Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

Päivänvaloa karttavien animeholistien ja Japanilaisesta popkulttuurista kiinnostuneiden kokoontumispaikka.

Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Latiaz » 04.08.2009, 11:53

Itse Touhou
Eli pelin tehtävä on hyvin yksinkertainen: väistele vihuja ja heidän ammuksia ja samalla ammut heitä ja tuhoat heidät. Asiaa on hyvä vielä valaista yksinkertaisilla esimerkkikuvilla.

Kuva

Eli ei se mikään helpoin mahdollinen peli kuitenkaan ole. Peli on alueesta päätellen tietenkin Japanista peräisin. Versioita on reilu 10 tullut ja suosio on huimaa. Pelistä on lähtenyt vaikka minkälaista fanitusta, mutta siitä enemmän myöhemmin. Peleissä on aina muutamia pelattavia hahmoja, päähahmoina aina kuitenkin Reimu ja Marisa. Näillä lentävillä loleilla sitten tuhotaan vihollisia ja edetään kohti loppua. Vaikeustasoja on monia, mutta alottelijalle tämä on aina haastava peli, jos ei ole samantapaisista peleistä muuta kokemusta. Pelkän ammuskelun lisäksi peleissä on aina omat lyhyet juttelut joka hahmolla voitetun vihollisen jälkeen. Tästä on lähtenyt sitten kehittymään vaikka minkälaisia suurempia kuvioitakin pelkän pelin ympärille.

12. Touhou julkaistaan aivan lähiaikoina. Ensimmäinen julkaistiin jo 1996, mutta 2000-luvulla suosio kasvoi vasta suureksi. Näiden tavallisten Touhou-pelien lisäksi on myös 2 tappelupeliä Touhou-hahmoilla. Kolmas tällainen julkaistaan samaan aikaan 12. version kanssa. Itse pidän kaikista eniten Perfect Cherry Blossom (PCB) -pelistä, joka tuntuu olevan suosituin versio yleisestikin.


Touhoun fanitus
Touhousta on lähtenyt vähän kaikenlaista fanitusta. Tavallisten kuvien lisäksi mm. pelien musiikkeihin keskittyneitä ryhmiä on satoja. Nämä tekevät remixejä pelien biiseistä. Touhousta on 1 jakso fanien tekemää animeakin tullut. Kyse on siis jostain vähän suuremmasta kuin tavallisten animeiden tai muiden fanituksesta. Monet vain kerran pelissä näkyneistä hahmoistakin on saavuttanut suuren suosion, ja hahmojen tarinoita on jatkettu ja persoonallisuuksia monipuolistettu. Yksi sattumalta erittäin suosituksi tullut asia Touhoun keskuudessa ovat yukkurit, esimerkkinä avani tästä.

Yksi eniten tunnetuimmista Touhou-liittyvistä ryhmistä on IOSYS. Se on tehnyt 12 albumia ja kolmisenkymmentä flash-videota Touhousta. Näistä videoista tunnetuimpia on tässä ja tässä. IOSYSsin biiseistä fanitus jatkuu edelleen eteenpäin, tässä vaikkapa yksi esimerkki siitä mitä Touhou saa ihmisiä tekemään.

Muoksin tähän vielä jotain lisää, jos tulee mieleen.

Eli tähän triidiin mielipiteitä Touhousta ja muuta juttua siihen liittyvistä asioista. Kokeilkaa pelejä, jos kiinnostuitte.
Latiaz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 34
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19
IRC-nick: Latiaz

Re: Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja unhola » 04.08.2009, 18:37

Touhou!

Niin tota...ei oo tullut niin paljon noita itse pelejä pelattua, vaikkakin joskus tsekkasin mistä tässä hypestä on kyse. Sanotaanko, että oon enemmän koukussa Touhou-musa re-arrangmentseihin, kun mitä oon itse peleihin ja Reimusta puhumiseen. (;

IOSYS on ihan kova, mutta mun suosikit on trance/trancecore/gabber -puolelta, ála 源屋, REDALiCE, Thanatos, Kozato ja monia muita. UI-70 on kans loistava, metallipuolelta!

Settiä reiluuden nimissä: REDALiCE - LOCKED GIRL (Trancecore Remix) ja tässä kanssa toinen samalta levyltä; Thanatos - Puppeteer of Bucuresti (Overnight Remix)

PM for album link if interested.

Ps. toi pianovidi oli aivan käsittämätön, Latiaz. D:
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Milfie » 27.08.2009, 02:00

tällä tietoa 10.5 ja 12.3 ovat olleet tuota lähitaistelupeli sarjaa
Spoiler:
pienellä kikkailulla voi lisätä 10.5 version avulla hahmoja 12.3 versioon, joudut silti menemään tarinan läpi että saat viimeiset 2 hahmoa


tuosta vielä nakataan tälläinen reilu kappale tai pari
chirumiru cirno
j-tangoa eli blue cirno
Milfie
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 75
Liittynyt: 07.02.2009, 13:45

Re: Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja unhola » 16.09.2009, 14:23

TOOOHOOOOOhohoho.

Peliä ei oo tullut pelattua, mut sitäkin enemmän touhou arrangmentsejä tullut kuunnelltua. Mm. Masayoshi Minoshiman setti on <3.. Check it out.
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Hekate » 09.06.2010, 17:27

Noh niin, jos sitä vaikka itsekin noteeraisi jotain tästä.

Touhou pelisarjana

Tuossa jokin aika sitten kun aloin pikkuhiljaa kyllästymään kuudennen Touhoun (Embodiment of Scarlet Devil) jatkuvaan hakkaamiseen, etsin käsiini pelit 7-9 ja testailin niitäkin.

Kumpi näistä loleista liikkuu nopeammin?

Embodiment of Scarlet Devil oli ensimmäinen PC:lle luotu Touhou (saa toki korjata jos olen väärässä) joten näin silloin joskus aiheelliseksi että tutustun pelisarjaan sen kautta. Kyseessä ei ole ensimmäinen bullet hell-lajin schmuppi jota olen pelannut, mutta taatusti niistä mielenkiintoisin. Kyseessä oli allekirjoittaneelle ensimmäinen danmaku jossa focus oli erillinen toiminto, ei jotain mikä on automaattisesti liitetty johonkin muuhun toimintoon (esim. tulitukseen). Näin tämän mitä mainioimpana seikkana, ja tätä kautta koko pelisarja meni heti kättelyssä "lupaavaa"-kategoriaan. Mekaniikaltaan ja graafisesti peli ei ollut enempää saati vähempää kuin mitä siltä odotin - aika tyypillistä pikselimössöä yhdistettynä "tästä liikkuu, tästä ampuu"-ohjaukseen parilla lisäkikalla, eli mistään maailmaa mullistavasta ei ole kysymys.

Omaan tuttuun tyyliini lähdin tutustumaan Embodiment of Scarlet Devil:iin sillä ainoalla metodilla jolla nykyään osaan tälläisiä pelata: otetaan selville kumpi pelattavista hahmoista liikkuu nopeammin (Marisa) jonka jälkeen rusautetaan samantien vaikeusaste kaakkoon (Lunaticille) ja aletaan pelaamaan. Haastetta pelissä riittää, mikä on kaltaiselleni vanhan kaliiberin pelaajalle vain hyvä asia, mutten saa itseäni yirttämälläkään tajuamaan että miksi jostain tällaisesta on noussut Pokémoniin verrattavissa oleva ilmiö. En kyllä ymmärrä Pekemänssienkään päälle juuri mitään, että silleen.

Kaikessa yksinkertaisuudessaa kyseessä on loppujen lopuksi erittäin vaikea peli, jossa pärjääminen edellyttää jatkuvaa harjoittelua, vastustajien ilmaantumispisteiden ja ammuskuvioiden ulkoa osaamista ja muuta roskaa johon vain Touhou-sarjaan pahasti hurahtanut todellisuudessa jaksaa. Harjoittelisin varmaan itsekin kunnes pääsisin ko. pelin edes Normalilla läpi käyttämättä yhtäkään krediittiä, mutta kiinnostus siihen ei yksinkertaisesti riitä, pitää olla jo pahemman sortin kaheli että sitä touhua jaksaa.

Da bomb, ya git! Da BOMB!

Pommit (tai loitsukortit, miksi niitä nyt haluaakaan kutsua) ja niiden käytön ajoittaminen on Touhoussa, kuten melkein missä tahansa muussakin danmaku-schmupissa, suhteellisen tärkeä selviytymisen elementti. Lähdettäessä sillä oletuspohjalla että tyypillinen Touhouta pelaava ihminen ei ole hävittäjälentäjä, muinainen kung fu-mestari eikä batteryhuuruissa rellestävä FPS-guru, on vaikeaa kuvitella että joku pääsisi kovinkin pitkälle ilman niitä. Joka tapauksessa, niiden käyttäminen kesken intensiivisen väistelyurakan on asia joka unohtuu naurettavan helposti - koittakaa pelata itse jos ette usko.

Mietin itse usein että miten pitkälle missäkin Touhoussa pääsisin jos oikeasti muistaisin käyttää jokaisen pommin jonka pystyisin heittämään.

Ach! Hans, run! It's the lhurgoyf knife maid!

Kuten melkein missä tahansa pelissä, mitä pitemmälle mennään, sitä vaikeampia bosseja tulee vastaan. Eräs Dio Brandon temppuja vailla pienintäkään häpeäntuntemusta kopioiva meidonkuvatus (Sakuya tais olla nimi, joku sen kainaloista kiksejä saava voi varmaan varmistaa) jäi allekirjoittaneen mieleen äärimmäisen rasittavana tapauksena. Erityistä hajotusta aiheutti kun Touhou-sarjan seitsemänteen peliin (Perfect Cherry Blossom) siirryttäessä sain selville että SE SAATANAN RASITTAVA MEIDOBOSSI VITOSSTAGELTA ON PELATTAVA HAHMO!

Eli joo, en voi oikein sanoa pitäväni Touhoun "defeat means friendship"-tyylistä jossa entisillä vihollisilla pääsee seuraavassa pelissä pelaamaan itse.

Mitäs mitäs, eikös tämän pelin pitänyt olla vaikea?

Kuudennesta Touhousta kun siirrytään vaikkapa siihen seitsemänteen niin pelaamista helpottavia tekijöitä ilmaantuu. Fokuksessa oman hahmon osumapiste on näkyvissä, alareunassa näkyy että missä kohtaa se vihulainen hajoilee, sekä pommien että elämien määrää on lisätty yms.

Ensimmäinen reaktio itselläni ja varmaan parilla muullakin näihin uudistuksiin on ylläolevan tittelin kaltainen, mutta vähän pitemmälle mentäessä saadaankin sitten selville että nämä ominaisuudet tulevat todella tarpeeseen ruudun mennessä mustaksi ja ammuskuurojen ollessa niin intensiivisiä ettet edes näe että missä helvetissä se bossi nyt loikkii.

AP 3 Hellguns - WHAT THE FUCK?!

Uudet ideat mitä uudet pelit ovat tuoneet mukanaan ovat olleet melko ristiriitaisia. Kaikki kahdeksannen Touhoun (Imperishable Night) pimeäammuntabosseista yhdeksännen (Phantasmagoria of Flower View) kaksintaistelujärjestelmään ovat aluksi herättäneet allekirjoittaneessa suurta ihmetystä mutta lopulta niihin tottuu ja niistä muodostaa oman mielipiteensä, joka on itselläni ollut yleensä melko negatiivinen. Jos kyseessä on kerta Touhou niin haluan nähdä hienoja ammuskuvioita, väistellä niitä ja yrittää saada bossia kumoon, en lentää sokkona saati pelata split-screeniä jonku botin kans.

80-luku oli parempi 80-luvulla.

... ja Touhou-musiikki on parempaa Touhoussa.

Onhan se ymmärrettävää että jotkut diggailevat pelimusiikin remixeistä ja silleen, mutta itse en oikein osaa kuunnella Touhou-musiikkia muuten kuin Touhouta pelatessani, jolloin kuunteluelämys on mitä mainioin. En tokikaan ole näihin remixeihin suuremmin tutustunutkaan kun jotakuinkin kaikki Touhou-musiikkiin liittyvät kokemukseni ovat suoraan peleistä, joten en kommentoi tätä asiaa sitten tämän enempää.



tl;dr Touhou on ihan hyvä pelisarja - that's it. Tulipa sekava ja mitäänsanomaton postaus taas, mutta toivottavasti joku saa siitä jotain irti (eikä flippaa koska sanoin Touhouta schmupiksi).

P.S. Only babies play Touhou on easy.
Hekate
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2213
Liittynyt: 29.04.2008, 16:24
Paikkakunta: Seinäjoki
RS -hahmo: Hekate125
IRC-nick: HeVi / HeVii

Re: Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Tounis » 07.07.2010, 19:53

Kiva pelihän tää olikin! Uskaltauduin jopa testaamaan, kun oli helppo löytää jne. Mulle toi Normal-vaikeustaso tuottaa jo hyvissä määrin otsasuonen tykytystä, eli en mitään Lunaticcejä lähde edes yrittämään. Kutososaa pelasin viidennen tason Sakuya-bossiin asti johon delasin, siistii oli. Seuraavaan sitten kun tää on läpi normaalilla, continuen kanssa, vaikka ilmeisesti kunnon touhou-fägäri ei sellasia(kaan) hyväksy.

Hauskaa hommaa!
Tounis
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
IRC-nick: Tounis

Re: Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Kruik » 11.07.2010, 00:14

Örmh...

Sanotaanko näin että touhoun fanipuolella on tiettyjä ärsyttäviä asioita, mutta en ny ala luettelemaan mitään etten suinkaan tule vahingossa loukanneeksi ketään. Näin esimerkkinä Dagobahin apina-armeija joka heittää 5 tähteä joka ikiselle flashille jonka tageissa on "Touhou" ihan riippumatta siitä minkälaista shittiä se on. Ja nämä sais lähettää suoraan hoitoon. On siellä kyllä helmiäkin joukossa (tiedätte oletettavasti mistä puhun)

Mitä taas ite pelisarjaan tulee, EoSD:tä edeltäviin bleihin en oo pahemmin koskenu, ensisijasesti sen takia että tuo emulaattori jonka niihin vaatii on kovin buginen. EoSD, PCB ja IN on kivoja, kaikissa vedetty extrat (+ lunaticit) läpi + Imperishable Nightissä kaikki spellcardit clearattu*, monet useemmalla hahmolla. Sitä ihme valokuvauspeliä (nimi ei muisttu mieleen) tullu kans vedettyä jonku verra, mutta se ei erityisemmin napannu. IaMP:tä oon yrittäny jonku verran, mutta se mokoma o vähä turhan haastava mulle ja oon liian laiska opetellakseni pelaamaan sitä.

* = +300 yritystä Fantasy Heavenissa ennen clearausta, vittumainen spell card on vittumainen. IMHO hankalin yksittäinen operaatio oli kylläki reimu hard solo. Drrrrrrrrrrrr.

Mikäs IN:n jälkeen tuli... Mountain of Faith? Subterranean Animism? Undefined Fantastic Object ainaki o 12. Eniveis, nuita kolmia en oo pahemmin pelannu ensisijasesti sen takia että hitboxi/liikkuminen tuntuu jotenki helvetin oudolta, en tiiä mikä on mutta törmään apaut kaikkeen maholliseen. Oon kai liian tottunu IN:ään. + nuo on ihan helvetin rumia edeltäjiinsä verrattuna. Onne muutenki jotenki sotkusen näkösiä, en tykkää. Ja ysin, sen helvetillisen kaksintappelun, tuomitsen suoraan helvetin alimpiin syövereihin. Ei siitä sen enempää.

Musat on vallan kivoja, mutta loppujen lopuksi hyvin harvaa kipaletta jaksaa kuunnella pelien ulkopuolella, eikä niitäkään harvoja kovin montaa kertaa. Tämä ja tämä mainittakoon esimerkkeinä, jälkimmäiseen tosin kyllästyin kohtuullisen nopsasti, parisataamiljoonaatsiljoonaakajiljoonaa yritystä IN:n extra stagessa saattaa vaikuttaa asiaan. Nykysin kaikki spellcardit tosin menee 99% todennäkösyydellä kuolematta, Phoenix's [sic.] Tailia lukuuottamatta. Hassua sinänsä, ko. spellcard oli ainoa jonka sain kuolematta läpi lähes poikkeuksetta sillo ku vedin tota extra stagea ihan ensimmäisiä kertoja, nykysin ei mee millään, paitsi ehkä spell practicessa.

Örmh, joo, ohan nuita siis tullu pelattua, mutta kolmesta viimisimmästä en saa kiinni oikein millään. Onny joku hassusti ku IN menee lunaticilla ilman ongelmia mutta nuita ei saa clearattua ees normalilla :l

Muusi kirjoitti: Seuraavaan sitten kun tää on läpi normaalilla, continuen kanssa, vaikka ilmeisesti kunnon touhou-fägäri ei sellasia(kaan) hyväksy.

Joono asiaan voi vaikuttaa se että continueja käytettäessä pelin lopputekstit on varsin erilaiset ku ilman niitä. Tavallaan lättyyn tulee siis jo siinä vaiheessa ku käyttää ensimmäisen continuen.

Niinjuu, ja Imperishable Nightissä continueja voi käyttää kohtuullisen vapaasti, mutta 6B stageen ei pääse (siinon kaks kutosstagea, A pitää vetää läpi eka, B:hen pääsee ku vetää vitosstagen läpi tokan kerran) mikäli on käyttäny continueja stageilla 1-5, vaan joutuu 6A:han. 6A:ssa continueja voi käyttää vapaasti, mutta 6B:ssä niitä ei tarjota enää ollenkaan.

Tossa siis poiketaan siitä linjasta joka oli PCB:ssä ja EoSD:ssä, joissa continuejen käyttö ei näkyny ennenku väänsi pelin läpi. IN:ää taas ei voi vääntää "kokonaan" läpi continuejen kanssa ollenkaan.
Hekate kirjoitti:Uudet ideat mitä uudet pelit ovat tuoneet mukanaan ovat olleet melko ristiriitaisia. Kaikki kahdeksannen Touhoun (Imperishable Night) pimeäammuntabosseista yhdeksännen (Phantasmagoria of Flower View) kaksintaistelujärjestelmään ovat aluksi herättäneet allekirjoittaneessa suurta ihmetystä mutta lopulta niihin tottuu ja niistä muodostaa oman mielipiteensä, joka on itselläni ollut yleensä melko negatiivinen. Jos kyseessä on kerta Touhou niin haluan nähdä hienoja ammuskuvioita, väistellä niitä ja yrittää saada bossia kumoon, en lentää sokkona saati pelata split-screeniä jonku botin kans.

En komppaa, se helvetin kaksintappelusysteemi oli kyllä perseestä, mutta IN:ssä niitä pimeäammuntabosseja on tasan yksi (ja silläkin kaks viimistä spellcardia (lähinnä kaikkein viiminen, toiseksi viimisessä mie en yleensä ees huomaa sitä) + last word), eikä sekään ole erityisen haastava. IMHO se oli varsin virkistävä yritys koittaa jotain erilaista.

LOL LOOK ITS A BUNCH OF TOUHOU GIRLS RUNNING AROUND DOING ZANY THINGS LOL SO ORIGINAL.

Ei mitään henkilökohtasta

TL;DR
Pelit 6-8 on kivoja, eikä Touhoussa oo oikeesti mitään muuta hyvää ku ne pelit ite. Musat mukaanlukien.
Kruik
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1298
Liittynyt: 29.04.2008, 20:58
Paikkakunta: Tre
IRC-nick: Kruik

Re: Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Tounis » 11.07.2010, 11:51

Kruik kirjoitti:
Muusi kirjoitti: Seuraavaan sitten kun tää on läpi normaalilla, continuen kanssa, vaikka ilmeisesti kunnon touhou-fägäri ei sellasia(kaan) hyväksy.

Joono asiaan voi vaikuttaa se että continueja käytettäessä pelin lopputekstit on varsin erilaiset ku ilman niitä. Tavallaan lättyyn tulee siis jo siinä vaiheessa ku käyttää ensimmäisen continuen.

Joo huomasin sekä kuudennessa että seitsemännessä. Eikä sinällään toki mikään ihme, seitsemäskin meni continuen kanssa ekalla yrittämällä läpi... Aattelin ennen joulua hinkata jonkun näistä ilman continuee normaalilla läpi - pitkä aika siksi, etten usko pelaavani kovin paljoa viikossa, riippuu toki vähän.
Tounis
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
IRC-nick: Tounis

Re: Touhou Project ja siihen liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Kruik » 11.07.2010, 21:13

Joono nuitten vääntäminen läpi normalilla ei loppujen lopuksi oo kovin vaikiaa. Kyllä määki muistan ku kattelin juutuubista jotai extra stageja ja olin sillee "mitä vittua, ei nää oo ihmisiä" :biggrin::

Joku pari kolme viikkoa taisin intensiivisesti takoa PCB:tä (vedin sen läpi ennen EoSD:tä lähinnä sen takia että PCB:ssä pysty valittemaan Sakuyan ja sen toinen spelli hakeutu vihuihin automaattisesti ku focus oli päällä : D) ennenku onnistuin vääntämään sen läpi kaikki continuet käyttäen. Tai sitte ku paljo myöhemmin vedin sen läpi ilman continueja... Ei helvetti se loppu oli intensiivinen. Joku 6 tai 7 lisäriä oli stagen alussa, lopussa 0 ja kaks pommia. Hajoilee lähinnä ku kattoo tota replayta jälkeenpäi, on sitä joskus ollu paska.

Vieläki intensiivisempi taitaa kyllä olla EoSD ilman continueja, puolet vikasta spellcardista jälellä ku pommit loppu ja 0 lisäriä. Viimiset 10 sekuntia taisin pitää hengitystä irl.

Tässä o mun eka EoSD clearaus ilman continueja ja tässä PCB. Voin vakuuttaa että loppu on kummassaki hyvin intensiivinen. EoSD:stä on tasan kaks replayta, ensimmäinen edeltää tota clearia päivän ja nimi o jotai tyylii "FUUUUUUUUUUUCK!" :--D

Ihan vaan tiioksi sitte ettei Marisalla oikeesti kannata pelata. "Miksei, sehä o kaikkein nopein?". No juuri siksi, se sen nopeus tekee pienten liikkeitten tekemisestä lähes mahotonta puhumattakaan siitä jos niitä pitää tehä paljo ja peräkkäin. "Mutta sillon kaikkein kovimmat pommit!". Myöskin juuri tämän takia, ei sillä opi väistelemään hankalampia spellejä, vaan yksinkertasesti nukeemaan kaikki alas master sparkilla. Ja kaikki vähänkin hankalammat bossit on immuuneja pommeille, ainaki spellcardien aikana.

Boonuksena hankalin spellcard Touhoun historiassa (Imperishable Night). Jokainen joka kehtaa väittää jotai muuta o pihalla ku lumiukko. Yritysten määrä ei näy tossa replayssa ainakaan oikein jostaki syystä, mutta >300 niitä oli.

E: Onko ton alotuspostauksen kaikki kuvat IN:stä? Ylävasemmalla ainaki on Yuyuko (PCB), mutta tuo taitaa olla sen last word. Sen oikeella puolella taitaa olla Remilian last word, seuraavaa oikeelta en tunnista. Alavasemmalla taitaa olla Hourai Elixirin viiminen vaihe, sen oikeella puolella o Mokoun Honest Man's Death ja sen oikeella puolella taitaa olla jompikumpi Keinen last word. Oikeenpuolimmaisinki näyttää tutulta, mutta ei muistu mieleen :\
Kruik
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1298
Liittynyt: 29.04.2008, 20:58
Paikkakunta: Tre
IRC-nick: Kruik


Paluu Otakuluola

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 98 vierailijaa