Kotikylänne hullut

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja oskuttaja » 18.11.2009, 20:30

hulluja löytyy joka lähtöön yks tuhopolttaja joka on 5 mettää laittanu matalaks on täältä lähtösin....

sitte olis kunto hullu joka pyöräilee noin 50km+ päivässä....

sitte juoppo joka vetaa rollaattorilla 5km k-markettiin ja takas ostamassa mäyräkoiran joka päivä (yleensä juomat loppuu ennen ku on kotona)
oskuttaja
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 66
Liittynyt: 11.08.2008, 20:46
RS -hahmo: oskuttaja

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Silence » 19.11.2009, 08:09

Rosecenze kirjoitti:
jjyrqi kirjoitti:'Hammareen''', kuuluu tän pikkukylän yleissivistykseen tietää toi.


Ja Pouni, vaikka ei varsinaisesti hullu ole niin IMO silti päästä pipi :o
No en nyt tiiä onks se Pouni niin järkky. Viime vuon riehu se älytön narkkari tuol koulun parkkiksel.
Silence
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 883
Liittynyt: 30.04.2008, 06:23
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: WoW: Duokkis
IRC-nick: Silence^

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Danskuu » 19.11.2009, 16:16

Asun Turussa hei, täällä on niitä sen verran ettei mitään rahaa, joten en ala ees listaamaan. Mut tästä läheltä löytyy pari juoppoporukkaa ketkä aina samas paikas istuu, ja sit on yks sekopää ketä on aidannu pihansa piikkilangal, sil on 3 valvontakameraa pihalla ja kattoo aina kiikareil ikkunasta ja ottaa valokuvan jos joku tyyliin kävelee punaisia päin.
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Markoz » 20.11.2009, 17:16

Jax kirjoitti:Asun Turussa hei, täällä on niitä sen verran ettei mitään rahaa, joten en ala ees listaamaan. Mut tästä läheltä löytyy pari juoppoporukkaa ketkä aina samas paikas istuu, ja sit on yks sekopää ketä on aidannu pihansa piikkilangal, sil on 3 valvontakameraa pihalla ja kattoo aina kiikareil ikkunasta ja ottaa valokuvan jos joku tyyliin kävelee punaisia päin.


Lol, omaasko elämäntarinaas kerrot? :D Mut millos oot omaan kämppään muuttanu :shock:
Markoz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2761
Liittynyt: 29.04.2008, 20:46

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Pohjola » 31.12.2009, 21:22

Yhden "nimettömän" kaverin tiiän, joku puolmetrii pitkä parta ja tummat hiukset. Liikuskeli meidän takapihalla olevassa pikkumetsässä, ja ampui mua ja mun kaveria kuulapyssyllä. :lol:: Oli meillä kyllä kivaa ku juostiin suunnilleen koko mettä ympäri. :|

Sellasta täällä Turussa.
Pohjola
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 44
Liittynyt: 06.12.2009, 19:31
RS -hahmo: en pelaa.

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Juza` » 01.01.2010, 02:26

taitaa ne ihme juopot jne. :D

Yks "Sakari" ihmeen joku narkkari meni junan alle, gf rip.
Kivaa juttu seuraa ja se anto aina mani mani (:: ja sit se veti aina jtn nakkei. :D:Dd:D:D :cool::
Juza`
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
Avatar
 
Viestit: 613
Liittynyt: 27.07.2008, 19:11
RS -hahmo: J u g e Q_Q
IRC-nick: Donutzi`

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Korva´ » 01.01.2010, 15:15

Balz amon kirjoitti:En nyt todellakaan hulluks sanois mutta tällanen vähän omituisempi vanha herra meilläpäin. Asuu tossa lähistöllä ja käy aina aamuin ja illoin lenkillä ja siivoilee roskat ympäristöstä. Ei tässä mitään. Sitte kuitenki tervehtii jokaista vastaantulijaa ja tulee juttelemaan tuntemattomillekki ja alkaa kertoa elämäntarinaansa. Vimmeks kävi näin eilen ku olin menossa bussille. Typpi tulee kertomaan kuinka vanhemansa oli kuollu joskus ku oli pieni ja meni isovanhemmille jne.

Tuollainen ihminen on sosiaalinen.

Yhdellä bussipysäkillä on aina kaks jätkää kännissä, toinen on halvaantunut, niiden kanssa on ihan kiva jutella.
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja jauho6 » 05.01.2010, 00:01

nykyään en näihin enää usein törmää mut ku olin 1 luokal nii yhel aukiol tien vieres oli ain juoppoi nii kiva siit kävellä ohi...
jauho6
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 44
Liittynyt: 15.11.2009, 12:46
RS -hahmo: Jauholakki6
IRC-nick: jauho6

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja <Jusi> » 06.01.2010, 19:08

Lepolako sen nimi oli... Siltä vietiin autokortti ja nyt se ajelee traktorilla pankkiin etc. Sitten se vielä haiseeki niin v**** pahalle että tarvii pankkiakin tuulettaa 15min joka käynnin jälkee, ihan kiva "naapurin setä". :D
<Jusi>
Renki
Renki
 
Viestit: 211
Liittynyt: 01.05.2008, 07:22
Paikkakunta: Loimaa
RS -hahmo: Quit

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Da Sammyb » 16.01.2010, 22:33

skeleton kirjoitti:Raumalla näitä oli. Mun eka "kokemus" oli se kun kaverin kerrostalon alapihalla oli semmosii spurgui ja me kutsuttiin niitä "Känniläiskorjaamoksi". Kaveri asui ylimmäisessä kerroksessa ja tiputeltiin niiden päälle jugurttia, vesi ilmapalloja ja oli aina hauskaa kuunnella sitä "Jumalauta kakarat" kuoroa. Hehehe. Sitten yks Salminen, joka elää sossulla, ja kissakin. Heh, pimpoteltiin sen ovikelloa aina. hahaha. Urbaanilegenda on että joku olis tiputtanu thunderkingin sen postiluukusta. Öööö... Lähellä meiän entistä kämppää joku veteraani oli haulikon kanssa uhkailee mun kavereit, ja käytiin laittaa kuollut orava sen postilaatikkoon. Ja sitten hullu pappa tuli kerra ottaa kaverii ryysyistä ja antoi vähän kuulustelua et kuka oli heittäny lumipallon mun ikkunaan (joka oli yksi toinen kaveri, oltiin suuressa porukassa). Sit joskus 9vee olin leikkii ja vahingos tönäsin jotain nulikkaa ja se haki humaltuneen isänsä ja sillon pelotti vitusti ku tuli heittelee mua nurmikolle ympäriinsä.
Namusetäkin oli jossain vaiheessa jossain lähellä koulua. Ja maailmanmatistakin kuullu kavereilta. En ole itse tavannut. Mitäs.. Nyt oon asunu tampereella about kolme vuotta ja oon yhen tavannu. Joku pummi ajaa vanhalla JoPollaan Hatanpään valtatie 51:stä joka päivä. Sääliks käy jätkää kesät talvet sama haiseva takki päällä. Ja vedenpuhdistamon vieressä joku alkoholiparantola, jossa porukkaa ryyppää nurmikolla joka päivä. Niitä nyt ei hulluiks voi haukkua.
Nää kaikki on siis lähimuistista, on näitä varmaan joku kymmenen lisää mutten jaksa kirjata kaikkea.



muistan sut.. olit veljen luokal :D

juu salmiset tiedetää ja namusedät.. maailmanmatti elää vieläki täällä ja näkyy joka päivä kaupungilla. lacoste kengät jalassa 8D
Da Sammyb
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 287
Liittynyt: 07.12.2008, 12:06
Paikkakunta: Rauma

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja jauho6 » 23.01.2010, 00:49

täällä on uima hallis jotaki vanhoja paappoja jokka valittaa siit et on uimalakki pääs suihkus :shock:
jauho6
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 44
Liittynyt: 15.11.2009, 12:46
RS -hahmo: Jauholakki6
IRC-nick: jauho6

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Spada » 24.01.2010, 23:57

Ei tartte kattoa ku naapuriin ni näkee alkoholistin jota faija käy jelppimässä kun ei osaa digiboksia käyttää. Sillon tällöin löytyy ovenpimputuksen jälkeen jorma pullo tosta oven takaa :D On sellanen kerran menny omaan juominkeihin ku ketään ollu kotona :cool::
Spada
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.05.2008, 20:13

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Maxrev » 25.01.2010, 16:36

Täällä Keravan suunnalla en ole paljoa törmännyt hulluihin, mutta luokkalaiseni ärsyttää joitakin pappoja ja sitten ne papat lähtee niitten perään. :D

Mutta on täällä toki eräs pappa, johon olen minäkin törmännyt, keräilee pulloja tosta meidän koulun roskakoreista, huutaa "KALAPÄÄ!" ja kuulemma matkii myös eläimiä. :P
Maxrev
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 273
Liittynyt: 31.12.2009, 14:11
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Maxrevenge6

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Extr4 » 25.01.2010, 16:52

Maxrev kirjoitti:Mutta on täällä toki eräs pappa, johon olen minäkin törmännyt, keräilee pulloja tosta meidän koulun roskakoreista, huutaa "KALAPÄÄ!" ja kuulemma matkii myös eläimiä. :P

:D :lol: EI helvetti!!! ;D;D;Ddd

Noh ku kerran pääsin koulusta kaverinkaa, niin käveltiin bussi asemalle, siin matkalla oli pari känniläistä.
Jäätiin niistä noin 10metrinpäähän kadunkulmalle kun sainkin kyydin kotiin.
Venailtiin siinä vähän aikaa ja sitten se yksi pummi [yllätys, nainen] huusi meille täysii " HALUUTTEKS OSTAA TUPAKKAA?!?!?!" Sanoin etten polta. Sitten vähän odottelun päästä se ämmä huus
" MITÄ VITTUA TE VIELÄ OOTATTE, HALUUTTEKS TE NÄHÄ???!?" Sit se juos meit päi ja oli kusevinaan meiän viereen. Mentii veke lähistöltä, jäätii kahtoo mitä se aikos, sit se KUSI siihe nurkan reunalle!
Et semmosta, sit on tääl viel muitaki pummeja, esim yks "Saddam" nimitetty pullojenkerääjä.
Joka kesä pyöräilee radio takkarilla ja kuuntelee musaa samal, sit pysähtyy ojan pientarille ja kerää pulloja!
Extr4
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 620
Liittynyt: 09.05.2008, 07:12

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Tukkimies » 27.01.2010, 18:22

Pullomummo & Tölkkipappa. Niillä on outo tapa käretä pulloja ja tölkkejä teiltä ja kaduilta. Kerran näin ne kaksi kauppakassit kädessän menevän heidän kotiinsa. he eivät laittunut niitä roskiin vaan laittoivat autotalliin.
Tukkimies
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 481
Liittynyt: 26.05.2008, 17:00
Paikkakunta: Anjalankoski

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Dead man zzz » 28.01.2010, 01:02

The Rock kirjoitti:Pullomummo & Tölkkipappa. Niillä on outo tapa käretä pulloja ja tölkkejä teiltä ja kaduilta. Kerran näin ne kaksi kauppakassit kädessän menevän heidän kotiinsa. he eivät laittunut niitä roskiin vaan laittoivat autotalliin.

Onkohan nyt pullojen kerääminen kovin hullua elleivät sitten käsilläkävellen alasti aktia harjoittaen sitä tee...
Dead man zzz
Renki
Renki
 
Viestit: 180
Liittynyt: 03.05.2008, 09:54
RS -hahmo: Lunaticsmith
IRC-nick: Jyergki

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Legendful » 28.01.2010, 14:51

joo onhän tääl :?: :?: :?: paikas yks hullu tai no ei oikeestaa hullu vaa juoppo on pelastettu jo 6 kertää vetäny ittensä nii kännii
Legendful
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 4
Liittynyt: 19.01.2010, 18:01
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Sir Dollari » 31.01.2010, 17:30

Joo odottelin kaverin kanssa bussia tos joku päivä. Yhtäkkiä siihe meidä vieree kaartaa mummo naapurista autolla ja tulee noukkii keskel tietä olevan 0,5L pullon. Sitte se hihitteli jotaki ja sano meille: "kakskytä senttiä, joku olis voinu ajaa tän päältä". Sit se hymy korvissa meni autoonsa ja jatko matkaa. Kaverin kanssa oltii WTF??! :shock:
Sir Dollari
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1740
Liittynyt: 07.05.2008, 14:28
RS -hahmo: Sir Dollari
Klaani: Finland Skillers Society

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Temeee. » 01.02.2010, 17:52

Sir Dollari kirjoitti:Joo odottelin kaverin kanssa bussia tos joku päivä. Yhtäkkiä siihe meidä vieree kaartaa mummo naapurista autolla ja tulee noukkii keskel tietä olevan 0,5L pullon. Sitte se hihitteli jotaki ja sano meille: "kakskytä senttiä, joku olis voinu ajaa tän päältä". Sit se hymy korvissa meni autoonsa ja jatko matkaa. Kaverin kanssa oltii WTF??! :shock:

Hajosin:DDD :mrgreen:
Temeee.
Banned
 
Viestit: 2027
Liittynyt: 03.05.2008, 11:20

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja i go to pk i » 07.02.2010, 00:28

Kun lukee tätä topiccia niin yllätyin kun ihmiset luokittelevat pullojenkerääjät ja halvaantuneet hulluiksi.
i go to pk i
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 4
Liittynyt: 10.07.2008, 17:37
RS -hahmo: i go to pk i

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Skyline-D » 20.02.2010, 14:00

Olin ostanu kerra jonku minkälie red bulli, ni sit ryttäsin sen ja heitin johonki koiranpaskaa, sit joku mummo ykskaks tulee rapust et ''anna toi tölkki'' ni sit sanoin et ota ite jos kiinnostaa ni sit se liukastu siinä ja suoraa se koiranpaskan päälle.. :neutral:: No saipaha rytätyt 15 senttiänsä.
Skyline-D
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 154
Liittynyt: 01.05.2008, 19:35
RS -hahmo: Skylined5

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Fernando » 20.02.2010, 14:31

Skyline-D kirjoitti:Olin ostanu kerra jonku minkälie red bulli, ni sit ryttäsin sen ja heitin johonki koiranpaskaa, sit joku mummo ykskaks tulee rapust et ''anna toi tölkki'' ni sit sanoin et ota ite jos kiinnostaa ni sit se liukastu siinä ja suoraa se koiranpaskan päälle.. :neutral:: No saipaha rytätyt 15 senttiänsä.


No vähänkö oli hei hullu tyyppi :neutral::
Fernando
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 343
Liittynyt: 29.04.2008, 19:04
RS -hahmo: Kossu-Jossu

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Eatti » 23.02.2010, 20:43

Xaditz kirjoitti:
Balz amon kirjoitti:En nyt todellakaan hulluks sanois mutta tällanen vähän omituisempi vanha herra meilläpäin. Asuu tossa lähistöllä ja käy aina aamuin ja illoin lenkillä ja siivoilee roskat ympäristöstä. Ei tässä mitään. Sitte kuitenki tervehtii jokaista vastaantulijaa ja tulee juttelemaan tuntemattomillekki ja alkaa kertoa elämäntarinaansa. Vimmeks kävi näin eilen ku olin menossa bussille. Typpi tulee kertomaan kuinka vanhemansa oli kuollu joskus ku oli pieni ja meni isovanhemmille jne.

Tuollainen ihminen on sosiaalinen.

Yhdellä bussipysäkillä on aina kaks jätkää kännissä, toinen on halvaantunut, niiden kanssa on ihan kiva jutella.

Meinaatko kenties sitä, joka istuu pyörätuolissa ja jonka jalat on amputoitu? Tämän herran nimi on affe, ja sen jalat ois voitu parantaa, mut eihän se mihkään leikkaukseen halunnu mennä, se halus vaan ryypätä.. :confused:: :rolleyes::
Eatti
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 839
Liittynyt: 30.04.2008, 12:24
Paikkakunta: Präntöö
RS -hahmo: Eatti
IRC-nick: Eatti

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Korva´ » 23.02.2010, 21:04

Eatti kirjoitti:
Xaditz kirjoitti:
Balz amon kirjoitti:En nyt todellakaan hulluks sanois mutta tällanen vähän omituisempi vanha herra meilläpäin. Asuu tossa lähistöllä ja käy aina aamuin ja illoin lenkillä ja siivoilee roskat ympäristöstä. Ei tässä mitään. Sitte kuitenki tervehtii jokaista vastaantulijaa ja tulee juttelemaan tuntemattomillekki ja alkaa kertoa elämäntarinaansa. Vimmeks kävi näin eilen ku olin menossa bussille. Typpi tulee kertomaan kuinka vanhemansa oli kuollu joskus ku oli pieni ja meni isovanhemmille jne.

Tuollainen ihminen on sosiaalinen.

Yhdellä bussipysäkillä on aina kaks jätkää kännissä, toinen on halvaantunut, niiden kanssa on ihan kiva jutella.

Meinaatko kenties sitä, joka istuu pyörätuolissa ja jonka jalat on amputoitu? Tämän herran nimi on affe, ja sen jalat ois voitu parantaa, mut eihän se mihkään leikkaukseen halunnu mennä, se halus vaan ryypätä.. :confused:: :rolleyes::

Khyl. Tarjos muuten yks päivä mulle jämät, mutten ottanu :shock:
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Kotikylänne hullut

ViestiKirjoittaja Eatti » 23.02.2010, 22:16

Mulle tarjos kerran huikkaa leijonapullosta joka oli täynnä jotaki kuolaa sun muuta ylläreitä, jätinpäs väliin :shock::
Eatti
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 839
Liittynyt: 30.04.2008, 12:24
Paikkakunta: Präntöö
RS -hahmo: Eatti
IRC-nick: Eatti

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa