20 September 2006 - Slug Menace

Tänne kantautuvat nopeasti uutiset RuneScapen kehityksestä.

Valvojat: Uutistoimittajat, Uutisvastaavat

20 September 2006 - Slug Menace

ViestiKirjoittaja Kalamalja » 07.06.2008, 20:54

Holgartille, rauhallinen Witchavenin kylä oli täydellinen paikka rauhoittua ja viettää viimeiset päivät kalastamalla. Surrullista mutta totta, joku ahnas kauppias päätti rakentaa suuren kalastus "alustan" juuri kylän eteen, joka tuhosi jokaisen kyläläisen rauhallisen elinympäristön. Moni seikkalija on jo viereillut siellä ja tavannut uusia henkilöitä, mutta vähän on tiennyt sen voimista... Tähän asti.

Lähellä asujat ovat jo unohtaneet että kylä on ollut olemassa, pormestari Hobb on ylpeä ja neuvokas mies joka ei anna Witchavenin kunnian jäädä historian kirjoihin. Onko hän vastuusa kummallisuuksista, vai piileekö siellä jokin voima ?

Sitäpaitsi se voi olla täydellinen mahdollisuus Temple Knighteille lähettää heidän uusijäsenensä kehityksen ja mahdollisuuksien paikkaan. Onko sinulla mahdollisuuksia estää pimeyden matelemasta vesissä ? Missä kohtalosi makaakaan ? Vain rohkeimmat uskaltavat mennä tarkastamaan...tavalla tai toisella.

Kaikkien, uusien sekä vanhojen temple knightien pitäisi tietää että proselyytin arvo on avoinna kaikille ketkä suoriutuvat tehtäsätä, mahdollisuus myös saada uudet armorit.

Ilmottaudu Sir Tiffylle faladorin puistossa, niin saat lisätietoa uudesta tehtävästä...



Muita uutisia

"Toukka uhkan (:D)" kanssa, olemme päivittäneet peliä muillakin tavoilla, tässä muutama:
* Duradel, slayer masteri shilo villagessa, on paneutunut miettimään miten antaa tehtävänsä. Hän poisti heikoimmat viholliset listastaan, vain taitavimmat pelaajat voivat pitää siitä että saavat vain vaikeita haasteita.

* Jos olet sulattamassa iron orea ring of forgivingin kanssa, lopetat automaattisesti sulattamisen kun ringi hajoaa.

* Korjasimme bugin missä jotkut Vyrewatch työkalut ovat olleet väärän värisiä.

* Kun teet taian monsteriin, sen pitäisi nyt värähdellä kivusta, toisinkuin vain seisomalla paikoillaan.

* Etelä osa barrowseista, Burgh de Rotin aitaa on laajennettu niin pitkälle kuin mahdollista, ettei varomattomat seikkalijat vaella Vamppyyrien luokse. Aita on jo kaatumassa, ja kukatahansa kuka on lähellä In Aid of the Myreque loppua pääset aidan läpi. Jos olet jäänyt kiikkiin vamppyyreiden puolelle, älä huolestu, voit kiivetä vallin yli vapauteen.

* Olemme muuttaneed Woodcuttingin ääntä aidommaksi.

* Kun kehräät lankaa, näät tyhjiä kohtia valkissa, sitä on laajennettu tulevia esineitä varten. Tämänlisäksi olemme lisänneet mahdollisuuden kehrätä varsijouseen lankoja puun juurista.

* Munkit ketkä ajavat (tarkistavat sinut) portsarimista entranaan eivät anna sinun tuoda saarelle gauntletteja tai käsisuojia. Kuitenkin seikkailijat jotka ovat "salakuljettaneet" tavaroita entranalle abbyjen kautta law alttarin kautta. Saradomin on tiukentanut vaatimuksia, joten se ei ole enään mahdollista ottaa gauntletteja tai armoroituja hanskoja saarelle, edes abbyjen kautta.

___________________________________________

For Holgart, the peaceful village of Witchaven was the perfect place to retire and spend the rest of his days fishing. Sadly, some greedy merchant decided to build a huge fishing platform right in front of them, killing off the livelihood of every fisherman in the village. Many adventurers have already visited the platform and its strange guests, but little has been done about their strange powers... until now.

Despite the fact that most of the population of nearby Ardougne had forgotten the village even existed, Mayor Hobb is a proud and resourceful man who will not leave the glory of Witchaven to the history books. Is he responsible for the sudden rise in activity in the area, or is there some other power at work here?

Whatever it may be, it's the perfect opportunity for the Temple Knights to send out their most promising initiate for a spot of investigation and possibly a little heroic evil-destroying action. Will you be able to resist the darkness that lurks in the murky waters? Where does your destiny lie? Only those brave enough to tackle the Slug Menace are likely find out... one way or another.

Keen Temple Knight recruits should know that the rank of Proselyte will be available to anyone who can complete the mission, as well as access to a new set of armour.

Report to Sir Tiffy in Falador park for more information regarding this hypnotic adventure...



In other news...

Along with Slug Menace and the game engine upgrades we mentioned in previous announcements, we've also adjusted a few game features that needed attention. In particular:

* Duradel, the Slayer Master in Shilo Village, has been persuaded to rethink the assignments he sets. He's dropped the weaker monsters from his list, so experienced adventurers may find him much more likely to set them a challenge worthy of their combat skills.
* If you're smelting iron ore with a ring of forging, you'll now automatically stop when the ring melts.
* We've fixed a bug where some of the Vyrewatch kit was the wrong colour.
* When you cast a spell at a monster, it should now flinch in pain instead of just standing impassively and glaring at you.
* South of the Barrows, the Burgh de Rott fence has been extended as far as the Vyrewall so that unwary adventurers won't wander unexpectedly into the nasty Vampyre Juvinates that roam that region.
This being Morytania, the fence is falling down already, and anyone who's reaching the end of In Aid of the Myreque will be able to find a way through.
If you're stuck behind the fence with the vampyres, don't worry - you will be able to climb out to freedom.
* We've added a bit more variety to the sound of woodcutting!
* The interface you see when you use a spinning wheel has been enlarged to make room for future spinnable items. Along with this we've added an option for spinning crossbow strings out of tree roots.
* The monks who run the ship from Port Sarim to Entrana do not permit you to take gauntlets or hand-armour to their holy island. However adventurers travelling to Entrana through the Abyss were able to take such items onto Entrana via the Law Altar.
Saradomin has recently tightened up his restrictions, so it is no longer possible to take gauntlets or other armoured hand-wear through the Abyss to Entrana.


Myöhäsy vähän kun kävin syömäs :|
Kalamalja
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 650
Liittynyt: 29.04.2008, 13:25
IRC-nick: Kalamalja

Paluu Uutistoimisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa