Runepolin FC/CC qc-levutus

Yleistä keskustelua Runescapeen liittyen
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=71

QC-lvl raja?

Äänestys päättyi 16.12.2012, 00:14

70
9
21%
80
34
79%
 
Ääniä yhteensä : 43

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja HSAVS4 » 29.12.2012, 08:04

xpellex en näe mitään yhteyttä itse aiheeseen tuossa sun viestissä/turhassa lässytyksessä ite topicciin? :D mun viestissä pointti oli se että sitä qc rajotusta vois laskea 65 tai 70 ? ja se että kuuden ihmisen ääni näinkin "suuressa" yhteisössä riitti muuttamaan noinkin suuren asian on mun mielestä HELVETIN NAURETTAVAA. :evil:
HSAVS4
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 46
Liittynyt: 09.10.2011, 01:35
Paikkakunta: 06
RS -hahmo: T oni
IRC-nick: hsavsa
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja Santru » 29.12.2012, 12:11

HSAVS4 kirjoitti:xpellex en näe mitään yhteyttä itse aiheeseen tuossa sun viestissä/turhassa lässytyksessä ite topicciin? :D mun viestissä pointti oli se että sitä qc rajotusta vois laskea 65 tai 70 ? ja se että kuuden ihmisen ääni näinkin "suuressa" yhteisössä riitti muuttamaan noinkin suuren asian on mun mielestä HELVETIN NAURETTAVAA. :evil:

Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa jos et Lightdragonin viestiä tajunnut. Sun pointtis tuli esille, että tahdot laskea rajaa, mutta et anna mitään perusteluja sille. Vähäisestä äänimäärästä jokainen taas voinee syyttää itseään jos ei voi vaivautua foorumeille yhtä äänestysnappia painamaan tai kertoa niitä omia mielipiteitään ennen sitä muutosta. Ääniä tuli sitä paitsi enemmän kuin kuusi, koska laskit vain viestit tuohon mukaan.
Kuva
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 29.12.2012, 13:00

HSAVS4 kirjoitti:se että kuuden ihmisen ääni näinkin "suuressa" yhteisössä riitti muuttamaan noinkin suuren asian...

On loistava osuitus toimivasta demokratiasta ja päättäjien kyvystä hallita yhteisöä oikein.

Aikaa oli varmasti tarpeeksi äänestää sekä tässä, että aiemmassa topikissa jossa mietittiin nostoa ja demokratian mukaan enemmistön toiveiden mukaan mennään ja ne ketä ei äänestä ei ole oikeutettuja siitä valittamaan.

Jos et näinkään pitkässä ajassa saanut katkaistua sitä expaamisputkeasi sen minuutin ajaksi, jonka äänestäminen vaatii niin vaihtoehtoja on 3:

1) Ei kiinnostanut ja ei ole oikeutta valittaa päätöksestä
2) Ei oo varaa missata gametickkei, mutta ei sillon oo aikaa sitä qc-spämmiäkään laittaa
3) Ei käy foorumeilla viikkoihin? Osoitus todellisesta aktiivisuudesta ja silloin varmaan kuuluisikin saada äänestää tälläisestä asiasta...

Ja äänestys ei myöskään jäänyt yhdestä äänestä kiinni, joten ei voida vedota siihenkään, että joku poikkeuksellisesti ei päässyt koneelle.

Demokratia on toteutunut ja mielestäni on naurettavaa edes pohtia nyt tuon rajan laskua taas, kun selkeästi enemmistö pitää vieläkin rajaa liian matalana (viestien perusteella, enkä ehdota asialle tapahtuvan mitään)...
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja Letski » 02.01.2013, 12:36

95+ tai only 99s
Letski
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 283
Liittynyt: 20.05.2008, 07:28

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja Onzy » 02.01.2013, 15:58

Letski kirjoitti:95+ tai only 99s

tää
Onzy
Kynttiläntekijä
Kynttiläntekijä
 
Viestit: 1369
Liittynyt: 16.07.2012, 15:54
RS -hahmo: Onzym

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja sir mikko99 » 04.01.2013, 01:11

Jos oon Fc:ssä tekemisissä low level pelaajien kanssa ni kyllä mua kiinnostaa niitten levutukset yhtälailla ku kokeneempien pelaajien. Eikä se mun mielestä aiheuta yhtään vähemmän spämmiä jos joku sanoo vaikka "jee 77 hunter". Muutenki tuo qc-levutus on hyvä juttu, ei tuu huomionkipeitä ihmisiä heittelemään fake-levutuksia. Muistan ku ite sain esim. 70 farming nii tuntu sekin saavutukselta,samalla lailla tuntuis vaikka saisin sen 2013. Kyllähän se tuntuis pikkusen pahalta jos en sais ilmoittaa siitä chatissa samalla tavalla ku hi-lvl pelaajat. Tulee mieleen ettei ketään kiinnosta/kukaan ei halua kuulla. Eihän tuo iso juttu ole, mutta kyllä pienetki asiat vaikuttaa chatissa viihtyvyyteen. Edes tasakymmenet sais olla poikkeuksena. Ainaki FC:n puolella jonkilainen raja on hyvä olla, koska ei voi nyt olettaa että kaikki ymmärtää/välittäää miten paljon siitä tulee spämmiä jos vaikka otat 1-30 prayer frost boneilla ja QC:tat jokaikisen levutuksen :rolleyes::. 50 oli ihan ok.
Viimeksi muokannut sir mikko99 päivämäärä 04.01.2013, 01:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
sir mikko99
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 675
Liittynyt: 07.05.2008, 14:59
RS -hahmo: th heretic

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja SlayNskillz » 11.01.2013, 22:04

Runepoli CC skill qs ois hyvä se 80+ imo.
-SlayNskillz
SlayNskillz
Uurtaja T4
Uurtaja T4
Avatar
 
Viestit: 169
Liittynyt: 27.07.2012, 00:46
Paikkakunta: Helsinki
RS -hahmo: SlayNskillz

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja HSAVS4 » 12.01.2013, 11:18

cc:ssä se raja vois ollakki sen 80 tai ehkä jopa 85 mutta olen pistänyt merkille että nyt kun levutus rajaa on muutettu niin harvemmin ketään nykyään edes onnittelee mistään saavutuksesta = ) ? just btw
HSAVS4
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 46
Liittynyt: 09.10.2011, 01:35
Paikkakunta: 06
RS -hahmo: T oni
IRC-nick: hsavsa
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja Wb_ » 12.01.2013, 12:09

HSAVS4 kirjoitti:cc:ssä se raja vois ollakki sen 80 tai ehkä jopa 85 mutta olen pistänyt merkille että nyt kun levutus rajaa on muutettu niin harvemmin ketään nykyään edes onnittelee mistään saavutuksesta = ) ? just btw


Ei siellä End of combatin jälkeen ketää muutenkaa puhu yhtään mitään, ja ellei porukkaa kiinnosta onnitella vaikka 90 smithingistä, niin en näe syytä miksi yhtäkkiä haluaisivat 52 cookingista.
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Runepolin FC/CC qc-levutus

ViestiKirjoittaja ArtemisX » 16.02.2013, 16:07

Mua ei joku raja kiinnosta. Oli sitten 10 tai 80 cooking, ei voisi vähempääkään kiinostaa.
Kuva
Oon tunnettu kaikkien kaveri.
ArtemisX
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 7
Liittynyt: 23.08.2012, 21:54
RS -hahmo: ArtemisxFowl

Edellinen

Paluu Kapakka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa