Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonavigaatio

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Santru » 11.04.2011, 19:21

Slayeri kirjoitti:
Santru kirjoitti:
Slayeri kirjoitti:Suora "houkutteleva" karnevaalikansa linkki sinne jotenkin mahdollinen idea?

Tai ennemminki joku mainos karnevaalikansaa koskien? :thinking::

Onhan mainos meil, mutta toinen kysymys on se et miten se saadaa sinne. :O

Ton tapahtumat linkin alle vois heittää ainakin linkin johki karnevaalikansan topickkiin? Mainos on kyllä tohon aika vaikee sommitella ainakin mun mielikuvituksella, mutta kai sillekki jotenki voi tosta tilaa järjestää.
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Pehmolelu » 11.04.2011, 20:42

Ajattelin että tapahtumissa olis sekä karnevalistijuttuja että muita.
Pehmolelu
Kehitys- ja sisältövastaava
Kehitys- ja sisältövastaava
Avatar
 
Viestit: 2065
Liittynyt: 28.04.2008, 22:17
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: Lelu
IRC-nick: Pehmolelu

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Asmodeus » 13.04.2011, 14:21

Spoiler:
Yubel kirjoitti:Oma visioni navigaatiosta olisi tällainen (klikkaamalla kuvasta saa suuremman):

Kuva

Oppaat-valikon alta löytyisi kaikki oppaat listattuna kuten nykyisessäkin navigaatiossa. Sen lisäksi tuossa on "pikavalikkoina" neljä suosituinta opaskategoriaa, kartat, tietokannat sekä työkalut, josta löytyy mm. laskimet.

Hyvin perusteltu palaute on tervetullutta ja uusia ideoita otetaan vastaan. :)


Vaikka tuo on oikein näpsäkän näköinen niin silti nuo ovat melko pieniä. Selvemmin pitäisi erottua, olla suuremmat tai jotenkin korostaa enemmän. Ja tuleeko tuosta pop-uppi siihen viereen kun panee kursoria päälle vai..? Ja jos oikein pitkälle tahtoo mennä niin tuohon voisi käyttäjä itse valita ns. pika-linkit, paikat joita katsoo ensimmäisenä.
Asmodeus
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 169
Liittynyt: 07.02.2010, 20:45
RS -hahmo: Virranvarsi
IRC-nick: Virranvarsi

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Pehmolelu » 13.04.2011, 21:14

Asmodeus kirjoitti:
Spoiler:
Yubel kirjoitti:Oma visioni navigaatiosta olisi tällainen (klikkaamalla kuvasta saa suuremman):

Kuva

Oppaat-valikon alta löytyisi kaikki oppaat listattuna kuten nykyisessäkin navigaatiossa. Sen lisäksi tuossa on "pikavalikkoina" neljä suosituinta opaskategoriaa, kartat, tietokannat sekä työkalut, josta löytyy mm. laskimet.

Hyvin perusteltu palaute on tervetullutta ja uusia ideoita otetaan vastaan. :)


Vaikka tuo on oikein näpsäkän näköinen niin silti nuo ovat melko pieniä. Selvemmin pitäisi erottua, olla suuremmat tai jotenkin korostaa enemmän. Ja tuleeko tuosta pop-uppi siihen viereen kun panee kursoria päälle vai..? Ja jos oikein pitkälle tahtoo mennä niin tuohon voisi käyttäjä itse valita ns. pika-linkit, paikat joita katsoo ensimmäisenä.


Niin siis kysehän on juuri siitä että mennään niin pitkälle kun tarvii et siit tulee sellanen ku tahdotaa. Käyttäjäkohtainen favourite navi kohta on oikeasti todella helppo tehdä.
Pehmolelu
Kehitys- ja sisältövastaava
Kehitys- ja sisältövastaava
Avatar
 
Viestit: 2065
Liittynyt: 28.04.2008, 22:17
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: Lelu
IRC-nick: Pehmolelu

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Rsl1122 » 17.04.2011, 20:33

samanlaine ku iltasanomilla paitti runepolimaiset värit ja samanlaiset pikkukuvat ku foorumil nyt =)
Rsl1122
 

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Syyhkyrotta » 17.04.2011, 21:43

ok eli siis
olin logged in.
En nähny MISSÄÄN log out nappia.. sit pääsin log out. sitte en löytäny mistään register / login...
noi ku sais suoraan runepoli.org etusivulle olios hyvä... jA JOS näkyy teillä ei mulla nii on sitten kai
mun ongelma 8(
Syyhkyrotta
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 10
Liittynyt: 17.04.2011, 21:35
Paikkakunta: Masala
RS -hahmo: R4NG3 RSK

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Santru » 18.04.2011, 20:56

Syyhkyrotta kirjoitti:ok eli siis
olin logged in.
En nähny MISSÄÄN log out nappia.. sit pääsin log out. sitte en löytäny mistään register / login...
noi ku sais suoraan runepoli.org etusivulle olios hyvä... jA JOS näkyy teillä ei mulla nii on sitten kai
mun ongelma 8(

Tuolla oikeassa yläkulmassahan se kirjautumisnappi aina on? Etusivulla/portaalissa ei taida tuota löytyä, mutta eikai sille siellä mitään tarvetta ole ainakaan itselleni.
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Knight Of RuneScape » 19.04.2011, 14:35

Yubel kirjoitti:Oma visioni navigaatiosta olisi tällainen (klikkaamalla kuvasta saa suuremman):

Kuva

Oppaat-valikon alta löytyisi kaikki oppaat listattuna kuten nykyisessäkin navigaatiossa. Sen lisäksi tuossa on "pikavalikkoina" neljä suosituinta opaskategoriaa, kartat, tietokannat sekä työkalut, josta löytyy mm. laskimet.

Hyvin perusteltu palaute on tervetullutta ja uusia ideoita otetaan vastaan. :)


Tuonne Työkalut-valikon alle voisi laittaa käyttäjille muokattavia asetuksia esim. voisi itse vaan napsauta-pidä pohjassa-vedä-vapauta nappi- tekniikalla vaihtaa noiden kuvakkeiden paikkoja tms.
Knight Of RuneScape
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 27
Liittynyt: 01.07.2009, 09:00
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Koponen941
IRC-nick: RuneWarrior

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja 95boy » 23.04.2011, 18:32

-Selkeä
-Yhtenevät sivut, joissa kaikki tarvittavat linkit ylhäällä mm. tämänhetkiset, kirjaudu ulos/oma käytäjä joka sivulle, kirjasto-linkki jne.
95boy
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 37
Liittynyt: 09.09.2008, 14:46
RS -hahmo: W4nt Ed

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Fesse » 23.04.2011, 22:34

Kahvimuki kirjoitti:
Yubel kirjoitti:Oma visioni navigaatiosta olisi tällainen (klikkaamalla kuvasta saa suuremman):

*kuva*

Oppaat-valikon alta löytyisi kaikki oppaat listattuna kuten nykyisessäkin navigaatiossa. Sen lisäksi tuossa on "pikavalikkoina" neljä suosituinta opaskategoriaa, kartat, tietokannat sekä työkalut, josta löytyy mm. laskimet

Näyttää erittäin hienolta. Itse tosin tykkäisin enemmän, jos tuo navigaatio olis tuon kuvan alla, eikä yllä. Sellasena vaikuttaisi aika täydellisen oloiselta.


Totta olen samaa mieltä se olisi ehkä se näyttäisi hienommalta jos tuo navi olisi sen kuvan alla =)
Fesse
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 05.02.2011, 15:41
Paikkakunta: Jyväskylä
RS -hahmo: StrElisStr
IRC-nick: Fesse

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Yubel » 24.04.2011, 11:43

Voisihan sen siihen tietysti laittaa, mutta tuohon navigaation yläpuolelle on tulossa työkalupalkki, josta löytyy mm. haku ja kirjautuminen. Kun navigaatio on tuossa ylhäällä, kaikki on kätevästi samassa paikassa ja navigaatiovalikoille on enemmän tilaa.
Yubel
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 463
Liittynyt: 29.04.2008, 14:54
IRC-nick: Yubel

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Fesse » 24.04.2011, 15:03

Yubel kirjoitti:Voisihan sen siihen tietysti laittaa, mutta tuohon navigaation yläpuolelle on tulossa työkalupalkki, josta löytyy mm. haku ja kirjautuminen. Kun navigaatio on tuossa ylhäällä, kaikki on kätevästi samassa paikassa ja navigaatiovalikoille on enemmän tilaa.


Hmm. Tuossa on kyllä perää ;)

Ps. Siinä voisi olla ylhäälllä suoraan etä siihen voi kirjottaa salasanan ja nickin ettei mitään nappia että kirjaudu sisään vaan että voisi suoraan kirjautua siitä sisään.
Fesse
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 05.02.2011, 15:41
Paikkakunta: Jyväskylä
RS -hahmo: StrElisStr
IRC-nick: Fesse

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja vonkeijo » 26.05.2011, 20:33

Voisi laittaa teeman niin että, se vaihtuisi aina vuorokaudenaikojen mukaan. Esim. aamulla olisi teemana nouseva aurinko ja päivällä vihreä ja valoisa sitten illan tienoilla vähän pimeämpi/auringonlasku ja yöllä musta taivassa jossa tuikkisi tähdet. Olen aikaisemmin nähnyt tuollaisen toteutuksen ja oli aika hauska ja omaperäisen näköinen. Ja jos on niin kova runetus päällä niin huomaa suoraan kauan on suurinpiirtein datannut=D :wink::
Spoiler:
kommentoikaa ihmeessä! :P
vonkeijo
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 19
Liittynyt: 14.05.2011, 17:40
Paikkakunta: Lohja
RS -hahmo: vonkeijo

Re: Millainen on mielestänne paras mahdollinen sivustonaviga

ViestiKirjoittaja Biokios » 26.05.2011, 21:13

vonkeijo kirjoitti:Voisi laittaa teeman niin että, se vaihtuisi aina vuorokaudenaikojen mukaan. Esim. aamulla olisi teemana nouseva aurinko ja päivällä vihreä ja valoisa sitten illan tienoilla vähän pimeämpi/auringonlasku ja yöllä musta taivassa jossa tuikkisi tähdet. Olen aikaisemmin nähnyt tuollaisen toteutuksen ja oli aika hauska ja omaperäisen näköinen. Ja jos on niin kova runetus päällä niin huomaa suoraan kauan on suurinpiirtein datannut=D :wink::
Spoiler:
kommentoikaa ihmeessä! :P

sen huomaa kuinka pitkään on pelannut kun katsoo kelloa sori nyt vaan että dislikeen
Biokios
Uurtaja T1
Uurtaja T1
 
Viestit: 666
Liittynyt: 10.01.2009, 23:44
RS -hahmo: Biokios

Edellinen

Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa