Mikä Runepolissa mättää?

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Nocando » 24.04.2012, 16:35

Sopulii kirjoitti:''Jagex Products are not targeted to users under 13 years of age. If you are under 13 years of age, from 24 November 2010 you will not be permitted to create an account for any of these products.''

Lähde: http://www.jagex.com/g=runescape/terms/terms.ws

Argumenttisi on invaliidi, noita statseja katsoen vähän hankala kuvitella, että olisi pelannut jo ennen 24.11.2010, mutta aivan sama. Huomasin jo sen ettei ylläpitoa tämä kiinnosta pätkääkään.

Tää on vähä sama ku oisit trendikahvilas, ja kulmapöyäs istuis joku ryysyläine ryystämäs sumppii. Sit menisit valittaa paikan tarjoilijalle, että ei kahvilaan saisi päästää kunnollisten ihmisten lisäksi kadun kerjäläisiä.

Iha vitun idioottimaist ees yrittää täällä ylläpidolle perustella, miks niitten pitäis soveltaa jonkunlaista virallista ikärajaseulaa täällä, kun sua henkilökohtasesti ärsyttää jonkun käytös ja olemus näillä foorumeilla, vetoamalla Jagexin pitkäaikaseen suositusikärajaan ja ylläpitäjien "hälläväliä-asenteesee".

Sä et oo Sopuli mikää isoherra ovimies tääl vaikka sulla noita kavereita ja samanhenkisii tyyppei foorumikäytöksen ja intressien puolesta löytyyki.
Nocando
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 3155
Liittynyt: 29.04.2008, 19:25
Paikkakunta: Mikkeli
RS -hahmo: Nocando
IRC-nick: Nocando

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Sopulii » 24.04.2012, 16:58

Naurahdin.

Totta kai menisin valittamaan asiasta jos näin olisi, en siedä vasemmistolaisia, ryysyläisiä, jonneja, uskovaisia tai äärioikeistolaisia samassa kahvilassa, jossa juon aamukahviani.

Vertauksesi on täydellisesti asiaan sopiva, kuten aina. Unohdin täysin, että täällä ei saisi esittää omaa mielipidettään ilman, että leimautuu isoksi kihoksi.

Jätänkin tämän alueen ja ketjun Teille, herra Nocando, sillä tämä on teidän valtakuntanne. Alamaiseni, lähtekäämme paremmille alueille metsästämään.

Ja ylläpidon ei tarvitse puuttua asiaan, asia tuli harvinaisen selväksi ainakin omalta kohdaltani.
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Sciba » 24.04.2012, 18:25

Nocando kirjoitti:
Sopulii kirjoitti:''Jagex Products are not targeted to users under 13 years of age. If you are under 13 years of age, from 24 November 2010 you will not be permitted to create an account for any of these products.''

Lähde: http://www.jagex.com/g=runescape/terms/terms.ws

Argumenttisi on invaliidi, noita statseja katsoen vähän hankala kuvitella, että olisi pelannut jo ennen 24.11.2010, mutta aivan sama. Huomasin jo sen ettei ylläpitoa tämä kiinnosta pätkääkään.

Tää on vähä sama ku oisit trendikahvilas, ja kulmapöyäs istuis joku ryysyläine ryystämäs sumppii. Sit menisit valittaa paikan tarjoilijalle, että ei kahvilaan saisi päästää kunnollisten ihmisten lisäksi kadun kerjäläisiä.

Iha vitun idioottimaist ees yrittää täällä ylläpidolle perustella, miks niitten pitäis soveltaa jonkunlaista virallista ikärajaseulaa täällä, kun sua henkilökohtasesti ärsyttää jonkun käytös ja olemus näillä foorumeilla, vetoamalla Jagexin pitkäaikaseen suositusikärajaan ja ylläpitäjien "hälläväliä-asenteesee".

Sä et oo Sopuli mikää isoherra ovimies tääl vaikka sulla noita kavereita ja samanhenkisii tyyppei foorumikäytöksen ja intressien puolesta löytyyki.


Kuva

Fucking 5star post m8.


OT: vaik noi tup10 jannun viestit välil ärsyttää ni ku ne ottaa huumoril ni kyl niist yli pääsee :ugeek:
Sciba
Banned
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 03.05.2008, 16:06
IRC-nick: ei oo kuvii

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Statue » 24.04.2012, 19:30

Pieniin levutuksiin tämän asian tiimoilta kannattaisin kuitenkin jonkinlaista postauskiintiötä, ettei se tosiaan olisi sellanen Tup10 blog :D Vaikka jotain yks viesti / sivu / viikko tjsp, eikä sit siihen samaan postiinkaa mielellään viikon kaikkia levutuksia, ainakaan ilman spoilereita :)

Itekin jossain vaiheessa laitoin sinne paljon levutuksia, ja ymmärrän et kiva jakaa saavutuksensa siellä (varsinkin ellei levut riitä vielä omaan blogiin), mutta pidemmän päälle yhen tai kahen pelaajan jatkuva viestitulva ei oo kauheen mukavaa.
Statue
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
 
Viestit: 566
Liittynyt: 01.12.2008, 16:37

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja xxJ Oxx » 09.08.2012, 19:23

... Alkaa ottaa päähän runepolin päin persettä menevät quest oppaat... Teen Garden of Tranquillity questia, mutta en etene missään koska ohjeet heittävät kilometrejä metsään. :toru:: Sanotaan että patch on NW eli luoteessa vaikka todellisuudessa ovatkin täysin NE eli koillisessa... Ja kun kasvattaa marigoldia niin ei niitä pidä ottaa ja antaa maanviljelijälle koska hän laittaa sinut kasvattamaan ne uudestaan... 1 juttu, uudistakaa quest oppaat ja hankkikaa edes oikeita tietoja sinne...

- Pettynyt questien suorittaja.:cry::
xxJ Oxx
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 51
Liittynyt: 18.12.2009, 16:45
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Armadyl Mist

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja xxJ Oxx » 09.08.2012, 19:37

xxJ Oxx kirjoitti:... Alkaa ottaa päähän runepolin päin persettä menevät quest oppaat... Teen Garden of Tranquillity questia, mutta en etene missään koska ohjeet heittävät kilometrejä metsään. :toru:: Sanotaan että patch on NW eli luoteessa vaikka todellisuudessa ovatkin täysin NE eli koillisessa... Ja kun kasvattaa marigoldia niin ei niitä pidä ottaa ja antaa maanviljelijälle koska hän laittaa sinut kasvattamaan ne uudestaan... 1 juttu, uudistakaa quest oppaat ja hankkikaa edes oikeita tietoja sinne...

- Pettynyt questien suorittaja.:cry::

Pahoittelen etten voinut kohteliaammin selittää sillä tähän asiaan silti täytyy puuttua, olen käyttänyt aina tämän sivun quest apuja, mutta nyt ne pilasivat questeja.
xxJ Oxx
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 51
Liittynyt: 18.12.2009, 16:45
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Armadyl Mist

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Wb_ » 09.08.2012, 19:53

xxJ Oxx kirjoitti:
xxJ Oxx kirjoitti:... Alkaa ottaa päähän runepolin päin persettä menevät quest oppaat... Teen Garden of Tranquillity questia, mutta en etene missään koska ohjeet heittävät kilometrejä metsään. :toru:: Sanotaan että patch on NW eli luoteessa vaikka todellisuudessa ovatkin täysin NE eli koillisessa... Ja kun kasvattaa marigoldia niin ei niitä pidä ottaa ja antaa maanviljelijälle koska hän laittaa sinut kasvattamaan ne uudestaan... 1 juttu, uudistakaa quest oppaat ja hankkikaa edes oikeita tietoja sinne...

- Pettynyt questien suorittaja.:cry::

Pahoittelen etten voinut kohteliaammin selittää sillä tähän asiaan silti täytyy puuttua, olen käyttänyt aina tämän sivun quest apuja, mutta nyt ne pilasivat questeja.


Quest oppaat eivät itsellään päivity... Siihen tarvitaan vapaaehtoinen päivittäjä, joka ei ole itse vielä tehnyt kyseistä questia. Ja ei nyt muuta, mutta kunhan vaan mainitsin...

Itse olen jokaisen tekemäni questin päässyt polin oppailla mainiosti läpi. Vähän kun edes viitsii miettiä myös itse, niin kyllä ne tehtyä saa. Ja jollei, niin senkun katsoo youtubesta ihan videon kera.
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja xxJ Oxx » 10.08.2012, 13:08

Warbaer kirjoitti:
xxJ Oxx kirjoitti:
xxJ Oxx kirjoitti:... Alkaa ottaa päähän runepolin päin persettä menevät quest oppaat... Teen Garden of Tranquillity questia, mutta en etene missään koska ohjeet heittävät kilometrejä metsään. :toru:: Sanotaan että patch on NW eli luoteessa vaikka todellisuudessa ovatkin täysin NE eli koillisessa... Ja kun kasvattaa marigoldia niin ei niitä pidä ottaa ja antaa maanviljelijälle koska hän laittaa sinut kasvattamaan ne uudestaan... 1 juttu, uudistakaa quest oppaat ja hankkikaa edes oikeita tietoja sinne...

- Pettynyt questien suorittaja.:cry::

Pahoittelen etten voinut kohteliaammin selittää sillä tähän asiaan silti täytyy puuttua, olen käyttänyt aina tämän sivun quest apuja, mutta nyt ne pilasivat questeja.


Quest oppaat eivät itsellään päivity... Siihen tarvitaan vapaaehtoinen päivittäjä, joka ei ole itse vielä tehnyt kyseistä questia. Ja ei nyt muuta, mutta kunhan vaan mainitsin...

Itse olen jokaisen tekemäni questin päässyt polin oppailla mainiosti läpi. Vähän kun edes viitsii miettiä myös itse, niin kyllä ne tehtyä saa. Ja jollei, niin senkun katsoo youtubesta ihan videon kera.


Kyllä voisin tehdä quest oppaita mutten tiedä miten siihen hommaan pääsee, tein Some Like it Cold questin ilman mitään apua, joten osaan katsoa ohjeita, mutta oletan Runepolin ohjeiden olevan ajan tasalla. :rolleyes::
xxJ Oxx
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 51
Liittynyt: 18.12.2009, 16:45
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Armadyl Mist

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Ishiku » 10.08.2012, 13:11

xxJ Oxx kirjoitti:Kyllä voisin tehdä quest oppaita mutten tiedä miten siihen hommaan pääsee, tein Some Like it Cold questin ilman mitään apua, joten osaan katsoa ohjeita, mutta oletan Runepolin ohjeiden olevan ajan tasalla. :rolleyes::


Siitä sitte hakemaan:

viewforum.php?f=52
Ishiku
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 686
Liittynyt: 14.01.2011, 18:01
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja jakoavain » 14.08.2012, 19:59

Sekin auttaa jo paljon jos virheistä käy ilmoittamassa Ilmoita virheestä alueella. Kartoittajat tekevät kyllä parhaansa ja korjailevat oppaita kunhan vain kerkeävät, mutta täytyy muistaa heidän olevan vapaaehtoisia (kuten jo mainittiinkin) eivätkä he itse siitä mitään juurikan hyödy.
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja strmixxx » 28.09.2012, 11:34

Mulle ei tule ollenkaan tota vahvistusta sähköpostiin? Sähköposti on gmail.
strmixxx
 

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Makkara » 28.09.2012, 19:39

strmixxx kirjoitti:Mulle ei tule ollenkaan tota vahvistusta sähköpostiin? Sähköposti on gmail.


Kokeiltiin Kaizun kanssa, niin kyllä mulle tulee suoraan viestiä sähköpostiin. Katoppa varmuuden vuoksi tuo roskapostikansio, mulla ainakin gmail-tilissä singahtaa sinne nuo viestit.
[22:55] <The_Rest> Autismi onki omegan suojakeino #1. Muuten kaikki roikkus jojossa.
Makkara
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1502
Liittynyt: 13.08.2011, 13:29
RS -hahmo: Makkara
IRC-nick: Makkara
Klaani: Generation Finland

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Legenda Tulimiekasta » 02.10.2012, 16:45

Makkarat mättää. :|
Legenda Tulimiekasta
Renki
Renki
 
Viestit: 191
Liittynyt: 20.03.2010, 15:09
Paikkakunta: Maapallo
RS -hahmo: Lopettanut:/

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Hillomunkki » 28.10.2012, 11:16

Makkara kirjoitti:
strmixxx kirjoitti:Mulle ei tule ollenkaan tota vahvistusta sähköpostiin? Sähköposti on gmail.


Kokeiltiin Kaizun kanssa, niin kyllä mulle tulee suoraan viestiä sähköpostiin. Katoppa varmuuden vuoksi tuo roskapostikansio, mulla ainakin gmail-tilissä singahtaa sinne nuo viestit.


Kiitti. Ite mietiskelly miks ei runepoliin saanu tehtyä uutta accounttia. Kiva ku nyt tossa katoin sen roskapostikansion ja tadaa.
Hillomunkki
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 158
Liittynyt: 28.10.2012, 10:40
Paikkakunta: Kuopio
RS -hahmo: Im Munkki

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja romppu45 » 13.03.2015, 12:14

runepolissa suurimmaksi osaksi mättää henkilöstön vähäisyys, ja että henkilöstö ei ole kunnolla järjestäytynyt. tämän takia suurin osa guideista on vanhentunut, ja tästä johtuu käyttäjien vähäisyys.
romppu45
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 48
Liittynyt: 24.11.2009, 16:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 15.03.2015, 14:24

Kyllä, valtaosa ylläpitoportaasta (toimittaja-kartoittaja-kaarti-valtuusto -listaa) on ollut listalla jo useamman vuoden ja siirtynyt useimmiten elämässään eteenpäin. Uusia jäseniä on asettunut ehdolle niukasti ja sitäkin niukempi osa on päässyt kokelaisuusasteesta toimintatasolle. Itsekin olin aktiivinen viimeksi kartoitustyössä 2014 alussa ja silloinkin piti aikatauluja muuttaa paljon, että sain silloinkaan niitä asioita tehtyä. Koska sivutyöskentely pohjautuu vapaaehtoisuuteen, emme voi pakottaa ihmisiä tekemään näitä suorituksia. Olemme kokeilleet pientä motivaatiosponssorointiakin, mutta lopputulos on ollut se, että kyse ei ole porkkanan puutteesta, vaan siitä, että ihmisillä ei ole tarpeeksi aikaa näihin juttuihin. OSRS:n julkaisun kohdalla tuli iso lisäpotku suomalaiseen ja kansainväliseen RS-huumaan, mutta alkuperäistä pilkettä silmäkulmaan emme ole kykeneet palauttamaan jokaisessa. Meillä on tämänhetkiset aidosti aktiiviset henkilöt kahden käsin sormin laskettavissa, joiden työskentelyä on ollut ilo seurata, mutta ei kerrostalopaloa parilla sankolla sammuteta, eikä meidän tietokantoja nykyaikaisteta vain parin aktiivisen tekijän voimin, vaikka kovasti yrittävätkin pysyä tahdissa. Tällä hetkellä ollaan sen verran pahasti jäljessä englanninkielisiä tietolähteitä, että meillä ei riitä rahkeet lähteä kurottamaan väliä kiinni tässä vaiheessa. Erityisesti Wiki toimii tehokkaasti, johon osa meidänkin kartoittajista halusi keskittyä. Meillä on ollut ilo ja kunnia tarjota erikoistunutta pelitukea RS-yhteisölle, mutta valitettavasti meidän kädet ovat varattuja suurilta osin muiden projektien kanssa.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Low Mike » 03.05.2016, 21:32

Okei,

eli, voisko tonne Old Schoolin Hunter määrälaskimeen lisätä Black Chinchompat joista saa 315xp per chompa.

Hieno puhe oga, jatka samaan malliin. Aivan kuin Kaizun suusta sillä erolla että tällä kertaa ymmärrän enkä vänkää vastaan.

No. sellasta se elämä on. Täytyy kattoo miten sopeudun tälle foorumille.
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä |
Low Mike
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 537
Liittynyt: 30.04.2008, 01:47
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Low Mike
Klaani: Runepoli

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Voya » 04.05.2016, 10:29

Mike Palmu kirjoitti:Okei,

eli, voisko tonne Old Schoolin Hunter määrälaskimeen lisätä Black Chinchompat joista saa 315xp per chompa.

Hieno puhe oga, jatka samaan malliin. Aivan kuin Kaizun suusta sillä erolla että tällä kertaa ymmärrän enkä vänkää vastaan.

No. sellasta se elämä on. Täytyy kattoo miten sopeudun tälle foorumille.

Lisäsin black chinchompat hunter-määrälaskimeen. Lisäksi laitoin 07-määrälaskimille virheilmoitusketjun, jonne voi jatkossa tällaisia ehdotuksia laittaa. ;)
Voya - the Quest Master, owner of three quest capes and the lore expert of RuneScape
Voya
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2039
Liittynyt: 19.07.2009, 18:27
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Voya
IRC-nick: Voya
Klaani: Runepoli
Discord nick: Voya

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Low Mike » 18.07.2018, 13:30

Jotkin "Ilmoita virheestä"-alueen, esim. laskimia koskevat ketjut, on vaikea löytää puutteellisten informaation vuoksi alueiden sisällöstä kertovissa kentissä. Tarkoitan, että niissä kentissä puhutaan vain oppaista, eikä lainkaan tietokannoista tai laskimista. Lisäksi osasta näistä laskimista myös puuttuu "ilmoita virheestä"-linkki kyseiselle alueelle, joka hankaloittaa oikean ketjun löytymistä entisestään.

Itse olen useasti harhaillut koettaessani löytää oikeaa ketjua. Viimeksi löysin Combat laskinta koskevan ketjun menemällä Quest laskimeen ja löytämällä sieltä kyseistä laskinta koskevan "ilmoita virheestä"-napin. Nyt olen jo niin monta kertaa navigoinut perille harha-askelmineen, että luulen jatkossakin löytäväni oikean alueen, kun foorumi on tullut tutummaksi. Mutta lähinnä ajattelen uusia käyttäjiä, satunnaiskäyttäjiä ja ylipäänsä oikeiden ketjujen löytyvyyttä.
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä |
Low Mike
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 537
Liittynyt: 30.04.2008, 01:47
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Low Mike
Klaani: Runepoli

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Voya » 19.07.2018, 14:09

Low Mike kirjoitti:Jotkin "Ilmoita virheestä"-alueen, esim. laskimia koskevat ketjut, on vaikea löytää puutteellisten informaation vuoksi alueiden sisällöstä kertovissa kentissä. Tarkoitan, että niissä kentissä puhutaan vain oppaista, eikä lainkaan tietokannoista tai laskimista. Lisäksi osasta näistä laskimista myös puuttuu "ilmoita virheestä"-linkki kyseiselle alueelle, joka hankaloittaa oikean ketjun löytymistä entisestään.

