Re: TWG XXI - Cthulhun Kosto
Lähetetty:
12.07.2012, 19:17
Kirjoittaja Kammo
Ehkä ankein peli ikinä. Kyläläinen Rildor tapettiin kahdella äänellä. Suurin osa ei edes viitsinyt äänestää. Kultistit voitti. Iä iä ja silleen.
Re: TWG XXI - Cthulhun Kosto
Lähetetty:
12.07.2012, 19:20
Kirjoittaja Paah
Pelaajat on tasoa et katotaan triidin viiminen viesti ja sit heitetää kolikkoo et äänestetäänkö samaa vai sen viestin postaajaa.
Tais olla viimine twg sit. inb4 joku tekee vuonna nakki ja heti mukana - teiostese345e:e
Re: TWG XXI - Cthulhun Kosto
Lähetetty:
12.07.2012, 19:22
Kirjoittaja Zaerah
"SAATANAN TUNARIT"
"Voi vitun polakit "
Re: TWG XXI - Cthulhun Kosto
Lähetetty:
12.07.2012, 19:25
Kirjoittaja Kammo
The_Rest - Demoni (salaviestittelijä)
Jondree - Muurari
Makkara - Muurari
Paah - Kultisti (sekoava)
Haribo - Kyläläinen (verisukulainen)
Rildor - Kyläläinen
tima267 - Kultisti
Santru - Kyläläinen (verisukulainen)
Hekate - Kyläläinen
Giant - Näkijä
ShadowStrike - Kyläläinen
Karvaotus - Kultisti
Juba - Kyläläinen (arabin pentu)
NorthernLights - Kultisti
Christa - Ampuja
wospax - Muurari
jakoavain - Kyläläinen (Hönö kyttä)
16 pelaajaa
7 kyläläistä: Haribo, Rildor, Santru, Hekate, Juba, ShadowStrike, jakoavain
4 sutta - Northernlights, Karvaotus, tima267, Paah
3 muuraria - wospax, Jondree, Makkara
1 näkijä - Giant
1 ampuja - Christa
1 demoni - The_Rest
Erikoiskyvyt:
Juba oli hullun Arabin, Abdul Alhazred äpäräpojan jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa ja pystyi joka yö kysymään haluamastaan pelaajasta, että onko tämä kultin puolella vai ei. Kuitenkin hänen täytyi 1. päivänä saada vähintään yksi ääni, 2. kaksi ja 3. kolme tai muuten hän tappaisi itsensä. Kuolo korjasi jo ekana päivänä.
Haribo ja Santru olivat kyläläisiä jotka kuitenkin tiesivät toistensa roolit. Jos toinen kuolee, niin toinenkin tappaa itsensä. Kuolivat molemmat ekana yönä.
Kultisti Paah sai 2. päivänä puhua ainoastaan siansaksaa. Kolmantena yönä hän olisi saanut tarkistaa haluamansa pelaajan rooli. Kuoli 2. päivänä.
Demoni The_Rest sai kahdesti päivässä lähettää salaviestejä meikäläisen kautta. Kuoli joskus.
Jakoavain oli yksinkertainen kyttä. Joka yö hän olisi saanut tarkistaa haluamansa pelaajan roolin, mutta olisi nähnyt kaikki kyläläisinä. Kuoli ennen kuin ehti käyttää rooliaan kertaakaan.
Kaiken kaikkiaan hyvin tylsä peli ja pelaajatkin tuntuivat olevan mukana korkeintaan puolivaloilla. Postaan loppuosan tarinasta jälkikäteen.
Re: TWG XXI - Cthulhun Kosto
Lähetetty:
12.07.2012, 20:14
Kirjoittaja Giant
Ei ees kerenny postaa ku olin pk:l
Noh eipä se ois kyl mitää vaikuttanukkaa etjoo gj kultti
Re: TWG XXI - Cthulhun Kosto
Lähetetty:
12.07.2012, 20:38
Kirjoittaja RasseG
Täähän meni hyvin, ja nopeasti