkavat noin 10:30, eli sen jälkeen sitten tuonne paikalle, jos avajaisiin menee. Ei ne varmaan kestä kun 15-20min.

Miitistä voi sitten jatkaa matkaansa tai lähteä joidenkin mukaan. Itse olen tapahtumassa yksin, joten koitan päästä seuraamaan joitakin. Mitään en cossaa, mutta muita erikoisia suunnitelmia ainakin tällä hetkellä vielä on, toteutus selviää myöhemmin.

Tähän triidiin siis miittiin liittyvät asiat, eli kysymykset ja muut ilmoitukset paikalle pääsystä jne. Traconiin muuten liittyvät asiat con-triidiin
Viimeksi muokannut Latiaz päivämäärä 07.02.2009, 21:29, muokattu yhteensä 6 kertaa
Latiaz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 34
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19
IRC-nick: Latiaz

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja unhola » 10.11.2008, 20:57

Oon tulossa. Pitänee miettiä jo mahdollista cossia, että mitä sitä cossailis. :--d
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Elffi » 10.11.2008, 21:11

Joo. Tulos ollaan. Cossi viel auki, mut jotain coolia tietty ;D
Elffi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 75
Liittynyt: 29.04.2008, 15:18
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Jalo Haltia
IRC-nick: Elffin

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Danskuu » 10.11.2008, 21:14

Tota vois jopa harkita, ku ei ole vielä missään conissa tullut käytyä.
Jos jonkun pienen cossinkin vääntelis :geek:
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja scor » 10.11.2008, 23:21

Muistaakseni sovittu jo Elffinin ja Nunzan kanssa että Traconissa miitataan. Olen siis tulossa, parin kilometrin päässä asun järjestyspaikkaa. Tässähän olisi hyvä jos joku tekisi ison pahvikyltin "POLIN ANIMEHOLISTIT" tahi joku vastaava... Itsellä armeija jo alkanut silloin, joten tulen "normi" vaatteissa sinne.
scor
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 96
Liittynyt: 29.04.2008, 20:33
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Red Dare
IRC-nick: scor

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Hekate » 11.11.2008, 06:33

Mikäli talous sen silloin sallii ja majapaikan saan nii mut tullaan näkemään, eli oon varsin suurella todennäköisyydellä paikalla. Mielikuvituksen puute, ompelutaidottomuus ja motivaationpuute ovat hidastavina tekijöinä cossin kanssa, joten peruskuteet ovat lähes satavarmat. Itsensä cossaaminen on yllättävän helppoa.
Hekate
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2213
Liittynyt: 29.04.2008, 16:24
Paikkakunta: Seinäjoki
RS -hahmo: Hekate125
IRC-nick: HeVi / HeVii

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja daikiba » 14.11.2008, 00:39

Tulen kyllä paikalle, minähän en yhtään conia enää missaa ellen ole kuolemansairas. Pitää katsoa miitin aikaa ja paikkaa tarkemmin sitten vähän lähempänä tapahtumaa.
daikiba
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 11
Liittynyt: 01.05.2008, 00:39
RS -hahmo: Nobby_H
IRC-nick: daikiba

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Manteli » 14.11.2008, 11:35

Joo tulossa oon.
Mulle sopii vallan mainiosti, että käydään syömässä japanilaisessa. :P
Cossaan myös Sabaku No Gaaraa Narutosta.

Huoooomio!
Tein tässä vähän risöörtsiä elikkä tuo Maruseki on 12km:n päässä, mutta busseja menee aika paljon. Myös toissapäivänä ilmestyneessä Aamulehden Valo-liitteessä oli arvostelu tuosta ravintolasta.
Viimeksi muokannut Manteli päivämäärä 06.12.2008, 10:50, muokattu yhteensä 3 kertaa
Manteli
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
Avatar
 
Viestit: 302
Liittynyt: 29.04.2008, 19:47
RS -hahmo: Jaakko hopo
IRC-nick: NonGrata

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Muzuzu » 16.11.2008, 23:17

Asetin tämän aivolohkojeni syövereihin lokeroon ''harkitaan''. Eli jos ajankohta ja henkilökohtainen budjetti sen sallivat eikä majoituksesta koidu ongelmaa, saatan ilmaantua paikalle. Cossia kun en harrasta tuskin pukeutuisin keneksikään/miksikään. Raha kun ei kasva täällä päin puussa niin mielummin sijoitan vähäiset varani johonkin muuhun.
Muzuzu
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 445
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Nunza » 17.11.2008, 20:58

Kuten Scor jo sanoikin olen aika sata varmasti tulossa ellei mitään maailmaa mullistavaa tapahdu ja toivottavasti Scorrilta lohkeisi taas yksi patja heittää alleni yöksi, vaikka tämä ei nyt 2pv tapahtuma olekkaan :bro::

Niin ja cossata en aijo tälläkään kertaa, mutta ehkäpä sitten joskus kun taas dollarin kurssi heikkenee ja saa honkongista pilkkahintaan jotakin kivaa...

Scorrille vielä tiedoksi (ja miksei Elffinillekkin) että olen sitten Traconin aikaan vihdosta viimein täysi-ikäinen :mrgreen::
Nunza
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 182
Liittynyt: 30.04.2008, 18:00
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: jackfinland
IRC-nick: Nunza

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Elffi » 17.11.2008, 22:40

Nunza kirjoitti:Scorrille vielä tiedoksi (ja miksei Elffinillekkin) että olen sitten Traconin aikaan vihdosta viimein täysi-ikäinen :mrgreen::


Ahaa, haistan traconin jatkot oluen kera!! ;D wohoo~
Elffi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 75
Liittynyt: 29.04.2008, 15:18
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Jalo Haltia
IRC-nick: Elffin

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja scor » 18.11.2008, 12:20

Elffi kirjoitti:Ahaa, haistan traconin jatkot oluen kera!! ;D wohoo~


Taidan pitäytyä lonkerossa.
scor
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 96
Liittynyt: 29.04.2008, 20:33
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Red Dare
IRC-nick: scor

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Chocobo » 22.11.2008, 20:13

Oon muutenki menossa Traconiin niin miksei..

Edit:
Cossi vaihtu. Cossaan sittenki Dokuro-chania.
Viimeksi muokannut Chocobo päivämäärä 01.01.2009, 21:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Chocobo
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 221
Liittynyt: 09.06.2008, 20:13
Paikkakunta: Espoo
IRC-nick: Lapini

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Jope-san » 26.11.2008, 14:15

Tulossa ollaan ellei abiristeily ole samaan aikaan (tuskin, mutta varmaksi en sano).
Cossaus riippuu rahatilanteesta ellen sitten itse säädä pukua (Jos vain löytäisin sopivan takin niin Seiferinä tulisin, Blaze ilmeisesti tulisi Squallina :> )
Tällä kertaa tuskin tulee myyntipöytää, mutta voin noita edellisestä kerrasta jääneitä Zafervaimeja jaella, vieläpä ilmaiseksi :>
Jos jotain virallisempaa miittiä järjestetään niin periaatteessa voitais mennä porukalla lähi-kiinalaiseen (tai jos japanilainen-ravintola löytyy niin vielä parempi) tai jonnekkin muualle.
Jope-san
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 298
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Jope-san

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Nunza » 30.11.2008, 17:35

Jos jotain virallisempaa miittiä järjestetään niin periaatteessa voitais mennä porukalla lähi-kiinalaiseen (tai jos japanilainen-ravintola löytyy niin vielä parempi) tai jonnekkin muualle.


Tuota japanilaista ravintolaa taisin jo viimevuonna ehdottaa paikanpäällä, mutta ei silloin saanut kauheesti kannatusta.
Ymmärrän kyllä, että ne eivät ole mitään maailman halvimpia paikkoja ja Tampereellakin se ainoa paikka on keskustassa.

http://www.maruseki.net/index.php

8kpl lohi maki setti olis vain 5.50€, tosin jos haluaa vaihtelua settiinsä niin se tekee 8€, mutta jos kunnon porukka saatais, niin voitis harkita jotakin isoa settiä.

Edit: Naruto faneille olisi ramen 12€ :mrgreen::
Nunza
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 182
Liittynyt: 30.04.2008, 18:00
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: jackfinland
IRC-nick: Nunza

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja unhola » 30.11.2008, 18:24

^ No eihän tuo ole edes erityisen hintavaa, ravintolan mittapuulla siis. Mutta loistava idea yhtä kaikki. Varsinkin kun meitä on nyt ihan mukavasti porukkaa näemmä menossa tonne. ^^

Mmmh, conista puheenollen, oma cossi on vieläkin ihan auki. Pitäis alkaa jo miettiä, koska eihän tähänkään ole kuin reilu 2kk aikaa. :shock:: (Joulukuu+ tammikuu +helmikuun jämäpäivät...!)

Muutanpa tän ny ilmoitukseks, ku ajankohta lähenee.
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Manteli » 04.12.2008, 15:53

Cpt.kovakalu kirjoitti:misä tää o?

Tampereella, Hervannan kaupunginosassa. 7.2.09
Manteli
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
Avatar
 
Viestit: 302
Liittynyt: 29.04.2008, 19:47
RS -hahmo: Jaakko hopo
IRC-nick: NonGrata

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Tounis » 04.12.2008, 22:11

Saa tulla. Muistaakseni Traconiin on joku kahden euron pääsymaksu, tai vastaavaa. En ole varma. Ei pukupakkoa, kaikille avoin.
Tounis
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
IRC-nick: Tounis

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja unhola » 09.12.2008, 21:35

Uguu, alle kaks kuukautta...! Onko porukalla jo cossit tiedossa?

Ite en oo vieläkään päättäny, pari vaihtoehtoa vaan mielessä tosin. Pakko päättää melko nopsaan, että ehtii sitten cossia valmistellakin, ettei se mee sit sellaseks "noh, en cossaa ku en tässä ajassa enää ehdi tehdä mitään tarpeeksi hienoa" -touhuksi..
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Jusa » 02.01.2009, 16:20

Meinasin tulla ku oon tohon aikaan tampereella ja bussilla pääsis nopeesti tonne mis toi traconi on, mitään pukua en oo kuitenkaa ottamassa ku en ees tiedä noista jutuista paljo mitään.. :biggrin:: Tuun kyllä silti huvikseni tonne ja ainahan on kiva tavata muita polilaisia :cool::
Jusa
Lukkoseppä
Lukkoseppä
 
Viestit: 1814
Liittynyt: 29.04.2008, 19:24

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Teukku » 08.01.2009, 16:42

Ollaan tulossa tyttöystävän kanssa. Tällä haavaa näyttää, että en joudu/saa cossia mitään, mutta tyttöystävä ilmeisesti cossaa jotain...
Ollaan tulossa tuttujen kyydillä Porin suunnalta, niin ei oikein osaa sanoa mihin aikaan ollaan paikalla. Tracon ei koskaan ole ollut mikään oma suosikkiconi - pääasiassa ajankohdan takia. Nunzaa nyt ainakin tuun miittaa :)
Teukku
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 696
Liittynyt: 29.04.2008, 11:42
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: *Lopettanut*
IRC-nick: Teukku

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Sändi » 11.01.2009, 22:23

Kai mie sinne tuun Muusin kans
Sändi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 582
Liittynyt: 28.04.2008, 23:07

Re: Tracon-miitti

ViestiKirjoittaja Elffi » 12.01.2009, 12:48

Joo. Cossi valittu.

Tyki Mikk - D.Gray-man (http://www.youtube.com/watch?v=cOr0NrjAqGI)

Laskeskelin, että oon sellaset 230cm pitkä kenkien ja hatun kera. Löydätte varmaan aika helposti mut.
Nykikää sitten hihasta, ja on kait ihmisillä mun numero, niin soitelkaa.

Pitää tossa kohta ommella toi pitkä musta viitta ja tehä silinterihatut sun muut.
Piilarit saapui jo, ja tampereelta sitten jotain meikkiä viel ostettava.
Tossa vielä linkkiä edellisiin cosseihin: http://elffi.deviantart.com/gallery/#Cosplay

Mut ensin pitää saaha vähä rusketusta tota cossia varten, nii pistänpä 800 euroa rusketukseen, ja lähen Espanjaan, se on tsau ->

T. Elffi
Elffi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 75
Liittynyt: 29.04.2008, 15:18
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Jalo Haltia
IRC-nick: Elffin

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Latiaz » 12.01.2009, 15:00

Laitoin nyt paikan ja ajan. Ilmeisesti cosplay-kisa on vasta klo 12 tai myöhemmin, joten isoja ohjelmia ei pitäisi olla menossa. Jos paikalla on ensin muita, niin jäädään lähettyville. Elffin tunnistaa helposti, ja jos näkyy 2 isoa päätä jossain, minä olen todennäköisesti lähellä. Sinne sitten vaan juttelemaan näiden helposti tunnistettavien kanssa, niin eiköhän kaikki löydä paikalle. Kartta on todennäköisesti myös sisäänpääsyn läheltä (tai jostain) saatavassa oppaassa, siitä voi tarkistaa reittinsä.

Tuolla pystyi myös varaamaan miitille oman luokan tunniksi, mutta meitä on kuitenkin melko vähän ja ei varmaankaan sitä luokkaa tunniksi tarvita, niin tällä pitäisi pärjätä.
Latiaz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 34
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19
IRC-nick: Latiaz

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja unhola » 19.01.2009, 21:25

Höö, eihän tähän enää ookkaa ku reilu pari viikkoa/vajaa kolme viikkoa aikaa any more. ;d

Siksi tässä etukäteen mietinkin, että millä porukat on menossa sinne? Helsingin/pääkaupunkiseudun suunnalta lähinnä, jos ylipäätään muita kun minä on sieltä päin tulossa. :d Ite kelasin mennä jollain VR:n junalla suoraan Tampereelle, mut jos täältä muita tulee paljonkin jne, niin sit ois ehkä ihan kohtuullista miettiä jotain mahdollista kimppakyytiä, jos siihen halukkaita on.

Mut joo. :ninja::
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Seuraava

Paluu Otakuluola

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 116 vierailijaa