16.02.15 - Ninja Update – Return of the Wildywyrm

Tänne kantautuvat nopeasti uutiset RuneScapen kehityksestä.

Valvojat: Uutistoimittajat, Uutisvastaavat

Kuullostaako tämä lupaavalta?

Kyllä, en malta odotaa uusia aseita!
6
33%
Kyllä, en malta odottaa tavaroideni menettämistä!
7
39%
Enemmän nuo muut asiat kiinnosti.
3
17%
Meh...
2
11%
 
Ääniä yhteensä : 18

16.02.15 - Ninja Update – Return of the Wildywyrm

ViestiKirjoittaja possu 67 » 16.02.2015, 18:24

16.02.15 - Ninja Update – Return of the Wildywyrm

Wildywyrm on palannut! Wildywyrm, haaste tason 94 Slayereille, joka saapuu paikalle huomatessaan uusien lava strykewyrm serkkujensa kuoleman - tai Jmodin kutsumana.

Wyrmejä tappamalla voit saata uusia lisäosia aseisiin, joilla voit luoda tason 85 aseita uniikeilla mekaniikoilla ja special attackeilla. Voit myös saada uusia high-level asheseita ja ruokaesineitä.

_______________


Conquer a Wyrm

Lava strykewyrmit liikkuvat nyt Wildernessissä etelään Lava Mazesta.

Näitä petoja voi saada Slayer taskiksi Kuradalilta tai Morvranilta, mutta niitä vastaan voi taistella myös ilman taskia - muista kuitenkin, että tarvitset 94 Slayer!

Ne ovat varteenotettavia vihollisia, jotka käyttävät kaikkia kolmea combat tyyliä ja kuolettavia AoE hyökkäyksiä, joten ota parhaat varusteesi, jotka olet varlmis riskaamaan, mukaan.

Joka kerta kun lava strykewyrm kuolee, on pieni mahdollisuus että Wildywyrm itse tulee esille. Tarvitset tiimin tämän paljon suuremman ja kuolettavamman wyrmin tappamiseen. Tarkkaile globaaleja ilmoituksia, jotta saat tietää koska seuraava WIldywyrm spawnaa.

Huomaa, että JModit voivat spawnata Wildywyrmejä jos he haluavat - varaudu siis siltä varalta JMod eventeissä!

_______________


Rewards

Lava strykewyrmit ja Wildywyrm pudottavat myös tuottavia esineitä.

Huomaa, että vaikka Wildywyrm ei pudota mitään uutta strykewyrmien lisäksi, on sillä parempi todennäköisyys pudottaa harvinaisempia esineitä, ja kaikki osaa ottaneet saavat oman dropinsa.

Kolme uutta lisäosaa aseisiin ovat tämän jutun juju. Näitä esineitä voi käyttää usein käytettyjen aseiden muuttamiseen tason 85 aseiksi uniikkeineen special attackeineen:

  • Lava whip: tämä tulinen yhdistelmä luodaan yhdistämällä wyrm spike ja abyssal whip (tai vine whip/whip vine). Sen special attack vetää vastustajaasi kohti sinua - kaikkien esteiden yli, jotka eivät tule itse whipin tielle. Odotamme innolla millaisia ilkeyksiä keksitte sille!
  • Staff of darkness: yhdistä wyrm heart ja staff of light, niin saat tämän pahantahtoisen maagisen aseen. Sillä on samat ominaisuudet kuin staff of lightilla, mutta 85 statseilla ja erikoishyökkäyksellä, joka vähentää saamaasi damagea 25% 20 sekunnin ajan, höystettynä.
  • Strykebow: yhdistä wyrm scalp ja dark bow, niin saat tämän mestarien aseen. Sen passiivi varastoi ottamaasi damagea ja vapauttaa sen joka viides auto-attackillä tai joka 15:sta käytettyllä abilitylla. Sen lisäksi bowissa on special attack, joka lisää bowiin varastoidun damagen määrää ja vapauttaa sen nopeana damage-ovet-time efektinä.

Näillä kolmella aseella on myös uusi kulumismekaniikka. Jokainen niistä kestää 10 tuntia combatia ja tuhoutuu täysin kun se on kulunut loppuun, palauttaen spiken, heartin tai scalpin. Voit korjata aseita käyttämällä niiden perustaa korjauksessa (joka korjaa 20% whipin ja bowin tapauksessa ja 50% staffin tapauksessa). Voit vaihtoehtoisesti luoda uuden aseen kun vanha kuluu loppuun.

Aseiden lisäosien lisäksi, wyrmit pudottavat myös:

  • Searing ashesit antavat parempaa Prayer expaa kuin mikään muu ashes - vain hieman vähemmän mitä frost dragon bonesien hautaaminen. Nämä ovat varma droppi, joten Wildywyrmien tappamisen pitäisi olla tuottavaa aina.
  • Fury sharkit parantavat jopa 2 475 life pointia combatissa ja 2 800 combatin ulkopuolella. Sen lisäksi ne suojelevat yhtä esinettä kuollessasi (mutta ei enempää kuin viittä).

_______________


Enjoy!

Pitäkää hauskaa metsästäessänne Wildernessissä. Kertokaa meille foorumeilla mielipiteenne!

The RuneScape Ninja Team

_______________


Muita uutisia...

  • Prifddinasin elfeiltä varastamista on tasapanoitettu niin, että se on kannattavampaa:
    • Suurempi mahdollisuus saada esine gp:n sijaan - mukaan lukien kolme kertaa suurempi todennäköisyys saada charmeja Amloddin elfeiltä.
    • Joitakin vähemmän arvokkaita esineitä, kuten cup of tea, on poistettu.
    • Useampi esine tulee nyt notella.
    • Muista tukea suosikki-ideaasi RuneLabsissa. Tässä kuussa etsimme pienempää projektia - kuten Harbingers of Tuska, Skillchompas tai Let Them Eat Pie.

Spoiler:
Patch Notes - 16/02


The following fixes and tweaks have now been implemented. If you believe a change has not been documented, either in the patch notes or the news posts for this week's update, please detail the change so that it may be added.

As always, be sure to submit a bug report should you encounter a gameplay bug or graphical glitch in-game.

Graphical:

The position of the Hearts of Ice interface in Treasure Hunter has been adjusted.

The black-out box when there are no more Treasure Hunter keys usable no longer overlaps the top of the interface.

The character models for Damis and Dessous in Desert Treasure and Dominion Tower have been updated, as has the Desert Treasure boss icon in Dominion Tower.

Some floating torches in the Rise of the Six caverns have been brought back down to earth.

Some skeletons no longer shoot rocks out of their bows.


Skills, D&Ds & Minigames:

Demon Flash Mobs will now spawn hourly instead of every 2 hours.

Players will no longer receive rewards from a Demon Flash Mob boss if they join the fight especially late.

Demon Flash Mob bosses will now deal less damage to familiars.

New adventurers spawned using an adventurer's re-roll ability will now spawn inside a Player-Owned Port without needing to leave and re-enter.

A patron will no longer get stuck in a wine rack during the Last Orders random event in a Player-Owned Port.

The default recipe selected in the Make-X interface now works correctly for fire and moss titan familiars.

Gnome Restaurant recipes are now created using the standard Make-X interface.

The Party Room knights will now dance on the table, as they should.


Quests, Challenges and Achievements:

Updated the quest start screen of Fairy Tale Part I and Underground Pass to reflect combat level calculation changes.

Players will now only be able to gain the 'Beast Mode' accolade on complexity level 6.

The 'Expensive Range' Task now correctly states all requirements needed to complete it.

It is no longer possible to complete the Flash Powder Factory challenge when leaving early.

Players will no longer complete a lucky challenge when their ship requires repair after a voyage.


Other:

The 'membership required' popup message near the Mage Training Arena has been corrected.

NPC mages - including infernal mages - now deal slightly more damage.

Players will no longer receive a message about having completed all Hard mode Dungeoneering floors with only 59 floors completed.

Unticking a familiar override with a familiar already out will now correctly remove the customisation.

Players can now obtain elite black armour from elite Black Knights.

Logging into a free world will now automatically dismiss members-only pets.

A typo with the attuned ectoplasmator – previously displayed when used alongside a demon-horn necklace – has been fixed.

A typo on the Worn Equipment interface has been fixed.

A typo on the Sign of the Porter interface has been fixed.

Jungle Potion has been removed from the Woodcutting skill guide requirements for teak and mahogany trees, as it is no longer relevant.

Farmer payments for elder trees are now shown in the Farming skill guide.

Players can no longer teleport while sitting in the Throne of Fame.

Blocking has been added to a missing tile in the gnome maze.

The Latest Content banner in the lobby will now cycle between banners every 15 seconds instead of every 30 seconds.

An incorrect reference to re-obtaining war priest armour has been corrected.

Cooldowns in the ability book will now display correctly.

Players can no longer attack Vorago during the 'Bring me down' phase.

Spiritual warriors, mages and rangers no longer count towards automaton slayer tasks.


Ninja Fixes:

Yew and magic trees' models have been updated, at the various growth stages for Farming.

Abilities will no longer trigger while the player is too far away from the target.

The mirror shield is now hybrid-class.

The money pouch will no longer show 0 coins under certain circumstances when there are coins in the pouch.

Players can now deactivate unused Motherlode Maw enhancers to make them stack in the bank and activate them whenever needed them for no cost.

Juju hunter and plant cure vials can now also be thrown away when empty, if the 'throw away vials' option is toggled on via Bob Barter.

Prifddinas pickpocketing has been rebalanced to be more profitable:

There is now a greater chance of receiving items – including three times the chance to get charms from Amlodd elves.

Some less-valuable rewards – such as cups of tea – have been removed.

More items are now given in noted form.
possu 67
Jumala
Jumala
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2209
Liittynyt: 16.07.2008, 10:42
Klaani: Runepoli

Paluu Uutistoimisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa