Roska kirjoitti:About 2mil range xp ottanu tuol ilman pickiä eli on aikas rareja nuo.
Spoiler:
Åsp kirjoitti:Ihan hirveet gearit ja taktiikka. JA ENSIMMÄINEN JA TÄRKEÄ
Tapa ensin 10min niitä dwargeja jotta dwarfit eivät pilee sinua.(kerta tämä on dwarf hand cannooereiden killing guide)
TOISEKSI
praygear on paskaa ja wastee tuol , teen tuplasti pidempii trippejä ihan tankki gearil ja guthaneil , invas 4 pure set, 8 p pot, guthanit ja bunyippi.
Hepal+tankkigearil tuol ois helposti päivän tai pari
Handy Cannon kirjoitti:Oisko tuolla mitään mahiksia vetää 80 range ja 45 def? Hyvä guide aion testata sitten kun nostan vähän str ja attack
tulittaja88 kirjoitti:Tiputtaako muka 48lvls pickiä? varmaan aika surkee droppi-rate? kauanko mätit niitä?
Spoiler:
tulittaja88 kirjoitti:No kait se on pakko uskoa. Kun ite mätin aika kauan guthaneillaja pray gearil eikä d pickiä kylläkään tippunu
Meen varmaa mättää niit pieniä sit kun tulee nopeampia killejä!
Ps. Mistä näkis noita droppi-rateja?
Tristanix kirjoitti:tulittaja88 kirjoitti:Tiputtaako muka 48lvls pickiä? varmaan aika surkee droppi-rate? kauanko mätit niitä?
IMO melkein sama drop rate kuin Cannoneerien pickillä. Aina kun Cannoneeriltä tulee pick, seuraa 48 levusten Pick parin päivän päästä perässä, tai minulla itse asiassa toisin päin.
Evidencee:Spoiler:
Ai niin, ja noiden lisäksi olen saanut 3 pickiä Dwogreilta, mutta on tuolla kyllä aikaakin tullut vietettyä. Mukava paikka.
salon kirjoitti:Tristanix kirjoitti:tulittaja88 kirjoitti:Tiputtaako muka 48lvls pickiä? varmaan aika surkee droppi-rate? kauanko mätit niitä?
IMO melkein sama drop rate kuin Cannoneerien pickillä. Aina kun Cannoneeriltä tulee pick, seuraa 48 levusten Pick parin päivän päästä perässä, tai minulla itse asiassa toisin päin.
Evidencee:Spoiler:
Ai niin, ja noiden lisäksi olen saanut 3 pickiä Dwogreilta, mutta on tuolla kyllä aikaakin tullut vietettyä. Mukava paikka.
Kauan meni?
+Mitkä on "huonommait" statsit joilla suosittelisitte edes harkitsemaan tuonne menoa?
Paluu Asukkaiden neuvot ja oppaat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa