Tracon-miitti oli ja meni

Päivänvaloa karttavien animeholistien ja Japanilaisesta popkulttuurista kiinnostuneiden kokoontumispaikka.

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Nunza » 20.01.2009, 20:31

No viimevuonna Elffin tuli mua hakeen rautatieasemalta (kiitokset siitä vielä hänelle)
Mutta eikö sinne luulisi menevän aika hyvin julkisia?
Tosin itse tämmöisenä maalaisena olen aika käsi niiden kanssa :D
Mutta kun katoin VR:n aikatauluja niin pohjoisesta tulevat ovat paikalla siinä 8:58 ja etelästä tulevat joko 8:52 tai 9:02, niin jos saatais kunnon lössi kerättyä yhteen ja asemalta sitten yhdessä suunnistettaisiin hämeenkadulle (siinä onkin kauheesti haastetta :mrgreen:) ja otettais joku random bussi hervantaan (tai sitten pitkän miettimisen jälkeen)
Nunza
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 182
Liittynyt: 30.04.2008, 18:00
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: jackfinland
IRC-nick: Nunza

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Jope-san » 21.01.2009, 12:32

Itse olen Porista lähdössä kaverin kanssa omalla autolla joten voin pari ottaa kyytiin (max 3) kunhan bensakulut pistetään tasan :P
Jope-san
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 298
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Jope-san

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja scor » 25.01.2009, 19:34

Itse en nyt pääsekkään, intti alkoi 12. päivä, makasin viikon kipeänä sairaalassa ja nyt tulee 7.2. minulle "rästipäivä", eli pääsen joskus viideltä lähtemään ja ihanien lauantain bussiaikataulun takia hyvä jos kahdeksalta olen Tampereella. Eli nyt joudun kaikki lupaukset perumaan (en pysty majoittamaan ketään, en pysty tapaamaan ketään yms.), mutta jos vielä on porukkaa illalla lähdössä baariin tai jonnekkin, niin siihen touhuun pääsen mukaan.
scor
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 96
Liittynyt: 29.04.2008, 20:33
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Red Dare
IRC-nick: scor

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Purity » 29.01.2009, 21:50

Ite kanssa tulossa mahdollisesti isoveljen + parin muun isoveljen kaverin ja kaverin kanssa, ite cossaisin varmaa jotai pedobearia mut taitaa jäädä väliin tällä kertaa D: Toivottavasti tulee hyvät säät.

E: Voi jumalauta, tajusinki just et on helmikuus, luulin jotai et elokuis ku lämmint =DD oon ollu iha hakoteilt, mut.
Purity
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 442
Liittynyt: 30.04.2008, 14:16
Paikkakunta: Ulvila
RS -hahmo: Ei oo.

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Latiaz » 30.01.2009, 15:31

Päivittelin ekaan viestiin tämän vuoden Traconin tilat ja tilakartan. Sellaisethan ne ovat kun luulinkin, eli ei mitään ihmeellisiä muutoksia. Tuolla miittipaikan edessa luokassa TE alkaa klo 11 myös animekaraoke, joten toivotaan, että siihen ei kauheeta ruuhkaa ilmesty. Myös tuolla kerroksen toisessa päässä alkaa cosplaykisan lippujen jakaminen 10.30, eli jos kaikki tunkee sinne heti, niin jono saattaa yltää myös tuohon paikalle, jos se jono sinnepäin tulee. Mutta pysytään nyt kuitenkin siinä lähettyvillä kymmenisen minuuttia ja etsitään sitten enemmän tilaa jos tarvitsee.

E: Ja pitäis sinne paikalle ilman kylttiäkin löytää :P Elffi on se jättiläinen silinterihatun kanssa ja mä kannan kahta päätä sylissä + muut täällä cossinsa maininneet. Eiköhän meidät sieltä löydä. Jos näette jo ennen miittiä niin saa toki tulla tökkimään.
Viimeksi muokannut Latiaz päivämäärä 02.02.2009, 14:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Latiaz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 34
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19
IRC-nick: Latiaz

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Manteli » 31.01.2009, 17:46

Noniin, viikko aikaa ja kieltämättä alkaa hieman jäännittämään. :biggrin::
Ite en ehi oleen tuolla miittipaikalla ihan koko aikaa kun täytyy rientää tuonne cosplaykisaan.
Puku on käytännössä katsoen valmis, vain pientä hienosäätöä vailla. (Just maalasin propin ja koko kämppä haisee spraylta. :rolleyes::)

Onkos kukaan vääntänyt tuota "Polin animeholisit-lappua?
No siellä sitten nähdään. :ninja::

Otin kuvan propista...
http://www.ast-fast.com/upload/helmi09/aoo_002.jpg
Viimeksi muokannut Manteli päivämäärä 02.02.2009, 16:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Manteli
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
Avatar
 
Viestit: 302
Liittynyt: 29.04.2008, 19:47
RS -hahmo: Jaakko hopo
IRC-nick: NonGrata

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Elffi » 02.02.2009, 15:51

Joo. Cool. Soittakaa mulle sit ku en kuitenkaa muista mitään enivei.

http://elffi.deviantart.com/art/Making- ... -111416794

Tossa vähän kuvamateriaalia tulevasta cossista!
Elffi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 75
Liittynyt: 29.04.2008, 15:18
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Jalo Haltia
IRC-nick: Elffin

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Otsori » 04.02.2009, 18:31

Joo ei taida ihan onnistua kun täältä on 650 kilsaa Tampereelle ja kun muutenki käydään siellä vasta juhannuksen aikoihin :cry::
Otsori
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 806
Liittynyt: 04.05.2008, 11:37
RS -hahmo: Pocky Monsta
IRC-nick: Otsori

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja kverty » 05.02.2009, 01:37

voipi miittaa jos löytää mut sieltä
:geek:
kverty
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.12.2008, 17:53

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja unhola » 06.02.2009, 01:23

Huomennahan jo tracon häämöttääkin! Hyvät fiilikset alkaa olemaan jo pikkuhiljaa. : ) Mutta mutta, nyt tällänen käytännön juttu: itse olen tuonne paikalle tulossa vasta noin 13.00-13.30 maissa, enkä tuohon ns. sovittuun miittiaikaan. Oletan kuitenkin että te ette ihan heti sieltä mihinkään katoa, joten miittailla kyllä ehtii koko päivän mittaan. Mutta tosiaan, jotta tästä ei nyt sen kummempia ongelmia syntyis, ja jos joku haluaa tosiaan saada jotenkin otettua yhteyttä tai toisinpäin, niin siinä tapauksessa puhelinnumeroita voi välittää yksityisviestillä niin foorumin kuin irkin puolella. Eli tosiaan, numeroa kehiin jos miitata haluaa siten, että ei laske onnen varaan että paikalta löytää. :biggrin::

Ei muuta kai tällä erää. (;
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja PuskaMies » 06.02.2009, 19:52

Puska ilmottautuu muodikkaasti myöhässä saapuvaksi bilekaupunkiin noin klo. 8:22 (VeeÄrrän viivästykset +/-). o/
PuskaMies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 29.04.2008, 15:02

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Sändi » 06.02.2009, 21:38

Mietin täs et jos tulisin vasta joskus klo 13-14 sinne ku en jaksais herää aamul..

ja jos näätte mut nii tulkaa moikkaam, mul o keltanen takki, tumma tukka, musta huppu pääs ja si silmälasit : E
Sändi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 582
Liittynyt: 28.04.2008, 23:07

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja unhola » 07.02.2009, 02:33

Juupajuu. Hajoo pää tässä cossin viimeistely-ompelu-yrittelu-hässäkässä. :twisted: Lumista ja vaikeaa keliä kun lupailivat vielä kaiken lisäksi, niin ei ole kovin ideaalinen cossi siinäkään mielessä. :F Noh pitää ny kattoa, jos en jaksa raahautua cossautuneena huomenna, niin käytän tuota samaa cossia sitten jossain kesän conissa.

Anyways, nähdään huomenna (tai no, tänään!)! Paikalla tosiaan noin 13-14 välissä, olettaisin. Soitella saa ja muuta, saatan itekin ottaa yhteyttä jossei porukkaa löydy mistään. Näkemisiin \o
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja Sändi » 07.02.2009, 13:16

au wowitin koko yön ja heräsin jo nyt. kai tästä vois kohta lähtee .. : D
Sändi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 582
Liittynyt: 28.04.2008, 23:07

Re: Tracon-miitti *AIKA JA PAIKKA LISÄTTY*

ViestiKirjoittaja PuskaMies » 07.02.2009, 20:40

Vittu ette jätkät osaa conittaa, edes pillua ei herunu. :| Tosin herus vitusti halei loleilta ::think meinasin jo kaappaa yhden pikachun mukaan.
PuskaMies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 29.04.2008, 15:02

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja Manteli » 07.02.2009, 21:36

Joo siellä miittailtiin, ja melkei muistan ketä kaikkii siel oli. :biggrin::
3. sijalle sijoituin cosplay kisassa.
Uusiks esim. animeconis.

Kojuista tarttu mukaan yks hakotuskani-t-paita, 2 pinssiä ("Bakabakabaka" ja "Otaka-pysy kaukana") sekä yks bleach-avaimenperä.
Viimeksi muokannut Manteli päivämäärä 08.02.2009, 19:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Manteli
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
Avatar
 
Viestit: 302
Liittynyt: 29.04.2008, 19:47
RS -hahmo: Jaakko hopo
IRC-nick: NonGrata

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja Tounis » 07.02.2009, 22:03

Olin siel. : O ei ollu hirveen kiinnostava coni itsessään, eikä esmes hienoja cossauksia ollu paljoo. Omat suosikkini löyty esmes C.C. ja Chi -puolelta, joskin myös hienoja disney-hahmoja, esmes Lumikki oli.

--

Miittailinki jotain tyyppejä, vaikka alunperin aattelin vaan juosta karkuun. Hirveen isoja ja pelottavia ihmisiä täällä polissa. Emt ketä kaikkia sielä oli, ainaki Unhola, Elffi, Puskamies, kverty, Nunza.. ? Kukahan se yks oli, ehkä Blazeace tai joku. En kerenny kauheesti palloilee niidenkaa, mut oli kyl yllättävän jees, ja oli kiva että hyväksyitte mut mukaan vaikka olin puoli metriä lyhympi ja puoli kiloa urpompi. Kiits !

PS. sain käytettyä 40e, vaikka en ostanu palju mitää. Lopussa tosin vitutti ku ei löytyny mitn jännittävää kamaa, nii ostin L-pinssin, Death note -kravaatin, Saber-rasia/korun ja Saber-julisteen. Menköön nyt noilla tämä kerta. Harmi sinänsä, kun jotkut sarjat mistä sais ehkä mukavia fanituotteita oli täysin unohduksissa, varmaan liian vähäisen suosion takia. Esmes Baccano!, Sayonara Zetsubou Sensei ja etenkin CLANNAD -kamaa ois saanu olla, yhtäkään en nähny. Sensijaan rumia Naruto, Bleach, Death note, One Piece, Pokemon, Final Fantasy yms yms yms. kamoja oli loputtomiin.
Tounis
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
IRC-nick: Tounis

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja Jusa » 07.02.2009, 23:02

Ju elikkäs tuolla tuli oltua ja miittailtua ainakin unhola, hallu, kverty, samuli, hevi, puska ja manteli.. st satuin näkee myös ton elffin ja muusin siel
Jusa
Lukkoseppä
Lukkoseppä
 
Viestit: 1814
Liittynyt: 29.04.2008, 19:24

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja Jope-san » 07.02.2009, 23:13

Elossa ollaan :>
Yhdellä kolarilla selvittiin (yeah right, parkkipaikalla peruutin yhen auton keulaan kun takaikkuna oli niin huurussa mutta onneksi vauhti oli niin olematon ettei edes jäät hajonnu)
Spottasin BlazeAcen, redin, nanashin, kamikaze_tikan, puskan, nunzan, elffin, ja hevin :>
Unholaa ja paria muita en ikävä kyllä spotannu :E
"tappiota" tuli 30e (kun lasketaan mitä kulutin ja mitä tienasin, pistin meinaan mangaa myyntiin mangakirppikselle)
Ostin: Initial D 3 (5e), Megatokyo 1-4(20e), Yotsuba 6(5e), Shounen jump comp 1(3,5e) sekä KH1(2e) sekä tietysti ihastuttavan Shouko-san figuurin 20e hintaan <3

http://i573.photobucket.com/albums/ss17 ... 1234039684


Nice conit oli kyllä :D

E: Menomatkalla ruvettiin seuraa väärää autoa ja harhailtiin 30-40min ja paluumatkalla eksyin hervannaan ja taas 30min :D
Viimeksi muokannut Jope-san päivämäärä 07.02.2009, 23:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Jope-san
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 298
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Jope-san

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja BlazeAce » 07.02.2009, 23:21

En edes tienny että joku tämmönen polin puolelta oli :D Emt kai mää aika monen näin, HeVi vaan ainoo jonka pysty yhdistään nick&naama mielessä. No okei Jope kans mut Jopen kanssa ny pyörittiin muutenkin suht paljon niin sitä ei lasketa.

Hieno coni oli :D
BlazeAce
Reservin reservi
Reservin reservi
Avatar
 
Viestit: 878
Liittynyt: 29.04.2008, 21:27
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Blazeace
IRC-nick: BlazeAce

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja PuskaMies » 07.02.2009, 23:52

Muusi kirjoitti:En kerenny kauheesti palloilee niidenkaa, mut oli kyl yllättävän jees, ja oli kiva että hyväksyitte mut mukaan vaikka olin puoli metriä lyhympi ja puoli kiloa urpompi. Kiits !


Mitäs helvettiä sillä pituudella väliä, mäki olin kaikkia päätä lyhyempi (paitsi erästä nimeltä mainitsematonta muusia :D).
PuskaMies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 29.04.2008, 15:02

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja Latiaz » 08.02.2009, 00:48

Kivaa oli joo. Nyt on jalat kipeet ja kädet vielä paljon kipeemmät. Aina conien jälkeen kauheen väsynyt olokin, pakko mennä jo tähän aikaan nukkumaan. Mitään en tuolta ostanut, säästän mangaostokset yms Japaniin. FFFUUU- -paidatki loppui ennen ku olin menossa niitä tarkemmin kattelemaan :<

Puska, nunza, hevi, daiki, elffi, manteli, jope, teukku, unhola ja jusa tuli ainakin nähtyä, kai siellä muitakin oli. Edittaan tähän kuvan mun päistä kunhan löydän jostain.
Latiaz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 34
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19
IRC-nick: Latiaz

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja kverty » 08.02.2009, 01:34

tulipahan käytyä. unhola jusa hallu samuli elf puskamies latiaz hevi nunza ja manteli tuli nähtyä
:geek:
edit: ja muusi kans :ugeek:
kverty
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.12.2008, 17:53

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja unhola » 08.02.2009, 14:50

Jees, oli ihan hyvä coni! Tunnelmaa ehkä vähän latisti tuo paska keli, joka sai aika monen tuntumaan varsin apaattisilta! Mutta tosiaan, itse coni oli ihan hyvin organisoitu, ja siellä oli ihan kiva pyöriä kattelemassa mitäs kaikkea siellä olikaan hyllyillä. Niin ja ennen kaikkea oli jees puhua ja jutskata miitti-porukan kanssa! Itse en cossannut eilen mitään, lähinnä siksi kun me autolla tonne nelisteen tultiin (suht. ahtaasti pienellä autolla =p), ja kaiken lisäks suht myöhään (perillä n. 15.00), niin ei huvittanu siinä vaiheessa kaivella pahemmin cossigeareja repusta yms. Säästän ton saman cossin sitten ens kesän coneihin, jotka toivottavasti tulee olemaan parempia. (Lähinnä meinaten sitä, että hengailu porukan kanssa on mukavampaa ko on lämmintä ja voi nurtsilla istuskella ja ulkona olla! yms.) Tarttupahan sentään tuolta pari Aa! Megami-sama mangaa (Japaniksi) käteen, joten tyhjin käsin ei tarvinnut poistua. After-con oli kanssa ihan suht. mukava kokemus, kiitos siitä #ÄIÄT-porukalle. :cool::

Mutta niin, miitattujen listaan: Hallu, Samuli, Jusa, Muusi, Nunza, Latiaz, PuskaMies, HeVi, Man_teli, Elffin (jokseenkin vaan pikasesti törmättiin) ja sitten kanssa näin ohimennen BlazeAcea (todellakin ohimennen ku ei ees puhuttu :d) ja sitte viel Jope-sanin viilettävän mun ohitseni käytävällä jossain, kun en ehtinyt vaihtaa sanaakaan herran kanssa. :lol:

Jees, mut tulipahan eilen paljon naamoja miitattua, vaikka Jopen, Teukun ja Daikiban ainakin missasinkin. Uusi miitti pystyyn kesän coneissa? :) Thanks guys.
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Tracon-miitti oli ja meni

ViestiKirjoittaja Jope-san » 08.02.2009, 16:55

Unhola kirjoitti: Uusi miitti pystyyn kesän coneissa? :)


Voi olla että ei saa lomaa intistä tuolloin :E
Jope-san
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 298
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Jope-san

Edellinen

Paluu Otakuluola

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 102 vierailijaa