Matkustelu ja reissaaminen

Ilkeiden baarinpitäjien hirmuvallan alla oleva majatalo, jossa he kuuntelevat kaikkien huolet ja murheet koskien sitä toista, joidenkin mukaan oikeaa elämää.

Monessako maassa olet käynyt?

1
1
11%
2-3
2
22%
4-10
2
22%
11-29
3
33%
30-99
0
Ei ääniä
100-Melkein kaikissa
0
Ei ääniä
Kai-kissa
1
11%
 
Ääniä yhteensä : 9

Matkustelu ja reissaaminen

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 10.02.2018, 23:32

Nyt kun valtaosa on jo varmaan +15 ja saa matkustaa vanhempien luvalla mummolaakin pidemmälle ni vois keskustella reissaamisesta ja siitä millasia reissuroopeja täällä on!
Mä oon itte matkustellu viime vuosina aika paljon ja tykkään varsinkin roadtripeistä! Mun juttu ei oo oikee koskaan ollu paikoillaan makoilu missään rannalla auringossa (tulee kuuma ja hiki ja hiki valuu kuumalla) mut autoissa on ilmastointi, ainaki mun vuokra-autoissa ku on sen verran paalua. :rolleyes:: So far parhaat roadtripit oon tehny Pohjois-Suomessa ja -Norjassa sekä USAn länsirannikolla. Mikä on sun lempimaa? Mun on Islanti.
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Matkustelu ja reissaaminen

ViestiKirjoittaja nippppppppeli » 18.02.2018, 01:02

Uijjuma tää matkustaminen on mun juttu, kävin viime vuonna ulkomailla (virossa) ja muutama päivä sit kävin helsingissä matkalla:) mihin threadin aloittaja herraisoherra valopää on ajatellut seuraavaksi matkustaa? :)
PS. olis kiva jos vois lukea näistä valokaapelin matkoista lisää, olisko sulla mahollisesti joku matkablogi tms? kiitos jo etukäteen;)
nippppppppeli
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 03.04.2016, 19:25
RS -hahmo: kossukorva

Re: Matkustelu ja reissaaminen

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 18.02.2018, 15:42

nippppppppeli kirjoitti:Uijjuma tää matkustaminen on mun juttu, kävin viime vuonna ulkomailla (virossa) ja muutama päivä sit kävin helsingissä matkalla:) mihin threadin aloittaja herraisoherra valopää on ajatellut seuraavaksi matkustaa? :)
PS. olis kiva jos vois lukea näistä valokaapelin matkoista lisää, olisko sulla mahollisesti joku matkablogi tms? kiitos jo etukäteen;)

Seuraavaks meen varmaanki Jenkkeihin ja suuntana Kalifornia! Pitää jossain välissä tehä topikki ja avata vähän mun matkabloggailua enemmänkin kerta kiinnostaa. :)
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Matkustelu ja reissaaminen

ViestiKirjoittaja Low Mike » 16.07.2018, 21:59

Pentuna ollut äitin mukana vaikka missä. Mutta aikuisiällä omatoimisesti vain ruotsissa.
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä |
Low Mike
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 537
Liittynyt: 30.04.2008, 01:47
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Low Mike
Klaani: Runepoli

Re: Matkustelu ja reissaaminen

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 20.07.2018, 18:18

Mä kävin Singaporessa ja Thaimaa-maassa viime kuussa, oli kivaa ja kuuma.
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Matkustelu ja reissaaminen

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 03.11.2023, 11:59

aikaon kirjoitti:Viimeinen kutsu

Tämä kirjoitus saattaa hyvinkin olla viimeinen kerta, jolloin saat kuulla armollisen Jumalan kutsun.

Ajattele, jos nyt on viimeinen kerta, jolloin sinua kutsutaan taivastielle? Lähtömme hetkeähän ei kukaan tiedä. Jo huomenna saattaa kaikki olla ikuisesti myöhäistä.

”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. ” 2 Kor. 5:20. ”Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan Hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.” 2 Kor. 6:1,2.

Mistä Jeesus tahtoo Sinut pelastaa? Raamattu vastaa:
”Minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.” Ilm. 20:11-15.

Jeesus tahtoo siis pelastaa Sinut kadotuksen ikuiselta tulijärveltä. Miksi? Koska Hän rakastaa Sinua ja on kuollut ristillä syntiesi edestä. Sinä olet kerran oleva viimeisellä tuomiolla vastaamassa, miten suhtauduit tähän armokutsuun. Siellä Jumala vahvistaa Sinun oman valintasi.

Näin sanoo Raamattu:
”Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti… Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä… Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.” Matt. 25:32-46.

Voit siis tänään ottaa pelastuksen vastaan sen perusteella, mitä Jeesus teki puolestasi ristillä. Hän antoi elämänsä, kuoli ruoskittuna ja verta vuotavana Vapahtajana koko maailman syntien edestä. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi…” Jesaja 53:5.

Raamattu sanoo: ”Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla…” Room. 3:23. Ja: ”Synnin palkka on kuolema (ikuinen ero Jumalasta ja Hänen Taivaastaan), mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.” Room. 6:23.

Ihmisen on pelastuttava tämän elämän aikana. Ajan päätyttyä ei enää koskaan ole mahdollisuutta saada syntejään anteeksi. ”Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi…” Mark. 2:10.

Rukoile tänään selvällä äänellä näin:
Pyhä Jumala. Anna anteeksi minun suuret syntini ja se, että olen elänyt synnin tilassa, erossa Sinusta. Kadun syntielämääni, ja teen nyt siitä parannuksen. Tahdon, että Jeesuksen sijaisuhri luetaan minun hyväkseni. Valitsen tässä hetkessä tulla uskoon ja alan elää sinun tahtosi mukaisesti. Kerron sitten ratkaisustani kaikille omaisilleni, tuttavilleni jne.. Olen uskossa julkisesti. Rukoilen Herrani ja Vapahtajani, Jeesuksen Kristuksen Nimessä.
Aamen.

Rukoile edellinen rukous tosissasi sitä tarkoittaen. Tämän jälkeen Sinulle kuuluu Jumalan lupaus: ”Jokainen, joka uskoo Häneen, saa synnit anteeksi Hänen kauttansa.” Apt. 10:43. Sinä olet armahdettu Jumalan lapsi matkalla Taivaaseen. Seuraava askel on kasteelle tuleminen, jossa sinut kastetaan upotuskasteella vedessä Jeesuksen Kristuksen nimeen. Apt. 2:38,41.

http://www.Jeesus-on-Herra.com


Menikö vähä väärään paikkaan? Ei liity mitenkään matkusteluun...
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Matkustelu ja reissaaminen

ViestiKirjoittaja The_Rest » 09.11.2023, 18:00

Valokaapeli kirjoitti:Menikö vähä väärään paikkaan? Ei liity mitenkään matkusteluun...

Aiheena selvästi ns. viimeinen matka.
Kuva
The_Rest
kisse
kisse
Avatar
 
Viestit: 1337
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
Paikkakunta: twg discord
Discord nick: Liian pitkä tähän...

Re: Matkustelu ja reissaaminen

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 24.11.2023, 13:34

The_Rest kirjoitti:
Valokaapeli kirjoitti:Menikö vähä väärään paikkaan? Ei liity mitenkään matkusteluun...

Aiheena selvästi ns. viimeinen matka.

onko se viiminen matka jos taivaassa voi elään ikuisesti? silloha voi reissata ikuisesti :thinking:: :bro::
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland


Paluu Tomuisen tien majatalo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa