Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

Keskustelua ja höpinää kaikenlaisista peleistä, paitsi RuneScapesta. Eli Tammesta Mech warrioreihin ja kaikesta siltä väliltä.

Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja metsuri18 » 27.05.2009, 14:04

Joo kaveri sai tos painostettua kokeilemaan WoWia, ja aika varmasti jatkan trialin jälkeen pelaamista, (rs jatkuu silti), joten ajattelin kysellä tässä näitä perustietoja..

Se on jo varmaa että horden valitsen, koska muutkin kaverit on, ja realm olisi aerie peak, tai joq tommonen, Mutta mikä class kannattaisi, ja miten kannattaa levuttaa, miten saa helposti rahaa, ja muita perustietoja, saa kertoa ihan niin paljon kun mieleen tulee, koska atm oon ihan pihalla koko pelistä, kehittämisestä sun muusta...
metsuri18
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 406
Liittynyt: 30.04.2008, 20:00
RS -hahmo: Legenda Nimi

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Frozen » 27.05.2009, 14:25

Mikset kysyt kavereiltasi? :lol::

Pitäs tämmöset kysymykset vaikka pienet kyssät wowista tjsp topickkiin.
Tee vaikka ud rogue tai vastaavaa. tauren hunu on aika nopee kehittää.
Frozen
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1576
Liittynyt: 30.04.2008, 17:57

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja .Hewwie' » 27.05.2009, 16:21

Jos ostat samalla TBC(=The burning crusaden), niin tee ehkä Blood Elf(pakollinen) Paladin. Jos haluat jonkin sortin melee classin joka voi myös hiilata ja tank.
Mutta parhaimman saat jos esim. tykkäät jostain magen tyylisestä tms. niin teet magen/warlockin/priestin. Tai melee niin warru/pala.
Ja rahaahan tulee siinä questejen ohella ainakin jonkin verran ennen 60 leveliä, tai siis 58 kun pääset sinne outlandiin dark portalista.
Mutta ota myös alkuu vaikka molemmat proffit, esim. Skinning ja Herblore(tjsp.), ainakin ite otin ekalle characterille ja tuli hyvin rahaa. Ja sitä oli aina tarpeeksi esim. mountteihin 30lv- ja 60lv:ssä
.Hewwie'
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 919
Liittynyt: 30.04.2008, 22:50
Paikkakunta: Tammerfors
RS -hahmo: Since 2004

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Jupe Danger » 27.05.2009, 16:26

Failed Brains kirjoitti:Mikset kysyt kavereiltasi? :lol::

This.

metsuri18 kirjoitti:mikä class kannattaisi

Riippuu ihan, että haluatko healailla, tehdä dmg vai olla tankkailla.
metsuri18 kirjoitti:miten kannattaa levuttaa

Teet vaan questeja. Kannattaa ehkä tehdä RAF kaverisi kanssa, että saatte 3x xp + kaverisi saa 1kk lisää peliaikaa + ruman seepra ratsun. :P
metsuri18 kirjoitti:miten saa helposti rahaa

Sitä nyt ei tässä alotus vaiheessa palio tartte, mutta questeista tulee rahaa, ja ota vaikka skinning + mining proffessioonit, ja sitten skinnaat kaikki eläimet jotka tapat ja mainaat kaikki veinit joita tulee vastaa. Sitten myyt kaiken AH:ssa.

Siinä ny oli jotaki.
Jupe Danger
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 178
Liittynyt: 06.05.2008, 20:10
Paikkakunta: I live where I want.
IRC-nick: JupeDanger

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja metsuri18 » 27.05.2009, 17:48

jooh, kyselinki jo kaverilt, seki kerto kaikkii näit, ja sit en voi heti aluks blood elffii tehä (koitan ny triaalil ekana), mutta niin hyvält näyttä että varmaa päädyn ostamaan lisäosat.. ja sitte viel se kerto niist classeist ja aattelin tehä undead warlockin, olisko tollanen hyvä? vai mites se paladin, eihän hordel voi moni classi olla paladin... mut kait vois semmosen tehä sit ku on lisäosat, ja kun/jos saavutan ton 55? tason, nii vois sen death knight vai mikä se ny oli :biggrin:: tehä... nii ja sit noi professionit.. onko ne niinku skillei niinku RS skillit.. kertokaas sit viel yleisesti pelin tarinasta, alueista, mitä armorei kannattaa hankkia, mitä hyvii bosseja on, ja yleensäkki kaikesta mitä mun nyt kannattais tietää. kaveri lupas kyl antaa mulle 10 silverii ku oon lvl 5, ja 1-2 goldii ku oon lvl 10, Kaveril kyl muutama tonni goldii ku maxed acc =D noil varmaan saa niit armoreit ja kaikkee..
metsuri18
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 406
Liittynyt: 30.04.2008, 20:00
RS -hahmo: Legenda Nimi

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Pummi » 27.05.2009, 17:56

metsuri18 kirjoitti:jooh, kyselinki jo kaverilt, seki kerto kaikkii näit, ja sit en voi heti aluks blood elffii tehä (koitan ny triaalil ekana), mutta niin hyvält näyttä että varmaa päädyn ostamaan lisäosat.. ja sitte viel se kerto niist classeist ja aattelin tehä undead warlockin, olisko tollanen hyvä? vai mites se paladin, eihän hordel voi moni classi olla paladin... mut kait vois semmosen tehä sit ku on lisäosat, ja kun/jos saavutan ton 55? tason, nii vois sen death knight vai mikä se ny oli :biggrin:: tehä... nii ja sit noi professionit.. onko ne niinku skillei niinku RS skillit.. kertokaas sit viel yleisesti pelin tarinasta, alueista, mitä armorei kannattaa hankkia, mitä hyvii bosseja on, ja yleensäkki kaikesta mitä mun nyt kannattais tietää. kaveri lupas kyl antaa mulle 10 silverii ku oon lvl 5, ja 1-2 goldii ku oon lvl 10, Kaveril kyl muutama tonni goldii ku maxed acc =D noil varmaan saa niit armoreit ja kaikkee..


10s :DD hajos.
Noh, bosseja on instoissa aina muutaman kpl. Mutta ihan alkulevuissa ei oikeen oo noita instoja.
Ja parhaat armorit lockille on spell dmg, stamina ja int, eikös?
Pummi
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1035
Liittynyt: 30.04.2008, 13:16
Paikkakunta: Kouvostoliitto.
RS -hahmo: Muuttanut:
IRC-nick: 07. syys 2005

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Afteri » 27.05.2009, 18:31

professionit tosiaan on wowin "rune skillejä", ja niitä voi olla pelkästään 2 per character. mees http://www.wowwiki.com. tonne heität hakusanaks "Lore" (tarina) ni aika pitkälle pääsee linkkei seuraamalla. armoreiksi kelpaa (war)lockeille ainoastaan cloth kamat ja niitä saa mm. ah:sta (runen ge), instanceista (kaveris varmaa voi boostaa sinne), normaaleilta mobeilta droppeina, quest rewardeina ja npceiltä. bosseja löytyy pelistä iha tarpeeks paljon, sun ei viel tarvi tietää niistä mutta heitä hakusanaks http://wowhead.comiin instancen/bossin nimi ja lue kommenteist taktiikka. samalta sivulta löytyy myös kaikkea muuta hyödyllistä.

Ja parhaat armorit lockille on spell dmg, stamina ja int, eikös?


ja 60+ spirit ku saa fel armorin joka nostaa sun spdtä 30% spiritistä.
Afteri
Ojankaivaja
Ojankaivaja
 
Viestit: 156
Liittynyt: 03.05.2008, 16:25

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Unknow » 28.05.2009, 06:10

Ja joo noil rahoil ei oikee saa mitää @ ah koska ah:ssa tuppaa oleen nii kalliit noii armorit tms
Unknow
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 488
Liittynyt: 29.05.2008, 06:14
RS -hahmo: Quite'd
IRC-nick: Unknow

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Silence » 28.05.2009, 15:11

Jazu kirjoitti:Ja joo noil rahoil ei oikee saa mitää @ ah koska ah:ssa tuppaa oleen nii kalliit noii armorit tms

Miks ostaa ah:sta tavaraa noin low lvl? Käyttää sitä vendoria tai quest rewardeja. Ite hankin mun roguelle kaikki 1-20 aseet vendorista Oli muuten tosi hyvät daggerit :wink::
Silence
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 883
Liittynyt: 30.04.2008, 06:23
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: WoW: Duokkis
IRC-nick: Silence^

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja runedragon » 28.05.2009, 16:34

ET tee druidia, mulla on 80 lvl druidi :/ ... Lopulta alkaa suoraansanoen vtuttamaan se kakka class :<... Ota paladin tai warrior... Roqueilla ja Shamaaneilla tarvii taitoo pelaamiseen... rotationit etc... paladin on helppo pelata.. Hyvää dps ja sitten healit sekä myös tank talent tree. :o
runedragon
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 3
Liittynyt: 06.05.2008, 14:22
Paikkakunta: Helshinki
RS -hahmo: 1337skillrng
IRC-nick: En käytä :F

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Jupe Danger » 28.05.2009, 16:56

Ja paladinia on heleppo levuttaa. AUTO-ATTACK AUTO-ATTACK AUTO-ATTACK SEAL AUTO-ATTACK LOOT ja alusta.
Jupe Danger
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 178
Liittynyt: 06.05.2008, 20:10
Paikkakunta: I live where I want.
IRC-nick: JupeDanger

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja viisasdruidi » 28.05.2009, 17:57

metsuri18 kirjoitti:jooh, kyselinki jo kaverilt, seki kerto kaikkii näit, ja sit en voi heti aluks blood elffii tehä (koitan ny triaalil ekana), mutta niin hyvält näyttä että varmaa päädyn ostamaan lisäosat.. ja sitte viel se kerto niist classeist ja aattelin tehä undead warlockin, olisko tollanen hyvä? vai mites se paladin, eihän hordel voi moni classi olla paladin... mut kait vois semmosen tehä sit ku on lisäosat, ja kun/jos saavutan ton 55? tason, nii vois sen death knight vai mikä se ny oli :biggrin:: tehä... nii ja sit noi professionit.. onko ne niinku skillei niinku RS skillit.. kertokaas sit viel yleisesti pelin tarinasta, alueista, mitä armorei kannattaa hankkia, mitä hyvii bosseja on, ja yleensäkki kaikesta mitä mun nyt kannattais tietää. kaveri lupas kyl antaa mulle 10 silverii ku oon lvl 5, ja 1-2 goldii ku oon lvl 10, Kaveril kyl muutama tonni goldii ku maxed acc =D noil varmaan saa niit armoreit ja kaikkee..

undead lock paras pairsi locit nerffattu paskoiks ;S ja viel unihtu että se 60 lvl mountti q (paladineilla ja loceilla) mene nii saakelisti mania ;S yli 630g meni mul
viisasdruidi
Banned
 
Viestit: 25
Liittynyt: 09.03.2009, 20:28

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja DominimuX » 28.05.2009, 18:55

viisasdruidi kirjoitti:
metsuri18 kirjoitti:jooh, kyselinki jo kaverilt, seki kerto kaikkii näit, ja sit en voi heti aluks blood elffii tehä (koitan ny triaalil ekana), mutta niin hyvält näyttä että varmaa päädyn ostamaan lisäosat.. ja sitte viel se kerto niist classeist ja aattelin tehä undead warlockin, olisko tollanen hyvä? vai mites se paladin, eihän hordel voi moni classi olla paladin... mut kait vois semmosen tehä sit ku on lisäosat, ja kun/jos saavutan ton 55? tason, nii vois sen death knight vai mikä se ny oli :biggrin:: tehä... nii ja sit noi professionit.. onko ne niinku skillei niinku RS skillit.. kertokaas sit viel yleisesti pelin tarinasta, alueista, mitä armorei kannattaa hankkia, mitä hyvii bosseja on, ja yleensäkki kaikesta mitä mun nyt kannattais tietää. kaveri lupas kyl antaa mulle 10 silverii ku oon lvl 5, ja 1-2 goldii ku oon lvl 10, Kaveril kyl muutama tonni goldii ku maxed acc =D noil varmaan saa niit armoreit ja kaikkee..

undead lock paras pairsi locit nerffattu paskoiks ;S ja viel unihtu että se 60 lvl mountti q (paladineilla ja loceilla) mene nii saakelisti mania ;S yli 630g meni mul


Nykyään mountin saa trainerilta ja ainahan voi ostaa ihan normi mountin jos ei sitä kestiä ei jaksa tehä (Jota ei edes enää tarte).
DominimuX
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 309
Liittynyt: 29.04.2008, 20:45

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Unknow » 28.05.2009, 20:24

Silence kirjoitti:
Jazu kirjoitti:Ja joo noil rahoil ei oikee saa mitää @ ah koska ah:ssa tuppaa oleen nii kalliit noii armorit tms

Miks ostaa ah:sta tavaraa noin low lvl? Käyttää sitä vendoria tai quest rewardeja. Ite hankin mun roguelle kaikki 1-20 aseet vendorista Oli muuten tosi hyvät daggerit :wink::

Se sano et saa rahaa kaverilt nii niil sais noit armoreit jne , emt sit meinasko et ostais niit mut ton perusteel arvelin ainaki niin :arrow::
Unknow
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 488
Liittynyt: 29.05.2008, 06:14
RS -hahmo: Quite'd
IRC-nick: Unknow

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Afteri » 29.05.2009, 14:02

undead lock paras pairsi locit nerffattu paskoiks ;S


http://www.youtube.com/watch?v=smNc38GOBC4 :(
Afteri
Ojankaivaja
Ojankaivaja
 
Viestit: 156
Liittynyt: 03.05.2008, 16:25

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Y Immortal Y » 30.05.2009, 08:43

viisasdruidi kirjoitti:
metsuri18 kirjoitti:jooh, kyselinki jo kaverilt, seki kerto kaikkii näit, ja sit en voi heti aluks blood elffii tehä (koitan ny triaalil ekana), mutta niin hyvält näyttä että varmaa päädyn ostamaan lisäosat.. ja sitte viel se kerto niist classeist ja aattelin tehä undead warlockin, olisko tollanen hyvä? vai mites se paladin, eihän hordel voi moni classi olla paladin... mut kait vois semmosen tehä sit ku on lisäosat, ja kun/jos saavutan ton 55? tason, nii vois sen death knight vai mikä se ny oli :biggrin:: tehä... nii ja sit noi professionit.. onko ne niinku skillei niinku RS skillit.. kertokaas sit viel yleisesti pelin tarinasta, alueista, mitä armorei kannattaa hankkia, mitä hyvii bosseja on, ja yleensäkki kaikesta mitä mun nyt kannattais tietää. kaveri lupas kyl antaa mulle 10 silverii ku oon lvl 5, ja 1-2 goldii ku oon lvl 10, Kaveril kyl muutama tonni goldii ku maxed acc =D noil varmaan saa niit armoreit ja kaikkee..

undead lock paras pairsi locit nerffattu paskoiks ;S ja viel unihtu että se 60 lvl mountti q (paladineilla ja loceilla) mene nii saakelisti mania ;S yli 630g meni mul

Lock nerffattu paskoiks? L2P
Y Immortal Y
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 375
Liittynyt: 20.06.2008, 10:42
RS -hahmo: Ovelord Ii
IRC-nick: JonuZi`

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Akkis » 17.06.2009, 06:00

Y Immortal Y kirjoitti:
viisasdruidi kirjoitti:
metsuri18 kirjoitti:jooh, kyselinki jo kaverilt, seki kerto kaikkii näit, ja sit en voi heti aluks blood elffii tehä (koitan ny triaalil ekana), mutta niin hyvält näyttä että varmaa päädyn ostamaan lisäosat.. ja sitte viel se kerto niist classeist ja aattelin tehä undead warlockin, olisko tollanen hyvä? vai mites se paladin, eihän hordel voi moni classi olla paladin... mut kait vois semmosen tehä sit ku on lisäosat, ja kun/jos saavutan ton 55? tason, nii vois sen death knight vai mikä se ny oli :biggrin:: tehä... nii ja sit noi professionit.. onko ne niinku skillei niinku RS skillit.. kertokaas sit viel yleisesti pelin tarinasta, alueista, mitä armorei kannattaa hankkia, mitä hyvii bosseja on, ja yleensäkki kaikesta mitä mun nyt kannattais tietää. kaveri lupas kyl antaa mulle 10 silverii ku oon lvl 5, ja 1-2 goldii ku oon lvl 10, Kaveril kyl muutama tonni goldii ku maxed acc =D noil varmaan saa niit armoreit ja kaikkee..

undead lock paras pairsi locit nerffattu paskoiks ;S ja viel unihtu että se 60 lvl mountti q (paladineilla ja loceilla) mene nii saakelisti mania ;S yli 630g meni mul

Lock nerffattu paskoiks? L2P


Ennen wlockeil riitti facerollaaminen keyboradilla, eli curset ja fear ja BUM se oliki kuollu. Nyt tarvii vähä jo skilliä pvp, vaikka on siit tulossa faceroll class pve/pvp.
Akkis
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 18
Liittynyt: 18.02.2009, 00:55
RS -hahmo: Burrary
IRC-nick: Akkis*

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Snipgh » 17.06.2009, 19:33

runedragon kirjoitti:Roqueilla tarvii taitoo pelaamiseen

ROFL
Snipgh
Uurtaja T1
Uurtaja T1
 
Viestit: 299
Liittynyt: 29.04.2008, 21:59
RS -hahmo: Piratebay

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja rareweedjr » 13.08.2009, 20:19

Yksinkertaisin hahmo on rogue. Sil on suht nopee grindata/questata ja hyvä pvp:s. Kannattaa ottaa proffeiks ekaks Mining ja vaikka Skinning nii rahaa tulee suht nopeeta.
rareweedjr
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 29
Liittynyt: 25.05.2009, 20:45
RS -hahmo: Rare weed jr
IRC-nick: ei ole.

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Henri417 » 14.08.2009, 14:37

rareweedjr kirjoitti:Yksinkertaisin hahmo on rogue. Sil on suht nopee grindata/questata ja hyvä pvp:s. Kannattaa ottaa proffeiks ekaks Mining ja vaikka Skinning nii rahaa tulee suht nopeeta.


Et oo näköjää pelannu kaikkia classeja. :)
Henri417
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 296
Liittynyt: 16.05.2008, 12:13
Paikkakunta: Kokkola
RS -hahmo: Xeirn
IRC-nick: Xeirn

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Silence » 14.08.2009, 15:15

rareweedjr kirjoitti:Yksinkertaisin hahmo on rogue. Sil on suht nopee grindata/questata ja hyvä pvp:s. Kannattaa ottaa proffeiks ekaks Mining ja vaikka Skinning nii rahaa tulee suht nopeeta.
:lol::

Yksinkertasesti helpoin on paladiini tai druidi. Paladiini kuitenkin ehkä helpompi. Molemmat on hybrid classeja. Mut toisaalt paloi on aina liikaa...
Silence
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 883
Liittynyt: 30.04.2008, 06:23
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: WoW: Duokkis
IRC-nick: Silence^

Re: Aloittelen WoWia, kysymyksiä...

ViestiKirjoittaja Lahis » 14.08.2009, 17:03

Silence kirjoitti:
rareweedjr kirjoitti:Yksinkertaisin hahmo on rogue. Sil on suht nopee grindata/questata ja hyvä pvp:s. Kannattaa ottaa proffeiks ekaks Mining ja vaikka Skinning nii rahaa tulee suht nopeeta.
:lol::

Yksinkertasesti helpoin on paladiini tai druidi. Paladiini kuitenkin ehkä helpompi. Molemmat on hybrid classeja. Mut toisaalt paloi on aina liikaa...

Druidi ei todellakaan ole helpoin classi depsittää, feralina nyt ainakaan.
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis


Paluu Pelurien kuja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa