Wolfenstein: Enemy Territory

Keskustelua ja höpinää kaikenlaisista peleistä, paitsi RuneScapesta. Eli Tammesta Mech warrioreihin ja kaikesta siltä väliltä.

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja zuidj. » 21.10.2009, 14:22

fuzZy^ kirjoitti:Err, paskaa räiskintää iha perseestä koko peli. latasin pelasin 5 min ja deletoin. paskaa :neutral:: ratet pelist 5-


i rlly see them trolling, ei mikää peli oo paska 5min jälkee, siin ajas tajua pelistä mtn, pliis fuzzy, jos trollaat tee se ees KUNNOL </3
zuidj.
Lukkoseppä
Lukkoseppä
Avatar
 
Viestit: 1697
Liittynyt: 29.04.2008, 19:17
RS -hahmo: Muuttanut:
IRC-nick: 09 Marras 2005

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja 0wnagerz3 » 21.10.2009, 17:17

ihana peli <3 tämmöne vanha räiskintäpeli.. hyviä servereitä saatte Prime Squadronista... etsikää googlesta: Prime squadron server monitor =)
0wnagerz3
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 68
Liittynyt: 09.05.2008, 12:42

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Tumbzzz » 23.10.2009, 22:04

Voiskin ehkä aloittaa pienen tauon jälkeen taas tuota peliä. Kaikki vanhat parhaat BFG=PUB Xps ja B2F|WarZone -servut on jo historiaa. Mut joku vois kertoa hyviä servuja missä pelailette, ja jos löytyis joku hyväkin, niin peli-intokin vois tulla takasin. Nickit saa myös kertoo samalla.
Oma nick (ldj)Tumbzzz, xfirestä löytyy nimellä Tumbz (saa vapaasti lisäillä).
Tumbzzz
Köydenpunoja
Köydenpunoja
 
Viestit: 426
Liittynyt: 30.04.2008, 19:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Cladinator » 24.10.2009, 14:33

Juu itse olen |Fun|:in jäsen ja pelailen nimellä Paholainen.
Cladinator
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 810
Liittynyt: 30.04.2008, 14:26
Paikkakunta: Hamina
RS -hahmo: Cladinator

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Hense » 30.10.2009, 19:19

Itekki alotin taas ET:n pelaamisen muutaman kuukauden tauon jälkee.
Juu itekki oon |fun|claanissa, iha ok pelaaja oon mut en hyvä kuitenkaa. ;D
Nimellä |fun|#Hense|P!G pelaan.
Hense
Karnevalisti
Karnevalisti
Avatar
 
Viestit: 611
Liittynyt: 30.04.2008, 16:24

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Redigal » 30.10.2009, 22:35

Fun klaani.. Pääsee kysymällä ^^ Njuu on tuota tullu pelailtuu jotai nelisen vuotta, 2.60b nykyää joskus tulee hakattua.
Viimeksi muokannut Redigal päivämäärä 28.03.2010, 15:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Redigal
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 124
Liittynyt: 30.04.2008, 23:31
RS -hahmo: Redigal

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja i go to pk i » 04.11.2009, 15:00

Tuo Splatterladder näyttää vain maailman "parhaat" pelaajat jaymod publiceilta, toisin sanoen eivät ole maailman taitavimpia.
Monia tairavempia löytyy etpro servuista, tunnen tän splatterladder tän hetken rank 6:sen ja voin vakavalla naamalla sanoa, että pelaan paremmin kuin hän.
Tuonne top-10 splatterladderiin pääsee varmaan aika nopeasti voisi itsekkin yrittää.

http://www.own3d.tv/watch/fragarea-3,10024.html tuossa on todelliset maailman huiput vauhdissa, huomioikaa video vuodelta 2005, nykyään pelaajat ovat vieläkin parempia.
i go to pk i
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 4
Liittynyt: 10.07.2008, 17:37
RS -hahmo: i go to pk i

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja BonAqua » 19.11.2009, 18:21

yks parhaimmista claaneist on mun mielest GoW. Servun ip on 78.46.106.108:27960
BonAqua
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 64
Liittynyt: 08.03.2009, 12:32
RS -hahmo: A_T_J

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Viva La Bust » 19.11.2009, 18:28

Ihan hyvä peli, yleensä pelaillut tuossa *sFc* servussa. :) Nykyään tosin ei ole enään koneella sitä, vähän maku mennyt jo siitä pelistä, noin 4 vuotta tuli tahkottua aktiivisesti sitä.. :|
Viva La Bust
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1682
Liittynyt: 28.08.2009, 16:25
RS -hahmo: Viva La Bust

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Jaakku » 22.11.2009, 19:17

Joskus oli koneel. Tuli pieni innostus niin vois lataa taas.
Jaakku
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 375
Liittynyt: 22.05.2008, 17:25

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Sen » 25.11.2009, 10:28

ite pelaan aina ku oon iskällä.
servuissa:savo globalwar,europe united ja ger rumbleblude (en oo varma kirjotinko oikein)
nikillä ceRe

ihan hyvä peli ilmaispeliksi,mukavaa päivänviettoa<3
Sen
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 136
Liittynyt: 30.04.2008, 18:07

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja S.A.S. » 02.12.2009, 08:15

Ite kokeilin pitkästä aikaa tätä peliä tuossa muutama päivä sitten. Eipä edes valittanut mistään mitään eikä myöskään kaatunut. :smile:: Ehkä mä sitten oon korjannu sen vian joskus, mut en muista sitä...

Joskus nuorena pelasin tätä hyvinkin paljon, mutta sitten lopulta vaihdoin muihin peleihin. Silloin vielä osasikin. :mrgreen: Wolfenstein ET on kyl pirun vaikee peli - varsinkin nykyään, kun servuja on joku 8 ja vain kolmessa on pelaajia, jotka taas ovat melko hyviä.
(Varmaan on enemmän servuja, mutta kun ei koskaan näytä kaikkia...)

Mut voi joskus harvoin spotata ET:ssä. Pelaan nickillä JouluSaatana.
S.A.S.
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 490
Liittynyt: 30.04.2008, 07:36
Paikkakunta: Espoo
RS -hahmo: 007Samu
IRC-nick: JouluSaatana

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja .Hewwie' » 02.12.2009, 12:00

Kannattaa refreshaa ne servut tai laitat sen Internet sielt ylhäältä et näkys enemmäki
.Hewwie'
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 919
Liittynyt: 30.04.2008, 22:50
Paikkakunta: Tammerfors
RS -hahmo: Since 2004

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja S.A.S. » 02.12.2009, 14:03

Oon kyllä refreshannu monta kertaa ja internetit ja summuut eri vaihtoehdot kokeiltu läpi. Luultavimmin on jo vanhentunut versio tai jotain... :rolleyes:: Pitäis jossain välissä tarkistaa kaikki muut mahdolliset seikat.
S.A.S.
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 490
Liittynyt: 30.04.2008, 07:36
Paikkakunta: Espoo
RS -hahmo: 007Samu
IRC-nick: JouluSaatana

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Tumbzzz » 02.12.2009, 21:54

i go to pk i kirjoitti:Tuo Splatterladder näyttää vain maailman "parhaat" pelaajat jaymod publiceilta, toisin sanoen eivät ole maailman taitavimpia.

Jep, minun mielestäni joku SL-rating vie innon pelistä ku medicit vaa juoksee rambona ympäri kenttää tappaen -> (vielä pahempi näillä adre-servuilla..) objectivet jää sinne taka-alalle eli SL-ratingissa heti sellaset -0.10 pelistä ratingia ku tekee vähä obua enginä ja ei keskity vaa frägii :9
Ite en enää tota SL pahemmi seuraa ku oon alkanu nykää keskittyy objectiveihin ja rating vaikee nostaa sinne yli 17:kaan sillon.. Sillon ramboaikoina käväski yli 18..
Uus lemppariservuha on mulla sFc, josta löytyy mukavaa porukkaa ja muutenkin suomiservu :) Ja ingame nick on (ldj)Tumbzzz ja xfirestä tavoittaa Tumbz nimellä.
Tumbzzz
Köydenpunoja
Köydenpunoja
 
Viestit: 426
Liittynyt: 30.04.2008, 19:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Holoko » 16.12.2009, 19:11

Nykyään enään paljon pelaile ku jostain syystä kone lagittaa aika pahasti.. Mutta kyllä sitä tulee välillä käytyä Belgium Fraggersien servul ja siin F|A servulla.. Lempimappi on se Minas Tirith vai mikä olikaan =)
In-Game on Rednrgy, jos näkyy niin moikatkaas. Nykyää pelaan vähä vähemmän, mut oon ihan hyvä jos itse saan sanoa. Pisin killing spree ihmisporukoissa varmaa jtn +100 (oli muute aika sukkia pelaajia ku n. 30hplla pysty ownaa full hp omaavat).
Holoko
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 207
Liittynyt: 09.05.2008, 22:05
RS -hahmo: Hyper Alus

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Darkrain » 21.12.2009, 00:14

Holoko kirjoitti:Nykyään enään paljon pelaile ku jostain syystä kone lagittaa aika pahasti.. Mutta kyllä sitä tulee välillä käytyä Belgium Fraggersien servul ja siin F|A servulla.. Lempimappi on se Minas Tirith vai mikä olikaan =)
In-Game on Rednrgy, jos näkyy niin moikatkaas. Nykyää pelaan vähä vähemmän, mut oon ihan hyvä jos itse saan sanoa. Pisin killing spree ihmisporukoissa varmaa jtn +100 (oli muute aika sukkia pelaajia ku n. 30hplla pysty ownaa full hp omaavat).


Jos pelaajia oli joku 15 molemmilla niin tuo killing spree on mahdoton. Mahdollinen se on oikeastaan vain spawnkillaamalla paria nyyppää, mikä tuskin on kovin mielekästä.
En nimittäin jaksa uskoa että täydellä servulla jokainen olisi niin saamaton että yli satasen spreen vetäisit.
Darkrain
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 173
Liittynyt: 09.05.2008, 13:01

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Darkrain » 21.12.2009, 00:38

i go to pk i kirjoitti:Tuo Splatterladder näyttää vain maailman "parhaat" pelaajat jaymod publiceilta, toisin sanoen eivät ole maailman taitavimpia.
Monia tairavempia löytyy etpro servuista, tunnen tän splatterladder tän hetken rank 6:sen ja voin vakavalla naamalla sanoa, että pelaan paremmin kuin hän.
Tuonne top-10 splatterladderiin pääsee varmaan aika nopeasti voisi itsekkin yrittää.



Joo frendi tosiaan oli ton listan ykkösenä muttei todellakaan ollu mikään turha pelaaja, olis päässy muistaakseni johonki rahallisiin turnauksiin mut ei sitte ilmeisesti innostus riittäny niin pitkälle.
Darkrain
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 173
Liittynyt: 09.05.2008, 13:01

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Viva La Bust » 22.12.2009, 15:46

Juu, tuli eilen joinattua /XT/ klaaniin... Sinänsä näissä ei mitään intoa ole, kun klaaniin pääsee pelkästään siten, että hankit jonkun tietyn määrän expaa, ja sitten vain foorumeille hakemus laittamaan, joka hyväksytään heti.. Mutta liityin, koska löysin klaanista pari IRL tuttua, ja he suosittelivat tätä. :P Kattoo nyt että jääkö RuneScape kakkoseks, kun tätä innostui taas pitkästä aikaa tahkoomaan.
Viva La Bust
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1682
Liittynyt: 28.08.2009, 16:25
RS -hahmo: Viva La Bust

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja .Hewwie' » 22.12.2009, 18:59

Kyl se sadan spree ihan mahdollinen on, mut kyl yleensä se siihe 50 molemmin puolin jää jos se alkaa nousta.
.Hewwie'
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 919
Liittynyt: 30.04.2008, 22:50
Paikkakunta: Tammerfors
RS -hahmo: Since 2004

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Topru » 24.12.2009, 10:20

S.A.S. kirjoitti:Oon kyllä refreshannu monta kertaa ja internetit ja summuut eri vaihtoehdot kokeiltu läpi. Luultavimmin on jo vanhentunut versio tai jotain... :rolleyes:: Pitäis jossain välissä tarkistaa kaikki muut mahdolliset seikat.



Koita avata kaikki filterit ;)

Kaverilla oli saman kaltainen ongelma, joka selvisi ottamalla palomuurin/F-Securen pois päältä ;)
___

Ite hypin nykyää vain Time Runneja Tjmodin offical serverissä: Näillä servuilla yleensä pompin. =)

Suomalaista porukkaa löytyy paljon =) Mm. Zero =3, ASDASDAasdfasd, joka on maailman toisteksi paras Time Runneri =D Minutkin voi spotata nimelläPeace


Outoo miks porukka pelaa Jaymod, luonnottoman kokoset hitboxit, ja yleensä täynnä nopoi.

Ite suosittelen NQ, EtPub, APFrag (Paras) tai ETPro.
Topru
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 424
Liittynyt: 30.04.2008, 16:45
Paikkakunta: Masku
RS -hahmo: LB TopsuZ
IRC-nick: Topsu
Klaani: LeatherBoys

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Viva La Bust » 23.01.2010, 14:02

Hei,

Kun nyt pelailen tätä "normaalia" Wolfensteinia, niin miten pääsen sinne NQ puolelle? Pitääkö minun ladata joku NQ Modi jostain netistä, koska en ainakaan Wolfensteinin asetuksista löytänyt mitään, mistä voisin siirtää itseni NQ puolelle. Olisin todella kiitollinen, jos joku jaksaisi vastata.
Viva La Bust
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1682
Liittynyt: 28.08.2009, 16:25
RS -hahmo: Viva La Bust

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja .Hewwie' » 23.01.2010, 14:14

Joko laitat sieltä servu valikosta vaa filtereihi NQ, tai sit etit servun mis nimes on NQ jok on sit aika varmasti se :p En muista tarkalleen onko tota minkä ekaks sanoin ku en oo pelannu hetkee sit ÄÖ
.Hewwie'
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 919
Liittynyt: 30.04.2008, 22:50
Paikkakunta: Tammerfors
RS -hahmo: Since 2004

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Viva La Bust » 23.01.2010, 16:04

.Hewwie' kirjoitti:Joko laitat sieltä servu valikosta vaa filtereihi NQ, tai sit etit servun mis nimes on NQ jok on sit aika varmasti se :p En muista tarkalleen onko tota minkä ekaks sanoin ku en oo pelannu hetkee sit ÄÖ


Okei kiitoksia. Ilmottelen jos toimii/ei toimi. :)

E: Juu, toimi näköjään ihan niin, että menin johonkin NQ servuun, sitten disconnect. Kiitoksia.
Viva La Bust
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1682
Liittynyt: 28.08.2009, 16:25
RS -hahmo: Viva La Bust

Re: Wolfenstein: Enemy Territory

ViestiKirjoittaja Holoko » 10.02.2010, 14:57

Hense kirjoitti:Itekki alotin taas ET:n pelaamisen muutaman kuukauden tauon jälkee.
Juu itekki oon |fun|claanissa, iha ok pelaaja oon mut en hyvä kuitenkaa. ;D
Nimellä |fun|#Hense|P!G pelaan.

Joo suthan oonki pelissä muutamaan otteeseen pwnannu :D

Ja sitten tosta Splatterladderista jotain sen verran, ettei siellä todellakaan ole parhaita mahdollisia pelaajia. Olen nähnyt monta monta parempaa ET- urani aikana.
Holoko
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 207
Liittynyt: 09.05.2008, 22:05
RS -hahmo: Hyper Alus

EdellinenSeuraava

Paluu Pelurien kuja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa