Pitkästä aikaa tännekin vähän päivitystä. Paljon on tapahtunut viime päivityksestä mutta kuvia ei kaikesta oo aina muistanut napata.

86 def. Combat nyt 91. Sano muut mitä sano mut mä vedän tälle 99 def @ 97 combat. Ollu jo pitkään haaveissa ut def cape semi ''low'' combatilla ja oon jo hyvässä vauhdissa ni miksei. Ammonite crabeilla tulee tota defua välillä afkattua ja keräilen fossileja minkä afkiltani kerkeän. 159/180 kudosta kasassa ni pääsee Volcanic Mineen. Hyvät expat tulee noista cleanatuista fossileista ku kiikuttaa varrockin museon alakerran display caseihin. Small casesta 2k lamp, medium 3.5k sekä large ja plant caseista 5k lamput. Tunkenu ne Herbloreen koska se on yks vittumaisin skilli kehittää uimilla.

Siinä paha missä mainitaan, 45 herblore. Tai no nyt tuli just 46 samalla ku tätä kirjotan eikä jaksa enää vaihtaa uutta kuvaa

Kurkataas ''pankkiin''. Kävin räiskimässä runet joita kertyi barrowsista Troll generaleilla ja sain kaikki rare dropit eli granite shield (hyvä tankkishield) addy sq (clue item) rune warhammer (clue item) sekä curved bonen. Dragon defenderinkin hommasin.

Jee eka barrows item, Torag's helm. Tuli 40kc kohalla, nyt joku 70kc ja toi on edelleen ainoa item
Quest pointteja nyt 116. Ohessa muutama kuva satunnaisista questeista (niistä joista olen muistanut napsasta kuvan)

Shilo Village. Pääsy tänne vaaditaan muutamaan clueen ja kylästä löytyy gem rock mine jossa saa hyvää mining expaa sekä crafting expaa ku cuttaa gemit. Tekeepähän siinä massiaki samalla ku alchaa diamondit sekä rubyt ja myy loput shilon general storeen. Ps. gem rockeilla paras pet chance

Paritin peikkoja.

[insert joku naseva kuvateksti here]
Siinä taas pääpiirteittäin viimeaikaiset seikkailut. Ainiin, ekan elitenki onnistuin tekemään mut sieltä mitään kivaa tullu, paras itemi oli d long joka sekin äkkiä vaihtoi olomuotoaan kasaksi kultakolikoita.