Videon tekeminen ja julkaiseminen

Runepolin asukkaiden laatimia opastuksia erinäisiin puuhiin.
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=68

Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Dailunch » 01.09.2008, 16:36

Tekijänoikeudet:

Kuva

Teos on suojattu CCreative Commons Nimeä-Epäkaupallinen-Ei muutettuja -lisenssillä. Jos lisenssiä rikotaan, minulla on oikeustoimiin tekijänoikeuden rikkomisen vuoksi. Varoitan, älä kopioi ilman, että mainitset lisenssiehdot ja nimeni teoksen julkaisun yhteydessä.

Tarkemmat ehdot:

Kuva

Täydelliset ehdot.




Kuva


Jees, tätä on toivottu, ja aivan, olen tekemässä tätä. Päästän teidät HyperCamin saloihin, muokkaukseen, ja totta kai, julkaisemiseen YouTubessa. On tietty olemassa myös muita ohjelmia, mutta tällä kertaa opetan teitä HyperCamilla kuvaamsieen. HyperCamilla näkyy yläkulmassa teksti, mutta sen saa poissa lisenssillä, joita löytää kyllä suuren liudan netistä, mutta lopetetaan siihen tällä kertaa. Minulta saa lisenssin kyllä yksityisviestillä.

Huomaa, että käyttöjärjestelmäsi täytyy olla Windows Vista, XP, 2000, 98, Me tai NT.

Mutta nyt, päästän teidät videoiden saloihin!


Kuva


Kuvaaminen:

1. Lataa HyperCam. Mene osoitteeseen http://www.hyperionics.com/hc/, ja lataa uusin Hypercam painamalla kohtaa Download HyperCam.
Kuva

2. Kun olet painanut linkkiä, niin lataa se toisesta serveristä painamalla linkkiä. Nyt eteesi pitäisi tulla latausikkuna. Valitse kohta save file/lataa tiedosto.
Kuva

3. Kun olet valinnut save file/lataa tiedosto, valitse kansio johon tallennat tiedoston, ja valitse tallenna.

Kuva

4. Kun tiedosto on latautunut, avaa kansio, johon tallensit HyperCamin. Avaa tiedosto, ja valitse suorita.

Kuva

5. Eteesi pongahtaa ikkuna, joka varmistaa, että haluat asentaa HyperCamin. Hyväksy varoitus.

Kuva

6. Kun olet hyväksynyt varoituksen, sinun täytyy hyväksyä lisenssisopimus. Hyväksy se, ja paina next.

Kuva

7. Sen jälkeen eteen pongahtaa ikkuna, jonka tehtävänä on asentaa HyperCam johonkin kohteeseen. Valitse itesellesi sopiva kansio, ja paina OK. Alhaalla valintana on myös, haluatko asentaa ohjelman vain itsellesi, vai kaikille käyttäjille.
Kuva

8. Jos asennus onnistui, eteesi pitäisi tulla seuraavanlainen ikkuna:
Kuva

9. Avaa HyperCam haluamastasi kohteesta. Nyt alkaa se ihanin osuus, KUVAAMINEN!

10. Valitse haluamasi kohde mihin video tallennetaan, valitsemalla kohta AVI file. Voit halutessasi muuttaa muita asetuksia, ja saada myös musiikit videoon painamalla kohdan "Record sound" päälle.

Kuva

11. Avaa kohta Screen area, jotta voit valita haluamasi kuvausalueen. Voit valita haluamasi kuvausalueen kahdella tavalla, joko valitsemalla ikkunan, tai valitsemalla itse alueen. Kun teet itse alueen, laitat hiiren pohjaan ja vedät itsellesi sopivan alueen. Ikkunamalli näyttää ikkunan korostetusti, jota käyttää.

Kuva

12. Ala kuvaamaan! Kun asetukset on säädetty, alkaa siis kuvaaminen. Kuvaus tapahtuu joko painamalla nappia Start Rec. tai painamalla F2. Kuvaaminen loppuu, kun painat taas F2.
Kuva


Kuva



Editoiminen

Jos käyttöjärjestelmäsi on Windows XP, tai Vista, tietokoneeltasi pitäisi löytyä Windows Movie Maker. Jos et omista sitä, niin lataa se täältä. Jos käyttöjärjestelmäsi on XP:tä vanhempi, hanki jokin toinen editointiohjelma, kuten Sony Vegas.

1. Jos et tiedä, missä Movie Maker on, etsi se painamalla ensin Käynnistä, sitten etsi. Kirjoita tiedostonimeksi Windows Movie Maker, ja hakukohteeksi oma tietokone. Tämän jälkeen paina etsi nappia, ja odota että tiedosto löytyy. Etsinnässä voi kulua muutama minuutti.
Kuva

Tiedoston löytää myös käsin kohteesta "C:\Program Files\Movie Maker\moviemk.exe".

2. Kun tiedosto on löytynyt, avaa se kaksoisklikkaamalla.

3. Kun Movie Maker on auennut, tuo video. Kuva

4. Kun video on tuotu, aloita muokkaaminen. Netissä on kattavia ohjeita muokkaukseen, esimerkiksi http://www.jyu.fi/erillis/thk/thk-ohjeet/tutoriaalit/digitaalinen-videoeditointi/editohje_moviemaker2.pdf


Kuva



Julkaiseminen

1. Mene osoitteeseen http://www.youtube.com

2. Rekistöröidy palveluun painamalla yläkulmassa linkkia Sign up.

Kuva

3. Täytä tiedot, jotka rekistöröimisessä pyydetään. Lue palvelun säännöt, ja hyväksy ne.

Kuva

4. Kun olet rekistöröitynyt palveluun, lue sähköpostisi ja aktivoi tili. Tilin voi aktivoida linkistä, joka löytyy sähköpostista.

5. Kun olet aktivoinut tilisi, tilin pitäisi olla kirjautuneena sisään. Jos olet jo tehnyt videon, voit jo lisätä sen... YouTubeen!

6. Lisää video painamalla kohtaa Upload.

Kuva

7. Määrittele otsikot ja muut asetukset videolle. Hyväksy muutokset painamalla Upload a video.

Kuva

8. Kun elokuvasi on tallennettu, lisää se YouTubeen. Paina kohtaa Browse, ja etsi se koneeltasi. Kun olet löytänyt tiedoston, paina kohtaa Upload Video.

Kuva

Lisäämisessä kestää jonkin aikaa. Odota, kunnes video on latautunut YouTuben palvelimelle.

9. Kun video on lisätty, pitäisi eteesi tulla seuraava teksti: Video Upload - Upload Complete. Paina tämän jälkeen kohtaa go to my videos. Voit myös lisätä videon omille kotisivuillesi kopioimalla laatikossa olevan tekstin.

Kuva

10. Näet videon painamalla play.

Kuva

11. Nyt videon pitäisi avautua. Ole ylpeä itsestäsi! Olet saanut videon tehtyä! Minulla video näyttää tältä: http://www.youtube.com/watch?v=GklzJ-m865I

Kuva



Kuva

Kiitokset

Dailunch
Photobucket
Hyperionics
YouTube
Runepoli
Creative Commons Finland
Viimeksi muokannut Dailunch päivämäärä 21.09.2008, 20:18, muokattu yhteensä 11 kertaa
Dailunch
 

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - KUVAUS TEHTY.

ViestiKirjoittaja ConneX » 01.09.2008, 17:56

Jepu kirjoitti:joo tapahtuu tälleen, se loadaa sitä ja sit sivua ei voi näyttää. mikä helvetti on vikana? tallensin sen elokuvana...

http://img222.imageshack.us/img222/4953/lolwd3.png

http://img204.imageshack.us/img204/9772/loolld5.png

osaisitko auttaa? en oo saanu edes apua suomalaisista guideista ku tulee vaan se sivua ei voi näyttää..

Minkäs kokonen tiedosto on :DDDD
ConneX
Banned
 
Viestit: 662
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - KUVAUS TEHTY.

ViestiKirjoittaja ConneX » 01.09.2008, 19:16

Jepu kirjoitti:koko: 40,7 Mt

pituus: 1 min 54 sekunttia

tyyppi: video leike :neutral::

ja jos on liian suuri miten sen saa surkeemmaks -.-

Pienemmäks sen saa ku pakkaat kodekeilla.
Xvid on hyvä.
Viimeksi muokannut ConneX päivämäärä 07.09.2008, 16:52, muokattu yhteensä 1 kerran
ConneX
Banned
 
Viestit: 662
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - KUVAUS TEHTY.

ViestiKirjoittaja Dailunch » 03.09.2008, 19:50

Jepu kirjoitti:
ConneX kirjoitti:
Jepu kirjoitti:koko: 40,7 Mt

pituus: 1 min 54 sekunttia

tyyppi: video leike :neutral::

ja jos on liian suuri miten sen saa surkeemmaks -.-

Ei sitä suuremmaks kannata laittaa. Pienemmäks sen saa ku pakkaat kodekeilla.
Xvid on hyvä.


täh en älynny mitää mitä selitit...?
en oo oikein hyvä näissä tietokone jutuissa. :redface:: :rolleyes::
Sun pitäis saada se aviksi. Googleta wmv avi converter, niin alkaa löytymään.

Ile kirjoitti:joo mä latasin ja ku yritän laittaa sen käyntii tulee joku virhe et se pitää sulkee :lol::
Laitas kuvaa tulemaan.


Jees, huomenna voisin jatkaa guiden tekemistä, kun on aikaa. Minulla ei ole ollut lähiaikoina aikaa tehdä tätä, pahoittelen.
Dailunch
 

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - 3/4 tehty

ViestiKirjoittaja Killeri » 05.09.2008, 19:24

no khyll kaikki osaa käyttää hyber kamii jos täällä ei oo alle 13 vuotiaita mutta loistava guiden alku kuitenkin ;)
Killeri
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 451
Liittynyt: 03.05.2008, 14:16
Paikkakunta: Lieksa
RS -hahmo: 88killer88
IRC-nick: Killer88
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - 3/4 tehty

ViestiKirjoittaja Dey » 05.09.2008, 20:39

Hyvä quidehan tuo on. Loppuun vaan. :P

Ittehän meninki vidin kuvaus quidea toivomaan. :D
Dey
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
Avatar
 
Viestit: 560
Liittynyt: 27.05.2008, 15:00
IRC-nick: Dey

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - 3/4 tehty

ViestiKirjoittaja Randurel » 06.09.2008, 12:21

99killer99 kirjoitti:no khyll kaikki osaa käyttää hyber kamii jos täällä ei oo alle 13 vuotiaita mutta loistava guiden alku kuitenkin ;)

Ikä ei ole tässä asiassa lähellekään ratkaiseva tekiä. Ja täällä on paljonkin alle 13-vuotiaita.

Njäh, kai tuosta voi ollakin jollekulle apua. _o/ Saadaan tästäkin triidi, johon voidaan linkkaa tekniikkaboardilla. _o/
Randurel
Savenvalaja
Savenvalaja
Avatar
 
Viestit: 1228
Liittynyt: 29.04.2008, 19:14
IRC-nick: Front_slash

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - 3/4 tehty

ViestiKirjoittaja Aaltonen » 07.09.2008, 11:02

Päätän tän kysymyksen laittaa nyttähän jos vaikka joku täältä osais vastata. Kysymys koskee siis Windows Movie Maker:ia, eli kun käynnistän moviemakerin se aukeaa normaalisti mutta jos koitan lisätä sinne nauhoitettuja clippejä niin se sulkee itse itsensä, ja sen jälkeen tulee se virheraportti" homma. Oon koittanu asentaa uudelleen mutta ei onnistu, ja vielä ihmeellisempää on se että moviemakeria en löydä enää Käynnistä-valikosta vaan joudun sen etsimään, voisiko tämä johtua siitä että koneella on ns. "fake" windows, vai siit' että olen sen kerran poistanut?

Vastauksia.
Aaltonen
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 31
Liittynyt: 18.06.2008, 00:24
RS -hahmo: -
IRC-nick: Madly

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - 3/4 tehty

ViestiKirjoittaja Lusikka666 » 07.09.2008, 16:33

Aaltonen kirjoitti:Päätän tän kysymyksen laittaa nyttähän jos vaikka joku täältä osais vastata. Kysymys koskee siis Windows Movie Maker:ia, eli kun käynnistän moviemakerin se aukeaa normaalisti mutta jos koitan lisätä sinne nauhoitettuja clippejä niin se sulkee itse itsensä, ja sen jälkeen tulee se virheraportti" homma. Oon koittanu asentaa uudelleen mutta ei onnistu, ja vielä ihmeellisempää on se että moviemakeria en löydä enää Käynnistä-valikosta vaan joudun sen etsimään, voisiko tämä johtua siitä että koneella on ns. "fake" windows, vai siit' että olen sen kerran poistanut?

Vastauksia.


Veikkaan että johtuu siitä että sulla on "piraatti Windows" joten nää Windowsin perus ohjelmat ei toimi sulla.
Mihin muotoon ne sun video clippis on tallennettu? Tuo movie maker ei tue muuta kuin paria tiedostotyyppiä
( wmv, avi.. )
Lusikka666
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 02.05.2008, 20:52
Paikkakunta: Ulvila
RS -hahmo: Lusikka666
IRC-nick: unwanteet
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - 3/4 tehty

ViestiKirjoittaja Dailunch » 10.09.2008, 20:02

Lusikka666 kirjoitti:
Aaltonen kirjoitti:Päätän tän kysymyksen laittaa nyttähän jos vaikka joku täältä osais vastata. Kysymys koskee siis Windows Movie Maker:ia, eli kun käynnistän moviemakerin se aukeaa normaalisti mutta jos koitan lisätä sinne nauhoitettuja clippejä niin se sulkee itse itsensä, ja sen jälkeen tulee se virheraportti" homma. Oon koittanu asentaa uudelleen mutta ei onnistu, ja vielä ihmeellisempää on se että moviemakeria en löydä enää Käynnistä-valikosta vaan joudun sen etsimään, voisiko tämä johtua siitä että koneella on ns. "fake" windows, vai siit' että olen sen kerran poistanut?

Vastauksia.


Veikkaan että johtuu siitä että sulla on "piraatti Windows" joten nää Windowsin perus ohjelmat ei toimi sulla.
Mihin muotoon ne sun video clippis on tallennettu? Tuo movie maker ei tue muuta kuin paria tiedostotyyppiä
( wmv, avi.. )
Poista wanha ja asenna uusi netistä.
Dailunch
 

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - 3/4 tehty

ViestiKirjoittaja Dailunch » 15.09.2008, 18:51

up
Dailunch
 

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen *KESKEN* - 3/4 tehty

ViestiKirjoittaja Dailunch » 19.09.2008, 15:24

Dailunch kirjoitti:up
mit
Dailunch
 

Re: RuneScape videon tekeminen ja julkaiseminen *HIEMAN KESKEN*

ViestiKirjoittaja Temeee. » 19.09.2008, 19:25

Hypercam toimii myös vistalla. Kokemusta on :lol: :lol::

Dailunch kirjoitti:Huomaa, että käyttöjärjestelmäsi täytyy olla Windows XP, 2000, 98, Me tai NT.
Temeee.
Banned
 
Viestit: 2027
Liittynyt: 03.05.2008, 11:20

Re: RuneScape videon tekeminen ja julkaiseminen *HIEMAN KESKEN*

ViestiKirjoittaja Santru » 20.09.2008, 18:19

Jepu kirjoitti:voitko sit kertoo miten laittaa musiikit videoon ja tekstei :redface:: :redface:: :redface::

Tarvitset jonkin kuvankäsittelyohjelman. Esim. windows movie maker löytyy melkein joka koneelta. Parempia ovatkin sitten vaikkapa Sony Vegas.
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Re: RuneScape videon tekeminen ja julkaiseminen *HIEMAN KESKEN*

ViestiKirjoittaja Meetu » 20.09.2008, 19:43

Ihan hyvä alku ;)
Meetu
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 710
Liittynyt: 30.04.2008, 13:10
RS -hahmo: Meetu13
IRC-nick: Meetu

Re: RuneScape videon tekeminen ja julkaiseminen *HIEMAN KESKEN*

ViestiKirjoittaja Dailunch » 21.09.2008, 14:56

Meetu kirjoitti:Ihan hyvä alku ;)

^^
Tässä esimerkki miten ei pidä kommentoida. Tämä ei auta yhtään tekijää :|

MUISTAKAA kommentoida kunnolla, ja myös PERUSTELKAA, miksi näin.
Dailunch
 

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Randurel » 21.09.2008, 19:05

Emmä oikeen tiiä mitä mun tähän pitäsi postata, kun käskit niin tehdä.

Ihan hyvin kirjoitettu, ehkä olisit voinut tuosta asennuksesta nipistää poies ja kirjoittaa enemmän tähän tosta editointivaiheesta. Ihan hyvää kieltä ja hyvin kuvitettu. Liimat @ tekniikkaboardi plz. No, on täst aiheest tehdyt kysymykset vähentyny muutenki siel. ;o

EDIT\\ Plz, postaa koko lisenssiteksti. ;o Ja muutenki iha hyvä julkasta sun nimelläs varustettuna, ku ei tiedetä sun nimeeskä. :D
Randurel
Savenvalaja
Savenvalaja
Avatar
 
Viestit: 1228
Liittynyt: 29.04.2008, 19:14
IRC-nick: Front_slash

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Dailunch » 21.09.2008, 20:00

Randurel kirjoitti:Emmä oikeen tiiä mitä mun tähän pitäsi postata, kun käskit niin tehdä.

Ihan hyvin kirjoitettu, ehkä olisit voinut tuosta asennuksesta nipistää poies ja kirjoittaa enemmän tähän tosta editointivaiheesta. Ihan hyvää kieltä ja hyvin kuvitettu. Liimat @ tekniikkaboardi plz. No, on täst aiheest tehdyt kysymykset vähentyny muutenki siel. ;o

EDIT\\ Plz, postaa koko lisenssiteksti. ;o Ja muutenki iha hyvä julkasta sun nimelläs varustettuna, ku ei tiedetä sun nimeeskä. :D
Juu, editoinnista voisin tässä joskus kirjotella, kun on aikaa :P Antaa päättäjien päättää, antaako olla täällä, vai tekniikkaboordilla.

Nooh, voi kait tota lisenssiä laajentaa jos kerran niin vaadit <3
Dailunch
 

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Wcp » 05.10.2008, 08:34

HyperCam 2 on kyl aika lelu, kuvan laatu paskaa, ja jos äänet ottaa niin äänen laatu paskaa... Itse jaksoin käyttää HyperCamii 2 päivää, ja sit vaihdoin rekisteröityyn Camtasiaan, joka maksoi 0e. Camtasialla voi myös tehdä nämä perus edittaukset paremmin kuin WMM. Kaikki zoomaukset ja hidastukset onnistuu, mutta HyperCamilla / WMM ei oikeen onnistu mikään. Guide on hyvä, eikä mitään vikaa, mutta silti kyseinen ohjelma on täyttä roskaa.

ps. youtube kusee myös kuvanlaadun. 8-)
Wcp
Banned
 
Viestit: 562
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Dailunch » 05.10.2008, 12:20

Wcp kirjoitti:HyperCam 2 on kyl aika lelu, kuvan laatu paskaa, ja jos äänet ottaa niin äänen laatu paskaa... Itse jaksoin käyttää HyperCamii 2 päivää, ja sit vaihdoin rekisteröityyn Camtasiaan, joka maksoi 0e. Camtasialla voi myös tehdä nämä perus edittaukset paremmin kuin WMM. Kaikki zoomaukset ja hidastukset onnistuu, mutta HyperCamilla / WMM ei oikeen onnistu mikään. Guide on hyvä, eikä mitään vikaa, mutta silti kyseinen ohjelma on täyttä roskaa.

ps. youtube kusee myös kuvanlaadun. 8-)
Itsellähän on rekistöröity HyperCam, tulee vitusti parempi laatu. Ja totta, Tube kusee laadun, voisin kenties laittaa Filefronttiinlaitto-ohjeen tähän.

Itse en ole kokeillut Camtasiaa, myös Pinnacle studio on hyvä vaihtoehto. Kerran koulussa kokeilin, hyvin perusedit onnistuu, ja on myös helppo käyttää :P
Dailunch
 

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Hense » 07.10.2008, 19:09

Hyvä guide, auttaa monia uusia varmasti käyttämään hypercamia ja muita kuvausohjelmia. Ja myös editoimaan. Rateen tästä guidesta sulle 9. Sain estot kun kirjoitin :D sun videoon.
Hense
Karnevalisti
Karnevalisti
Avatar
 
Viestit: 611
Liittynyt: 30.04.2008, 16:24

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Strange Ice0 » 09.10.2008, 14:24

Minulla on semmoinen ongelma editoimisen kanssa että kun painan tuota "tuo ääni tai musiikki"-nappia (windows movie maker) ja kun valitsen muskiikin niin siihen tulee tämmöinen teksti:

Kohdetta C:\Documents and Settings\emsku\Työpöytä\lol\01 Through the fire and flames.mp3 ei voi tuoda. Valittu tiedosto ei kelpaa tai se on viallinen.

Mitä tehdä? :oops:
Strange Ice0
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 86
Liittynyt: 04.05.2008, 11:47
RS -hahmo: Strange ice0
Klaani: Fin Explorers

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Dailunch » 11.10.2008, 17:22

Ikk kirjoitti:Minulla on semmoinen ongelma editoimisen kanssa että kun painan tuota "tuo ääni tai musiikki"-nappia (windows movie maker) ja kun valitsen muskiikin niin siihen tulee tämmöinen teksti:

Kohdetta C:\Documents and Settings\emsku\Työpöytä\lol\01 Through the fire and flames.mp3 ei voi tuoda. Valittu tiedosto ei kelpaa tai se on viallinen.

Mitä tehdä? :oops:
Kokeiles sulkea toisto-ohjelmat, sun muut härpäkkeet :P
Dailunch
 

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Strange Ice0 » 11.10.2008, 20:05

Dailunch kirjoitti:
Ikk kirjoitti:Minulla on semmoinen ongelma editoimisen kanssa että kun painan tuota "tuo ääni tai musiikki"-nappia (windows movie maker) ja kun valitsen muskiikin niin siihen tulee tämmöinen teksti:

Kohdetta C:\Documents and Settings\emsku\Työpöytä\lol\01 Through the fire and flames.mp3 ei voi tuoda. Valittu tiedosto ei kelpaa tai se on viallinen.

Mitä tehdä? :oops:
Kokeiles sulkea toisto-ohjelmat, sun muut härpäkkeet :P


En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit toisto-ohjelmilla, mutta lisäisin vielä että muilla kappaleilla se onnistuu moitteettomasti. :thinking::
Strange Ice0
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 86
Liittynyt: 04.05.2008, 11:47
RS -hahmo: Strange ice0
Klaani: Fin Explorers

Re: Videon tekeminen ja julkaiseminen

ViestiKirjoittaja Wcp » 12.10.2008, 10:13

^ Sit voisit ehkä päätellä että musiikkitiedostossas vikaa, lataa uudestaa se sama biisi..
Wcp
Banned
 
Viestit: 562
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23

Seuraava

Paluu Asukkaiden neuvot ja oppaat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa