Apua !

Jos huomaat virheen tai jos sinulla on hyvä parannusehdotus tai jonkin uuden ohjeen lisäysehdotus, kirjoita se tänne.

Valvojat: Vanhemmat kartoittajat, Kartoittajat

Apua !

ViestiKirjoittaja Lapinpojka » 18.01.2009, 16:38

Miks Dragon slayerissa, ku pitää saada se toinen kartanpala niin miks ne kamat ei mulla käy siihe magic ovee?? :OO. Oon kyllä puhunu sille Oraakkelille ja silleen :o
Lapinpojka
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 04.01.2009, 17:29
RS -hahmo: Apparaten

Re: Apua !

ViestiKirjoittaja Country » 18.01.2009, 16:45

Kysyppä tällaisista asioista jatkossa Markkinatorin kulmalla, jonne kuuluvat kysymykset, jotka liittyvät tehtäviin. Tämä alue on tarkoitettu Runepolin omia oppaita koskeviin asioihin. :wink::

Ja itse asiaan, en keksi muuta kuin että kannattaa käydä puhumassa uudestaan sille oraakkelille ja tarkistaa, että sinulla on ne kaikki tarvittavat tavarat mukana. Kannattaa myös lukea Quest Journal ja katsoa mitä siellä lukee ja jos et saa itse selville niin kerro tänne mitä siinä lukee. :smile::

E: Polin oppaassa lukee näin: "Aseta keräämäsi tavarat magic oveen yksi kerrallaan ja astu sisään", eli tavarat täytyy näköjään asettaa maahan. En kyllä itse muista, että niin olisi pitänyt tehdä, kun itse tein tämän tehtävän vuosia sitten. Mutta kokeile tuota, jos toimisi. :wink::
Country
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 235
Liittynyt: 30.04.2008, 17:09
Paikkakunta: Vantaa
IRC-nick: Country-


Paluu Opaskirjaston palautelaatikko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa