jakoavain ja VAATl | 99 Cooking "jee"

Asukkaiden RuneScape -kehitys- ja etenemisblogeja
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=22113

Re: Psykoottinen päiväkirja | 75 Fishing

ViestiKirjoittaja Onzy » 16.11.2014, 20:51

Miksi pelaat tummalla pojalla?
Onzy
Kynttiläntekijä
Kynttiläntekijä
 
Viestit: 1369
Liittynyt: 16.07.2012, 15:54
RS -hahmo: Onzym

Re: Psykoottinen päiväkirja | 75 Fishing

ViestiKirjoittaja jakoavain » 22.11.2014, 15:49

Onzy kirjoitti:Miksi pelaat tummalla pojalla?

En tiiä. Aina se on ollu niin mitäpä sitä vaihtamaan.

Nyt oon taas jonkun verran jaksanu pelailla ja slayeriä vedelly sen ajan. Koko ajan tulee dragoneita taskiks, mutta eipä ne minua haittaa. Viimesen 10 taskin aikana tullu neljästi ironeita, kahesti steelejä ja yks kbd taski. Tuleepahan käytettyä tuota zammy hastaa kerta senkin oon ostanut niin en valita. Vielä kun se visage tulis niin avot.

Pari levuakin tässä samalla tullu.
Kuva
Kuva
Kuva

Slayerillä jatkunee jos edes jatkuu.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | 90 HP ja pari muutakin

ViestiKirjoittaja Wb_ » 22.11.2014, 16:33

Räts räts, meinasikko ennalta määrittelemättömän pitusta taukoo vai?
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Psykoottinen päiväkirja | 90 HP ja pari muutakin

ViestiKirjoittaja jakoavain » 24.11.2014, 14:55

Warbaer kirjoitti:Räts räts, meinasikko ennalta määrittelemättömän pitusta taukoo vai?

Kiitti. En tiiä tarviiko tässä ees tauotella kun nyt on taas jaksanu pelailla. Kahtelee sitten kun tulee se SSB jos vaikka jotakin afkiskilliä vetelis samalla. Näkeepi sitten ens viikolla.

Slayerillä jatkunu. Dragoneita dragoneiden perään tullu taskiks eikä visagee vaan näy. Jospa tuo Duradel rupeis nyt vähän muutakin taskiks antamaan kun black demoneita nytkin tuli. Parit levelitkin tuli tässä äskettäin. Tuon defun kanssa tuli myös 87 attack mutta tuli niin samaan aikaan ettei OSB kerenny kuvaa ottamaan.
Kuva
Kuva

E//
Slayeriä, slayeriä ja vähän lisää slayeriä.
Kuva

Ootteko muuten koskaan miettiny, että mitenkä huonosti näiden slay mastereiden taskit on suunniteltu. Oon aina eläny siinä käsityksessä, että Duradel on suunniteltu pelaajille jotka on jo vähän pidemmällä pelissä ja muut asteittain alkupään pelaajille. Kuitenkin sieltä löytyy muutamia täysin retardeja epäkohtia esimerkiks tämä:
Kuva
Siis mitä helvettiä. Duradel, jonka minimivaatimuksena on 100 combat antaa Wall Beasteja joiden combat on 49 ja muutenkin tarkotettu enemmän low level pelaajille. Ja mikä logiikka siinä on, että just näitä Wall Beasteja tulee taskiks Mazchnalta ja Vannakalta (2. ja 3. huonoimmat slay masterit) mutta Chaeldar ja Nieveltä niitä ei saa. Minkä takia ne on helvetti pitäny lisätä Duradelille jos kahelta aiemmalta niitä ei voi edes saada.

On tuolla muitakin melko typeriä ratkasuja kuten Cockatricet, Pyrefiendit ja Harpie Bug Swarmit Duradelilta. Joku vois sanoa että ne on siks, että sais nopeesti taskin tehtyä ja helpot 15 slayer pojoa. Tää ehkä toimii noiden Wall Beastejen kohdalla kun niitä tulee taskiks <30, mutta ei 199 Cockatricea ole yhtään sen nopeampi taski mitä muutkaan.

Sitten taas tältä Duradelilta on jätetty pois taskeja, jotka sopis sille paljon paremmin kun jotkut vitun Harpie Bug Swarmit. Esimerkiks Duradelilta ei voi tulla vaikkapa Blue Dragoneita joita vois ihan hyvin jopa olettaa tulevan. Jos vaan tiiätte syyn tälläselle niin kertokaa ihmeessä, ite en näe mitään logiikkaa tässä.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | 82 Slayer ja typerät taskit

ViestiKirjoittaja Rokkari » 24.11.2014, 15:34

toiset vitun typerät taskit on inf maget, jotka joutas kyl jonnee iha muualle ku duradelil :D. anyhow, onnee slayerist =)
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

Re: Psykoottinen päiväkirja | 82 Slayer ja typerät taskit

ViestiKirjoittaja jakoavain » 05.12.2014, 14:03

Rokkari kirjoitti:toiset vitun typerät taskit on inf maget, jotka joutas kyl jonnee iha muualle ku duradelil :D. anyhow, onnee slayerist =)

Joo ne on kyllä ihan turhia myös. Niitä tulee myös melko useinkin vielä taskiks toisin kun noita muita. Nieveltä noita ei edes saa niin minkä takia ne on pitäny kuitenkin Duradelille laittaa :D Kiitos!

Slayerillä jatkunu vieläkin. Huomisesta eteenpäin taidan kalastella jonkun aikaa koska se vois olla sopivan afkia. Jatkossa voi olla vähän epämäärästä ja varmaan melko vähäistä expaamista, mutta koitan kuitenkin jotakin saada aikaseks. Ei tämä loppu vielä ainakaan ole, kyllä minä sen 85 slayn otan ennen kun kokonaan lopetan!

Tänään tuli tuo 83 slay, ei sitä kyllä paljoo olis abbyille jälellä.
Kuva


E//
Jonkun verran oon jaksanu pelailla tätäkin ja tullu hetki istuskeltua tuolla fishing guildissa. Onhan nuo helvetin hidasta xp nuo sharkit (reilu 8k/h :D) mutta samapa se. Kyllä siellä fisulevu ees vähän nous.
Kuva

Oon vähän kerenny slayaamaankin tässä samalla ja pari leveliä tullu siinä samalla. Tämän viikonlopun aikana koitan saada 84 slayn ja jos sitä ens viikolla sais sen 85 niin olis ihan hyvä. Mitään en nyt varmaks sano kuitenkaan, tulee jos on tullakseen.
Kuva
Kuva
Kuva

Farmirunit unohin ihan kokonaan parin päivän aika vetästä, mutta nyt oon tunnollisesti käyny päivittäin ne juoksemassa. Toivottavasti muistan jatkossakin niin sais joskus käytettyä nuo saplingitkin.
Kuva

Jatkunee tästä eteenpäin samaa rataa kun nyttenkin. Slayeria aina välillä ja fishingiä samalla kun tuota SSB4 pelailen.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | Pari levutusta

ViestiKirjoittaja jakoavain » 12.12.2014, 09:11

Slayeria oon taassiinsa vedelly ja lopulta sain tämänkin tavotteen taputeltua. Seuraavaks kehittelen jotain muuta, ei oikein slayeria jaksa heti jatkaa. Mutta tässäpä tää 85 slayer:
Kuva

Ois tullu tuokin päivän aiemmin mutta oli vähän epäonninen viikonloppu. Mulla oli black dragoneita taskina ja tykkään vetää ne KBDlla ja KBDta tykkään vedellä hyvällä gearilla enkä millään proselyteilla. Käytän siis siellä bandoja ja muuta tällästä että kaatuu vähän useampi per trippi.

Olin siinä sitten juoksemassa sinne KBD luolaan ja matkalla pärähti tietenkin barragea niskaan. Tiesin, että täällä kyllä välillä PKttajia löytyy, mutta enpä ajatellu mulla niin huono tuuri olevan. Hetken niitä juoksin karkuun kunnes lopulta niille levisin ja sinne meni fire cape, fury, dragon bootsit, slay helm ja muuta roskaa. No, eipä tää minua haitannu kun toinen fire cape oli valmiina pankissa ja hetken kun RCtä vedin niin käteiset riitti furynkin ostoon ja loput löytykin pankista valmiina.

Jatkoin sitten tätä KBD taskia seuraavana päivänä ja jumalauta, samat jätkät PKttamassa vieläkin! Sama hommahan siinä kävi ja kolmatta fire capea ei enää pankista löytyny eikä käteistäkään ollut enää juuri ollenkaan niin päivä siinä lopulta meni RCtä ottaessa ja fire capen haussa. No, jatkossa osaan olla entistä varovaisempi tuollakin ja toivottavasti hengissä pysyn. Olispa edes visage taikka petti tullu tuolla taskilla niin ei ois näin huono maku jääny siitä taskista.

Lootin menettämisestä päästäänkin hyvin lootin keräämiseen. Olin jo aiemmin päättänyt, että 85 slayerin jälkeen myyn slaytabini. Tämä tabi on kerätty 72-85 slayerin ajalta ja kaikki cluet on tullu myös slayerin yhteydessä, Oon käyny KBDta lahtaamassa myös slayerin ulkopuolella, mutta ne lootit on tässä samassa tabissa silti. Loottina on myös tullu kaks black maskia ja kahet dragon bootsit lisää, mutta ne jouduin ottamaan omaan käyttöön tuon viikonlopun kusemisen takia.
Kuva

Reilu 23m tuosta on tähän mennessä tullu ja vielä olis parin millin eestä myytävää. Tabista tulleilla rahoilla ostin guthanit, dharokit, berserker ringin, treasonous ringin, prayer potioneita ja super settejä. Melko tehokkaasti sainkin nuo rahat tuhlattua, mutta enää en taida tarvita mitään melee gearia.

Tästä taidan jatkaa siten, että vedän tuota NMZ sen aikaa, että saan nuo ringit imbuettua. Sen jälkeen varmaankin skillailen, tapan abbyja ja hommailen rahaa. 1800 totalin vois hommata ja sen jälkeen voiskin miettiä jotain uutta tavotetta.

PS. sori jos tää on teistä TL;DR postaus, ens kerralla laitan enempi kuvia!

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | 85 Slayer ja slaytabi

ViestiKirjoittaja Wb_ » 12.12.2014, 10:03

Aika hyvin kustu, ens kerral barrage + ags mukaan ja näytät kaapin paikan. 8-)
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Psykoottinen päiväkirja | 85 Slayer ja slaytabi

ViestiKirjoittaja Santru » 12.12.2014, 14:42

Hyvä postaus oli ja hyvin jaksoi lukea. Lisää tuommoisia. :smile::

Ebin kusemiset kyllä matkalla KBD:lle...kannattaisi olla ainakin valmiina loggaamaan ulos jos näkyy valkoista kartalla ja jättää kriittisimmät tavarat pankkiin esim. vaikka skill cape fire capen tilalle niin ei mene turhaan paria tuntia sen hommaamisessa. Nätti tabi tuli kuitenkin.
Kuva
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Re: Psykoottinen päiväkirja | 85 Slayer ja slaytabi

ViestiKirjoittaja jakoavain » 16.12.2014, 16:56

Warbaer kirjoitti:Aika hyvin kustu, ens kerral barrage + ags mukaan ja näytät kaapin paikan. 8-)

Joo näinhän mun pitää tehdä. Helpostihan mä pieksen viis jätkää itekseni :D

Santru kirjoitti:Hyvä postaus oli ja hyvin jaksoi lukea. Lisää tuommoisia. :smile::

Ebin kusemiset kyllä matkalla KBD:lle...kannattaisi olla ainakin valmiina loggaamaan ulos jos näkyy valkoista kartalla ja jättää kriittisimmät tavarat pankkiin esim. vaikka skill cape fire capen tilalle niin ei mene turhaan paria tuntia sen hommaamisessa. Nätti tabi tuli kuitenkin.

Joo kyllä mulla hiiri log-outin päällä oli, mutta ei riittääny refleksit näkyvin tarpeeks nopeesti loggaamaan. Ei tuosta kusemisesta onneks niin suurta vahinkoa koitunu niin eipä tuo jaksa enää harmittaa.

Kiitos!

Kävin tuolla NMZ pyöriskelemässä kun en aiemmin ollut käyny ja ringit piti imbuettaa. Huomasin sen olevan melko lame paikka enkä siellä oikein tarvittua aikaa pitempään viihtynytkään. Olihan tuo ihan hauskaa dharokeilla murjoa, mutta jääköt tuo nyt ainakin hetkeks. Slay helmihän tuolla pitäs vielä imbuettaa, mutta tällä hetkellä se ei ole ajankohtaista.

Hyvin sai tuolla tuon strenghtin tasattua samoille expoille kun attack ja defu.Nyt onkin parempi vedellä sharedilla kun levut tulee about samalla lyönnillä. Str nyt ohi menee SGS spessujen takia, mutta whipillä saa hyvin expat tasattua. Tulihan tuolla NMZ käynnillä ihan leveleitäkin eikä pelkästään expaa, esimerkiks tää HP:

Kuva

Abbyillä oon tässä viimeset pari päivää pyöriny. 1751 näyttää KC tällä hetkellä ja kaks ruoskaakin tuossa samalla tuli. Taidan jättää ne nyt rauhaan hetkiseks ainakin ja keskittyä muihin skilleihin. Sopivasti sain nuo meleet tasakymppiin niin hyvillä mielin voi niistä taukoa pitää. Kaikki kolme levutusta tuli samalta demonilta, mutta kuvia ei tallentunut muista.
Kuva

Tästä jatkan sitten skillailun parissa. Ajattelin ottaa tuon 1800 totalin ja koitan jaksaa ottaa kaikki +70. Paljoahan siihen ei matkaa olis, mutta tuo agi ja mining vähän jännittää. Mietiskelin myös, että vois hunttailemassakin käydä kun nuo chinit on melko hintavia tällä hetkellä. RCtäkin taidan käydä myös pyörimässä että rahaakin vähän sais. Nyt onkin hyvä, kun kaikki tarvittava melee geari löytyy niin voikin ihan huoletta pistää tulevat rahat skilleihin.

Skillailun aloitan kuitenkin craftingilla. Suunnittelin ottavani sen 80 kun ei edes kovin kalliiksi tulis, mutta vähintäänkin 75 otan että saa slayer ringejä crafatailtua. Ainut vaan, että näitä molten glasseja myydään aika nihkeesti, mutta toivottavasti niitä nyt löytyis pikku hiljaa. Jos jollakin on niitä myydä niin ilmottautukoon täällä tai pelin puolella!

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | 909090

ViestiKirjoittaja Rokkari » 16.12.2014, 18:34

Hyvi näyttää rullaavan =] Mining on yllättävän helppo motherlodes jos kerra itekki jaksoin paukuttaa sen 70 :D. Ei siin gl, skilleihi =)


Ps. älä helvetti tuhlaa p potui turhaa nmz:s, absoil vaa tykittää ni säästyy neki p potu rahat =) toki jos on rahamiehii ni mikä jottei
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

Re: Psykoottinen päiväkirja | 909090

ViestiKirjoittaja jakoavain » 20.12.2014, 12:17

Rokkari kirjoitti:Hyvi näyttää rullaavan =] Mining on yllättävän helppo motherlodes jos kerra itekki jaksoin paukuttaa sen 70 :D. Ei siin gl, skilleihi =)


Ps. älä helvetti tuhlaa p potui turhaa nmz:s, absoil vaa tykittää ni säästyy neki p potu rahat =) toki jos on rahamiehii ni mikä jottei

Joo oli toi motherlode kyllä ihan mukava paikka. Turhaan pelkäsin tuon miningin ottamista kun ihan lepposasti meni. Ei mulla ollu ollenkaan NMZ pointteja niin en olis niitä saanu ostettua ja muutenkin enempi afkia näkyvin noiden prayer potioneitten kanssa. Enkä edes tienny noista potioneista, ois ehkä vähän enempi pitäny lueskella tuosta NMZ ennen kun sinne lähin :D

Mutta kiitoksia, gl sullekkin skillailuun!

Sain sen craftingin pankkailtua 80, mutta en ihan yhtä soittoa sinne asti vetäny. Jätin sen tuohon 76 ja ajattelin ottaa nuo vittumaisemmat skillit ekana alta pois. Olis varmaan agista pitäny alottaa kerta tuo mining olikin ihan letkeetä. Tuota miningiä vois melkeenpä joskus vähän pidemmällekkin nostaa.
Kuva
Kuva

1800 total lähestyy ja seuraavaks agilityn kimppuun. Koitan jaksaa kerralla ottaa 70, mutta en kyllä uskalla luvata että jaksaisin. Välissä ehkä tuota fm ja cons kun nekin on pankiteltuna jo sinne 70.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | 76 Crafting ja 70 Mining

ViestiKirjoittaja Makkara » 29.12.2014, 19:58

Kuva
[22:55] <The_Rest> Autismi onki omegan suojakeino #1. Muuten kaikki roikkus jojossa.
Makkara
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1502
Liittynyt: 13.08.2011, 13:29
RS -hahmo: Makkara
IRC-nick: Makkara
Klaani: Generation Finland

Re: Psykoottinen päiväkirja | 76 Crafting ja 70 Mining

ViestiKirjoittaja jakoavain » 31.12.2014, 14:24

Makkara kirjoitti:Kuva

Laitoin sulle varotuksen RWT mainostamisesta.

On tullu vähän laiskasti expailtua lähiaikoina ja vielä laiskemmin päiviteltyä tätä. Muut pelit on maistunu vähän scapea enempi taas, mutta en vielä ainakaan katkase jäsenyyttä. Oon tässä kuitenkin jotakin aikasekskin saanu. Viimeistelin tuon tavotteeni pari päivää sitten jo ja nyt oon miettiny että mitä tekisin. Myin guthanit ja kävin huvikseni areenalla. 10m sinne kusin, ei ois kannattanu ":D" Oon pohtinu että vois tuon craftingin ottaa sinne 80 kerta se on pankissa jo valmiina ja välissä jos rahan perässä riimuja tekis. 80 prayerin, herbin ja cookingin vois ottaa suunnitelmiin seuraavaks.

Mutta kuten sanoin niin vedin nuo loput kolme skilliä sinne 70 paremmalle puolelle. Olihan tuo FM ja cons varmaan puol vuotta valmiiks pankitettuna niin hyvä että sain vihdoinkin nekin otettua. Samalla sieltä tuli 1800 total.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | 1800 ja 70+

ViestiKirjoittaja Runite Cape » 01.01.2015, 13:26

Sori Makkara, jouduin vasikoimaan susta :lol:

Alkaa sulla olee statsit kohdillaan ku 70 milestone saavutettu ja total siellä 1.8K paremmal puolel. Onnittelut ja tsemppii vuodelle 2015!
Runite Cape
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 941
Liittynyt: 30.04.2008, 14:58
IRC-nick: 24 Joulu 2005

Re: Psykoottinen päiväkirja | 1800 ja 70+

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 06.01.2015, 07:20

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 15.07.2018, 01:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Psykoottinen päiväkirja | 1800 ja 70+

ViestiKirjoittaja Wb_ » 06.01.2015, 10:01

Onneks olkohon :P
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Psykoottinen päiväkirja | 1800 ja 70+

ViestiKirjoittaja Rokkari » 10.01.2015, 10:52

hyvi oot painanu, hyvää duunii =]
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

Re: Psykoottinen päiväkirja | 1800 ja 70+

ViestiKirjoittaja jakoavain » 23.01.2015, 11:06

Runite Cape kirjoitti:Sori Makkara, jouduin vasikoimaan susta :lol:

Alkaa sulla olee statsit kohdillaan ku 70 milestone saavutettu ja total siellä 1.8K paremmal puolel. Onnittelut ja tsemppii vuodelle 2015!

Ihan tyytyväinen itekkin rupeen tähän hahmoon olemaan, mutta kyllähän tuossa expattavaa vielä ihan kunnolla olis. Kiitos ja samoin sullekkin!

Jannulennu kirjoitti:Onnee 70 milestone :)

Kiitos kiitos.

Warbaer kirjoitti:Onneks olkohon :P

Kiitti!

Rokkari kirjoitti:hyvi oot painanu, hyvää duunii =]

Nyttemmin en oo kyllä yhtään hyvin expannu :( Jos sitä koittais vähän enempi expailla kuitenkin. Kiitos!

Eipä ole tämän pelin puolella expaa pahemmin paukkunu lähiaikoina. Kaverit sai puhuttua ympäri ja rupesin Dotaa pelaamaan ja siihen onkin melkeinpä koko aika mennyt. Aamusin oon käyny vähän expaa vetämässä, mutta ihan naurettavan vähän tulee kyllä pelailtua. Jospa tuota jatkossa vähän enempi jaksais pelailla. Mutta kuten sanoin niin ees vähän oon pelaillu ja sain lopulta vedettyä tämän craftingin loppuun. Seuraavaks varmaan kalastellaan tasolle 80 asti ja sitten mietitään lisää.
Kuva

E//

Hitaasti, mutta edes jollain tapaa varmasti expaa kertyy. Expaustahti on ihan olematon aiempaan verrattuna, mutta päivittäin tulee hetki sentään tuollakin pyörittyä. Fishingin nostelin tuohon 80 ja siihen se onkin hyvä jättää hetkeks. Seuraavaks aattelin ottaa 85 WC ja sen jälkeen en vielä tiedä mitä. Varmaankin nostelen skillejä tasakymppiin tai vähintäänkin viiteen niin on vähän paremman näkönen. Vois melkeenpä nostella kaikki +75 ja jatkaa siitä +80 niin olisin melko tyytyväinen jo.
Kuva

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | 80 Fishing

ViestiKirjoittaja jakoavain » 23.02.2015, 11:59

Puita oon pilkkonu viimeisimmät päivät ja yllättävän kevyesti levelitkin tuli. Rento skilli tuo WC, hidasta tosin kun yeweillä vedin. Ei tässä vieläkään mitään xp-enareita rikota, mutta vähän enempi tullu expailtua kuitenkin viimesen parin päivän aikana. Seuraavaks varmaan smelttailen oreja mitä tuli miningin aikana siihen asti että tulee GE. Muuten vetelisin cookingia, mutta ei oikein jaksa ostaa ja myydä tavaraa zybezin kautta kun tietää että se GE tulee lähiaikoina. Smithingiin en mitään tavotetta ota enkä edes tiedä mitenkä pitkälle nuo oret riittää, mutta cookingin nostan 80. Sen jälkeen vois melkeinpä jatkaa tätä smithingiä ja ottaa senkin sinne 80 tai edes 75.

En sen kummempaa suunnitelmaa kuitenkaan tee, mutta näillä afkiskilleillä jatkunee samalla kun Dotaa pelailen. Siihen uppoo suuriosa tunneista mitä pelailen, mutta afkiskillejä saapi edes vähäsen expailtua siinä sivussa. Mutta kuten sanoin niin se woodcutting tavoite tuli täytettyä:
Kuva

PS. en ole vetäny 108m xp viime päivityksen jälkeen vaan tuo OSB mittari kusee :D

E//
Jopa on pitkä aika viime päivityksestä. Se nyt johtuu siitä että en ole tehnyt juuri mitään pelissä vaikka oon tehny vaikka mitä. Luulin että se GE tulee vähän aiemmin tässä kuussa niin on tuo skillaussuunnitelma jymähtänyt paikoilleen. Ei vaan yksinkertasesti jaksa enää ostaa/myydä tavaraa Zybezin kautta kun tietää sen GEn tulevan lähiaikoina. Tämän takia en oikein mitään mielenkiintosta ole tehnyt mistä oisin voinut tänne päivitellä. Hyvin vähästä skillien expailua ollu eikä oikein mikään ottanut tuulta siipien alle. Mining ja smithing levut oon saanu, mutta sen enempää ei tuo skillailu onnistunut :D

Kun huomasin, että ei skillaus maistu niin päätin lähteä cluehuntille. Elite oli tarkotus käydä hakemassa ja sen takia lähin barrowsille pyörimään. Lähemmäks 50 arkkua aukasin ja ahrim staff ja dharok plate sieltä tuli, eliteä ei tietenkään. Sieltä jatkoin eliten hunttausta abbyille ja näitä oon reilun viikon ajan täällä mätkinytkin. Hardeja näiltä kyllä tulee vaikkakin niitäkin välillä melko nihkeästi ja whippejäkin sillon tällöin, mutta sitä helvetin eliteä ei vaan näy. Aikalailla 4500 abbya oon murjonu ilman eliteä.

Whippejä on tullut tässä reilun viikon aikana kaheksan. Leveleitäkin jopa parit tullut täällä. Str ja def nous tuohon 91 myös, mutta kun expaan sharedilla niin OSB ei saanu niistä kuvia otettua kun samaan aikaan tulevat.
Kuva
Kuva

Tästä jatkunee samalla tavalla. GE tuloa oottelen tuolla abbyjen luona ja koitan edes sen yhen eliten hommata. En edes tiedä miks sitä koitan saada kun ei sieltä 100k loottia parempaa ole tulossa. No, samapa se kun whipeistä rahaa kuitenkin tulee. Myöhemmin sitten rupean pankkailemaan noita ostoskillejä 80 ja varmaankin prayer taikka cooking lähtee nousuun ensimmäisenä.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja | 919191 Meleet ja 93 HP

ViestiKirjoittaja jakoavain » 20.03.2015, 10:38

Jopa on hetki menny viime päivityksestä, on vähän päässy unohtumaan tämän olemassa olo. On tässä lähiaikoina kuitenkin tullut vähäsen pelailtua niin korkea aika jo tännekkin päivitellä. Harmi vaan kun triplapostin joudun laittamaan :(

Viime päivityksen jälkeen on vähän kaikenlaista tullut vedeltyä. Ihan ekana kävin sen 80 cookingin nostamassa. Siitäpä ei kummempaa kerrottavaa ole, lobstereita nuotioon ja parissa päivässä nous tuohon 80. Melkeenpä turhankin nopea ja helppo skilli, mutta kai näitäkin välillä pitää nostella.
Kuva

Tuon cookingin jälkeen oli hieman vähempää pelaaminen tällä hahmolla, mutta sitten innostuin RCtä vetämään. Tuo 92 ollu melko lähellä (250k xp), mutta ei oikein innostus ole riittänyt sen vetämiseen. Huomasin kuitenkin, että naturet on melko hyvässä hinnassa taas pitkästä aikaa niin sieltähän se motivaatio sitten löytykin levelin vetämiseen. Useampi päivä tuon kanssa menikin, mutta kyllä se sieltä lopulta tuli. Seuraavasta levelistä puuttuu sitten 678k xp niin sitä ei kyllä ihan lähiaikoina ole tulossa :D
Kuva

RCn kanssa kun tunnetusti rahaa tulee ihan hyvin niin mietiskelin että mihin ne käyttäis. Dragon bonet on niin oksettavan hintasia etten prayeria rupea ainakaan vielä vetämään. Sitten tulikin nuo achievement diaryt niin päätin niistä tuon Karamjan eliten vetästä. RC ja farming vaatimukset kun mulla valmiina jo oli niin herblorea vaille valmis olis se. Sitäpä oonkin sitten tässä viimeset pari päivää vedelly, 87 siihen tarviis mutta ajattelin jättää 85 ja boostata loput kaks leveliä. Supplyt mulla tohon 85 onkin jo valmiiks pankissa niin varmaan huomenna viimestään sekin tulee. Tässä kohtaa menen tällä hetkellä:
Kuva

Sen Karamjan eliten jälkeen ajattelin mennä kokeilemaan millasta rahaa nuo red dragonit olis. Diaryn jälkeen kun hidet tulee notella niin vois ihan ok rahaakin olla. Hastalla ja muilla vermeillä varmaankin ihan nopeaankin lohareiden päät putoaa. No, sen näkee sitten päivän parin päästä.

Mulla on jo pitkän aikaa ollu toinenkin accountti millä oon tätä OSRS pelaillu. Siitä asti kun huomasin, että multilogin on nykyään sallittu niin oon afkiskillejä tuolle toiselle vedelly. Lähinnä cannonballeja ja yewejä siis mätkiny, mutta nytten innostuin tekemään purea siitä. Kaveri sano, että jos saan sen stateilla vedettyä MM niin se tarjoaa oluen mulle. No, siitä se ajatus sitten lähti:
Kuva

Vähän hankalakshan tuo meni tuon HPn takia, mutta onneks hermot riitti loppuun asti. Taisin kuolla 20 kertaa questin aikana ja sellanen 300 sharkkiakin meni. Jungle demoni oli vähän ikävä kun one shottas 8 kertaa ennen kun kerkesin edes safespottiin :D

Sen jälkeen oonkin tuota expaillu ihan hyvinkin. Rock crabeilla afkaillu samalla kun vedin RCtä niin expaakin jonkun verran tullu. Öisin oon jättäny splashaamaan tuon ja varmaan ens viikolla saan 85 magen. Sen jälkeen voiskin mennä aiheuttamaan peppukipua green dragoneille :D

Kuva
Tälläseltä tuo nyyppä tällä hetkellä näyttää. Prayerin suhteen en vielä tiedä mitä teen, mutta yli 13 (vai paljon se onkaan reppu+DT) en ota. Onhan tää expaaminen vähän nihkeetä 1 prayerilla, mutta eiköhän tää tästä. Jos joku vaan tietää jonkun toisen paika expata kun nää rock crabit niin ilmottakoon heti. Nää crabit on aina niin helvetin täynnä ja pelin mulkuimat ihmiset tuntuu olevan tuolla Waterbirth islandilla. Niin paljon crashereita ja vittuilua näkee tuolla niin rupeaa jo kyllästyttämään.

Koitan postailla jatkossa enempi jos tekin postailette!

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: jakoavain ja VAATl

ViestiKirjoittaja Wb_ » 20.03.2015, 11:24

Kirjotat niin paljo, et laiskat blogien seuraajat ei jaksa lukee.

Mut gz ny, muisaakseni wildys oli joku kiva 1pray melee spot jossain ihme luolan perukoilla. Voi kyllä olla et muistan väärin ja olikin vaan joku muu jännä hommeli se.
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: jakoavain ja VAATl

ViestiKirjoittaja Runite Cape » 20.03.2015, 17:31

Joo postaile vaan useemmin. Mukava aina lueskella ja seurailla näitä hyviä osrs blogeja.
Pirun nätti toi 92 rc :geek:
Runite Cape
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 941
Liittynyt: 30.04.2008, 14:58
IRC-nick: 24 Joulu 2005

Re: jakoavain ja VAATl

ViestiKirjoittaja Santru » 20.03.2015, 18:11

Warbaer kirjoitti:Kirjotat niin paljo, et laiskat blogien seuraajat ei jaksa lukee.

No huhhuh jäbä ampumas alas polin melkee ainoon laatublogin.

Pistähän sitten jotain kuvaa looteista mitä tuli vaikka 500 red dragonilta jos ne siis on tarpeeksi hyvää rahaa, että kannattaa listiä. Mukava oli taas lukea ja GL taas expailuihin.
Kuva
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Re: jakoavain ja VAATl

ViestiKirjoittaja jakoavain » 02.04.2015, 13:19

Warbaer kirjoitti:Kirjotat niin paljo, et laiskat blogien seuraajat ei jaksa lukee.

Mut gz ny, muisaakseni wildys oli joku kiva 1pray melee spot jossain ihme luolan perukoilla. Voi kyllä olla et muistan väärin ja olikin vaan joku muu jännä hommeli se.

Enhän mä nyt ees niin paljoa kirjottanu :(
Mitäköhän luolaa meinailet? Kävin kattelemassa löytäsinkö jotakin paikkaa, mutta ei oikein näkyny. Ainut mahollinen oli hill giantit tuolla jossakin mutta nekin paukuttaa vähän turhan kovaa. Vaadin lisää informaatiota!

Runite Cape kirjoitti:Joo postaile vaan useemmin. Mukava aina lueskella ja seurailla näitä hyviä osrs blogeja.
Pirun nätti toi 92 rc :geek:

Oli tarkotus postailla useammin mutta näkyvin taas vähän jäi.. sori :(
Oon kyllä itekkin suht tyytyväinen tohon RC levuun, vielä kun 99 joskus jaksais :D

Santru kirjoitti:Pistähän sitten jotain kuvaa looteista mitä tuli vaikka 500 red dragonilta jos ne siis on tarpeeksi hyvää rahaa, että kannattaa listiä. Mukava oli taas lukea ja GL taas expailuihin.

Kiitos kiitos. GL sullekkin kuhan et mee mun ohi totalissa :D

Viime päivityksen jälkeen kävin tosiaan ne Karamjan diaryt tekemässä. Helvetti mitä ravaamista noiden diaryjen teko onkaan, ei oo oikein minun juttu :D Herblorea vaille valmis olikin jo viimeks ja se herbakin melko nopeaan tuli. Jätin sen 85 ja boostasin puuttuvat kaks leveliä kun ei huvittanu enempää enää sitä ottaa.
Kuva

Sen jälkeen kävin niitä red dragoneita kokeilemassa ja ne oli melkonen pettymys. Ärsyttävästi lyövät liian kovaa, että vois olla ilman melee prayeria, mutta liian vähän että prayerin kanssa siellä haluais olla. Yhen tripin kävin niitä vetämässä ja tajusin ettei ole järkevää jatkaa joten jätän ne rauhaan. Ehkä jos joskus vaikka rangea vetelis niin nuo vois ihan hyvä paikka sillon olla.

Sen jälkeen ollukkin vähän ongelmana keksiä mitä sitä expailis. Ei oikein mikään kummemmin innostanu vaikka mieli teki pelata. Pankittelin sitten 80 smithingin ja sitä oon aina välillä käyny vetämässä kun muutakaan ei keksi. RCtä pyöriny myös jonkun verran kun natut on niin hyvässä hinnassa, mutta en sitäkään 100k expaa enempää aikaseks saanu. Pitänee koittaa sitäkin jatkaa taas lähiaikoina ja pikku hiljaa nostella sinne 93 päin.

Huomasin sitten HP levelin olevan suht lähellä niin päätin edes sen käydä ottamassa. Abbyille lähin pyörimään kun ei black demon taski napannu ja cluehunttia siinä samassa. Cluesta tulikin pieni ylläri jota en kyllä todellakaan odottanu tulevan. Vihdoinkin edes vähän parempaa loottia niin ihan hyvin piristi. Varmaan 150 clueta oon tehny (mittarin mukaan on nyt 102, mutta ennen sitä tuli tehtyä) ja lopultakin zammy pagea parempi lootti. Harmi vaan kun tuokin on jo alle 2m mutta en valita kuitenkaan.
Kuva
Kuva

Samalla oon tuolla purellakin pelaillu. Rangea kävin nostamassa kun ärsytti nuo red chapsit ja halusin mustat tilalle. Yllättävän nopeaa expaa oli nuo Ogret tykin kanssa niin ei siinä montaa päivää mennyt tuon ottamiseen. Kyllä tuli muuten ulinaa tuosta tykistä tuolla Ogreilla, vihasta porukkaa nykyään Scapessa :(
Kuva
Kuva

Kävin tuolla green dragoneillakin pyörimässä ja pari tyyppiä sain tapettuakin. Loottiahan niiltä ei oikein tule, mutta ihan hauskaa oli muita härnätä :D BH servussakin kävin vähän kokeilemassa ja pari tappoakin sain. Harmi vaan kun puolet juoksee tai telettää karkuun keskenkaiken vaikka riskinä on about 40k, mutta en tuotakaan kyllä lootin perässä vedä. PVP ei oo kovin tutuks tullu tässä pelissä niin ihan hauskaa vähän sitäkin kokeilla.

Ei oo kyllä mitään hajua että mitenkä tästä jatkuu. Huntteria oon miettiny expaavani, mutta toisaalta slayerkin vois olla mukavaa pitkästä aikaa. Smithingiäkin varmaan välillä ja tuota pureakin samalla. Sen sitten näkee ens kerralla mitä oon aikaseks saanu.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

EdellinenSeuraava

Paluu Kehitysblogien hylly

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 18 vierailijaa