Itse olen useasti harhaillut koettaessani löytää oikeaa ketjua. Viimeksi löysin Combat laskinta koskevan ketjun menemällä Quest laskimeen ja löytämällä sieltä kyseistä laskinta koskevan "ilmoita virheestä"-napin. Nyt olen jo niin monta kertaa navigoinut perille harha-askelmineen, että luulen jatkossakin löytäväni oikean alueen, kun foorumi on tullut tutummaksi. Mutta lähinnä ajattelen uusia käyttäjiä, satunnaiskäyttäjiä ja ylipäänsä oikeiden ketjujen löytyvyyttä.

Lisäsin combat-laskimeen linkin Ilmoita virheestä -alueelle. Lisäsin lisäksi Ilmaita virheestä -ketjun Xp-taulukolle, jolta se näytti puuttuneen. Muissa laskimissa en tällaisia puutteita huomannut.

Muutin "Ilmoita virheestä" -alueen kuvauksen sisältämään myös laskimet ja tietokannat. Uusi kuvaus on "Onko Runepolin oppaissa, laskimissa tai tietokannoissa puutteita tai virheitä? Ilmoita siitä täällä!". Tämän pitäisi toivottavasti tuoda hieman selkeämmin esille, että ei koske pelkästään perinteisiä oppaita.
Voya - the Quest Master, owner of three quest capes and the lore expert of RuneScape
Voya
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2039
Liittynyt: 19.07.2009, 18:27
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Voya
IRC-nick: Voya
Klaani: Runepoli
Discord nick: Voya

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Low Mike » 07.02.2020, 17:11

Nyt kun Runepoli on siirtynyt foorumeilta discordiin, niin oisko uutis kannu Discordiin mitään? Uutisten jakoa varten aina kun valmistuu uutinen.

-Mike

Edit: Polin discord näyttää muutenki vähän keskenkeräseltä. Sinne vois hyvin perustaa oma kanava myös valmistuvia oppaita varten, josta ne ehkä tavoittaa osan ihmisistä nopeammin.

Polin discordissa on vähässä käytössä olevia voice kanavia paljon, mielestäni teksti kanaviin pitäisi panostaa enemmän. Tai ainakin jokaista voice kanavaa vastaan pitäisi löytyä myös vastaava teksti kanava, että oikeat asiat tavoittaa oikeat ihmiset.
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä |
Low Mike
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 537
Liittynyt: 30.04.2008, 01:47
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Low Mike
Klaani: Runepoli

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 01.05.2021, 18:25

Irck-nimen alle olis kiva saada discord-nimi laitettuu!
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Drake » 14.08.2021, 17:15

Valokaapeli kirjoitti:Irck-nimen alle olis kiva saada discord-nimi laitettuu!

^ Tämä niin isosti!
Kuva
Drake
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 113
Liittynyt: 30.04.2008, 23:26
Paikkakunta: Kotka
RS -hahmo: D R A Z I X
IRC-nick: Drake
Klaani: Northern Gods

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Low Mike » 30.08.2021, 22:21

Mikäs on kun ei IMG tägit toimi imgur linkkien kanssa?
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä |
Low Mike
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 537
Liittynyt: 30.04.2008, 01:47
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Low Mike
Klaani: Runepoli

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Voya » 31.08.2021, 15:33

Low Mike kirjoitti:Mikäs on kun ei IMG tägit toimi imgur linkkien kanssa?

Kyllä niiden pitäisi toimia, jos linkki on oikea. Onko tästä esimerkkiä?
Voya - the Quest Master, owner of three quest capes and the lore expert of RuneScape
Voya
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2039
Liittynyt: 19.07.2009, 18:27
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Voya
IRC-nick: Voya
Klaani: Runepoli
Discord nick: Voya

EdellinenSeuraava

Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa