Taru sormusten herrasta

Keskustelua ja höpinää kaikenlaisista peleistä, paitsi RuneScapesta. Eli Tammesta Mech warrioreihin ja kaikesta siltä väliltä.

Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 19.07.2010, 23:53

Niin,varmasti kaikkien ei tynnyrissä kasvaneiden tuntema mahtava trilogia by J.R.R Tolkien joka on kerännyt miljoonia faneja ympäri maailmaa ja poikinut mahtavat määrät kamaa: Oheistuotteita,elokuvia ja tietysti myös pelejä. Villityksen suosiosta ja laajuudesta kertoo hyvin se että nuoret tutustuvat ja ihastuvat siihen edelleen,vaikka kirjat ilmestyivät jo reilu 50 vuotta sitten (yhdessä paketissa) ja viimeisin elokuvakin vuonna 2003. Itse tarinasta osaa Wikipedia kertoa paremmin,jossei joku sitä vielä tunne.

Mutta tässä aiheessa olisi tarkoitus puhua peleistä. Niitä on ilmestynyt jo sen verran että minä en niitä rupea listaamaan,mutta täällä olisi mukavaa jakaa tietoja,kokemuksia ja risuja niihin liittyen :)

Itse olen näihin tutustunut jo pienenä elokuvien ilmestymisten tienoilla,ja pelejä muistan myös pelanneeni samoihin aikoihin,luulisin että siinä kuuden-seitsemän nurkilla oon sillon ollu. Konsolina noihin aikoihin toimi tietysti ps2 jolle noita pelejä löytyikin ainakin se viisi tai kuusi,jokainen läpäisty monesti yksin sekä kaverien kanssa ;) Nyt kun on ps3:lle siirrytty niin on ollut tuo tarjonta vähän vähäisempää,mutta Lord of the rings - Conquest (tietääkseni ainoa tällä hetkellä,jossei lasketa tätä joka on juuri ilmestymässä,kirjoittelen siitä alempana) on jo pelihyllyssä ja moneen kertaan on sitäkin tämän vuoden aikana hinuutettu,nyt se on tosin jäänyt vähemmälle koska Ea sulki nettiserverit eikä siellä pelaaminen ole enää mahdollista; moninpelihän se suola näissä aina on.

Mutta niin,uudesta pelistä sitten niille jotka siitä eivät vielä ole kuulleet:

Nippelitietoa

The lord of the rings - The war in the north

Kyseessä on Snowblind Studiosin työstämä ja tulevaisuudessa Warner brossin julkaisema keski-maahan sijoittuva RPG. Snowblindin vanhemmasta tuotannosta muutamia ovat muunmuassa Baldur's Gate - The dark alliance ja The champions of norrath - Realms of Everquest . Peli ilmestyy lähes kaikille alustoille,toisin sanoen Playstation 3:lle,Xboxille ja PC:lle,mikä lienee hyvä uutinen niille jotka eivät konsolia omista.

Idea:

Poiketen vanhoista peleistä,tässä siis kehitetään hahmoa ja varustetaan sitä läpi "elämän". Kolme pelaajaa muodostavat saattueen,joka taistelee sauronin joukkoja vastaan näillä näkymin pohjoisessa,muunmuassa mirkwoodin haltiametsissä ja Ereborissa mutta alue saattaa hyvinkin (ja lähes kaikkien pelaajien toiveiden mukaan) ulottua kauemmaksikin kuin pohjoiseen. Trailerissa takana vilahtelee muun muassa Minas tirith (valkoinen kaupunki) ja Rivendell. Rotuja on kolme: Ihminen,Haltia ja Kääpiö,hobittisotureita ei siis näillä näkymin ole tulossa. Myös eri luokkia on monia,joihin kuuluu jo conquestissa paljon närää aiheuttanut mage. Huomautan tähän väliin että magen maagisilla voimilla ei tässä pelissä ole kovin suurta sijaa; se voi suojata omiaan nuolilta ja kenties jopa parantaa,jäädyttää ja kaikkea muuta pikkukivaa,mutta käyttää taistellessa sauvan ohella myös miekkaa kuten kaikki muutkin. Peli on tähän mennessä ainutlaatuinen myös siksi että se on k-17,mihin onkin monia syitä: Veri lentää pahemmin kainostelematta,peikot purevat päitä ja ruumiinosia irti ja kotkat kynsivät armottomasti.

Linkkejä:

Trailereita on ilmestynyt kaksi,mutta varsinaista pelikuvaa ei ole vielä näytetty ja näin ollen moni asia on vielä hämärän peitossa. Minulta voi todella kysellä kaikkea peliin liittyen,vastailen mielelläni kysymyksiin.

Kotisivut: http://www.warinthenorth.com/

Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=ecyOpzuVEFc

E3 Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=R-yU1SKWWhs


Editoin huomenna viestiä ja kirjoittelen vaikka alemmas sitten omia mielipiteitä ja odotuksia,nyt alan olla niin väsynyt ettei oikein enää juttu kulje ;) Laajensin nyt kuitenkin alueen kaikkiin Lotr peleihin,vaikka tähän aika paljon tästä WITN:stä laitoinkin.
Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Rosecenze » 20.07.2010, 12:02

Toivottavasti tuo peli ei ole kuukausimaksullinen..
Rosecenze
Metalliseppä
Metalliseppä
Avatar
 
Viestit: 3041
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: *Retired*
IRC-nick: Rosecenze

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Lempsu » 20.07.2010, 19:30

Itse olen pelannut sitä Return of the king peli Ps2 muinoin. Nykyisin löytyy koneelta joku semmonen mis on 3 niitä pelejä samassa paketissa.
Lempsu
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1548
Liittynyt: 16.08.2008, 18:53
Paikkakunta: Lohja
RS -hahmo: Lempsu

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja lambert » 20.07.2010, 19:40

War in the northia odotellessa. Itelläni on lotr return of the king pc:llä ja conquest x360:lla, hyviä pelejä molemmat.
lambert
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 620
Liittynyt: 02.05.2008, 22:04
RS -hahmo: (Unknow)

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja jogiin » 20.07.2010, 19:56

On ton conguestin demo,IMO aikaa surkee,koska "IHAN LLIAN HELPPO" mutta ihan kivaa mättöö.
jogiin
Torppari
Torppari
 
Viestit: 138
Liittynyt: 30.04.2009, 19:27
Paikkakunta: Helsinki
RS -hahmo: jogiin
IRC-nick: Ei ole

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Mehii » 20.07.2010, 21:02

En oo ikinä perehtyny näihi kunnolla. (siis peleihin) :smile:: Mites sit jos sitä pelaa netissä ni mitä siinä niiku tehää? Siis meinaan et esim. Onko se jotai Team deathmatchia vai? :o
Mehii
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 934
Liittynyt: 29.04.2008, 19:22

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Silence » 20.07.2010, 21:53

Mitä nyt tota lotroo joskus tullu pelattuu. Ihan hieno peli ja hienot grafiikat mut kuitenkin pidän wowista enemmän :smile:: Muuten varmaan pelaisin lotroa...

Mutta noita ei online pelejä mitä oon pelannu on toi ps2 2 tornia joka oli aika lyhyt ja jokseenkin tylsä ja sitten ps2 oli kans joku muu jossa se combat oli tosi erikoinen verrattuna muihin lord of the ringseihin.

Ja Mehii lotro (lord of the rings online :razz:: ) on samanlainen mmorpg ku muut eli groupit ja tälläset löytyy. Lotro vissiin on nykyään f2p.

Ja lollaan niille jotka osti viimevuonna life timen :biggrin::
Silence
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 883
Liittynyt: 30.04.2008, 06:23
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: WoW: Duokkis
IRC-nick: Silence^

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 21.07.2010, 02:20

Silence kirjoitti:Mitä nyt tota lotroo joskus tullu pelattuu. Ihan hieno peli ja hienot grafiikat mut kuitenkin pidän wowista enemmän :smile:: Muuten varmaan pelaisin lotroa...

Mutta noita ei online pelejä mitä oon pelannu on toi ps2 2 tornia joka oli aika lyhyt ja jokseenkin tylsä ja sitten ps2 oli kans joku muu jossa se combat oli tosi erikoinen verrattuna muihin lord of the ringseihin.

Ja Mehii lotro (lord of the rings online :razz:: ) on samanlainen mmorpg ku muut eli groupit ja tälläset löytyy. Lotro vissiin on nykyään f2p.

Ja lollaan niille jotka osti viimevuonna life timen :biggrin::


Tulee vissii syksyllä vasta ilmaseks <: Tiedätkö tuoko tuo maksu jotain lisäalueita vai onko se f2p saman kokoinen? Aatellu alkaa pelaamaan ainoastaan jo sen takia että pääsee suht vapaasti keski-maassa seilaamaan,vaikken tuollaisesta taistelusta tykkääkään.
Viimeksi muokannut Argetlam päivämäärä 23.07.2010, 12:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Silence » 21.07.2010, 11:02

Argetlam kirjoitti:
Silence kirjoitti:Mitä nyt tota lotroo joskus tullu pelattuu. Ihan hieno peli ja hienot grafiikat mut kuitenkin pidän wowista enemmän :smile:: Muuten varmaan pelaisin lotroa...

Mutta noita ei online pelejä mitä oon pelannu on toi ps2 2 tornia joka oli aika lyhyt ja jokseenkin tylsä ja sitten ps2 oli kans joku muu jossa se combat oli tosi erikoinen verrattuna muihin lord of the ringseihin.

Ja Mehii lotro (lord of the rings online :razz:: ) on samanlainen mmorpg ku muut eli groupit ja tälläset löytyy. Lotro vissiin on nykyään f2p.

Ja lollaan niille jotka osti viimevuonna life timen :biggrin::


Tulee vissii syksyllä vasta ilmaseks <: Tiedätkö tuoko tuo maksu jotain lisäalueita vai onko se f2p saman kokoinen? Aatellu alkamaan pelaamaan ainoastaan jo sen takia että pääsee suht vapaasti keski-maassa seikkailemaan,vaikken tuollaisesta taistelusta tykkääkään.

Eiköhän se ihan samankokonen ole. Ties vaikka ite alottelis uudestaan :razz::
Silence
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 883
Liittynyt: 30.04.2008, 06:23
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: WoW: Duokkis
IRC-nick: Silence^

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja MakeMyDay » 21.07.2010, 18:55

PS2:lla olen pelannut leffapelejä jotka olivat lainassa, eniten pidin siis tietysti kolmosesta ja Conquestia en ole kokeillut. Mutta Conquest näyttää mukavalta, koska olen Pandemic-fani ja SWBF on yksi lempipelejäni, joten koko idea massatappeluista LOTR-maailmassa kuulosti kiintoisalta. Peli taitaa olla halpa nykyään..taidan kokeilla jahka saan next gen - konsolin. :D

Pelasin myös sitä vuorotaistelupohjaista LOTR - peliä PS2:lla, nimi ei nyt muistu mieleen.
MakeMyDay
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 142
Liittynyt: 10.07.2010, 18:39
Paikkakunta: Pohjanmaan Skotlanti
RS -hahmo: Melee Huxley

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 21.07.2010, 22:27

MakeMyDay kirjoitti:PS2:lla olen pelannut leffapelejä jotka olivat lainassa, eniten pidin siis tietysti kolmosesta ja Conquestia en ole kokeillut. Mutta Conquest näyttää mukavalta, koska olen Pandemic-fani ja SWBF on yksi lempipelejäni, joten koko idea massatappeluista LOTR-maailmassa kuulosti kiintoisalta. Peli taitaa olla halpa nykyään..taidan kokeilla jahka saan next gen - konsolin. :D

Pelasin myös sitä vuorotaistelupohjaista LOTR - peliä PS2:lla, nimi ei nyt muistu mieleen.


Joo,conquestin aika halvalla saa nykyään,mutta muista että EA sulki nettiserverit eikä netissä pelaaminen ole enää mahdollista. Yksinpelikin kyllä on ihan ostamisen arvoinen,siinä on kuitenkin erikseen hyvä ja paha kampanja.

Tuo vuoropohjainen taistelupeli on The lord of the rings - Third age
Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja MakeMyDay » 21.07.2010, 23:24

Argetlam kirjoitti:
MakeMyDay kirjoitti:PS2:lla olen pelannut leffapelejä jotka olivat lainassa, eniten pidin siis tietysti kolmosesta ja Conquestia en ole kokeillut. Mutta Conquest näyttää mukavalta, koska olen Pandemic-fani ja SWBF on yksi lempipelejäni, joten koko idea massatappeluista LOTR-maailmassa kuulosti kiintoisalta. Peli taitaa olla halpa nykyään..taidan kokeilla jahka saan next gen - konsolin. :D

Pelasin myös sitä vuorotaistelupohjaista LOTR - peliä PS2:lla, nimi ei nyt muistu mieleen.


Joo,conquestin aika halvalla saa nykyään,mutta muista että EA sulki nettiserverit eikä netissä pelaaminen ole enää mahdollista. Yksinpelikin kyllä on ihan ostamisen arvoinen,siinä on kuitenkin erikseen hyvä ja paha kampanja.

Tuo vuoropohjainen taistelupeli on The lord of the rings - Third age


Kiitoksia täydentävästä replyst. Hemmetti vie EA:n kanssa..
MakeMyDay
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 142
Liittynyt: 10.07.2010, 18:39
Paikkakunta: Pohjanmaan Skotlanti
RS -hahmo: Melee Huxley

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Lempsu » 22.07.2010, 00:38

MakeMyDay kirjoitti:PS2:lla olen pelannut leffapelejä jotka olivat lainassa, eniten pidin siis tietysti kolmosesta ja Conquestia en ole kokeillut. Mutta Conquest näyttää mukavalta, koska olen Pandemic-fani ja SWBF on yksi lempipelejäni, joten koko idea massatappeluista LOTR-maailmassa kuulosti kiintoisalta. Peli taitaa olla halpa nykyään..taidan kokeilla jahka saan next gen - konsolin. :D

Pelasin myös sitä vuorotaistelupohjaista LOTR - peliä PS2:lla, nimi ei nyt muistu mieleen.

Itse olen pelannut myös tuota vuorotaistelu LOTR:ia Ps2 hyvä peli mut ei muistu mieleen :D
Lempsu
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1548
Liittynyt: 16.08.2008, 18:53
Paikkakunta: Lohja
RS -hahmo: Lempsu

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 22.07.2010, 16:54

MakeMyDay kirjoitti:
Kiitoksia täydentävästä replyst. Hemmetti vie EA:n kanssa..


Sanoppa muuta :x ei tää mua sinänsä haittaa,en oo ikinä mieltyny tollasee team deathmatchi tai capture the ring tyylisii pelimuotoihin,mutta serkkujen kanssa oli hauskaa pelata kampanjaa yhessä :F

Silence kirjoitti: Ties vaikka ite alottelis uudestaan :razz::


Ilmottele sitten :p itse kuitenkin ehdottomasti ainakin koetan kun uuden koneen muutaman viikon sisällä saa,riippuu jimmsistä.
Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Abbot Phredd » 24.07.2010, 09:39

Oon mä jotai lotr peliä pelannu Ps2:lla, enpähä vaa kauhesti osannu sillo.

Luin jostai lehestä, että LOTRO ois joskus syyskuusta eteenpäi ilmanen. Ainoostaan joku lisämatsku maksais?
Abbot Phredd
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 713
Liittynyt: 29.04.2008, 19:02

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 24.07.2010, 18:43

Abbot Phredd kirjoitti:Oon mä jotai lotr peliä pelannu Ps2:lla, enpähä vaa kauhesti osannu sillo.

Luin jostai lehestä, että LOTRO ois joskus syyskuusta eteenpäi ilmanen. Ainoostaan joku lisämatsku maksais?


On on,beta on jo ilmestyny. Ite alan pelaamaan,ois kiva jossai suomalaisessa porukassa mutten kyllä tuohon kalevala (?) klaaniin vielä aio pyrkiä :F
Viimeksi muokannut Argetlam päivämäärä 03.08.2010, 11:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Sir Hevari » 25.07.2010, 14:45

Lotroa on tullu pelattua ja täytyy sanoa että hyvä on :)
Sir Hevari
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 233
Liittynyt: 24.03.2010, 19:26
Paikkakunta: Jossain Etelä-Pohjanmaalla
RS -hahmo: Sir Hevari

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 01.09.2010, 12:32

Lotro tulee siis ilmaiseksi 10.9! Sillon alkaa aktiivinen peluu mullakin taas,vähän keskeyty ku triali loppu :F
Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja S.A.S. » 02.09.2010, 08:16

Itse on tullut vedeltyä läpi vain LotR: Return of the King ja LotR: The Two Towers. Sitä ensimmäistä olen pelannut hieman kaverilla joskus. (LotR: The Fellowship of the Ring tjsp.)

Turhan helppoja ovat... Eka on kuitenkin hieman vaikeampi, ja siinä on muutenkin kankea ohjaus. :mrgreen:
S.A.S.
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 490
Liittynyt: 30.04.2008, 07:36
Paikkakunta: Espoo
RS -hahmo: 007Samu
IRC-nick: JouluSaatana

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 02.09.2010, 12:33

Niin,itsekkin kaikki pelannut läpi eikä oikeen oo mitään negatiivista sanottavaa,paitsi tuon ensimmäisen osan lievästi sanottuna outo loppu ^^ ja se että kaksi tornia pelistä puuttui multiplayeri.

Mutta ite tykkään vielä enemmän tälläisestä seikkailemisesta ja tutkimisesta ylipäätään,ja lotro on unelmien täyttymys tuon takia. Nykyään peleistä saadaan vielä tehtyä todella näyttäviä,ja on hieno kokemus kun saa itse vaellella keski-maassa ja katsastaa tuttuja paikkoja elokuvista/kirjoista ja suorittaa joko erillisiä tehtäviä tai sitten seurata sitä kunnon stooria. 10.9 Lähtien pelistä tulee vieläpä ilmainen (lukuunottamatta lisäosia,jotka tosin eivät paria kymmentä euroa enempää maksa ja ovat todellakin sen arvoisia)

Tuo ajan kuluminen oli aika jännä juttu myös,yö ja päivä tulee ajallaan ja auringonnousu ja lasku on hienoa katsottavaa pelissäkin jos sopivan paikan löytää,unohtamatta tietenkään lumisateita ja vastaavia :F

Kehotan kokeilemaan trialia nyt ainakin aluksi ;)
Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Lempsu » 19.09.2010, 14:52

Itellä on nyt jonkinlainen ongelma tuon BFME 1 kanssa. Esim ekassa mapissa menee hyvin sit yhtäkkii kaikki tuhoutuu ja tulee defeated.. Broidin koneella pyörittää täydellisesti. Levyssä on kyllä paljon naarmuja mut ostopäivänä oli sama juttu et oisko kellää mitää vinkkei? :lol::
Lempsu
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1548
Liittynyt: 16.08.2008, 18:53
Paikkakunta: Lohja
RS -hahmo: Lempsu

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 14.10.2010, 13:42

: P pitkästä aikaa tiirailemassa tätäkin ketjua.

Lempi,uskosin että johtuu mapista,vai tekeekö tuota joka kentässä? Luultavammin kylläkin ei niiden naarmujen takia asennu kunnolla,ja tekee sitten tuollaista pelissä. Itse sain kynttilällä korjattua yhden pelin,hinkkasin aivan tavallisella kynttilällä koko levyn täyteen ja pyyhin pyyhkeellä pois,en pessyt! Vaha täyttää ne naarmut ja pelin pitäisi toimia moitteetta.

Conquest ei enää ole ostamisen arvoinen,ea sulki nettiserverit mutta riittäähän siinä yksinpelissäkin mättämistä joksikin aikaa.

Suosittelisin kyllä kokeilemaan tuota LOTRO:a,varmasti positiivinen yllätys monelle. War in the north myös tulevaisuudessa varmasti aivan pelattava peli :>

Imperator kirjoitti:War in the northia odottelen kovasti ja toivottavasti tosiaan ei tule kuukausimaksua(?).


No sitä tuskin tarvitsee pelätä,pelihän ilmestyy myös konsoleille :>
Viimeksi muokannut Argetlam päivämäärä 17.10.2010, 12:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Imperator » 14.10.2010, 14:41

Ensimmäiseksi tutustuin LotR-peleihin ala-asteella kaverin ps2:lla, peli taisi olla two towers ja sitähän tuliki sitten enemmänkin hakattua :) .

Viime vuosina on tullut pelailtua Battle for Middle-Earth 2:sta, conguestia ja Lotroakin lyhyesti. Kaikkia siis pc:llä.
Bfme2 on edelleenkin hyvä ja pelattava peli, välillä pelaan vieläkin, jos en muuta keksi. Conguest nyt oli ensimmäisellä pelikerralla mukavaa hakkaamista ja vielä vähän aikaa multiplayerissäkin, kunnes serverit suljettiin. Lotron pelailu jäi lyhyeksi, koska peli ei muutaman päivän päästä enää suostunut toimimaan. Ok peliltä kuitenkin vaikutti

War in the northia odottelen kovasti ja toivottavasti tosiaan ei tule kuukausimaksua(?).
Imperator
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 21
Liittynyt: 11.10.2010, 22:25

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Invincible » 22.10.2010, 17:35

Tuo uusi War in the North kuulostaa aika helvetin asialliselta setiltä. LOTR-peleistä pelikokelmiin tullut vain BFME 2.
Invincible
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 673
Liittynyt: 07.05.2008, 15:00
Paikkakunta: Joensuu
RS -hahmo: -
IRC-nick: Invincible

Re: Taru sormusten herrasta

ViestiKirjoittaja Argetlam » 30.10.2010, 02:04

Argetlam
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 284
Liittynyt: 03.05.2008, 15:51
RS -hahmo: öö..emt
IRC-nick: Argetlam

Seuraava

Paluu Pelurien kuja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa