Valokuvaaminen

Ilkeiden baarinpitäjien hirmuvallan alla oleva majatalo, jossa he kuuntelevat kaikkien huolet ja murheet koskien sitä toista, joidenkin mukaan oikeaa elämää.

Millä kuvaat?

Web-kamera
0
Ei ääniä
Järjestelmäkamera
0
Ei ääniä
Pokkarikamerra
1
50%
Älypuhelin
1
50%
Action-kamera (GoPro jne)
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 2

Valokuvaaminen

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 18.02.2018, 00:52

Milläs kamerakaluilla jengi kuvailee ja mitä jengi valokuvaa? Omaa naamaa vai luontoa, katujen kulkijoita (ihmisiä) vai maisemia?

Mä kuvaan paljon luonnossa ja reissussa, eli paljon luonto- ja maisemakuvia! Myös kaupunkiarkkitehtuuria tulee kuvattua. Koiria kuvaan myös paljon ja ja tommosta. Mun kuvia voi kattoa täältä: https://500px.com/simoikavalko

Kuvaan nyt tälläsellä kalustolla:
Canon 6D ja objektiiveina
Tamron 70-300mm f4-5.6
Samyang 14mm f2.8
Canon 50mm f1.8
Lisäksi on vielä Benronin jalusta käytössä. Kuvaaminen on kivaa! :)
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Valokuvaaminen

ViestiKirjoittaja Ultisti » 18.02.2018, 16:08

Piilokamer..eiku siis. Omaa pärstää joskus ja reissumbääl tulee kans otettuu kuvii maisemist, ihan vaan iPuhelin 6s:llä. Toisinaan kuvaan myös itseäni auton kanssa teiden varsilla sijaitsevilla valtion selfietikuilla.
Kuva
Ultisti
Kartoittaja
Kartoittaja
Avatar
 
Viestit: 73
Liittynyt: 21.11.2008, 18:45
RS -hahmo: Ultist

Re: Valokuvaaminen

ViestiKirjoittaja Low Mike » 16.06.2018, 22:48

En hirveesti napsi valokuvia. Enempi tykkään videota kuvata ihan vaikka vaan vlogaus mielessä, sketsi mielessä tai ylipäänsä huumori mielessä ja jotain vakavempiakin videoita on tehty. Mulla on tällä hetkellä 4 halpaa videokameraa, joista yks on vanha pokkari ja loput videon kuvaakseen suunniteltuja. Pääsääntösesti yhtä kameraa käytän, muita kameroita olen vain haalinut mahdollista tulevaa käyttöä varten.

Vähäiset valokuvat tulee napsittua puhelimella ja ne harvoin päätyy levitykseen, useimmissa tapauksissa niitä ihastelee kaverit jossain whatsapp ryhmässä.
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä |
Low Mike
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 537
Liittynyt: 30.04.2008, 01:47
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Low Mike
Klaani: Runepoli

Re: Valokuvaaminen

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 20.07.2018, 18:20

https://www.digitarvike.fi/product/1051 ... d-g2-canon

Mä ostan tuommosen sitten ku saan tarpeeks rahaa kelalta, sitte on hyvä kuvailla lintuja ja muita eläimiä ku mun hajun takia en pääse muuten kovin lähelle
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland


Paluu Tomuisen tien majatalo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa