Bannit polichattiin?

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Bannit polichattiin?

ViestiKirjoittaja Pure Bac » 01.07.2015, 18:57

Hei. Olen vuosien jälkeen aloittanut pelaamisen uudelleen (lähinnä osrs) ja muistellessani mitä kaikkia suomalaisia clanchatteja oli olemassa aikoinaan, tuli ensimmäisenä mieleen Polichat.

Yrittäessäni liittyä sinne, sain tekstin etten ole hyväksytty tulemaan sinne jostain syystä. Luulen, että joku on spämmäillyt sinne jotain ########## tyyliin. Accounttini (Pasuuna Pasi) oli pitkän aikaa (kuuksausia) jonkun random nörtin käytössä, sillä jouduin recottaa sen itselleni takaisin.

Jos kyseisessä chatissa vielä on elämää, vaadin, että voin tulla chattiin juttelemaan erinäisistä asioista sekä myös siksi että minulla ei pelikavereita ole yhtään, johtuen yksinkertaisesti siitä että en ole pelannut aikoihin. Sosiaalista elämää on ollut paljon.
Pure Bac
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 55
Liittynyt: 16.05.2008, 14:57
RS -hahmo: Pure Bac

Re: Bannit polichattiin?

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 09.07.2015, 05:08

Ignore poistettu. Toivottavasti salasana, recot ja authenticator ovat nyt käytössä. Pahoittelut viivytyksestä.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa