TzHaar Fight Cave

Runepolin ohjeet osion Aktiviteettioppaat

Valvojat: Vanhemmat kartoittajat, Kartoittajat

TzHaar Fight Cave

ViestiKirjoittaja Jondree » 03.01.2010, 01:18

Voit kommentoida tässä otsikon mukaista opasta.

Ehdota korjaus- ja muutosehdotuksia, niin pieniä kuin suuriakin. Aina suurista epäselvistä kokonaisuuksista pieniin typoihin. Voit myös ehdottaa jonkin kohdan parempaa tyylillistä toteutusta, mikäli kuvittelisit jonkin näyttävän paremmalta.

Ole hyvä, ja kuvaile ongelmaa tai epäselvää kohtaa niin, että kartoittajat saavat siitä selkoa.

Palautteen antamisesta on useita hyötyjä:
- Oppaamme pysyvät kunnossa ja ajantasalla
- Saat itsellesi näkyvyyttä aktiivisella ja osuvalla palautteenannolla, mistä voi myöhemmin olla hyötyä esim. Runepolin virkoihin hakiessa
- Mikäli antamasi palaute on oppaan päivityksen kannalta kriittistä, saatat saada nickisi oppaan tekijöihin kaiken kansan pällisteltäväksi.
- Olet mukana kehittämässä ja rakentamassa Suomen suurinta RuneScape-yhteisöä omalta osaltasi.


Oppaan päivitykset:
Jondree
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1943
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Oulu
RS -hahmo: Jex Thoth
IRC-nick: Jondree

Re: TzHaar Fight Cave

ViestiKirjoittaja Pallosalama » 06.02.2010, 12:58

Tuohon fight caven purejen equipment -kohtaan suosittelisin kaikille yhdistelmille Regen braceletia, koska sillä on kohtuu hyvät attack ja def bonukset, sekä nopeuttaa hp:n palautumista, mikä voi olla erittäin hyödyllistä pureille.
Myöskin sekä mainien että purejen viitta vaihtoehdoksi kannattaisi lisätä god cape, antaa +8 prayer bonus joka on hyödyllinen.
Sekä pureille että maineille suosittelisin invaan ancient macea, jonka spessu palauttaa saman verran prayta mitä se hittaa, SGS olisi myöskin hyvä, spessu vie 50% energyä ja palauttaa 1/2 hitin verran hp ja 1/4 prayta, aina 10hp ja 5 prayer. Maineille invaan yhdeksi vaihtoehdoksi enchanted excalibur, spessu palauttaa 20s aikana 20hp.
Pallosalama
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 230
Liittynyt: 05.05.2008, 14:21

Re: TzHaar Fight Cave

ViestiKirjoittaja Giant » 23.02.2012, 12:43

Yli 85deffan magegearis pienehkö kirjoitusvirhe: Arcne, eli arcane (spirit shield). Kilvissä voisitte kääntää Arcanen ensimmäiseksi sillä divinen ja elysianin ominaisuuksia ei oikein tarvitse, farseer kiteshield magereille myös erinomainen valinta. Jopa arcanea parempi.
Giant
Räätäli
Räätäli
 
Viestit: 1526
Liittynyt: 03.05.2009, 12:13
Paikkakunta: helsinki sity poi
RS -hahmo: Quitti
IRC-nick: On paras

Re: TzHaar Fight Cave

ViestiKirjoittaja sakset » 31.03.2012, 15:49

1000 latausta ei riitä,itselläni on 86 mage ja kului ~ 1400.
sakset
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 9
Liittynyt: 19.09.2008, 16:25
RS -hahmo: JJJoni

Re: TzHaar Fight Cave

ViestiKirjoittaja possu 67 » 31.03.2012, 16:06

sakset kirjoitti:1000 latausta ei riitä,itselläni on 86 mage ja kului ~ 1400.

Oppaassa sanottiinkin noin.
Spoiler:
Itse määrittelisin "noin" seuraavasti:
Luvun viimeinen merkitsevä numero jaetaan kahtia ja näin saadaan haarukka, kuinka paljon tarvitsee latauksia.
Eli 1000; viimeinen merkitsevä numero on 1 joka merkitsee tuhansia. Eli 1000/2 = 500
Haarukka on siis 1000 +/- 500 = 500-1500
___
Näin ollen sinulla meni lataukset hyvin haarukan sisään.

Otetaan myös huomioon, että oppaan uusineen Ei Kain Magic on 95.

___
Korjasin myös Owner giantin sanoman typon.
possu 67
Jumala
Jumala
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2209
Liittynyt: 16.07.2008, 10:42
Klaani: Runepoli

Re: TzHaar Fight Cave

ViestiKirjoittaja kotimikro » 25.04.2012, 06:59

Jos sinulla ei ole rahaa kaikkiinesineisiin purellasi, mutta

yllä olevassa on kirjoitus virhe. korjatkaa

Korjattu. -possu 67
kotimikro
Uurtaja T1
Uurtaja T1
Avatar
 
Viestit: 279
Liittynyt: 06.10.2010, 16:19
Paikkakunta: kouvola
RS -hahmo: wuorela1337
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: TzHaar Fight Cave

ViestiKirjoittaja rexsaw » 25.06.2012, 19:42

Tohon parhaimpaa range gearii vois lisätä noi glaiven bootsit
rexsaw
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 10.02.2012, 18:14
Paikkakunta: Merikarvia
RS -hahmo: RS Lindi

Re: TzHaar Fight Cave

ViestiKirjoittaja Magical Dawn » 04.11.2012, 22:56

Healerit eivät palaa, jos ne eivät ole healanneet Jadia täyteen, joten niiden tappaminen on kuitenkin mahdollista ja joissakin tilanteissa jopa hyödyllistä.
Magical Dawn
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 30.11.2009, 12:25
RS -hahmo: I Fall First


Paluu Aktiviteettioppaat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa