Pieni leveliselle apua desert treasureen.

Jos huomaat virheen tai jos sinulla on hyvä parannusehdotus tai jonkin uuden ohjeen lisäysehdotus, kirjoita se tänne.

Valvojat: Vanhemmat kartoittajat, Kartoittajat

Pieni leveliselle apua desert treasureen.

ViestiKirjoittaja Kasse » 06.07.2010, 19:21

Tuli tässä yksi ilta hieman tylsää ja ajattelin tehdä itselleni jotain uutta Runescapessa. Ajattelin tehdä low level p2p mage puren jolle teen dt:n ja käytän pk:ssa pelkkiä ancient taikoja. Ensimmäisenä tuli mieleen että siitä ei tule helppoa.. Joten kyselisin tässä että haulaisiko ja jos haluaa niin ketkä haluaisivat auttaa minua kyseisessä projektissa esim. auttamalla dt:n teossa blockimalla vihollisia ymym.. Accountin nimi on Max3d Dt, joten lisätkää vapaasti kaveriksi ja liitykkää minun clan chattiin (ei ole vielä luotu mutta tulee pian).. Kiitos jo näin valmiiksi vaikka en tiedä auttaako kukaan :D

Ja ketkä ovat mukana auttamassa toivon lisäämään minun msn osoitteen omaan messengeriin jos sellainen on, pitää vain muistaa laittaa kaveripyyntöön mukaan että on auttamassa kyseisessä asiassa! (esim. Olen mukana auttamassa desert treasuressa)

Oma msn osoitteeni on: k.asbad@hotmail.com

Ja lisään vielä tähän että tarkotus olisi tehä desert treasure 10 hp:lla ja videoida koko questin teko :D
Kasse
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 1
Liittynyt: 28.12.2009, 23:12
RS -hahmo: Wnb Hybrid

Paluu Opaskirjaston palautelaatikko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa