1 June 2007 - Behind the Scenes - June

Tänne kantautuvat nopeasti uutiset RuneScapen kehityksestä.

Valvojat: Uutistoimittajat, Uutisvastaavat

1 June 2007 - Behind the Scenes - June

ViestiKirjoittaja Kalamalja » 07.06.2008, 21:13

Tässä kuussa tulemme näkemään ensimmäisen erän jostakin jota kutsumme 'Bits and Pieces' projektiksi. Elikä, olemme käyttäneet paljon aikaa käydessämme läpi kaikki ehdotukset foorumeilta ja kommentit pelissä, ja myös "valitus-listan", pienistä suuriin muutoksiin. Asteikolla entranaan yndellä hiirenpainalluksella jousten parannuksiin. Uudistukset tulevat voimaan tämän kuukauden aikana.

Parrannuksien lista kasvaa, ja julkaisemme lisää 'Bits and Pieces' eriä tulevaisuudessa, joten jatkakaa ehdotuksien lähettelyä foorumeilla.

Ainoa questi Kesäkuussa antaa sinulle mahdollisuuden osallistua eriskummalliseen tarinaan. Nyt, olen varma että suuri osa teistä on kuullut pienestä pojastja joka potkaisi pallonsa aidan yli, jonka myös ilkeä noita päätti piilottaa puutarhaansa. Jotkut teistä myös ovat saattaneet mennä taloon ja yrittänyt pelastaa sitä... mutta miten siellä on mennyt sen jälkeen? Näyttää siltä että hän on ainoastaan kävellyt puutarhassaan teleportaten kävelevää seikkailijaa.. mutta todellisuudessa hän on vilpittömästi suunnitellut seuraavaa uhkaavaa kokemustaan lähellä olevia druideja kohtaan. Grim Tales:ssa tulet huutamaan ikkunoiden läpi korkeissa torneissa, kertoa iltasatuja tulokkaille(?), kiipeillä pavunvartta, juomaan poreilevia potioneita ja jopa taistelemaan noidan uusia luomiksia. Älä luulekkaan että se tulee olemaan helppoa.

Samalla kun kaikki tämä tapahtuu, tarinoiden "pahikset" - sudet ja ihmissudet - ja heidän sukulaiset matkaavat Makeover Magelle saamaan uuden kimalluksen. Sudet tulevat näyttämään nälkäisemmiltä, ihmissudet enemmän brutaaleilta, jakaalit enemmän ovelilta ja hellhoundit helvetilllisimmiltä. Kaiken kukkuraksi, Canifis on kutsunut raksamiehet ja tulee paljastamaan miltä uudet sisustukset ja maisemat tulevat näyttämään.

Muualla maailmalla tulet huomaavaan outoja impin näköisä elukoita ympäriinsä. Impinlaiset pitävät keräilystä, varsinkin esineistä mitä ihmiset haluavat. Kun ne ovat löytäneet jotain maistuvaa, ne ottavat sen sokkeloihinsa, lentäen ja leikkien piilosta.

Sinulla on mahdollisuus löytää näitä läheltä heidän kaksiulotteista kotiaan, yrittäen tuottaa ongelmia keräämällä vieläkin pienempiä helyjä. Jokainen niistä tykkää kerätä erilaisia itemeitä (teemasta riippuen) ja vaativat eri hunter levelin pyydystystä varten, alkaen levelistä 17. 'Dragon Implingit', esimerkiksi pitävät kaikkien itemeiden joiden nimessä on sana 'dragon' nimessä keräämisestä, sisältäen uudet arrowit ja dartit. Tottakai, ne vaativat muhkean hunter levelin (83) pyydystystä varten...

Niiden löytäminen ja pyydystäminen maanpällä voi olla hankalaa, mutta jos seuraat niitä kotiinsa sinulla on mahdollisuus tehdä tuttavuutta vartioiden kanssa jotka auttavat sinua serkkujensa pyydystämisessä, ja maze joka muuttuu kokoajan... Juuri sellaisia juttuja joita odottaisit alueelta missä on paljon imppejä.

Tottakai, ampuaksesi dragon arroweita, tulet tarvitsemaan uuden jousen niiden ampumiseen... joka tuo esiin Dark bowin joka vaatii 60 rangingin(? :O). Uutta bowia, jossa on oma special-attack, on mahdollista saada droppina dark beasteilta (lvl 90 Slayer vaatimus).

Tulemme myös työskentelemään muun grafiikka parannuksien kanssa pelissä, sisältäen Crandorin, Melzar's Mazen ja Crandorin Dungeonin. Kutsuimme jopa Elvargin makeover-tuolille.
________________________________________________________________

This month will see the first batch of something we are lovingly calling ‘Bits and Pieces’ projects. Basically, we’ve spent a great deal of time trawling through the Suggestions Forum and in-game comments, and then compiling a giant list of requests for small changes and improvements to the game, the first few on the list being launched this month. These will range from tiny additions like a right-click option to get to Entrana that doesn’t involve clicking through the text every time, all the way up to raising the power of crossbows.

The list continues to grow, and we will be releasing more ‘Bits and Pieces’ in the future, so please carry on posting your suggestions in the Suggestion Forum.

Our only quest in June offers you an opportunity to take part in a rather odd story. Now, I’m sure that most of you have heard about the little boy who kicked his ball over the fence, only to find an evil witch decided to hide it in her garden shed. Some of you may have even snuck into the house and tried to rescue it… but what has the witch been up to since? To the untrained eye, it looks like she might have just been walking up and down her garden lobbing the odd teleport spell at a wandering adventurer… but in reality she has been deviously planning her next menacing experiment to throw at the unsuspecting (and a bit slow) druids nearby. In Grim Tales, you’ll be shouting through windows in tall towers, telling bedtime stories to griffins, climbing beanstalks, drinking shrinking potions and even battling the next of the witch’s creations. Don’t be fooled into thinking it will be a simple care-free journey, though: you should know by now that our fairy tales are anything but that.

While all this is happening, the baddies of the fairy tale world - wolves and werewolves - and all their family will be heading to the Makeover Mage for a bit of a polish. The wolves will look hungrier, the werewolves more brutal, the jackals more cunning and the hellhounds more hellish. On top of this, Canifis has called in the builders and will unveil what the decorators and landscapers have done.

Elsewhere in the world you’ll be noticing odd crop circles and strange imp-like creatures popping up all over the place. Implings like to collect things, especially things that humans want. When they’ve found something tasty, they take it back to their maze-like world of wheat, and fly about playing hide-and-seek.

You may be able to find these implings outside their extra-planar home, trying to cause trouble and collect yet more small interesting trinkets. Each type of impling likes to collect things based on a theme and require different Hunter levels to catch, starting at 17. The dragon implings, for example, like to collect objects that have the word 'dragon' in their name, including the new dragon arrows and darts. Of course, they will require an impressive Hunter level of 83 to catch...

Finding and catching the implings on the surface may be a tricky task, but if you follow them home to their maze you will have to contend with imp guardians that object to you catching their impling cousins, and a maze that keeps changing ... Just the sort of things you’d expect in an area filled with imps.

Of course, to fire dragon arrows you’ll need a new bow to shoot them from… which brings us on nicely to the lvl 60 dark bow. This new bow, complete with its own special attack, will be available by killing dark beasts (lvl 90 Slayer target).

We will also be working on other graphical improvements in the game, including Crandor, Melzar’s Maze and Crandor Dungeon. We even invited Elvarg herself to the makeover chair.
Kalamalja
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 650
Liittynyt: 29.04.2008, 13:25
IRC-nick: Kalamalja

Paluu Uutistoimisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa