Ehdonalaishakemukset (Ban @ Polichat, CC, IRC, Discord)

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 27.02.2016, 11:32

Sivuhuomautuksena mainitsen, että käsittely estyi lähinnä omien työkiireitteni takia. Annoin asian muiden kommentoitavaksi ja päätin ottaa vain kommenttien kokonaiskuvan hahmottamisen. Ongelmana oli tosin se, että minulta peruuntui monta vapaapäivää, olin ensin putkeen töissä 7 päivää, jonka jälkeen 1 vapaa, jonka jälkeen taas 13 putkeen ja taas yksi vapaa. Sillä tahdilla ei yksinkertaisesti jää hirveästi intoa ja aikaa käsittelyihin, kun pitää saada pyykättyä, siivottua, kiertää toimistoissa jne.

Käsittelyaika-arvioiden antaminen on juuri tämän vuoksi hankalaa, koska ne usein menevät rikki ja pahasti, jolloin moiset "lupaukset" jäävät vain harmittamaan kaikkia osapuolia.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja F1r3 » 28.02.2016, 02:21

Ogabulga kirjoitti:Annoin asian muiden kommentoitavaksi.


No, mitäs ne sanoi?
F1r3
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 15
Liittynyt: 14.09.2014, 16:00
RS -hahmo: Pieni

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 28.02.2016, 23:53

F1r3 kirjoitti:No, mitäs ne sanoi?
Tapauksesi uusintakäsittelyyn ei ole tullut erikseen viestimuodossa vielä erillistä palautetta, kun 24. päivä asiasta laitoin käsittelyn.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja matoonki » 03.03.2016, 16:21

Ogabulga kirjoitti:Asia on ollut käsittelyssä, mutta siihen on osallistunut vain muutama ja toistaiseksi sävy on ollut kielteinen. Näillä näkymin joutuu odottamaan lisää.

joo tota mulla bannit mun mainilla black w1zardilla sain ne joskus kesäl ja ihmettelen suuresti miksi sillä en puhunut kovinkaan usein ja sitte kerra yriti joinaa nii huomasi et bannit nyt mää vaa kysysi jos saisin unbannit ku tarvis juttu seuraa
matoonki
Uurtaja T1
Uurtaja T1
 
Viestit: 15
Liittynyt: 21.07.2008, 08:06
RS -hahmo: Oktaavi
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja Kaizu » 04.03.2016, 02:01

matoonki kirjoitti:
Ogabulga kirjoitti:Asia on ollut käsittelyssä, mutta siihen on osallistunut vain muutama ja toistaiseksi sävy on ollut kielteinen. Näillä näkymin joutuu odottamaan lisää.

joo tota mulla bannit mun mainilla black w1zardilla sain ne joskus kesäl ja ihmettelen suuresti miksi sillä en puhunut kovinkaan usein ja sitte kerra yriti joinaa nii huomasi et bannit nyt mää vaa kysysi jos saisin unbannit ku tarvis juttu seuraa


22.07.2015 laitettu ban ja näytti olevan syynä monta päivää jatkunu perseily, eli vaikka et ole puhunut kovinkaan usein niin sisältö ratkaissut.
Kuva
Kaizu
Kaartin kenraali
Kaartin kenraali
Avatar
 
Viestit: 427
Liittynyt: 16.03.2012, 08:48
RS -hahmo: Kaizu
IRC-nick: Kaizu
Discord nick: Kaizu

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja aapinen0 » 24.03.2016, 11:37

mahdollisuuksia saada noi bännit polichatista pois? samaan aikaan sain bännit ku nää pari muuta veijaria ja jostain ihmeen syystä nää pääsee jo chattiin ja minä en. Mielestäni en todellakaan ollut
se pahin perseilijä ollut sillo mut joo ois iha kiva jos noi vois saada pois.
aapinen0
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 30.04.2010, 22:39
RS -hahmo: panomies
IRC-nick: kaypinen

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 16.04.2016, 14:50

Ogabulga kirjoitti:
aapinen0 kirjoitti:mahdollisuuksia saada noi bännit polichatista pois? samaan aikaan sain bännit ku nää pari muuta veijaria ja jostain ihmeen syystä nää pääsee jo chattiin ja minä en. Mielestäni en todellakaan ollut
se pahin perseilijä ollut sillo mut joo ois iha kiva jos noi vois saada pois.
laitan käsittelyyn. Oletin toimitsijakaverin jo nostaneen asian, mutta näemmä olisi pitänyt katsoa tarkemmin. Tuloksia mahdollisesti noin viikossa, tämä ei kuitenkaan ole mikään lupaus.

Ksäittely ollut jo auki jo tovin, mutta minkäänlaisia vastauksia asiaan ei ole tullut. Laitan tältä pohjalta ignoret poistettavaksi.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja tuksutin » 19.08.2016, 02:18

Halojaata. Saisinkohan Polichatista bännit kumottua? Rike muistaakseni ei kovin vakava, mutta ei silti tule toistumaan. Accountin nimi UMirinMySwag
tuksutin
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 24.05.2009, 09:31
RS -hahmo: toukka3

Re: Ehdonalaishakemukset

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 21.08.2016, 02:33

tuksutin kirjoitti:Halojaata. Saisinkohan Polichatista bännit kumottua? Rike muistaakseni ei kovin vakava, mutta ei silti tule toistumaan. Accountin nimi UMirinMySwag

Ignore poistettu.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja julluvillu » 11.09.2017, 13:21

Morjesta! Oon runea hakannu on / offina siitä asti ku rs2 tuli ulos. Runepolissa oon muistaakseni ollu mukana jostain vuodesta -09/-10. Oon tänä aikana tasan yhden kerran saanu kickin kun osallistuin aamuntunneilla keskusteluu valvojan vallan väärinkäytöstä. Yleisesti lueskelen enimmäksee skillatessa cc:n keskusteluja enkä itse ole kovin aktiivinen keskustelija.

Menin yövuoron jälkee hölmönä phase sivuun 2015 kesällä ja siihen sitte lopetin aktiivisen pelaamisen.

Nyt tulin takasin peliin n. 2 vuoden tauon jälkeen ja kuulin että olin saanut tänne jostain syystä permat. Oon käyny enimmaksee misc. hoitamas enkä jaksanu asiasta aijemmin mitään kirjotelmaa tänne tehä. Nyt olisi mukava taas saada juttu seuraa / lueskeltavaa kun pelailen luultavasti aktiivisemmin. Bännit oon saanu ehkä joskus +6kk sitten.

Eräs irl kaveri (runepolissa tunnettu nimellä D oo B) ja muilla alteilla minkä nimiä en muista nii hankkiutu kaikista acoistaan eroon. Se sitte teki / osti uuden ukon ja kysy voiko zulhralle lainaa tätä mun hahmoa et sais pankkia itellee tehtyä. Annoin sen sitte käydä siellä enkä paljoo perään kyselly. Aktiivisesti on vissii pelannu sitte jos se permat on saanu polichattiin ja leveleitäki jonku verran nostanu. Tiedän että acco share on vastoin sääntöjä mutta en nähny sitä niin suurena rikkeennä että oisin asiasta välittänyt. En oo ikinä saanu mitään -reppiä tai ajautunu sanaharkkaa täs vajaan 10 vuoden taipaleen aikana muutakun tää aijemmin kerran tullu kick v.2013.

-Julluvillu
-1990
julluvillu
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 16.03.2011, 20:10
RS -hahmo: julluvillu

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Kaizu » 12.09.2017, 22:56

julluvillu kirjoitti:Aktiivisesti on vissii pelannu sitte jos se permat on saanu polichattiin ja leveleitäki jonku verran nostanu.

29.3 näyttää olevan lisätty ignorelle ja ilmeisesti yleisen perseilyn takia. Katsotaan mitä noi muut sanoo asiasta.
Kuva
Kaizu
Kaartin kenraali
Kaartin kenraali
Avatar
 
Viestit: 427
Liittynyt: 16.03.2012, 08:48
RS -hahmo: Kaizu
IRC-nick: Kaizu
Discord nick: Kaizu

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Bairy halls » 13.09.2017, 17:09

Hei, sain ilmeisesti perma bännit viime vai edellis viikolla vitsillä heittämälläni jutusta jonka aiheena oli ironmanit ja heidän seksuaalisuutensa, josta mielestäni pelkkä kick olisi riittänyt. Onnistuisiko ban poistaa?
Bairy halls
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11.09.2017, 13:30

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 13.09.2017, 21:37

@julluvillu
Ignoresta todellakin aikaa, joten saat uuden mahdollisuuden.

@Bairy halls
Tilanteessa oli toisen tapauksen käsittely alla, joka nimesi sinut yhtenä esimerkkinä, joiden pitäisi bannilistalla. Sanainen arkku avautui, jolloin tilanne toimi vahvistuksena sille, että osviittaa huonoon käytökseen ohjautumisesta on ja reippaasti. Ignore otetaan pois, mutta asetetaan takaisin jos valituksia tulee ainoatakaan, oli kuvia tai ei.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Tsino_ » 03.10.2017, 13:11

Kanava jota ban koskee (CC, Discord, IRC):
Fc

Nimimerkkisi jolla käytät kyseistä kanavaa:
Tsino

Oma näkemys asiasta(ei riitä pelkkä "haluan ban pois en tehty mitään"):
Järjestettiin vuosia sitten event missä crashattin polichatin massa GWD 5 tyypin kanssa, puolet sai bannit polichat ja puolet foorumeille.

Miten vältämme jatkossa kyseisen tapahtuman?:
Ei tulla enää crashaamaan
Tsino_
 

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja hepokatti12 » 01.12.2017, 17:26

Bannit Polichat RS07, nimim. hepokatti12.

Liian usein kiusaan ja kähisen.

Liian usein riehun ja rähisen.

Liian usein pahoitan

mieltä toisten,

siksi pyydän näin:

Anna anteeksi, anna anteeksi.

Anna minulle anteeksi.

Anna anteeksi.
hepokatti12
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 01.12.2017, 17:24

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Tsino » 08.03.2018, 01:30

Kanava jota ban koskee (CC, Discord, IRC):
Polichat FC/CC

Nimimerkkisi jolla käytät kyseistä kanavaa:
Tsino

Oma näkemys asiasta(ei riitä pelkkä "haluan ban pois en tehty mitään"):
Crashattiin joku runepolin GWD mass event 5 hengen voimin noin 6 vuotta sitten (2012?), puolet meistä sai bannit FC ja puolet foorumin puolelle. Lähetin ensimmäisen ehdonalaishakemuksen melkein 6 kk sitten (vuonna 2017?) eikä ketään jaksa vastata siihen.
Osalla porukasta on ollu jo unban molempiin osioihin pidempään kuin vuoden

Miten vältämme jatkossa kyseisen tapahtuman?:
Asiakaspalvelu vois toimia aktiivisemmin kuin kerran vuodessa
Tsino
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 973
Liittynyt: 29.04.2008, 19:20

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 14.03.2018, 22:22

Julkisia vastauksia ei ole pitkään aikaan annettu tässä ketjussa, riippumatta onko pyydettäessä ban poistettu vai ei.

Bannit poistetaan, mutta ne laitetaan tarvittaessa takaisin, eikä tämän sattuessa päde listaan päätyneen oma näkemys asiasta.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja cullisusi » 15.09.2018, 15:41

Sain joskus alkuvuodesta bannit polichattiin (CC) ilmeisesti jotain mahdollisesti humalassa perseiltyäni siellä.

Nick: cullisusi

Joskus keväällä olin ilmeisesti tosiaan hiukan humalassa jotain hölmöillyt ja saanut permabannit polichattiin. Tapahtuma-ajasta ei ole tarkempaa tietoa kun keväällä/kesällä ei tullut tuntiakaan pelattua. Näin reilu puolisen vuotta myöhemmin töiden loputtua ja koulun taas alettua pelaamiseen on taas vähän turhankin hyvin aikaa ja haluaisin polichattiin takaisin. Pahoittelut mahdollisesti aiheuttamastani turhasta häiriöstä. Eiköhän tässä reilun puolen vuoden aikana ole sen verran viisastuttu että harkitsen jatkossa kahteen kertaan ennen turhaa rölläämistä.
Viimeksi muokannut Ogabulga päivämäärä 03.02.2019, 13:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Hyvä hakemus, hoituu. -Oga
cullisusi
 

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Razorphrenia » 12.02.2019, 08:03

Kanava jota ban koskee (CC, Discord, IRC):
Polichat

Nimimerkkisi jolla käytät kyseistä kanavaa:
EVELllNA

Oma näkemys asiasta(ei riitä pelkkä "haluan ban pois en tehty mitään"):
Sain parin viikon aikana pari kertaa potkut ku laitoin chattiin pippelin, laitoin pippeleitä kyl enemmän jos ei ollu modeja paikalla. Bannit sain kun yllytin Nutsia laittaan pippelin kun ei ollu modeja paikalla enkä ite enää uskaltanu laittaa, huhujen mukaan olin lähellä ignoree. En aatellu et pippelit on näin vakava asia :sad::

Miten vältämme jatkossa kyseisen tapahtuman?:
En leiki enää pippeleillä clan chatissa mää lupaan (Laitan vaan Simolle privaan niitä) :sad::

PS. Ompas rumia nää foorumin hymiöt

Kuva
Viimeksi muokannut Ogabulga päivämäärä 13.02.2019, 11:18, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Nämä kirjainyhdistelmät ovat selkeästi se yleisin, muttei ainoa syy. Reaktio banneihin ja välinpitämätön asenne eivät nyt tällä kertaa auta poistamaan tätä
Razorphrenia
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 24.10.2010, 01:13
IRC-nick: Razorphrenia

Re: Ehdonalaishakemukset (Runepolin eri kanaviin (CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja helvetti » 24.02.2019, 15:33

Kanava jota ban koskee (CC, Discord, IRC):
polichat
Nimimerkkisi jolla käytät kyseistä kanavaa:
bad machine
Oma näkemys asiasta(ei riitä pelkkä "haluan ban pois en tehty mitään"):
liikaa spämmiä pahoittelut niistä
Miten vältämme jatkossa kyseisen tapahtuman?:
ei spämmiä
Viimeksi muokannut Ogabulga päivämäärä 27.02.2019, 08:54, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Poistettu listasta, tervetuloa. -Oga
Kuva
helvetti
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
 
Viestit: 274
Liittynyt: 06.05.2008, 21:55
Paikkakunta: Vantaa
RS -hahmo: BAD MACHINE
IRC-nick: vitunpahis

Re: Ehdonalaishakemukset (Ban @ Polichat, CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Iconospastic » 06.05.2019, 19:47

Hahmon nimi Iconoclasmic, en ole varma oliko kickien aikaan pyllymysli.

Bannit tuli yleisestä perseilystä, ilmeisesti lähinnä muiden provosoinnista, eipä ole tarkoitus ollut kenellekkään suoraan vittuilla että itse ainakin olen aika kieli poskessa sanonut sanottavani. Ilmeisesti kuitenkin joitain loukannut joten simppelisti sanottuna jatkossa vaan jättää pois nuo niin ei pitäisi ongelmaa olla. Banneista on jo sopivan aikaa niin ajattelin hakea pois kun kuitenkin kohtuu hyvällä maulla olen aina polissa ollut.

Tietääkseni Iconoclasmic nimisellä accolla ainoastaan bannit, siltä olisi kivsu saada pois :mrgreen:
Viimeksi muokannut Ogabulga päivämäärä 13.05.2019, 07:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Käsittelyssä. -Oga
Haleja ja pusuja :*
Iconospastic
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 1
Liittynyt: 30.07.2018, 19:54
RS -hahmo: Iconoclasmic

Re: Ehdonalaishakemukset (Ban @ Polichat, CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 29.05.2019, 21:01

Iconospastic kirjoitti:Hahmon nimi Iconoclasmic...
Bannit poistettu, pahoittelut asian pitkittymisestä.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Ehdonalaishakemukset (Ban @ Polichat, CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Maner » 15.07.2019, 16:03

Hei,

Olisiko nyt mennyt jo tarpeeksi aikaa, jotta saisi mun kahdelta accountilta bannit pois? Accountit ovat siis Maner ja M aner.

Ystävällisin terveisin,
Maner
Maner
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 29.01.2018, 01:42
RS -hahmo: Maner

Re: Ehdonalaishakemukset (Ban @ Polichat, CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Nuts » 16.07.2019, 13:54

Hei. Haluaisin polichat bannit pois accountiltani Nuts 48. En enää jatka yleistä perseilyä

T. Nuts
Nuts
 

Re: Ehdonalaishakemukset (Ban @ Polichat, CC, IRC, Discord)

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 21.07.2019, 18:38

Nuts ja Maner pääsevät nyt taas halutessaan chattiin noilla nimillä.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

EdellinenSeuraava

Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa