22.07.14 - Boss Timer, Kill Counts and Legacy Mode Fixes

Tänne kantautuvat nopeasti uutiset RuneScapen kehityksestä.

Valvojat: Uutistoimittajat, Uutisvastaavat

Tämä boss juttuhan on...

Aikas siisti. Taisin nähdä Glacorit ja Tds slayer listalla 8)
5
33%
Meh, kaipa vois kokeilla muttei viitsi muuten jos palkinnot ei ole hyviä
2
13%
Ei. Ei ikinä. Ei ikinä kuunaan koskaan ikuna!!
3
20%
LOL
5
33%
 
Ääniä yhteensä : 15

22.07.14 - Boss Timer, Kill Counts and Legacy Mode Fixes

ViestiKirjoittaja possu 67 » 27.07.2014, 19:45

22.07.14 - Boss Timer, Kill Counts and Legacy Mode Fixes

Kuolettava Ninja Tiimimme on työskennellyt kovasti PvM päivityksen kanssa, jossa Death itse antaa Slayer taskien tapaisia tehtäviä, jotka kohdistuvat haastavimpiin bosseihin.

Tällä viikolla olemme jo julkaisseet ensimmäisen osan updatesta. Lisäsimme in-game ajastimen, jotta näet kuinka nopeasti tapat bossin instanced modessa. Olemme myös alkaneet pitää kirjaa tappamistanne vihollisista, jotka näette kun itse pääpäivitys tulee peliin.

Olemme myös tehneet muutoksia Legacyyn ja EoC:iin palautteenne mukaisesti.

_______________


Boss Timers

Kun käyt taistoon bossien kanssa instanced modessa, näet siirreltävän ajastimen. Se pysyy näkyvissä niin kauan, kuin sinulta menee bossin päihittämiseen ja sen kuoltua, ilmoittaa ajan chat boxissa.

Huomaa, että ajastin ei ilmesty jos tietty määrä pelaajia ylittyy. Määrä riippuu bossista:

  • Giant Mole - 1
  • TzTok-Jad - 1
  • Queen Black Dragon - 1
  • Zilyana - 1
  • Graardor - 1
  • Kree'arra - 1
  • K'ril Tsutsaroth - 1
  • Har-Aken - 1
  • Legiones - 2
  • Araxxor - 2
  • Kalphite King - 3
  • Nex - 3
  • Barrows: Rise of the Six - 4
  • Vorago - 7

_______________


Kill Counts

Olemme lisänneet myös kirjanpidon bosseista ja tietyistä slayer monstereista - kaikki listattu alla. Et voi vielä nähdä montako olet tappanut, mutta voit aloittaa jo tappojen lukumäärän kasvattamisen.

Boss-tappojen lukumäärä vaikuttaa muutamaan tulevaan palkintoon. joten parempi aloittaa pian!

Bossit

  • Giant Mole (normal and hard mode)
  • King Black Dragon
  • Barrows Brothers (normal and Rise of the Six)
  • Chaos Elemental
  • Kalphite Queen
  • TzTok-Jad (Fight Caves and Fight Kiln)
  • Corporeal Beast
  • Dagannoth Kings
  • Queen Black Dragon
  • Zilyana (normal and hard mode)
  • General Graardor (normal and hard mode)
  • Kree'arra (normal and hard mode)
  • Kr'il Tsutsaroth (normal and hard mode)
  • Har-Aken
  • Kalphite King
  • Legiones
  • Nex
  • Araxxor (when released)
  • Vorago (normal and hard mode)

Slayer monsterit

  • Terror dogs
  • Bloodvelds
  • Warped tortoises
  • Aberrant spectres
  • Dust devils
  • Automatons
  • Skeletal wyverns
  • Jungle strykewyrms
  • Desert strykewyrms
  • Ice strykewyrms
  • Aquanites
  • Nechryael
  • Mutated jadinkos
  • Order of Ascension
  • Polypore creatures
  • Spiritual mages
  • Dark beasts
  • Airut
  • Abyssal demons
  • Kal'gerion demons
  • Tormented demons
  • Glacors
  • Gargoyles
  • Muspah
  • Nihil

Lisää tietoa saatte Mod Markin Behind The Scenes uutisessa, joka tulee ensimmäinen elokuuta.

Voit myös lukea Ninjojen dev blogista enemmän.

_______________


Legacy Updates

Suuri kiitos teille, jotka olette antaneet palautetta viime viikon Legacy ja EoC updatesta.

Olemme enemmän kuin riemuissamme, kun huomasimme, että noin moni on innoissaan vanhan combatin paluusta ja yleisistä combatin parannuksista, mutta tiedämme että työtä on vielä jäljellä.

Kaikki palautteenne on luettu ja huomioitu. Viime viikolla korjasimme yhden suurimmista prioriteeteistanne, God Warsin ja Dagannoth Kingsin.

Osana jatkuvaa työskentelyämme Legacyn ja EoC:in parissa, olemme tehneet muutamia muutoksia:

  • Minimap ikonit ovat nyt oikean kokoisia EoC modessa.
  • Combat challenget voi nyt estää, kun combat level on 138.
  • Flurry ei aiheuta enää magic damagea kun Korasi's sword on päällä.
  • Amulet of glorya on muutettu niin, että amulet of fury on parempi valinta - niin kuin sen kuuluisikin olla.
  • Viittauksia combat leveleihin ja life pointeihin on päivitetty.

Lue patch notesit, jos haluat tietää kaikki muutokset, ja lue tämä thread, jotta tiedät missä mennään.

Muistakaa, että tämä on vain osa jatkuvaa työskentelyä EoC:in ja Legacyn kanssa.

_______________


Enjoy!

Tulevaisuus on valoisa RuneScapen sotureille, joten valmistaudu ja lähde taisteluun. Kuten aina, kerro mielipiteesi foorumeilla.

The RuneScape Team

_______________


Muita uutisia...

  • Pukeudu uuteen retroarmouriin - Void knight armour overrideihin - saatavilla Solomon's General Storesta.

Patch Notes

Spoiler:
22nd July 2014


Graphical:

Legacy users will now see the correct minimap icon after completing a God statue.
Players can no longer see the ocean near Braindeath Island when inside the Stronghold of Security.
The stun animation above players heads no longer loops infinitely.
NPCs in the Fate of the Gods now appear darker in OpenGL.
The rotation of the tips of scrollbars has been corrected across many interfaces in game.
Lunar teleport spells no longer have random black marks around them.
Some minor clipping in Yu'biusk has been fixed.


Skills, D&Ds & Minigames:

Untradeable potions no longer have a Herblore level requirement to drink.


Quests, Challenges and Achievements:

Corrected the message displayed when attempting to start The World Wakes to require combat level 100, instead of 140.


Other:

There is now a 30 second delay when trying to re-enter the Kalphite King boss room.
Lucky clover necklaces of the same type and number of leaves can have their charges combined by using one on another in the players backpack.
The heroic hitmarks cosmetic override once again activates correctly for players who had them activated prior to the Legacy update.
Some walking space has been added to the balconies in Lletya.
The constructor's and shaman's outfits now give an extra 1% bonus when the full set is worn.
Killing NPCs with LootShare enabled in the God Wars Dungeon will no longer award 2 to the kill count.
The descriptions of fishing bubbles in the shop interface have been shortened.
The arrow on the tooltip in Xuan's shop now points at the right entry.
Saradomin spiritual rangers in the God Wars Dungeon no longer have male voices.
The cleaning cloth item no longer refers to cleaning poison from weapons.
Equipping Signs of Respite from the bank will now correctly consume the item.
The continuous ticking sound will no longer occur when killing a broodoo victim.
The descriptions of tracker auras in Xuan's store have been corrected.
Clicking on a Constitution skill requirement from a quest within the featured interface will now open the Combat category of challenges, instead of daily challenges.
Revenant vampyres now have a similar spawn rate to other revenant creatures.
Hati paws can no longer be duplicated from a Toy Box.


Legacy Fixes:

The Amulet of Glory has been rebalanced to ensure that an Amulet of Fury remains the better choice.
Tooltips now scale lifepoint values between Legacy and EoC combat modes.
The tooltips on a couple of abilities have been updated to highlight information better.
The Flurry ability no longer deals magic damage when used with Korasi's sword as a main-hand weapon.
References to critical chance bonuses in the Dungeoneering rewards shop have been amended to list respective strength bonuses instead.
The teleblock casting animation in legacy mode has been updated.
Players can now block combat challenges correctly at 138 combat.
Attempting to cast a spell with a drained Magic level will no longer deselect the autocast spells.
Queued spells are now cleared from previous duels if the players next duel has Magic disabled.
The hitmarks being displayed in Conquest have been corrected in Legacy mode.
The mini-map icon in EoC mode has been reduced in size.
Nomad's combat level has been corrected.
Using the Healing Aura scroll will no longer drain special attack in Legacy Mode.
An issue with the loadout interface displaying 9900 lifepoints instead of 990 in legacy mode has been fixed.
The Quick Chat menu no longer repeatedly opens when the option has been toggled off.
Emotes can no longer be dragged in Legacy mode.
Vorago's chat will now refer to 5,000 and 7,000 entry damage when in Legacy Mode.
The Staff of Light special attack will no longer give the berserk effect when it runs out.
The lucky Saradomin sword and Saradomin sword now have matching stats.
Dragonbone mage armour no longer has a magic level requirement to equip.
Incorrect messages about requirements for ceremonial swords have been removed.


Ninja Fixes:

Active scrimshaws and auras now display on the buff panel.
Players can now optionally equip seedicide in their pocket slot.
Seedicide can now be used whilst pickpocketing as a convenience item - no Farming experience is awarded for seeds consumed in this way.
Seedicide will now convert seeds dropped from killing Jadinkos in the Herblore Habitat area.
Seedicide no longer works from a players bank.
The Summoning scroll cast animation has been updated.
Bats and scorpions have been graphically updated across the game.
Dust and smoke devils have been graphically updated.
The pumpkin amulet can now be added to a keepsake box.
Several trees that were causing issues while training Divination near Seers’ Village have been relocated.
Players can now use Quick Chat to display their Slayer points.
The main option on calquat fruit is now 'Use' rather than 'Scoop-out' so they can be converted into notes via a leprechaun easier.
possu 67
Jumala
Jumala
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2209
Liittynyt: 16.07.2008, 10:42
Klaani: Runepoli

Re: 22.07.14 - Boss Timer, Kill Counts and Legacy Mode Fixes

ViestiKirjoittaja possu 67 » 27.07.2014, 19:46

Pahoittelut lievästä myöhästymisestä 8)
possu 67
Jumala
Jumala
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2209
Liittynyt: 16.07.2008, 10:42
Klaani: Runepoli


Paluu Uutistoimisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa