Aloitan tämän laiskasti kopioimalla viestini rs-yhteisöstä, johon ylpeänä kuulun. Valehtelin, en ole laiska. Pelkästään rimanalittaja, sillä kirjoittaisin jokseenkin samat asiat kopioimattakin. Alapuolella ensimmäinen tähän kopioitava viesti, jota viime vuoden lopulla käytin aloituspostaukseni. Osuvaa, sillä käytän sitä myös nyt. Huomasin kirjoittaneeni mahtavan aloituspostauksen ja olisi absurdia kirjoittaa uusi sen ollessa oletettavasti huonompi ja parhaimmillaankin vain samaa tasoa. Ehkä nyt on jokatapauksessa aika lainata itseäni:
Meinasin eka otsikoida tän mun runepäiväkirjaks, mut vitut. Tajusin, etten jaksa tehä blogii mis ois pelkästään runekuvii. Levuttelen kuitenki niin hitaasti, et tää tulis semmosenaan olee ihan liian lyhyt vessareissujen lukemisiks. Ihan hyvin voin kirjottaa tähä oheen välillä vaikka paksun romaanin verran siitä kuinka kivaa expaus on, siitä mitä teen ruudun toisel puolel tai kuinka idiootti oon jurrissa. Viimisimmästä vaikka jo senki takia, et ne vähäisetki muistikuvat edellisillasta ois kirjotetus muodos, josko ees sillon tajuisin skarpata.
Tälläsen pohjustuksena voisin vaik mainita kuinka suora ja huoleton oon, joskus ehkä vähän putousmaisesti toisinkinpäin. Ei vittu, taisin just dissata itteäni. Kaikenkaikkiaan kuitenki tosi avoin, lämmin ja helposti lähestyttävä kaikkien kaveri. Kaveriporukas osaan olla, vaik sitä onki vaikee uskoo, paikoin hyvinkin kyyninen ja sovinistinen. Heitän hyvinki rajuu mustaa huumoria (ehkä sen takii nauroin ääneen osalle noist vitsitriidin vitseist) ja omaan mielipiteen hyvinkin moneen asiaan.
Snadisti menneiden aikojen muisteluu muutamal lyhyel virkkeel.Spoiler:
Tollasta viime vuoden lopulta! Suunnitelmat on aikalailla muuttunut tuosta, koska sillon leikin parkourii runessa kovemmin ku tää meidän Makkaramme konsanaan ja haaveilimpa jopa maksimoidusta apinoinnista. Sen kummemmitta turinoitta siirrytään tästä sitten alapuolelle, blogini edellinen päivitys suoraan GF:n foorumeilta! Olkaa hyvät ja naattikaa, Jutia lainaten ny rillataan

Huppista keikkaa, jääny tän päivittely vähän heikoille nyt. :shh: Oiskohan lähteny alkujaan siitä, et levuttelin niin ahkerast etten laiskuuttani jaksanu kuvata jokaista. Tos on kuitenki spoilereissa alla expat mitä ottanu sitten viime päivityksen! Onks siit tosiaan 28d...shit :eh:
[15:37] <@Valokaapeli> .track @28d
[15:37] -RuneScript- *** [ TRACKER ]: Exp gains for Bb-henna in last 4wks: Overall(+18) +13,061,457 | Att(100) +8,603 | Def(105) +683,086 | Str(102) +85,000 | Cns(103) +773,356 | Range(90) +129,325 | Pray(80->81) +161,902 | Mage(98->99) +1,624,118 | Cook(89->93) +2,389,934 | WC(85) +119,925
[15:37] -RuneScript- *** [ TRACKER ]: Fletch(81) +88,205 | Fish(91) +61,864 | FM(86) +66,059 | Craft(87) +105,473 | Smith(82->83) +256,224 | Mine(100->102) +3,286,776 | Herb(75->76) +88,257 | Agil(89->90) +653,928 | Thief(92) +41,315 | Slay(99) +283,984
[15:37] -RuneScript- *** [ TRACKER ]: Farm(71->72) +35,054 | RC(99) +121,649 | Hunt(86->88) +845,535 | Con(72->74) +264,817 | Sum(86->88) +789,631 | Dungeon(67->69) +97,437 |
Herb, pray, farm, cons ja dg levelit puhtaasti dailyistä. Paitsi dg, johon tullu expaa myös togista! Cookingia levuttelin muuten vaa huvikseni. 200m total expatki tuli rikottua, hävettää kertoa ku muilla toi määrä yhessä skillissä.![]()
GF:n pokeri-eventistä voitin 13m, mikä taas mahdollisti 99 magen ja 88 summon oton. [constitution] Dagoilla en jaksanu pahemmin enää camppia sen jälkeen 99 oli tullu ni slayailin paris päiväs puuttuvat charmit sitten niin juu. Agilitynki kävin sitte noitten saavutusten jälkeen kiskomassa kasarilta ysärille, vielä ois 30% sköllejä & prized sekä normi pendantti agiin käyttämättä. Pitäs nekin täs joskus käyä kuluttamassa, 91 tulis niillä sitten.
Ton jälkeen mietinki sitten, et mitäs vittua sitä seuraavaks tekis. Ku en keksiny muutakaan ni menin hakkaa hakkuu ja päätä kiveen. Ekaks tosin campin lähimenneisyyden vituttavimmat 15h lava flow minessa mut nyt oon kultasin (ja toki ihaninkin) mies mitä Suomessa on hetkeen nähty. [constitution] Aluks mul oli vaatimattomana ajatuksena pankitella gold oreja sen verran et sais noita ostoja edes pikkuriikkisen ylöspäin. Ja vitut, siihe mennes ku olin 500 oree saanu pankitettuu ni olin niiiiiin hajonnu et itketti. W84 näköjää atm ainoa paikka missä lagii, mainata pysty mut sitä tuskankyynelten (metafora, en oikeesti itkeny) ku koittaa pankittaa niitä oreja. Ei siit tullu mitään. Sen jälkeen oonkin ilosesti droppinu oreja semmosel kevyellä 80-95k/h tahdilla, addinu vitusti randomeita jotta pääsis helposti eri servuihin. Mullaku ei kamuja oikeen ole, höh :< Saa lisäillä!!!
Nyt oon atm mainaillu allaolevalla tahdilla:
[15:59] -RuneScript- *** [ TRACKER ]: [mining] Exp gains for Bb-henna in last 1day: 783,272 (101->102) | 5days: 3,244,600 (100->102) |
Tää on nyt vissiin 4. pv miningiä ja tätä viestii kirjottaes paukkunee 18m expat rikki, 20k siihen atm o/ Tollasella reilu +800k/d tahdilla mennee siihen asti et sosiaalinen elämä heräilee taas (vittuku useimmat kamut on jossain ihan persees tällä hetkellä, vittu) tai saan töitä.
Siinä viel mun daily record toissapäivältä, tosta oon henkilökohtasel tasol jo ihan ylpee! Weekly ja monthly listoillekin tähtään abauttirallaa samoille sijoille, saa sit nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tällä erää nyt tulee kuitenkin mainailtuu niin kauan ku intoa riittää, mikä toki aina on itellä pienoinen kysymysmerkki. Jossain vaiheessa pitänee käyä vääntää joko pokeriturnaus (optimaalisin) tai sit jollakin muulla tavalla tehä pankkia, koska atm 500k ja uurnia menee se 23/h eikä ne oo ilmasia. xD Ei mul muuta, toivottavast seuraava päivitys tulee vähän nopeemmin!
Miningin parissa siis jatketaan vieläkin, tänään paukku 20m rikki ja tsillai! Ei mulla muuta, sääli ku sai vaa noin lyhyen otsikon.