NXT-kuvaketju

Yleistä keskustelua Runescapeen liittyen
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=71

NXT-kuvaketju

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 19.02.2016, 23:31

Chatissa ehdotettiin, että voitaisiin pitää pientä galleriaa uuden clientin suomista mahdollisuuksista. Hyvä ajatus. Parannan aloituspostia myöhemmin, nyt en työpäivän jäljiltä jaksa paljoa kirjoitella, mutta jaksan kyllä suositella jokaista pystyvää asentamaan NXT:n

Kuva
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: NXT-kuvaketju

ViestiKirjoittaja Voya » 20.02.2016, 19:25

Minulla ei ole tässä omaa kuvaa, mutta tässä linkki erään toisen pelaajan kuvagallerian, jossa on melko kattavasti kuvia melko monista RuneScapen paikoista.

Olen itse betaa tässä myös testaillut, ja on toiminut oikein hyvin. Grafiikat ovat aivan loistavat (<3 draw distance), ja maksimigrafiikoillakin suorituskyky/FPS on suurempi kuin nykypelissä. Näytön puolisatunnainen välkkyminen ainoa huono puoli tällä hetkellä, mutta sekin toivottavasti korjataan pian. Joitain muitakin pieniä bugeja tietenkin on, mutta siitä huolimatta se on toiminut paljon paremmin mitä olisin osannut odottaa.

En malta odottaa, että kaikki bugit on korjattu ja tämä client tulisi pysyvästi käyttöön. :D
Voya - the Quest Master, owner of three quest capes and the lore expert of RuneScape
Voya
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2039
Liittynyt: 19.07.2009, 18:27
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Voya
IRC-nick: Voya
Klaani: Runepoli
Discord nick: Voya

Re: NXT-kuvaketju

ViestiKirjoittaja Gothim » 21.02.2016, 10:50

Polypore dungeon ja Prifddinas

Kuva
Kuva
Kuva
Gothim
Kartoitusvastaava
Kartoitusvastaava
Avatar
Kaartilainen
 
Viestit: 1959
Liittynyt: 09.08.2011, 16:33
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
RS -hahmo: Cyna
IRC-nick: Gothim
Klaani: Runepoli
Discord nick: Cyna#8232

Re: NXT-kuvaketju

ViestiKirjoittaja Lahis » 29.02.2016, 19:45

Voya kirjoitti:Minulla ei ole tässä omaa kuvaa, mutta tässä linkki erään toisen pelaajan kuvagallerian, jossa on melko kattavasti kuvia melko monista RuneScapen paikoista.


Näkee kyllä kuinka järkyttävän eritasoisia alueita näin vanhassa pelissä on. Uudemmat alueet on ihan OK näköisiä, wanhimmat paikat todella yksinkertaisia ja tylsiä eikä niitä mikään uusi grafiikkamoottori paranna. Pitäisi tehdä täysin uusiksi, monesti jopa kaupunkituunnittelusta lähtien.

Myös mittakaava tulee ongelmaksi piirtoetäisyyden kasvaessa. Nyt alkaa oikeesti näkemään miten vierivieressä kaikki kylät on.
Kuva
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis


Paluu Kapakka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa